iRobot Roomba i7

کمپانی iRobot به تازگی از ربات جارو برقی خود به نام iRobot Roomba i7 رونمایی کرد که در این محصول اکثر مشکلات مدل های مشابه و قبلی و از بین برده.

در نتیجه میتونید با داشتن یکی از این ربات های کوچیک و بامزه همیشه محل زندگی و کارتون و تمیز نگه دارید.

در مدل i7 شاهد اضافه شدن جعبه جدید مکعبی شکلی به اسم Clean Base هستیم که حکم سطل گرد و غبار یا سطل آشغال را دارد.

با ساخت این ابزار نسل این گونه ربات هارو وارد عصر جدیدی از تحولات شده.

Clean Base تمام گرد و غبار و آشغال های جمع شده توسط Roomba و به صورت اتوماتیک با مکش قوی به درون مخزن AllergenLock انتقال میده.

iRobot Roomba i7
خیالتون راحت نیازی نیست که زود به زود این مخزن و تخلیه کنید. AllergenLock میتونه تا ۶۰ روز گرد و غبار و آشغال های جمع شده و درون خودش ذخیره کنه.

Roomba i7 قدرت مکش ۱۰ برابری نسبت به تمام رقبای خودش داره و همین باعث میشه کسانی که حیوان های خونگی نگه دارن دیگه درد سر جمع کردن موهای حیوان هاشون و نداشته باشن.

این ربات با این قدرت بالا تضمین کرده که هیچ مویی و روی سنگ، فرش و پارکت خونه باقی نمیزاره.

در نظر گرفتن دو قلم فرچه مانند با آج های لاستیکی منحصر به فرد در کف که مخالف هم در چرخش هستن و سیستم مکش باعث شده که شما همیشه از شر چیزهای کوچک ریخته شده روی زمین خلاص بشید.

iRobot Roomba i7

I7 با بهره گیری از اخرین فناوری و تکنولوژی های نرم افزاری و سخت افزاری با نقشه برداری هوشمند به شما این امکان و میده که در زمان های مشخص شده توسط خودتون، مکان های مشخصی و در منزل شما و به صورت های مختلف تمیز کنه.

iRobot Roomba i7

“بد نیست بخونی”



این ربات دارای تکنولوژی جالب و منحصر به فردی به اسم Keep out zone هست. حالا Keep out zone چیه؟!

iRobot Roomba i7
این تکنولوژی با ترکیب کردن نقشته برداری قبلی از مکان و مسیر های رفته شده توسط ربات و همچنین مشخص کردن وسایل در نرم افزار تمام محیط شما و به صورت دقیق آنالیز و ثبت میکنه.

در نتیجه هیچ وقت شاهد تصادف Roomba i7 به ظرف غدای حیوان خانگیتون یا وسایل زینتی و تزیینی داخل خانتون نمیشه.

تکنولوژی نویگیشن vSLAM استفاده شده در i7 قابلیت ثبت ۲۳۰ الی ۴۰۰ نقطه در ثانیه را دارد، از این رو به صورت کاملا هوشمند میداند کجا بوده، کجا نبوده و در چه نقاطی از خانه شما هنوز آشغالهایی روی زمین باقی مانده اند.iRobot Roomba i7

این ربات کارامد و میتونید با قیمت 699$ آمریکا از فروشگاه آمازون یا وب سایت شرکت www.irobot.com خریداری کنید.