با بررسی قسمت هجدهم فصل سوم انیمه Attack on Titan در خدمت شما عزیزان هستم. شما می تونید بررسی قسمت های قبل رو از اینجا بخونید. قسمت ششم از بخش دوم فصل سوم انیمه حمله به تایتان به نظر من از قسمت قبلی هم بهتر بود برای همین تصمیم گرفتم نمره 10 رو بهش بدم!

قسمت هجدهم فصل سوم انیمه Attack on Titan چه از لحاظ خط داستانی ، چه از لحاظ گرافیک و انیمیت، چه از لحاظ موسیقی حرف نداشت ! جا داره به پرفورمنس عالیه صدا پیشه ها مخصوصا صدا پبشه ارن (یوکی کاجی / Yūki Kaji) و میکاسا (ایشیکاوا یوی / ishikawa yui) اشاره کنم که ترکونده بودن جفتشون!!!

نکته : نمی دونم هر قسمت رو چند بار میبینید ، من خودم حداقل دوبار می بینم ! در نتیجه خواهش میکنم این قسمت رو مجدد با هدفون و با کیفیت 1080 تماشا کنید ! چرا ؟ چون همونطور که اشاره کردم موسیقی و صداپیشگی این قسمت فوق العاده بود ! به علاوه استودیو ویز هم پیشنهاد کزده بود تا این قسمت رو با هدفون تماشا کنید.!

قسمت ششم از بخش دوم فصل سوم انیمه Attack on Titan به نکات جالبی اشاره کرد و کم و بیش اطلاعت مهمی رو ارائه کرد ! بالاخره رسیدم به اون تصویری که تو قسمت 12 فصل سوم نشون داده شد ! و شاهد جدال میکاسا و ارن با لیوای بودیم !

تو این قسمت کارگردان هم شخصیت های داستان و هم بیننده رو با انتخابی حیاتی و سخت مواجه میکنه !

اروین یا آرمین؟

انتخاب سختی که برعهده لیوای قرار داره ! انتخاب لیوای آرمین بود ! انتخاب شما کیه ؟ آیا لیوای تصمیم درستی گرفت !

با توجه به حدس هایی که زده بودیم ! و اسپویل اوپنینگ بالاخره مشخص شد که آرمین تایتان شیفتر جدید هستش!همچنین مجدد با توجه به حدسیات مشخص میشه زیک با اروین یه رابطه ای داره که در ادامه بیشتر راجع بهش صحبت می کنم !

لیوای با چشم سفید در حالت گاد مود خیلی عجیب بود !!!(یه داستانی پشت پرده هست!)

زیک هم موفق میشه به کمک اون تایتان مسخره فرار کنه و راینر رو هم نجات بده !میکاسا عالی بود این قسمت ! هانجی هم همچنین ! جان یا ژان هم چند وقتی هست داره خودی نشون میده ! و خودش رو به عنوان شخصیت اصلی داره جا میکنه !

خیلی مشتاقم ببینم یمیر چه نامه ای برای هیستوریا نوشته !

حرف های زیک با ارن هم خیلی عجیب بود !!!چشمای قرمز تایتان دیده بان هم عجیب بود ! نمیدونم این قرمزی دلیل خاصی داره یا صرفا برای جذابیت طراحی استفاده میشه !

روی هم رفته این قسمت بسیار عالی و قابل تامل بود ! موسیقی  هیرویوکی ساوانو به شدت عالی بود و این کم کاری 5 قسمت قبل رو جبران کرد ! میکس موسیقی هم خیلی بهتر شده بود.

نکته :

  1. من زبونم مو درآورد انقدر نوشتم اسپویل نکنین ، شما خیلی زبلی میری مانگارو میخونی میای لو میدی آفرین !!! ما تو وارونه دوست نداریم کامنت کسی رو حذف یا فیلتر کنیم! پس لطفا کمی به ما و سایر دوستان علاقه مند به انیمه اتک آن تایتان احترام بگذارید و مارو مجبور به انجام کاری که دوست نداریم بکنیم نکنید!
  2.  تو کامنت ها آدرس وب سایت برای دانلود انیمه نزارین !!! برادر/خواهر آدرس میزاری آدرس فیلتر میشه بعد هزارتا داستان واسه ما جور میشه !!! شما نشستی تو خونت، عذابش رو ما میکشیم ! مبحث انیمه همینجوریش خیلی حساسیت روش هست. ما داریم سعی میکنیم ارزش این محتوا و تاثیر مثبتش رو توی جامعه مشخص کنیم ! که اگه بشه و شما کمک کنین با لطف خدا بتونیم فرهنگ سازی کنیم و این حساسیت و تفکر سنتی رو از بین ببریم!1!

