9.0
امتیاز

سلام به بکس انیمه باز، با بررسی قسمت سوم انیمه Tower of God همراه شما هستم. شما میتونید بررسی قسمت های قبلی رو از اینجا مطالعه کنید. این قسمت در دو بخش نمایش داده میشه ! بخش اول فلش بک هایی از کهون رو نمایش میده و به داستان شروع میکنه به نمایش جزئیات شخصیتش و انگیزه های اون برای بالا رفتن از برج ! در بخش دوم هم شاهد ادامه داستان مبارزین و تست های جدیدشون هستیم ! جایی که آناک توانایی فوق العاده مبارزه ایش رو به نمایش میزاره و از همه مهمتر به نظر میرسه شاهد راهل هستیم!

این قسمت پیچیدگی های داستان رو پیچیده تر هم کرد حالا در ادامه یه نگاهی باهم بهشون میندازیم! موسیقی مثل همیشه عالی بود ، کارگردانی هم حرف نداشت و از همه مهمتر اینکه انیمیشن رفته رفته تغییرات ریزی داره میکنه و تکنیک های جدید داره وارد قضیه میشه !

قبل مطالعه بررسی به مطالب زیر هم یه نگاهی بندازید !

ده تا از بهترین رمان های بصری برای اندروید! پیوند با انیمه!

بررسی Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge 

انیماتور bleach تصاویری جدید از رنجی و گریم جاو را به اشتراک گذاشت!

بهترین انیمه‌های شبیه Attack on Titan که حتماً باید آنها را تماشا کنید !


با بررسی قسمت سوم انیمه Tower of God همراه من باشید

کهون / خانواده / یورو

عجب وضعی شداااا!!! تو بررسی قسمت قبل حدس زده بودم کهون باید یه جورایی وصل باشه به خانواده های سلطنتی و خب حدسم درست بود ! اما اینکه چه بلایی سرش اومده رو اصلا نمیشد حدس زد! 

کهون به خواهرش کمک کرده پرنسس جاهاد بشه اما از چه طریقی مشخص نیست! همین کمک هم باعث شده خودش و خانواده اش تبعید بشن و از مقام سلطنتی خلع بشن! اما چرا؟

اگه یادتون باشه پرنسس جاهاد رو در قسمت اول دیدیم و شاهد این بودی به یورو کمک کرد و مارچ سیاه رو بهش قرض داد! 

حالا یوری چجوری پرنسس جاهاد شده هم خودش داستانی جدا داره و از همه مهمتر پادشاه هستش و اینکه اصلا کیه و نقشش تو این دنیای عجیب غریب چی هستش! 

بررسی قسمت سوم انیمه Tower of God

تو این قسمت به صحبت هایی از این شد که این دختر خواهر ناتنی کهون هست و این دوتا بنابر شایعات عاشق هم هستن! اما یه چیزی رو نفهمیدم کی بهش خیانت کرده ! مادرش ؟ چرا و به چه شکل!؟ 

همچنین زمان تست درها شاهد این بودیم که کهون یا بهتر بگم هوش و آنالیز همیشه جواب نمیده و شما نیاز دارید بعضی وقتا باید با کله بری تو داستان ! راک هم همین کارو کرد!!! اگه راک نبود قطعا این تیم سه نفره تو این بازی میباختن ! اما خب با توجه به ویژگی های هر سه نفر این تیم داره تبدیل میشه به یک تیم قوی که هر کدوم توانایی های خاص خودشون رو دارن!!!!

در ضمن یوهان هم مجدد به کیف کهون اشاره کرد! تو اون کیف چی هستش؟ همچنین مشخص نشد یوهان و کهون با هم چه رابطه ای داشتن !!!

وضعیت روحی عجیب کهون هم خیلی جالب بود ! به نظر میرسه اتفاقی که براش رخ داده مغزش رو پاره کرده و توی شرایط خاص احتمال بهم ریختنش وجود داره!!!

نکته جالب اینکه کهون با یورو خیلی نکات مشترکی دارن! هر دو ترد شدن و هردو پاک و معصوم هستن! اما مهمترین فرقشون در انگیزه اشون هست هرکدوم انگیره متفاوت دارن! 

رابطه عمیقی که داره بین این دوتا هم شکل میگیره خیلی جالبه ! معصومیت یورو باعث شده تا کهون هرجوری که شده از یورو حمایت و محافظت کنه!

تو این سیکونس کهون سوال مهمی رو پرسید ! چرا راهل اصلا بام رو پیدا کرده و نگرش داشته؟؟؟؟ بعد چرا یهو ولش کرده!!؟؟؟ این موضوع منو به این فکر فرو میندازه که احتمالا راهل چیزی از یورو میخواسته و راهل میدونسته یورو دقیقا کیه یا چیه ؟؟؟

بررسی قسمت سوم انیمه Tower of God
فضا سازی و طراحی دنیای این انیمه به شدت جذاب و سورئال هستش!

چیزی که مشخصه اینه یورو از همه این شخصیت ها به احتمال زیاد قوی تره ! اما خودش هیچی از خودش به یاد نداره ! و همه انگیزه اش هم برای ادامه و از برج بالا رفتن راهل هستش! 

