9.0
امتیاز

من همون هیولایی هستم که خودت ساختی !

سلام به رفقای انیمه باز و همراهان عزیز مجله وارونه امیدوارم ناب و سلامت باشید و از کرونا و سیل و زلزله در امان باشید ! با بررسی قسمت ششم انیمه Tower of God همراه شما هستم. شما می تونید بررسی قسمت های قبلی و بعدی رو  از اینجا مطالعه کنید.

تو قسمت ششم انیمه برج الهه گان اطلاعات جالبی بهمون داده میشه مجددا از آناک! نمیدونم چرا ولی به نظر میرسه آناک تنهاش شخصیتی هستش که تا الان زیاد روش مانور داده شده و خب خیلی هم شخصیت ناب و جالبی داره همچنین گذشته عجیبی هم داره! تو قسمت ششم انیمه Tower of God کمی هم از راهل میشنویم و میبینیم گرچه به شدت شخصیتش در پاره ای از ابهام هستش!

موج عاطفی انیمه هم درحال رشد هست و بخش کمدی کمرنگ نر شده و کمتر تو مخ میره جوری که اصلا به چشم هم نمیاد گرچه همین یه ذره به خوبی کارگردانی شده و تونسته تکمیل کننده بخش های جدی داستان باشه !

مثل همیشه انیمیشن ، موسیقی و کارگردانی عالی بود! راستی صدا پیشه های این انیمه حرف ندارن و همشون صداهای فوق العاده و وویس اکت Voice ACT عالی ای دارن! داستان هم هرچی جلو میره مرموز تر میشه و کلی سوال بی جواب رو به جا میزاره که اگه حوصله داشته باشید بریم بررسی کنیم ببینیم تو این قسمت چه خبر بوده !

چند نکته !

آقا / خانم اینستاگرام ما رو لطفا دنبال کنید زبون مو درآورد انقد گفتم گوش نکردید! ما همه انرژیمون رو به رایگان برای شما گذاشتیم و حمایت حداقل کاری هست که میتونید بکنید! 

نکته بعدی هر کسی علاقه به همکاری در بخش انیمه ، بازی و سینما تلویزیون وارونه رو داره به ما ایمیل بده ! یا از بخش تماس با ما نمونه یک بررسی یا معرفی یا خبر (اگه زبانتون خوبه) برای ما ارسال کنه!!! کیفیت از اهمیت بالایی برخورداره در نتیجه الویت با کسایی که کار بهتری ارائه میدن!


خب اینم از این قبل مطالعه بررسی به مطالب زیر هم یه نگاهی بندازید! 

بهترین سریال های شبیه به ریک و مورتی ؛ از Big Mouth تا Final Space !

۱۰ دلیل برای این‌ که فرنچایز Mission Impossible بهترین فرانچایز تاریخ است!

بررسی قسمت ششم فصل چهارم Rick and Morty ؛ داستان های دوزاری قطار قصه ها!

3 وبتون محبوب که تبدیل به انیمه شدند و شما باید حتما آنها را بخوانید یا تماشا کنید!


با بررسی قسمت ششم انیمه Tower of God همراه من باشید!

راهل 

حرفی که راهل به کهون زد کمی منطقی به نظر میرسید اما قابل درک نبود چون تهش چیزی جز خود خواهی نبود کهون هم به همین موضوع اشاره میکنه ! اما ناراحتی راهل رو درک نمیکنم شبیه آدمهایی نیست که خودخواسته یورو رو ترک کرده باشه ! به نظر میرسه شخصی بهش دستور داده که از این پسر دوری کنه! البته شایدم نه ! اما در هر صورت رفتار و کردار راهل خیلی عجیبه!

از طرفی سر میز غذاخوری تا راهل وارد سالن شد اندورسی گفت یه زن دردسر ساز دیگه !!! قطعا بین این دوتا باید چیزایی رد و بدل شده باشه که ما ازش بی خبریم!

چیزی که خیلی رو مخمه اینه هنوز صحبتی از قدرت فیزیکی راهل نشده! تو مسابقه ورودی راهل با اندروسی و اون یارو گنده بکه همه شرکت کننده ها رو ظرف نیم ساعت کشته بودن قطعا راهل لش نکرده بوده بقیه بکشن و به احتمال زیاد راهل هم قدرت های زیادی داره که هنوز برای ما نامعلوم هستش!

خوابی هم که راهل دید جالب و عجیب بوذ! داشت میدید داره یورو رو از دست میده و خودش تنها مونده حس تنهایی همراه با حسادت! چرا که یورو برای به بالای برج رفتن ویژگی های خیلی مهم تر و قوی تر نسبت به راهل داره! از دوستا و ناکاماهایی که داره و حاضرن براش جون بدن بگیر تا قدرت شینسو و صد البته مارچ سیاه که به نظر قوی ترین کاتانای برج هستش!


