8.0
امتیاز

سلام به بکس انیمه باز، با بررسی قسمت دوم انیمه Tower of God همراه شما هستم. شما میتونید بررسی قسمت قبلی رو از اینجا مطالعه کنید. خب این قسمت دید بهتری نسبت به کلیت داستان میده و ذهن مارو کمی بیشتر با فضای موجود آشنا میکنه !

تو قسمت دوم انیمه برج خدا شاهد ادامه داستان هستیم و شاهد تست های جدید و شخصیت های جدید بشتری هستیم!

مهمترین شخصیتی که این قسمت رو میشه یه رنکری هستش به اسم لئرو رو که در ادامه بیشتر راجع بهش صحبت میکنم! 

این قسمت در کل قسمت جالبی بود انیمیشن رو به شدت میپسندم ، موسیقی حرف نداره مخصوصا اون ملودی که با ویالون زده میشه بد حرفه ای و جذابه، کارگردانی و بقیه ماجراها هم عالی بود! 

قبل شروع بررسی به مطالب زیر یه نگاهی بندازید

معرفی پنج بازی سرگرم کننده موبایل برای ایام قرنطینه

5 دلیل برای تماشای فیلم The Platform ؛ زندان حقیقی انسان کجاست؟!

بهترین انیمه‌ها برای گیمرها Gamer’s که حتماً باید آنها را تماشا کنید !

موسیقی متن انیمه Darling in the Franxx را گوش کنید !


با بررسی قسمت دوم انیمه Tower of God همراه من باشید

همین اول کاری باید اینو بگم، من اصلا از استایل چیبی / CHIBI خوشم نمیاد مخصوصا وقتی انیمه قرار سمی و مرموز باشه ! طنز قسمت اول به شدت قابل درک بود و به نوعی میشد هضمش کرد اما یهو اینجوری چیبی کاری رو من اصلا نیستم حالا نمیدونم فاز وبتون هم همین بوده یا نه این ساختار رو تیم انیمه سازی به دست گرفته! به هرحال من یکی اصلا با این داستان حال نمیکنم !!! بگذریم! 

خب همونطور که حدس زده بودیم شخصیت های جذاب داستان قرار به عنوان ناکاما باهم به سمت نوک برج برن و با کمک هم دیگه پرده از راز این دنیای عجیب بردارن!


کهون / Khun

بین همه فریک ها/Freaks این یکی از همه فریکی تر ، مرموز تر و باهوش تر به نظر میرسه !!!

از همه مهمتر برخلاف جسه ریزش به شدت قدرتمند و خطرناک هستش! 

اما چیزی که برام جالب بود صحبت های کهون راجع به سیستم و قوانین بود! دید جامعه شناسی و ضد سیستماتیک این شخصیت به نوعی تاییدی بر وضع نابسامان این برج که قسمت قبل از دهن مستخدم شاهزاده جاهاد شنیدیم! این برج مشکلات عظیمی داره که به نظر میرسه بر میگرده به پادشاه و قوانینی که وضع کرده! 

کهون هم به نظر من یه انقلابی هستش و هدفش تغییر وضعیت موجود و درگیر قوانین نشدن هستش! از طرفی هوش بالاش به شدت جذاب به نظر میرسه! 

مهمترین چیزی که عذابم میده اینه که چرا لئرو رو به بام گفت به کهون زیادی نزدیک نشو و اصلا لئرو از کجا اینو میشناسه؟

همچنین بر این باورم این بچه تو این کیفش یه چیزی داره که مهمه !!!


هاتز / آناک

از این دوتا خیلی خوشم میاد! جفتشون به شدت قوی و خطرناک هستن! 

استایل مبارزه هاتز حرف نداره استفاده همزمان از کاتانا و دایشو برای مبارزه به شدت عالی و جذاب هست مخصوصا اینکه دایشوش رو به سبک بومرنگ پرتاب میکنه!

هاتز کم حرف میزنه اما معلومه شانس زیادی برای بالا رفتن از برج داره و حالا که با آناک ناکاما شده تیمشون قوی تر هم شده! 

آناک همچنان در پاره ای از ابهامه ! کاتانایی که مثل شلاق میشه ( به شدت منو یاد زابی مارو شمشیر رنجی آبارا تو بلیچ میندازه! البته شباهت ظاهری ندارن اما زابی مارو هم مثل شمشیر آناک مثل شلاق میشد!)

 

جدا از این مسئله آناک اولین نفری بود که از دیواره کامی نو میزو رد شد و به نظر میرسه یا از نوادگان پادشاه هست یا بچه یکی از خاندان های نزدیک به شاه! هرچی هست معلومه خیلی خطرناکه!!!


شیبیسو

خب شیبیسو نقش شخصیت مکمل کمدی رو بازی میکنه که تو اکثرا انیمه ها نمونه اش رو به وضوح میبینیم شخصیت های آندر داگی / underdog که قدرت خاص و ویژه ای ندارن ولی برای رسیدن به هرچیزی که دارن سخت تلاش کردن و اون توانایی رو با زحمت زیاد به دست آوردن! 

اما با این حال هنوز معلوم نیست قدرت شیبیسو چی هستش و چه توانایی هایی داره! اما چیزی که معلومه اینه قرار یکی از شخصیت های اصلی داستان باشه!


