10.0
امتیاز

قسمت 4 بهترین قسمت تا به اینجای کار !!!!

با سلام خدمت بکس ، امیدوارم تو این کرونا بازار حال شما و خانواده خوب باشه و همه امن و امان و سلامت باشید. با بررسی قسمت چهارم انیمه Tower of God در خدمت شما هستم. شما میتونید بررسی قسمت های قبلی و بعدی رو  از اینجا مطالعه کنید.

این قسمت عجب قسمتی بود ددوم وای ، درواقع میشه این قسمت رو اولین آرک اصلی فصل اول در نظر گرفت جایی که بالاخره کمی از داستان مشخص شد و ما شاهد اتفاقات جالبی بودیم! 

همین اول بگم این قسمت عجیب موسیقی متنی داشت ، نکته جالبی که راجع به موسیقی کوین پنکین وجود داره اینه که نسبت به سایر آهنگسازا از تم تکراری کمتری استفاده میکنه و با جلو رفتن داستان تم های جدید و خاصی رو برای هر قسمت میسازه ! و این موضوع به شدت منو خوشحال میکنه و ازش لذت میبرم×!

انیمشن هم به موازات موسیقی داره جلو میره و هر قسمت شاهد اضافه شدن فرم های جدید و جزئیات ریز مهم هستیم که به شدت لذت بخش هستش! 

کارگردانی حرف نداره با اینکه این انیمه اولین تجربه کارگردانی تاکاشی سانو هست اما تا الان هیچ باگی در قضیه وجود نداشت و هر قسمت قدرتمند تر از قسمت قبلی بوده ! 

تو این قسمت بیشتر با شخصیت آناک و کاتاناش آشنا میشیم ، همچنین اطلاعات بیشتری نسبت به کهون به دست میاریم و در نهایت مجددا شاهد راهل هستیم !!! البته اگه راهل باشه !!! 

لطفا قبل مطالعه این بررسی به مطالب زیر یه نگاهی بندازید »

اخبار انیمه هفته اول اردیبهشت ۱۳۹۹

نقد و بررسی قسمت ششم فصل سوم سریال Westworld

تاخیر در پخش فصل دوم انیمه The Promised Neverland

بهترین انیمه های علمی تخیلی که باید حتما آنها را تماشا کنید !


با بررسی قسمت چهارم انیمه Tower of God همراه من باشید

آناک

 

خب اگه بخوایم نگاه منطقی داشته باشیم قسمت چهارم انیمه تاور آف گاد رو باید قسمت آناک بدونیم!!! نه تنها تو این قسمت با خود آناک و توانایی های فوق العاده مبارزه اش بیشتر آشنا میشیم بلکه اطلاعات خوبی هم راجع به کاتانا ها یا شمشیر های موجود در این دنیا به ما داده میشه! 

آناک شاهزاده زاهاد 

 

از تکبر و نحوه لم دادنش روی تخ و اون کاتانای عجیب میشد حدس زد ، آناک یه جورایی به خانواده سلطنتی ربط داره ! 

اما اینکه پرنسس زاهاد باشه کمی دور از ذهن بود! این موضوع خودش کلی داستان به همراه داره الان با هم بررسی میکنیم! 

با توجه به گفته های آناک مشخص میشه 13 پرینسس وجود داره که هر کدوم یک شمشیر مخصوص داره و این شمشیر ها از سری 13 ماه هستن که هرکدوم اسم یک ماه رو دارن ! 

تا الان ما با مارچ سیاه و آپریل سبز آشنا شدیم ( که تو تقویم مارچ و آپریل بعد هم هستن اول مارچ ماه سوم بعد آپریل ماه چهارم-الان هم در ماه آپریل هستیم امروز 24 آپریل) 

اما یه باگی این وسط هست / ماه های کره زمین 12 ماه نه 13 ماه البته که تا الان همه متوجه بودیم که این داستان در کره زمین اتفاق نمیوفته و در یک دنیای دیگه اس اما خب تشابه اسمی ماه ها با ماه های زمین عجیبه ! از طرفی ماه 13 اسمش چیه!؟ و یا تو چه فصلی قرار داره ! آیا اصلا این دنیا فصل هم داره؟ یا همچی یه تصویر سازی که با انرژی برج ساخته شده! 

از طرفی با توجه به اطلاعات داده شه این شمشیر ها به پرینسس ها اعطا شده پس باید 13 پرینسس وجود داشته باشه ! که ما تا الان 2 تاشونو دیدم یوری و آناک !!! 

11 دیگه موندن ! حالا چند تا مسئله هست! 

این پرینسس ها دخترهای پادشاه هستن یا همسراش یا محافظاش؟؟؟؟

جدا از این مسئله اگه این شمشیر ها به ترتیب ماه ها باشن! یعنی ماه اول که ژانویه هست قوی ترین شمشیر و شمشیر 13 ضعیف ترین و این شمشیر ها با توجه به توانایی های پرینسس ها بهشون تعلق گرفته از قوی تا ضعیف !!! 

همچنین اگر مارچ سیاه انقدر خفنه که آناک حاضره برای دست یابی بهش هرکاری بکنه و بیخیال مسابقه بشه !؟! چرا یوری به همین راحتی مارچ سیاه رو داد به یورو !!؟؟؟ 

بعد چرا مارچ سیاه؟ اگه یادتون باشه یوری یه ست شمشیر داشت فک کنم 6-7 تا چرا این شمشیر رو داد به یورو؟؟؟ همون موقع هم هدون بهش گفت اگه پادشاه بفهمه کلت و میکنه و اعدام میشی با این حال یوری همچنان شمشیر رو داد به یورو!!!