اندورسی

خب بالاخره معلوم میشی آبجی مون کیه و چی کاره اس ! اندروسی زاهاد یکی از شاهزاده های خاندان زاهاد! که خیلی قوی و جذابه و از طرفی هنو معلوم نیست چرا تو مسابقات شرکت کرده!!!! آیا ماموری برای مراقبت و تحت نظر داشتن یورو هست !!! یا داستان دیگه ای وجود داره!

از طرفی به نظرم شخصیت جذابی داره و قرار یکی از شخصیت های اصلی و محبوب انیمه باشه!

موضوع دیگه ای هم که وجود داره اینه که اگه اندروسی شاهزاده هستش ! پس چرا یکی از کاتاناهای 13 ماه رو نداره ! شایدم داره تا الان رو نکرده! و امکان دیگه ای هم که هستش اینه که همه شاهزاده ها کاتانا ندارن و تنها 13 نفر ارشد صاحب سری 13 ماه میشن!


یوری زاهاد

خب تا قبل افشاگری اندروسی من یکی فک نمیکردم یوری خیلی قوی باشه ! نه اینکه فک کنم قوی نیست نه! ولی فک نمیکردم بین شاهزاده ها این از همه قوی تر باهوش تر و خطرناک تر باشه ! بیشتر احساس میکردم این بین همه لوس ترین و خنگ ترینه!

اما چرا باید این هیولا کاتاناش اونم قوی ترین کاتانای این دنیا رو بده به پسری که تازه دیدتش!!؟؟


آناک شاهزاده دروغین !

خب خب معلوم میشه چرا اندورسی به آناک می گفته شاهزاده دروغین ! آناک مادرش رنکر و شاهزاده بوده و بعد عاشق یه کیک پز میشه و باهاش ازدواج میکنه و بچش میشه آناک ! بعد خواهرش یعنی سایر شاهزاده های زاهاد میان خودش و شوهرش رو میکشن ! اما دیلیلش نامشخص باقی میمونه یا فعلا برای ما رو نمیکنن!


همچنین بخوانید » بهترین انیمه‌های ضد قهرمانی که حتماً باید آنها را تماشا کنید ! بخش اول


به همین خاطر آناک وارد مسابقه شده تا انتقام خون مادر و پدرش رو بگیره !!!

اما به نظر میرسه اندورسی از این داستان مطلع نبود و با شنیدن این موضوع که مادر و پدر آناک به دست شاهزاده های زاهاد کشته شدن یکه میخوره! به نظرم داستان آناک به شدت مهم و تاثیر گذار هستش تو این انیمه تو همین 6 قسمت با اینکه یورو شخصیت اصلی انیمه هستش اما تمرکز داستان بیشتر روی آناک بوده!

راجع به مارچ سیاه هم فک کنم آناک شمشیر رو به یورو پس میده چون نمی تونه از قدرتش استفاده کنه و به نظر میرسه مارچ سیاه قدرتش رو فقط و فقط در اختیار یورو قرار میده !!! نه هیچ دختر یا پسر دیگه ای !!!


این دختره!

تو این انیمه همه بچه خوشگل هستن :)))) این دختره علاوه بر فیس و فیزیک خوبش ، مبارز به شدت قوی هست طوری که تو قسمت قبل 10 نفر آدم که همه خفن بودن حریفش نشدن و زد سر یورو رو هم شکوند!

قوی بودن و بی سر صدا بودنش باعث میشه به این موضوع فک کنم که ایشون هم یه جورایی به خانواده زاهاد مرتبط هستش یا به رنکرها !!!


یورو

لباس و تیپش با اون هدبند شبیه ناروتو نیست ؟؟؟؟ به نظر من هست!

این قسمت یورو با یه هیولا که نفهمیدم مسئول قرار دادها بود یا اینکه شخص دیگه ای قرار داد بست ! قرار دادی که توش بهش گفته شد ، این برای تو قرارداد نیست، بلکه زنجیره!

از طرفی بعد قرار داد سایر افراد کلاس خیلی خوشحال بودن انگار اونا هیولا ندیدن و معلم کلاس هم گفت برای تو مثل اینکه سخت گذشته ها!!! همین داستان ها باعث میشه فک کنم با توجه به قدرت هر شخص اون فردی که باش برای شینسو قرار داد بسته میشه فرق میکرده و شاید برای هر کسی اون موجود بازتاب انرژی درونی خودش بوده باشه!

بعدش هم شاهد پیشرفت سریع یورو تو کنترل شینسو بودیم که این موضوع نشون میده یورو قرار خیلی خفن بشه !!!


خب اینم از بررسی قسمت ششم انیمه Tower of God ، امیدوارم مورد پسند واقع شده باشه منتظر نظرات و پیشنهادات شما راجع به این قسمت هستم!