حالا اگه متوجه بشه راهل ازش سو استفاده کرده چی ؟ آیا باز میخواد داستان رو ادامه بده؟


انیمیشن و طراحی

یهو یه گریزی بزنیم به انیمیشن مغرمون استراحت کنه ! تو هر قسمت شاهد اضاقه شدن تکنیک ها جدید طراحی هستیم ! این موضوع خیلی نابه و جای تشکر داره از تیم طراحی ! اینجور که به نظر میاد و قبل تر هم گفته بودم به نظر میرسه تیم طراحی و انیمیشن دنبال ارائه یه اثر ناب هستن که احتمال داره جوایز زیادی رو برنده بشه ! 


یوهان / لئرو رو / رنکرها

این یارو دست چپیه به نظر رنکر مسابقه اول و دوم هستش! که ما ندیدیمش ! حالا این رفیقمون یه گندی زده که از یوهان میخواد جمعش کنه ! این موضوع و اون کمکی که یوهان از طریق مرد بادکنکی به بچه ها کرد تایید یه چیزی هست و اون اینکه یه سری داستان مهمتر از فتح برج درحال رخ دادن هست! 

تا جایی که من به عنوان بیننده اصلا شک دارم ته برج برسی قدرتی در کار باشه!!! به نظر میاد داستان خیلی پیچیده تر از یه برج نوردی ساده باشه ! با توجه به داستان هایی که گفتم علنا مشخصه هیچ نظراتی رو عملکرد رنکرها نیست و اونا اگه بخوان هر کار دوست داشته باشن میتونن بکنن ! از جمله حذف یا کشتن هر کسی؟ و یا کودتا علیه پادشاه!!! 

بررسی قسمت سوم انیمه Tower of God
به نظرم اون مو بلنده خیلی مهم نیست اما اون دوتای دیگه که یکیشون به نظر راهل هست خیلی خطرناکن !!!!

اینکه چرا اینا انقدر قوی هستن و موفق شدن ظرف 30 دقیقه همه رو رنده کنن خودش جای بحث داره ! همچنین با توجه به صحبت های یوهان به نظر میرسه پرنسس ها یا قانون شکن ها هم میتونن در مسابقات شرکت کنن اما اینا عادی هستن و قوی بودنشون یکم غیر طبیعی هست! 

آناک / راهل

قسمت قبل هم گفتم این قسمت هم میگم این آناک خیلی نابه و من خیلی ازش خوشم میاد! این قسمت هم شاهد این بودیم نه تنها خیلی تکنیک مبارزه بالایی داره ! بلکه بدنش هم مثل سنگ هستش!!!

اما مهمترین بخش قضیه این بود که کاتانا یورو که مارچ سیاه هست به کاتانا این دختره واکنش نشون میده! بنابراین این فکر به ذهنم رسید که احتمال داره آناک هم از خانواده سلطنتی باشه و قصدش هم از شرکت در مسابقات میتونه پادشاه شدن باشه !!!

اما راهل بررسی قسمت سوم انیمه Tower of God

این یارو که معلوم نی کیه و جزو اون سه نفر هست به چند دلیل عجیبه کلا اکیپشون عجیبن! اگه اشتباه نکنم قبل اینکه یورو متوجه این موضوع بشه که این یارو شبیه راهل هست ! راک گفت حضور یه صلاح قدرتمند رو حس میکنه که فک نکنم منظورش آناک بود چون آناک رو میشناسه و قبلا هم دیده! 

با توجه به سلاخی که این سه تا کردن هیچ بعید نیست که یکیشون یا هر سه شون صلاح مخصوص دارن! 

اما آیا وافعا این یارو راهل هست؟ اگر آره با توجه به تایم لاین داستان نمیتونه این موضوع صحت داشته باشه چراکه این تیم بعد تیم یورو اینا وارد شدن اما راهل خیلی قیل تر از یورو وارد برج شده بود! اما از طرفی ما هیچ نمیدونیم تعریف زمان تو این دنیا به چه شکلی هست! 

نمیدونم چرا ولی یه حسی بهم میگه این یارو که هنوز معلوم نیست دختره یا پسر راهل نیستش!


جمع بندی

این قسمت خیلی قسمت جذابی بود! روند آهسته شخصیت پردازی به شدت فوق العاده هستش ! با هر فلش بک اطلاعات تازه ای داده میشه و در طول روند داستان هم با مرام و مسلک شخصیت ها کمی آشنا میشیم ! با وجود اینکه تنها 3 قسمت پخش شده اما همین الان خود من با چند از شخصیت ها ارتباط نابی برقرار کردم!

کارگردانی و روند داستان پردازی خیلی خوبه گرچه خیلی همه چی خر تو خره و این مشکل از وبتون هستش نه انیمه اما جا داشت کمی تو انیمه روش کار کنن!


به روز رسانی » بررسی قسمت چهارم انیمه Tower of God


خب امیدوارم از بررسی قسمت سوم انیمه Tower of God لذت برده باشید! مثل همیشه منتظر نظرات و حدسیات شما هستم!!!