آماده شدن برای باز پس گیری ماریا !!!

با بررسی قسمت دوازدهم فصل سوم انیمه Attack on Titan در خدمت شما عزیزان هستم. واقعیتش من اصلا یک درصد هم فک نمی کردم تیم انیمه سازی هم وجود داشته باشه که بخواد آرک نیم فصلو تو قسمت 12 نشون نده ! همین باعث میشه فک کنم احتمال زیاد این فصل 25 قسمت هستش ! و آرک نیم فصل منتقل شده به قسمت 13 ! 

بررسی قسمت سیزدهم فصل سوم انیمه Attack on Titan

مثل قسمت قبلی که اتفاقات جدی توش رخ نداد و اطلاعات مهمی هم داده نشد ، این قسمت هم همون روال رو ادامه داد و فقط سعی کرد تا عطش بیننده رو برای آرک نهایی نیم فصل آماده کنه اونم چه آرکی ؟ به نظر من جنگ قسمت بعد جنگ بزرگانه! لیوای، ارن، میکاسا > راینر، برتولد و تایتان میمونی !

شاید بشه مهمترین بخش این قسمت رو مکالمه بین لیوای و ارن بدونیم ، و در باقی موارد چیز مهمی برای اشاره وجود نداره جز یک مسئله، سرنگ توسط یه تکنولوژی خیلی خیلی مدرن تر از اون چیزی که تو دیوارها هست تولید شده ! و از اونجایی که اتک آن تایتان یک داستان پادآرمانشهر هستش، هیچ بعید نی داستان از چیزای خیلی عجیبی ، قبل فروپاشی تمدن صحبت کنه !

جمع شدن ارن و میکاسا و آرمین و اشاره مجدد به دنیای بیرون از دیوار بخصوص دریا ! و اون تصویری که قسمت اول هیستوریا و ارن رو کنار دریا نشون میداد میتونه خبر از اتفاقات خیلی خیلی جدی تو این فصل بده !

اما به غیر از داستان اصلی ما شاهد یک ویروس یا باگ هوشمندانه در نمایش اندینگ این قسمت بودیم که خیلی عجیب بود و در ادامه پیش نمایش قسمت بعدی هم نمایش داده نشد!!! که خود این موضوع شایعاتی رو که مبنی بر دو نیم فصل جدا میشه رو تقویت می کنه ( که واقعا حالم رو به هم میزنه!)

در ادامه با بررسی قسمت دوازدهم فصل سوم انیمه Attack on Titan همراه من باشید، درضمن شما می تونید بررسی قسمت های قبل رو هم از اینجا بخونید.


راستی بچه ها به این مطالب هم حتما یه نگاهی بندازید دمتون گرم :


سرنگ

همچنان وضعیت سرنگ نامشخصه و کلی سوال قبلی اضافه شده با سوالات جدید! هانجی اشاره میکنه این سرنگ از تکنولوژی ساخت بالایی برخورداره ، محلول داخل سرنگ هم از نوعی مایع آغشته به خون انسان تولید شده که وقتی در معرض هوا قرار میگیره بخار میشه ! اگر داخل دیوار تکنولوژی ساخت این مایع نیست ؟ امکان داره این سرنگ از خارج دیوار به داخل قاچاق میشده ؟ آیا احتمال داره در گوشه ای از همین دیوارها افرادی وجود داشته باشن که حافظه شون توسط شاه اول پاک نشده و از علم قدیم آگاهی داشته باشن!

وقتی صحبت از پاک کردن اطلاعات گذشتگان در انیمه میشه بد نیست بدونیم در دنیای واقعی هم این داستان وجود داره و در بسیاری از کشورها اجرا شده و میشه ! تغییر و تحریف علم و تاریخ ! در حال حاضر هم خیلی ها به این موضوع اشاره دارن که گوگل داره این پروژه رو با تغییر نتایج جستجو و حذف منابع اطلاعاتی انجام میده ! در ادامه اشاره ای میکنم به جمله ای از افلاتون به نقل از فرانسیس بیکن ؛ همه دانایی ها چیزی نبود مگر یادآوری!

 

رابطه لیوای و اروین

بررسی قسمت دوازدهم فصل سوم انیمه Attack on Titan

سوالی که همیشه ذهن منو درگیر می کنه این هستش که چرا لیوای اینقدر به اروین اعتماد داره ؟ اصلا اینا کجا و چطوری با هم آشنا شدن؟ اروین چرا اینقدر به لیوای احترام میذاره و قبولش داره ؟ خب مشخصه که جفتشون خفن هستن و همین خودش احترام میاره اما داستان این دوتا باید جالب تر از این حرفا باشه (شایدم نه )!