بابا جان!!! ایمیلاتون رو به هم بدین یا آیدی تلگرام، بعد اونوقت هرچی دوست دارین برای هم بفرستین مارم اذیت نکنید !پیشاپیش از درک و همراهی شما تشکر می کنم !

لطفا قبل خوندن بررسی این قسمت مطالب زیر رو هم یه نگاهی بندازید، کلا مطالب باحال تو سایت زیاد هست ! اگه وقت داشتید حتما مطالب مختلف مجله رو مطالعه کنید.

در ادامه با بررسی قسمت هجدهم فصل سوم انیمه Attack on Titan همراه من باشید.

زیک / ارن

قسمت ششم از بخش دوم فصل سوم انیمه حمله به تایتان

و بالاخره … شاهد مواجه شدن ارن با زیک (تایتان میمونی) هستیم ! دیالوگی که بین ارن و زیک رد و بدل میشه کاملا عجیب بود و همین دیالوگ چند دقیقه ای یا بهتر بگم همین چند جمله ای که زیک به ارن گفت خیلی از نقاط گم شده پازل رو به هم متصل میکنه !

خب ببینم چه خبره ! زیک به ارن میگه هر دو قربانی پدر تو هستیم ، و بعد اشاره میکنه که تو تقصیری نداری و مغزت توسط پدرت شستشو داده شده !

خب اینجا یکسری دیتا میدم اما اسپویل نمیکنم ولی خب خودتون میتونید حدس بزنید چه خبره !

تو قسمت قبلی وقتی زیک در حالت تایتان میمونی بود، داشت راجع به پدرش و اینکه نمیخواد شبیه اون بشه صحبت میکرد و انقدر عصبانی شد که سنگ رو پودر کرد !

قسمت ششم از بخش دوم فصل سوم انیمه Attack on Titan

تو این قسمت وقتی اشاره به این میشه که هردو قربانی پدرت هستیم !  یهو ارن شباهت رو تو صورت زیک میبینه یه جورایی میفهمه داستان از چه خبره !

تو بخش اول فصل سوم شاهد اومدن گریشا یاگر از بیرون دیوارها به داخل و ازدواج کردنش با مادر ارن بودیم !

با همه این تفاسیر میشه حدس زد گریشا احتمالا خارج دیوارها زندگی خودش رو داشته و حتی ممکن اونجا زن و بچه هم داشته !

شباهت زیک به گریشا ! صحبت هاش با ارن راجع به گریشا و خشم و نفرتش راجع به پدر خودش ! همه دست به دست هم میدن که به یک نتیجه گیری برسیم !

زیک احتمال زیاد با ارن نسبت فامیلی داره !!!

اما سوال مهم اینه که چرا زیک و سایر ویلن ها فک میکنن مردم داخل دیوار شستشوی مغزی شدن! و گریشا چه ظلمی در حق مردم خارج از دیوار و زیک کرده ! خودم یه حدس هایی میزنم اما اگه بگم شاید اسپویل باشه !

همچنین برام سوال چرا زیک در فکر نجات ارن هستش ! نه کشتنش !!!


هانجی

قسمت ششم از بخش دوم فصل سوم انیمه Attack on Titan

هانجی بعد برگشتش از مرگ به نظر خیلی عصبانی میاد و اون هانجی شوخ و خل همیشگی نیست ! گرچه تو بخش اول فصل سوم یه چیزایی از ردی بودنش نشون داده بود ! اما نکته عجیب این بود که هانجی تشنه اطلاعات و دونستن راجع به تایتان ها هستش ! اما اینبار زیر فشار، خشمش به منطقش قلبه میکنه  که در نهایت جان با زیرکی کمکش کرد !

اینفوگرافی

قسمت ششم از بخش دوم فصل سوم انیمه اتک آن تایتان

اینفوگرافی این هفته کمی عجیب بود! برای اولین همراه با دادن اطلاعات سوالی مطرح میشه !

کدوم / Which؟ که اشاره به انتخاب آرمین یا اروین داره!

اروین یا آرمین  ؟

اینکه بخوای تصمیم بگیری کی بمیره و کی زنده بمونه کار خیلی خیلی سختیه ! هر دو فرمانده مو بلوند در حال مرگ هستن و لیوای به عنوان کسی که سرنگ دستشه باید تصمیم بگیره کی زنده میمونه!

