6.5
امتیاز

نکات مثبت

  • انیمیشن 3 بعدی جذاب
  • رزم آرایی فوق العاده
  • اکشن و مبارزات حرفه ای

نکات منفی

  • عدم داستان و شخصیت پردازی مناسب
  • مدت زمان کم
  • کارگردانی ضعیف

اگه دنبال یه انیمه رزمی با انیمیشن فوق العاده میگردین Altered Carbon: Resleeved خوراک خودتونه !

سلام خدمتون دوستان و رفقای انیمه باز با بررسی انیمه Altered Carbon: Resleeved در خدمت شما هستم ! همین اول بگم داستان این انیمه عین سریالش مزخرفه !!! (اول کار زدم پاره کردم انیمه رو :))))) . اما انیمیشن و مبارزات این انیمه به شدت ناب و سرگرم کننده هست و البته خونین به سبک مورتال کامبت !!! 

اگه دنبال یه انیمه مهیج رزمی با کلی نینحا اساسین هستید انیمه خوراک خودتونه ! هر چقدر داستان پردازی و شخصیت پردازی مزخرفه انیمیشن و صحنه های مبارزات ناب و به شدت حرفه ای هستن! صحنه های مبارزه از اجرای فنون BJJ گرفته تا حرکات ناب نینجا و مبارزات با شمشیر همه حساب شده با طراحی و رزم آرایی حرفه ای هستن ! انیمیشن 3 بعدی هم به کمک کارگردان اومده تا این صحنه هارو به زیبایی هرچه تمامتر نشون بده! 

رنگ و لعاب انیمیشن به شدت خوبه توصیه میکنم آتیش به مالتون بزنید و حتما کیفیت 1080 رو دانلود کنید.

در ادامه بیشتر راجع به این انیمه صحبت میکنم قبل مطالعه ادامه بررسی مطالب زیر رو هم یه نگاهی بکنید »

در ادامه با بررسی انیمه Altered Carbon: Resleeved همراه من باشید

خب تو این بررسی هیچ اسپویلی نیست پس به راحتی میتونید بخونیدش بعد برید انیمه رو تماشا کنید. خوب انیمه Altered Carbon: Resleeved یه داستان جدید از دنیای آلترد کربن رو به تصویر میکشه.  جایی که تاکاشی کواچ مجدد به دنیا برگشته تا پرونده جنایی مربوط به کلن یاکوزاهارو رو بررسی کنه و از دختری که به این داستان مربوطه و یه سری نینجا خفن میخواد نابودش کنن دفاع کنه ! 

نکته جالب اینه که برای تماشای این انیمه نیاز نیست سریال رو دیده باشید و داستان به طور کل با سریال فرق داره! البته از طرفی این موضوع تو مخ هم هست چراکه هیچ درک درستی از کواچ و بک گراندش نخواهید داشت.

مهمترین چیزی که تو انیمه تو ذوق میزنه طول این انیمه هستش! تنها 68 دقیقه اونم برای یه انیمه سینمایی !!! خب وقتی که زمان فدا کوتاه میشه این یعنی چی یعنی ما داریم داستان رو به چوخ میدیم!!! در نتیجه علنا داستان خاصی وجود نداره ! یه ماموریت دیگه برای تاکاشی کواچ که توش پر اکشن نینجا سامورایی هستش! 

شخصیت پردازی ضعیف برای تمامی شخصیت ها از جمله ، کواچ ، جینا و هالی ! هالی علنا اصلا معلوم نی کیه از کجا اومده و چی میخواد ! قرار دادن تاکاشی در کنار این دختر » روج کلیشه ای و محبوب پدر دختر رو به نمایش میزاره چیزی به سبک لئون حرفه ای یا لوگان از سری فیلم های دی سی ! اما با وجود ضعف در شخصیت پردازی علنا نمیشه هیچ رابطه ای با کواچ یا هالی برقرار کرد ! جینا هم که دیگه حرفش رو نزنم! (اسپویل » فاز هندی که اینا حواهر / برادر در اومدن خیلی خز بود!)

من اصلا باورم نمیشه Dai Satô نمایشنامه این انیمه رو نوشته باشه نویسنده که برای نوشتن انیمه هایی مثل Cowboy Bebop  و Ghost in the Shell: Standalone Complex شهرت داره!و این انیمه بدون شک یکی از بدترین کارهای این نویسنده مشهور دنیای انیمه هستش. همچنین کارگردانی این انیمه بر عهده Takeru Nakajima و Yoshiyuki Okada بوده که از جفتشون تازه کارن و این اولین کار حرفه ای شون محسوب میشه! ساخت انیمه هم بر عهده استودیو Anima بوده که این استودیو هم تازه کار هست و مهمترین انیمه ای که ساختن همین انیمه هستش!

راجع به داستان چیز دیگه ای ندارم بگم بریم سراغ انیمیشن!

خب انیمیشن و تکنیک سه بعدی به استودیو سازنده این امکان رو داده تا بهترین اکشن رزمی ممکن رو ارائه بده ، اکشنی خونین به سبک مورتال کامبت که وقتی مبارزات رو تماشا میکنید ناخوداگاه یاد بازی مورتال کامبت 11 و X میوفتین.

قرار دادن یه مشت نینجا/ سامورایی خفن در مقابل کواچی که تخصصش اسلحه هستش )گرچه توسریال به این اشاره میشه که کلا جنگجوی خوبی بوده و تسلط زیادی هم در شمشر زنی داره!  ) به شدت جذاب هستش! تو مبارزات و اکشن هیچ باگی نیست!

فقط من انیمه رو به زبان ژاپنی دیدم و صدا با حرکات لب و دهن سینک نبود! نمیدونم تو نسخه انگلیسی این مشکل هم وجود داره یا نه !

در کل باید بگم انیمه سینمایی Altered Carbon: Resleeved انیمه سرگرم کننده ای برای تعطیلات هست! و کلا خوبه ببینیدش ! سر نمره هم واقعا اگه اکشنش انقدر خوب نبود بهش 5 میدادم اما بخاطر اکشن و رزم آرایی عالیش بهش 6.5 دادم امیدوارم شما هم با من موافق باشد.

خب امیدوارم از مطالعه بررسی انیمه سینمایی Altered Carbon: Resleeved نهایت استفاده رو برده باشید. منتظر نظرات شما هستم.