به هر صورت تو این قسمت هم مثل خیلی قسمت های دیگه شاهد، رابطه این دوتا با هم و نحوه بحث کردنشون هستیم ! به قول اروین لیوای تنها کسی که میتونه تو لحظه درست ترین تصمیم و بگیره و این خیلی برام عجیب بود !

اما عجیب تر از لیوای اروینه که حاضر جونش رو برای فهمیدن واقعیت از دست بده که این موضوع فوق العاده هستش ارجحیت علم بر هر چیزی دیگه ای ! اروین نماد خیلی چیزای جالبی تو این سریال هستش و به شدت قابل احترام ! بس.

آماده شدن برای باز پس گیری

بررسی قسمت دوازدهم فصل سوم انیمه Attack on Titan

چیزی که برای من همیشه تو مخ بوده، شوخی های بی مزه ژاپنی ها تو انیمه بوده ! مثلا تو بلیچ هر چند قسمت یه قسمت فان بی مزه میزاشتن که حالم بهم میخورد! این موضوع تو خیلی انیمه ها هستش و من کاملا بدم میاد از این موضوع برای همین انیمه های جدی و تیره به شدت برام جذاب تره!

اتک آن تایتان هم از اون دسته انیمه هایی که با هیچ کسی شوخی نداره، جز بعضی نکته های ریز که به نظر من درک درست طنز و استفاده به موقع و به اندازه باعث شده تا این انیمه تبدیل به یک شاهکار بشه! استفاده از عنصر طنز تو دنیای کاملا سیاه تایتان ها فقط برای روحیه بخشی برای آدمایی هستش که هنوز امید دارن! هر چقدر هم اوضاع بد باشه !

ویروسی هوشمندانه برای لو دادن اطلاعات

خب اگه قراره این قسمت ، چپتر پایانی نیم فصل اول باشه، باید بگم کدینک و دادن اطلاعات بصورت هک شدن سیستم در اندینگ بسیار جذاب بود، هرچند کل قسمت جذاب نبود ! اما همین لمس کوچیک به نظر من کلی ارزش داشت چون اطلاعات عجیبی رو با سرعت بالا نشون داد و از اونجا که من کرم جستجو و تحقیق دارم نشستم 10 بار فریم به فریم دیدم.

حالا بریم سراغ بررسی این اطلاعات به نوعی لو رفته !

بعد این تصاویر که (من چند تا فریمش رو هم نزاشتم چون فک کردم مهم نیستن) تو کمتر از 40 ثانیه به سرعت نمایش داده شد و بعدش ارن میکاسا و لیوای، که به نظر می رسید تونستن جنگو ببرن و رسیدن دم خونه ارن اینا و رفتن سراغ زیر زمین چیزی گیرشون نیومده لیوای قاطی می کنه برای ارن و میکاسا هم که مثل همیشه بالا خواه ارن درمیاد میخواد بزنه کله لیوای رو بکنه !

بررسی قسمت دوازدهم فصل سوم انیمه Attack on Titan

اما شاید اتفاق دیگه ای افتاده و اطلاعات عجیبی نسبت به ارن و گذشته گریشا به دست اومده که لیوای اونجوری شاکی بود! نمیدونم واقعا چه خبره ولی یه چیزی رو دارم مطمئن میشم اونم اینکه تایتان میمونی و دار و دسته به دنبال قدرت تایتان بنیانگذار نیستن ! ارن رو فقط میخوان چون ارن آخرین دستاورد گریشا هستش(محصول آزمایش های گریشا) و به نظرم از روز اول گریشا ارن رو برای همچین روزی آماده کرده بوده !!!!

به روز رسانی » نیم فصل دوم از فصل سوم انیمه اتک آن تایتان تا آپریل سال 2019 منتشر نمیشه، بعد از دریافت اطلاعات جدید حتما خبر رو منتشر میکنم.

همچنین بخوایند »

امیدوارم از بررسی این قسمت خوشتون اومده باشه مثل همیشه منتظر حدسیات و نظرات جالبتون هستم، راستی یک سوال اگه علاقه مند هستید ، به جای نوشتن بررسی یک ویدیو تولید کنم و بیام بررسی تصویری ارائه بدم؟ نظرتون چیه حتما بهم بگین چون مهمه برام ! نظر خودم اینه ویدیو خیلی بهتر از نوشتس ! و در آخر سر هم عذرخواهی می کنم اگر نرسیدم جواب کامنتی رو بدم، ولی همه رو به دقت میخونم ! و لذت میبرم. دمتون گرم که هستید.

 

در ادامه بخوانید »

موسیقی اوپنینگ و اندینگ فصل سوم انیمه Attack on Titan

بررسی قسمت ۱۳ و ۱۴ انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re