آیا آماده استقبال از فصل پاییز هستید ؟

نظر شما در مورد اینکه با ظاهری متفاوت به استقبال فصل پاییز بروید چیست ؟در این مطلب 8 رنگ موی ترند در فصل پاییز را برای شما جمع آوری کرده ایم .شما نیز با توجه به این رنگ موها می توانید مطابق سلیقه خود تغییر را از رنگ سر خود آغاز کنید .

1-قهوه ای طلائی

این رنگ ترکیب رنگ قهوه ای با طلائی است .این رنگ مو یک رنگ محتاطانه است که با مرور زمان نیاز به تغییر ندارد .

2-قهوه ای با تناژ قرمز

به نظر می رسد مناسب ترین رنگ برای کسانی است که می خواهند که آمدن کامل پاییز را احساس کنند. ترکیب این رنگ با قرمز باعث می شود وقتی شما به آینه نگاه می کنید یاد برگ های پاییزی بیفتید.

3-مشکی

مژده به کسانی که به رنگ مشکی علاقه دارند !رنگ موی مشکی امسال نیز جزو ترندهای سال است.شما می توانید بر روی موهای مشکی خود هایلایت هایی به رنگ بلوطی ایجاد کنید و زیبایی موهای خود را به رخ بکشید.

4-ریشه موی تیره

کسانی که دارای موهای به رنگ روشن هستند دیگر نیاز به رنگ کردن ریشه های خود ندارند. شما می توانید ریشه موهای خود را تیره کنید یا اجازه دهید موهای خودتان بلند شود.در این صورت هم جزو ترند فصل می شوید و هم آسیب کمتری به موهای شما می رسد.

5-هایلایت های کاراملی

اگر شما جزو کسانی هستید که علاقه به رنگ کردن موهای خود ندارید ولی ودوست دارید تغییری به وجود آورید کافی است از هایلایت های کاراملی در موهای خود استفاده کنید.

6-رنگ موی طلائی پلاتینی

ترند این رنگ مو از تابستان به پاییز نیز ادامه پیدا کرده است.و اگر شما به این رنگ مو علاقه دارید و در تابستان موفق به انجام این کار نشده اید الان بهترین زمان است.

7-بلوطی

این رنگ برای کسانی که به رنگ موهای تیره علاقه دارند گزینه مناسبی است.رنگ موهای خود را به این رنگ تغییر دهید و در فصل پاییز ترند باشید.

8-بلوند ماسه ای

یک خبر خوب برای کسانی که به رنگ های بلوند علاقه دارند.ترند این رنگ مو نیز همچنان در پاییز ادامه دارد.و شما با خیال راحت می توانید رنگ مورد علاقه خود را همچنان حفظ کنید.

در ادامه بخوانید : آیا برای یک پاییز بنفش آماده هستید ؟ رنگ ترند پاییز امسال رنگ بنفش خواهد بود !