کامی نو میزو 

شاید مهمترین اطلاع رسانی که تو قسمت دوم انیمه تاور آف گاد، همین کامی نو میزو باشه ، چیزی که برج قدرتش رو از این میگیره و به نظر نوعی جادو میاد !! وقتی لئرو رو کامی نو میزو رو، رو کرد کهون پراش ریخت ! این دوتا موضوع رو مشخص میکنه 

1-کهون خیلی بیشتر از بقیه شرکت کننده ها میدونه 

2-این قدرت رو هرکسی نداره و فقط رنکرها یا به قولی هیولاهای این برج این قدرت رو دارن! 

جدا از این موضوع و با توجه به گفته های رنکر این آب بهت قدرت نامحدود میده و میتونه تورو نامیرا کنه البته اگه بتونی فشارش رو تحمل کنی!!! حالا این قدرت چه جوری بدست میاد و چه طوری میشه مهارش کرد خودش در پاره ای از ابهام هستش!


لئرو رو / رنکر 

با اینکه به شدت عجیبه اما انرژی بدی ازش نگرفتم !!! و فک کنم شما هم همین حس رو بهش داشتید! 

لئرو نکات جالبی رو مطرح میکنه و اطلاعات نابی هم میده اما جالب ترینش این بود که برای بالا رفتن از برج به مهمترین چیزی که نیاز دارید شانس هستش!

همچنین مشخص میشه برج از سه قسمت تشکیل شده و تمامی افرادی که برای بالا رفتن از برج در مسابقات شرکت کردن داخل همین برج به دنیا اومدن که این یه موضوع خرکی عجیبه؟؟؟ اصلا اینجا کجاست؟ و مردم عادی که نمیخوان مسابقه بدن کجان!!!

از طرفی لئرو به قصد و جوری که اتفاقی به نظر بیاد یورو یا بام رو اینور آب نگه داشت که کهون هم به این موضوع شک کرد! اما چرا!!!؟؟؟ 

اگه یورو قدرت ویژه ای داره پس براحتی میتونسته از اب رد شه پس چرا باید به یورو حال میداد؟

سوال بعدی که ذهنم رو درگیر کرده اینه که آیا رنکرها دسته بندی قدرتی میشن؟ یعنی درجه بندی دارن !؟ از طرفی اگه رنکرها به بالای برج رفتن خودشون میتونستن شاه یا خدای برج بشن پس چرا رنکر باقی موندن؟ شاید رنکرها همه فرزندان شاه هستن 

درست مثل پرنسس جاهاد که به نظر میاد اونم یه رنکر هستش !!! و دختر پادشاه!


دنیای ناشناخته؟

اولا اینکه طراحی دنیا ها ، فضای داستان حرف نداره!!! و به شدت فضای سورئال سمی داره! اما چیزی که ذهن منو درگیر کرده اینکه اصلا برج خدا کجا واقع شده؟ آیا یورو و ریچل که خارجی هستن از یک دنیای دیگه وارد این مکان شدن! آیا دروازه ای که نشون داد یورو از اون طریق وارد برج شد دروازه است یا یه گیت یا پورتال به یه دنیا یا کهشان دیگه !

و اگه یورو خارج از این دنیا با ریچل بوده ! اون دنیایی که اون دوتا توش بودن کجا بوده؟؟؟؟


یورو / بام

اینکه رنکر به این بچه بگه هیولا از راه رسید باید درجا به این موضوع فک کنیم این لعنتی باید بدجوری قوی باشه! اما خب هیشکی نمیدونه این از کجا وسط این دنیا پیداش شده و با توجه به اینکه یورو و رنکر باهم آناک رو به عنوان نفر اولی که از دیوار رد میشه انتخاب کردن مشخص میکنه هر دو قدرت افراد رو با مشاهده انرژی درونیشون تشخیص میدن! 

در نتیجه لئرو دیده چه انرژی یورو داره به همین خاطر گفت هیولا از راه رسید و به نظر میرسه این قدرت به قدری هستش که یه رنکر رو متعجب کنه! 

نکته بعدی سوالی که یورو راجع به ریچل پرسید؟ و لئرو گفت ندیدتش! 

این موضوع چندتا داستان رو بوجود میاره و مهمترینشون اینکه اگه ریچل تو همون مرحله اول مرده باشه چی؟ 

از طرفی اگه یورو یه خارجی هست چه جوری توانایی ها ویژه ای داره ؟ اگه از یه دنیا دیگه اومده چه جوری هیولا هستش؟ آیا این امکان وجود داره یورو پسر شاه باشه؟؟؟ که به نحوی به خارج از برج برده شده؟ 

همچنین ریچل هم خارجی بوده ! اون چه جوری وارد برج شده؟؟؟


این چی میگه ؟؟؟ کیه اصلا این کهون رو از کجا میشناسه؟ نکنه برادره کهون هست و کهون یه جورایی وصله به رنکرها و خانواده های سلطنتی داخل برج !


به روز رسانی »

بررسی قسمت سوم انیمه Tower of God


خب اینم بررسی قسمت دوم انیمه Tower of God ، امیدوارم مورد پسندتون واقع شده باشه !  مثل همیشه منتظر نظرات و پیشنهاداتون هستم!