بررسی قسمت چهارم انیمه Tower of God

از طرفی هنوز مشخص نیست چرا این شمشیرها وقتی در کنار همدیگه قرار میگیرن به هم واکنش نشون میدن ؟ و هنور معلوم نیست این واکنش منفی یا مثبت؟! یعنی میخوان با هم درگیر شن یا نه میخوان با هم متحد شن ! از طرفی تو قسمت اول شاهد این موضوع بودیم که این شمشیر ها با الهام از انیمه بلیچ دارای روح هستن و احتمالا فرم های مختلف مثل بانکای دارن !!! 

همچنین نمیدونم دقت کردین یا نه این کاتانا ها خصوصیات مشابه با صاحباشون رو دارن ! برای مثال آپریل سبز هم رنگ بدن آناک سبز هستش! 

مارچ سیاه هم ، هم رنگ موها و لباس یوری مشکیه ! حالا اینجارو داشته باش !!! رنگ موها و لباس یورو هم مشکیه ! از طرفی تا قبل یورو هیشکی مارچ سیاه رو در ظاهر واقعیش ندیده بوده ! مثل سایر شمشیر ها مارچ سیاه هم برای دخترا ساخته شده ولی مارچ سیاه تنها خودش و قدرتش رو به یورو نشون داد !!! دیگه بسه بریم سراغ کهون !


کهون 

بررسی قسمت چهارم انیمه Tower of God

 

این بچه هر قسمت جذاب تر از قسمت قبل میشه و به شدت شخصیت جالبی داره که شباهت های زیادی هم با یورو داره و خودش هم دائما همزادپندازی میکنه با یورو  ! مرام و رفاقتی که داره در کنار قدرت هایی که داره  اونو به یکی از خفن ترین شخصیت های داستان تا به اینجای کار تبدیل کرده ! 

این قسمت بلخره راز کیف مشخص میشه ! این کیف قدرت تکثیر کردن رو داره + هم به نوعی سپر هستش! حالا داستان اینجاست کهون از خانواده ای هستش که جادوگر هستن یا فقط این کیف این قدرت رو داره !؟ بعد این کیف هرچیزی رو تکثیر میکنه یا فقط اشیاء ی رو که توش جا میشه ؟

همچنین مشخص شد علاوه بر کیف خود کهون هم قدرت های فوق العاده ای داره از سرعت و اجرای حرکات آکرباتیک بگیره تا بازی با ذهن و قدرت فریب !!!


لائوره 

بررسی قسمت چهارم انیمه Tower of God

 

این یارو مثل رنکرها قدرت کنترل کامی نو میزو داره ! همچنین کلا شخصیت مرموزی داره و هیچی براش مهم نیست! با توجه به سابقه این مدل شخصیت های خسته در دنیای انیمه و مانگا به نظر میرسه این رفیقمون خیلی قوی باشه ! اما چرا و چگونه اش رو نمیدونم !!!


یه گریز ریز به تکنیک های انیمیشن سازی 

تو بحث فیشیال ری اکشن تو این چند وقته انیمه دکتر استون از همه بهتر بود !!! اما الان تاور آف گاد داره رو دستش بلند میشه !!! جدا از استفاده از تکنیک های مختلف برای نمایش حالات چهره، جزئیات مبارزات در هر قسمت داره بهتر میشه و چیزهای جدیدی به ساختارش اضافه میشه ! و جالب اینجاست تیم انیمیشن علاوه بر استفاده از تکنیک خاص خودشون برای این انیمه از تکنیک ها و ساختارهای انیمه های دیگه هم استفاده میکنن! جدا از این موضوع رنگ بندی و هارمونی رنگی این انیمه حرف نداره رنگ های شارپ در کنار رنگ های خنثی به زیبایی باهم ترکیب شدن جوری که واقعا هر فریم یه اثر هنری جذاب هستش×!


راهل و تیمش !

 

والا من هنو شک دارم این راهل باشه ! چهره اش که به نظر خود راهل هستش اما شاید یکی باشه که شبیهشه شایدم من اشتباه میکنم !

به فرض اینکه این راهل باشه ! به نظر میرسه این دختر از اون دوتای دیگه حساب میبره ! اون سوال دختره هم تیمیش که میگفت اشکال نداره همه رو بکشم دیگه؟ نشون دهنده این موضوع بود که راهل تحت شرایط خاص داره با این تیم همکاری میکنم ! که ترس میتونه مهمترینشون باشه ! 

بررسی قسمت چهارم انیمه Tower of God

 

این دختره بد رده!!!! و البته تشنه خون!!!! تو قسمت قبل یوهان از اون یکی رنکر سوال کرد اینا شاهزاده یا قانون شکن هستن ! یارو گفت نه اما فک کنم دروغ گفت !!! یا نمیدونست ! یا ممکن این دختری بود که میخواسته شاهزاده بشه اما بنا به دلایلی نشده و حالا در پی انتقام!!! 

با توجه به تیکه ای که به آناک انداخت و ما متوجه نشدیم چی بود ! به نظر میرسه این میدونسته آناک شاهزاده هستش! و آناک هم گویا اینو میشناسه ! چیزی که خیلی رو مخه اینکه یه داستانی جدا از داستان برج و مسابقه در حال وقوع هستش که ما هنوز نمیدونیم چیه !!! این خیلی رو مغزم را میره که چه خبره کی به کیه ! چرا انقدر همه چی گنگ و مبهمه ! اما از طرفی این رازآلود بودنه داستان رو خیلی جذاب کرده!!!! 

در ادامه بخوانید » بررسی قسمت پنجم انیمه Tower of God ؛ دیدار اول : هیولا آزاد می شود !

خب اینم از بررسی قسمت چهارم انیمه Tower of God امیدوارم مورد پسند واقع شده باشه ! منتظر نظرات و حدسیات شما درباره این قسمت هستم !