عادات زنان شیک پوش ! زنان شیک پوش همواره مد و فشن را تعقیب می کنند اما ترجیح می دهند بر اساس سلیقه و فرم ظاهری بدنشان لباس بپوشند و سبک خود را به وجود آورند در این مطلب با 10 عادت روزانه زنان شیک پوش آشنا می شویم.

زنان شیک پوش

عادات زنان شیک پوش

1-لباس های خود را از شب قبل آماده کنید

همه ی ما شاید این جمله را زیاد شنیده باشیم ولی به آن عمل نکرده باشیم .تمام زنان شیک پوش این کار را انجام می دهند ما چرا انجام ندهیم؟ به جای اینکه صبح زود با استرس از خواب پا شده و هر چه دم دستمان بود را بپوشیم می توانیم از شب قبل لباس های خود را آماده کنیم.ست کردن و آماده کردن لباس ها 10 دقیقه از وقت شما را می گیرد پس برای شیک بودن دست به کار شوید.

2_برای حاضر شدن خود وقت بگذارید

قبل خارج شدن از خانه جهت حاضر شدن وقت کافی بگذارید .وقت جهت اتو زدن لباس هایتان ,تمیز کردن کفش و……..زیرا یک خانم شیک همیشه ظاهری آراسته و مرتب دارد.

3-با توجه به شکل ظاهری بدنتان لباس بپوشید

برای شیک بودن فقط کافی است فرم و شکل ظاهری بدنتان را بشناسید و با توجه به آن لباس بپوشید رعایت این نکته تاثیر بسزایی در شیک بودن شما دارد.

4-مد و فشن را دنبال کنید

برای اینکه بتوانید استایل و سبک خودتان را پیدا کنید در مرحله اول باید مد و استایل روز دنیا را تعقیب کنید و با توجه به آن برای خود استایل انتخاب کنید و همواره شیک و به روز باشید.

زنان شیک پوش

5-بر اساس وضعیت آب و هوا لباس بپوشید

شما با یک تیپ بهاری و تابستانی به بیرون می روید ناگهان باران به شدت شروع به باریدن می کند برای اینکه غافلگیر نشوید همیشه قبل از خارج شدن از خانه وضعیت هوا را کنترل کنید امروزه با پیشرفت تکنولوژی شانس این را دارید که هوای کل شبانه روز را کنترل کنید.

6-بر اساس جایی که می خواهید بروید لباس بپوشید

برای مثال لباس پوشیدن شما برای یک ملاقات کاری باید متفاوت باشد با لباس پوشیدن شما برای رفتن به یک مهمانی .

7-انتخاب اکسسوری مناسب

یکی از نکات مهم در شیک بودن انتخاب اکسسوری مناسب است .انتخاب عینک,کیف,زیور آلات و شال مناسب می تواند شیک بودن شما را چند برابر کند.

8-پوشیدن کفش مناسب

همان طور که می دانید پا قلب دوم انسان است .کفشی انتخاب کنید که علاوه بر راحتی، زیبا و شیک باشد و مناسب آن فصل باشد.

9-پوشیدن کفش پاشنه بلند

مهمترین نکته برای شیک بودن علاوه بر زیبایی و ظاهر کفش نحوه راه رفتن با کفش پاشنه بلند است.شما اگر زیباترین کفش پاشنه بلند دنیا را هم پوشیده باشید ولی نتوانید با آن راه بروید شیک بودن خود را زیر سوال می برید.اگر شما از آن دسته بانوانی هستید که علاقه زیادی به کفش پاشنه بلند دارید می توانید از کفش هایی با پاشنه های یکسره استفاده کنید که جزو مد سال می باشند.

10-همیشه یک ست آماده جایگزین داشته باشید

شما لباس مورد علاقه ی خود را پوشیده اید و آماده خارج شدن از منزل هستید یکدفعه متوجه لک کوچک بر روی لباس خود می شوید خونسرد باشید و لباس جایگزین خود را بپوشید.

در ادامه بخوانید :