تقلای ارن و میکاسا برای زنده نگه داشتن آرمین بی نظیر بود ! این سه تا به معنای واقعی کلمه برای هم جون میدن و دیدن این لحظات و رابطه ای که بین سه قهرمان اصلی داستان هست بی نظیر !!!

ارن و میکاسا باور دارن آرمین بهتر از اروین اما لیوای و سرباز آش خور کله قرمز بر این باورند که اروین انتخاب درست تری هستش! برای همین ارن و میکاسا مجبور میشن با لیوای درگیر بشن! که تو این درگیری ارن نصف دندوناش رو از دست میده !

زاویه دید سرباز کله قرمز راجع به اروین و تبدیلش به تایتان خیلی جالب بود ! ولی خوب شانس آورد هانجی به دادش رسید وگرنه میکاسا کله اش رو انداخته بود !

بررسی قسمت هجدهم فصل سوم انیمه اتک آن تایتان
آیا انسان های دیگه ای هم خارج دیوار هستن؟

با همه این اوصاف و صحبت های هانجی، ارن و میکاسا تسلیم میشن تا اروین زنده بمونه اما لحظه آخر حرکت اروین در حالت نیمه هوشیاری نکته جالبی رو یاد لیوای میندازه !

صحبت های کنی ! » برای ادامه دادن هرکسی نیاز داره مست چیزه بشه! به همین دلیل تصمیم میگیره سرم رو یه آرمین تزریق کنه !

بررسی قسمت هجدهم فصل سوم انیمه حمله به تایتان

لیوای به شدت منطقی و بدون احساسات بود ! درک درستش از موقعیت و احترامش به اروین باعث میشه درست ترین تصمیم رو در لحظه بگیره!

وداع با اروین برای کل بشریت کار سختیه و الان تنها امید بشریت برای آگاهی و پیروزی آرمین هستش!

تایتان غیر هوشمند آرمین خیلی بامزه بود از همه جالب تر هیکل خفن ارمین بود معلومه حسابی تمرین میکرده! 

میکاسا

بررسی قسمت هجدهم فصل سوم انیمه حمله به تایتان

قاطی کردن میکاسا برای لیوای عالی بود ! نکته جالب قدرت عجیب میکاسا و برتریش نسبت به لیوای بود! گرچه لیوای به نظر خسته میومد اما با یه مشت نصف دندونای ارن رو فرستاد قاطی باقالی ها !!! اما میکاسا با یه حرکت سریع لیوای رو خاک کرد! 

احساسات میکاسا و علاقه اش به آرمین هم جالب بود به نظر یه خبرایی هست !

لیوای

بررسی قسمت هجدهم فصل سوم انیمه Attack on Titan

لیوای با چشمای سفید روی دیوار خیلی عجیب بود تا جایی که یادم هست فکر می کنم بار اولی هست که لیوای تو این حالت نمایش داده میشه ! در نتیجه فکر میکنم از گاد مود لیوای چیز کمی میدونیم و لیوای قدرت های آکرمنی متفاوتی داره که ما هنوز ندیدیمشون! 

همچنین برام سوال شده آکرمن ها چجوری قدرتشون رو فعال میکنن! تا به اینجای کار به نظر میرسه عصبانی شدن محرک اصلی این قضیه هست ! اما فکر میکنم منطقی تر این باشه با یک حرکتی این قدرت فعال بشه ! چون از بعد فصل اول تا به اینجا کار چیز خاصی از قدرت آکرمنی میکاسا ندیدیم!


خب امیدوارم از بررسی قسمت هجدهم فصل سوم انیمه Attack on Titan خوشتون اومده باشه ! با به دست آوردن قدرت برتولد حالا انسانیت صاحب دوتا تایتان شیفتر هست در نتیجه قدرت خیلی بیشتر میشه همچنین بالاخره بعد 3 فصل انتظار تو قسمت بعدی قرار بفهمیم چی تو زیر زمین خونه گریشا یاگر انتظار ارن رو میکشه !

به روز رسانی »بررسی قسمت نوزدهم فصل سوم انیمه Attack on Titan

مثل همیشه منتظر حدسیات و نظریه های جالب شما هستم ! لایک فیلان و بیسار هم فراموش نشه ! اگه علاقه به همکاری در بخش انیمه یا سایر بخش هارو دارید از طریق info@varune.com با ما درتماس باشید.