بررسی بازی The Last Of Us 2

با بررسی بازی The Last Of Us 2 یکی از بهترین بازی های ساخته شده دنیای گیم خدمت شما دوستان عزیز هستیم. این بازی یکی از متفاوت ترین و بهترین بازی هایی هست که یک گیمر میتواند آنرا تجربه کند. برای آشنایی بیشتر با The Last Of Us 2 در ادامه با ما همراه باشید.


همچنین بخوانید: بازی‌های شبیه The Last of US که حتی داستانی بهتر دارند!


محیط بازی: محیط بازی به شدت زیبا و دلچسب هست و این زیبایی به حدی رسیده که مرز بین فیلم و بازی را به باریک ترین حد ممکن رسانده است و سعی کرده تا جایی که امکان دارد حس یک بازی خارق العاده را به گمیر اهدا کند.

گیم پلی:تغییراتی در گیم پلی بازی جذاب The Last of Us 2 رخ داده است که کاملا هم جهت با قسمت قبلی است و زیاد با گیم پلی قسمت قبل تفاوتی ندارد.

طبعا که این موضوع به آن معنا نیست که گیم پلی مانند گذشته ثابت مانده بلکه بازی با پیشرفت انیمیشن های شخصیت ها، طبیعی تر شدن مکانیک کار با اسلحه ها و تنوع بیشتر به روزرسانی ها و شکلی که می توانید گیم پلی را ادامه دهید، به یک اکشن ماجراجویی زیبا و تقریبا بدون اشکال تبدیل شده است.

فیزیک برجسته بازی باعث شده است طراحی بازی آن در مقایسه با گذشته کمی متفاوت شود. عبور از محل هایی که در آن ها حضور دارید اکثرا ملزم به حل کردن یک چالش محیطی با استفاده از ابزارهای مختلف مثل طناب و بالا رفتن از سکوهاست که خودش کمک می کند همیشه سرگرم بمانید، اتفاقی که نوع برجسته تر آن را پیش از این در Half-life 2 هم دیده بودیم.

در کنار چالش های محیطی، طراحی دشمنان بازی هم خارق العاده است. موجودات مبتلاشده شامل کلاس های جدیدی می شوند که چه از نظر سرعت عمل چه از نظر قدرت، شما را حسابی به چالش خواهند کشید به طوری که تجربه بازی روی درجه سختی متوسط هم می تواند چالش برانگیز و اضطراب آور باشد.به لطف پیشرفت چشمگیر هوش مصنوعی، در مقایسه با نسخه قبلی، مبارزات با انسان ها هم جذاب تر شده است. شما ٢ گروه متفاوت را در داستان ملاقات می کنید که هرکدام از آن ها نحوه مبارزه مخصوص به خودشان را دارند. آن ها با همکاری با یکدیگر سعی می کنند شما را تحت فشار قرار بدهند.


همچنین بخوانید: بهترین کنسول‌های بازی 2020 / راهنمای خرید ایده‌آل


تحت فشار به این معنا که در صورت مبارزه مستقیم با گروهی از دشمنان انسان، باید دائما مکانی را که در آن حضور دارید تغییر دهید و راهبردهای مشخص و از پیش برنامه ریزی شده ای برای پیروزی داشته باشید.در همین مبارزات هم استفاده از محیط نقش بسزایی دارد. پنهان شدن در چمن ها و زیر خودروها یا تعویض کاورها به سرعت، همگی، کارهایی هستند که برای پیشروی در داستان The Last of Us 2 باید در آن ها خبره شوید.

خلاصه که ناتی داگ برای هر لحظه و هر راهی که طی می کنید برنامه ریزی کرده است و همه دشمنان و موانعی که سر راه شما قرار می گیرند، در راستای سوق دادن شما به سمت حس و تجربه ای مشخص هستند. 

بررسی کلی بازی: بازی The Last Of Us 2 را میتوان تقریبا یک بازی کامل و بدون نقص دانست پادشاه بی چون و چرای نایتی داگ هست.
گیم پلی جذاب، داستان زیبا، شخصیت سازی فوق العاده، صداگذاری بی نقص، همه دست به دست هم دادند که یک بازی کاملا زیبا را تجربه کنیم که هیچ گیمری از تجربه ی آن پشیمان نمی شود.

این بازی زیبا  از همان تریلر ابتدایی معرفی خود به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های این نسل تبدیل شد.
همه هیجان‌زده بودند تا ببینند داستان نویس و برنامه‌نویس متفاوت ناتی داگ یعنی نیل دراکمن چه برنامه‌ای برای ادامه دادن ماجرای جوئل و الی دارد. پایان پارت اول به‌گونه‌ای بود که بسیاری فکر می‌کردند که داستان به پایان رسیدن و The Last of Us در همین یک قسمت خلاصه خواهد شد.

البته نیل دراکمن و دوستانش در ناتی داگ به این نتیجه رسیدند که هنوز هم حرف‌هایی برای گفتن در این بازی دارند و همین قضیه باعث شکل گیری پارت دوم شد.
از همان زمان معرفی بازی شایعات مختلی در مورد نحوه چگونگی ادامه پیدا کردن داستان بازی و تئوری‌های مربوط به قسمت دوم شنیده شد و زمانی هم که فهمیدیم محوریت بازی «انتقام» بزرگ الی خواهد بود، حدس‌هایی در مورد این که داستان به کدام سمت هدایت شد زدیم.

البته داستان The Last of Us  2 بیشتر از آن که در راستای انتقام باشد، کاملا در ضد آن حرکت می‌کند. ماجراجویی الی همزمان او را متحول می‌کند و حتی زودتر از الی، این ما به عنوان مخاطب هستیم که درگیر پارامترهای اخلاقی جدیدی می‌شویم که پیش از این شاید کمتر به آن‌ها توجه کرده بودیم.

مرسی که مارو همراهی کردید❤️

در ادامه بخوانید: 

هرآنچه که باید درباره بازی Assassin’s Creed Valhalla بدانید !

آموزش بازی Fortnite ؛ راهنمایی برای تازه کارها!