با اپلیکیشن Wizibel از انواع فرمت های صوتی پشتیبانی می کند!!!

امروزه دنیای مجازی محیطی برای ارائه آثار هنرمندان شده است چرا که آنان بدون صرف هیچ هزینه ای می توانند آثار خود را در معرض نمایش عموم قرار دهند. سرویس هایی نظیر اینستاگرام و یا یوتیوب بستر مناسبی برای ارائه آثار صوتی و تصویری بسیاری از کاربران در سرتاسر نقاط حهان شده است.

حالا اگر شما از آن دسته از موسیقیدانان و یا آهنگسازانی هستید که دوست دارید برای آهنگ های خودتان ویژوال یا موزیک ویدیو جالب و باحال درست کنید و سپس آن را با دیگران به اشتراک بگذارید، اپلیکیشن Wizibel می تواند نیاز شما را به راحتی و به سرعت برطرف کند.
اپلیکیشن Wizibelاپلیکیشن Wizibel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

البته لازم به ذکر است که این اپلیکیشن را نمی توان یک اپ حرفه ای برای تولید ویژوال حرفه ای در نظر گرفت.

اما با استفاده از 6 تم آماده و قابلیت تغییر رنگ ، نوشته ، و نحوه برنامه ریزی تغییرات ویژوال و پشتیبانی از فرمت های صوتی نظیر :  MP3, WAV, AIFF یا MP4 و قابلیت اکسپورت ویدیو با فرمت های 520p یا1080p می توان این اپ را گزینه ای بسیار جالب برای تولید ویژوال در تایم کم در نظر گرفت و اگر هم کمی خلاقیت خود را در کار قرار دهید می توانید با این ابزار ساده موزیک ویدیو های جالبی خلق کنید!

این اپلیکیشن فقط برای آیفون و آیپد قابل دسترس است و قیمت آن در حال حاضر  $3.99 دلار است اما این قیمت بخاطر هفته اول انتشار این اپ است و قیمت آن به $7.99 دلار تغییر خواهد کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت  Wizibel مراجعه بفرمایید.

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید