با بررسی قسمت نهم فصل سوم انیمه Attack on Titan در خدمت شما عزیزان هستم. باز هم شاهد یک قسمت جذاب دیگه با کارگردانی فوق العاده، موسیقی روان و تاثیرگذار، تکنیک انیمیشن حرفه ای و کارگردانی خفن، اکشن عالی با جزئیات بالا و نمایش فوق العاده، توسعه شخصیت هایی نظیر ارن و هیستوریا بودیم.

مجددا لازم به ذکر هستش که تیم صداپیشگان ژاپنی این انیمه شاهکار هستن، صداپیشه ارن بازهم تو این قسمت ترکوند، مخصوصا وقتی ارن خودش رو با مشت میزد! پیشنهاد من به دوستان اینه که حتما انیمه رو با زبان اصلی و زیرنویس تماشا بکنن!

خب تو این قسمت بالاخره داستان راد ریس به آخر رسید، و اروین با یک نقشه مهندسی شده موفق شد به کمک لیوای و بقیه بچه های دیده بانی تایتان عجیب غریب راد ریس رو شکست بدن. از طرف دیگه هیستوریا با کشتن تایتان راد ریس و اعتماد به نفسی که تو این چند قسمت بدست آورد موفق شد با جسارت جلوی مردم ظاهر بشه و خودش رو به مناسب ترین شکل ممکن وارث دیوارها معرفی کنه، نکته مهم دیگه داستان کنی آکرمن هست و سرنگ تبدیل شونده که در ادامه به هم به بررسی این موضوعات می پردازیم.

در ادامه با بررسی قسمت نهم فصل سوم انیمه Attack on Titan همراه من باشید،درضمن شما می تونید بررسی قسمت های قبل رو هم از اینجا بخونید.

تایتان راد ریس

بررسی قسمت نهم فصل سوم انیمه Attack on Titan

خب بیشتر زمان این قسمت به درگیری تیم شناسایی با تایتان راد ریس سپری شد و اطلاعات و سرنخ های زیادی نسبت به قسمت های قبلی ارائه نشد.

این قسمت بر خلاف قسمت قبل که تایتان راد ریس چنگی به دل نمی زد! با کارگردانی مناسب و ترکیب انیمیشن 2 بعدی با 3 بعدی تصاویر زیبایی خلق شده بود، مخصوصا طراحی جزئیات تایتان راد ریس که فوق العاده بود!

اروین هم یک بار دیگه ثایت میکنه یه تئوریسین تمام عیار جنگی هستش و با اعتماد به تیمش و توانایی فردی افراد تو بدترین شرایط بهترین تصمیمات رو میگیره!

خب فک نمیکنم این بخش، موضوع زیادی برای بحث داشته باشه در نتیجه نمی خوام پیرامونش خیلی صحبت کنم! اما اگر شما عزیزان فک میکنید چیزی از قلم افتاده حتما تو کامنت ها بهش اشاره کنید !

ارن و رشد شخصیتی

قسمت نهم فصل سوم انیمه Attack on Titan

نحوه برخورد انیمه با قهرمان اصلیش خیلی جالبه!!! در دو سه قسمت قبل ارن تحت فشارهایی که تو این سال ها کشیده میشکنه و تسلیم میشه!!!! گرچه به کمک هیستوریا به خودش بر میگرده ! تو این قسمت اما ارن حرف های جالبی با خودش میزنه و خودش رو خیلی جالب نقد میکنه ، ارن خودش رو یک آدم مغرور میبینه که قوی ترین بودن براش از همه چی مهمتر بوده و به گفته خودش این طرز فکر یک ادم ضعیفه و چون ضعیف بوده نتونسته از پس خیلی کارا بر بیاد!

ارن با کتک زدن خوش سعی می کنه درس عبرتی به خودش بده و سنگاشو با خودش وا بکنه همین موضوع در ادامه باعث میشه ما شاهد این باشیم که ارن در کنترل تایتانش خیلی بهتر عمل کنه و بتونه در کار تیمی هم عملکرد مناسبی داشته باشه!

هیستوریا / ملکه

قسمت نهم فصل سوم انیمه Attack on Titan

هیستوریا الان چند قسمتی هست که در حال آپگرید و لول آپ شدن شخصیتی هستش ، دیگه با برخوردی که با اروین داشت و معرفی و پروموشن جذابی که برای مردم ارائه کرد! میشه به راحتی حدس زد این خانم در ادامه قراره خیلی تصمیمات جالبی بگیره و کارهای عجیبی رو انجام بده!

به همین خاطر خیلی راجع به این موضوع صحبت نمی کنم! اما مسئله اصلی این قسمت جدا از پیروزی بر راد ریس و یک قدم رو به جلو دیگه در جهت نابودی تایتان ها، اتفاقی بود که بعد کشتن راد ریس برای هیستوریا افتاد!

قسمت نهم فصل سوم انیمه Attack on Titan

هیستوریا بعد کشتن راد ریس تصاویری رو می بینه که به نظر می رسه خاطرات راد ریس بوده!!! حالا چرا این خاطرات رو هیستوریا دید خیلی عجیب بود! از طرفی دیگه من احساس میکنم با مردن راد ریس احتمال داره حافظه افرادی که توسط راد ریس دستکاری شده برگرده باشه ! شاید هم نه ! اما مرگ راد ریس باعث شد تا چندتا فلش بک مهم به نمایش در بیاد که جدا از گذشته راد ریس ، اتفاقاتی هست که کنی بیاد میاره!!!!

کنی و سرنگ تبدیل کننده !

قسمت نهم فصل سوم انیمه Attack on Titan

همونطور که حدس زده بودیم کنی خیلی جون سخته و چون از خانواده آکرمن ها هست قصد نداره به راحتی جونشو از دست بده! از همه مهمتر،  حالا می خواد به خودش سرنگ تبدیل شونده تزریق کنه که این موضوع خیلی بو داره!

چون کنی میدونه ، قدرت تایتان موسس رو فقط خانواده سلطنتی میتونن داشته باشن! از طرفی هم خودش دید چه بلایی سر راد ریس اومد! از این مهمتر فک کنم کنی دقیقا میدونه برای تبدیل به تایتان هوشمند شدن نیاز داره یک تایتان هوشمند رو بخوره ! اگر فکرش رو ارن باشه، حتما میدونه لیوای نمیزاره زنده دستش به ارن برسه از طرفی، ارن هم تایتانش قدرتمندتر شده! با همه این تفاسیر فک میکنم  کنی چیزایی میدونه که خیلی مهمه و قراره تو قسمت بعد برای ما فاش بشه!

قسمت نهم فصل سوم انیمه Attack on Titan

جدا از مسئله سرنگ و تایتان !!! بعد از مرگ راد ریس و همزمان با نشون دادن کنی ، فلش بک هایی از گذشته کنی و افرادی به نمایش در اومد که خیلی عجیب بود!

قسمت نهم فصل سوم انیمه Attack on Titan

شخصی که به نظر میرسید قدرت تایتان بنیانگذارو داره و چهره ش هم شبیه به اقوام شرقیه که به دست کنی آسیب دیده بود، از طرفی تصویری از کودکی لیوای به نمایش گذاشته شد و یک تصویر از مجلسی عجیب که به نظر می رسید مجلس خانواده سلطنتی یا به هر حال افراد بلند مرتبه باشه!!!

با توجه به اطلاعات این قسمت نظر زیادی راجع به افراد و اطلاعات داده شده ندارم فقط میدونم داستان قرار خیلی پیچیده تر بشه! امیدوارم از بررسی قسمت نهم فصل سوم انیمه Attack on Titan خوشتون اومده باشه، مثل همیشه منتظر حدسیات و نظریات جالبتون هستم!

در ادامه بخوانید » بررسی قسمت دهم فصل سوم انیمه Attack on Titan