غایب عزیز من !

با سلام  خدمت دوستان و رفقای انیمه باز، با بررسی قسمت 11 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re در خدمت شما هستم. شما می تونید بررسی قسمت به قسمت انیمه Tokyo Ghoul: re رو از مجله وارونه بخونید. از دوستان عزیزی که زیر 17 سال سن دارن خواهش می کنم به دلیل خشونت بالا، این انیمه رو تماشا نکنید.! خب قسمت 11 از فصل سوم هم منتشر شد، گرچه برای دسترسی به این قسمت با مشکلاتی هم مواجه شدم و برای اینکه سریعا برای شما عزیزان قسمت 11 رو بررسی کنم این انیمه رو به صورت استریمینگ دیدم به همین خاطر کیفیت عکس ها پایینه. اگر هم موفق به دیدن نشدین این بررسی رو نخونید چون داستان لو میره !

قسمت 11 فصل سوم توکیو غول با حمله CCG به ساختمان متعلق به خانواده روزوالد شروع میشه، تو این قسمت ما شاهد فلش بک های جذابی هستیم که با موسیقی زیبا همراه شده، موسیقی متن این قسمت هم مثل قسمت های قبلی شاهکار بود، استفاده از پیانو برای خلق احساسات زیبا، استفاده از سینتی سایزر برای ساخت بیس الکترونیک (زمان درگیری Furuta با ماتسومائه)، و استفاده از درام و موسیقی حماسی برای لحظات درگیری هایسه و سوکیاما باعث شد تا این قسمت جذابیت بیشتری پیدا کنه.

اما موضاعات مهمی که تو این قسمت مطرح شد : وفاداری عجیب و سامورایی وار خانواده و کارمندان روزوالد به رهبر خانواده و سوکیاما ستودنی بود! درگیری ایهی هایرو و ماتسومائه کمی غیر منطقی و عجیب بود، کیجیما بالاخره به سزای اعمالش می رسه (دیگه خیلی رو مخ داشت را میرفت)، اما به نظر من مهمترین ویژگی این قسمت حضور شخصیت عجیب و قدرتمند نورو/NORO بود که در ادامه اطلاعات بیشتری ازش ارائه میدم و در نهایت حضور اتو یا غول تک چشم در سکانس پایانی انیمه! آها دیالوگ های این قسمت واقعا عالی بود و روی هم رفته این قسمت یکی از جذابترین قسمت های این انیمه با وجود خشونت بالاش بود.

در ادامه با بررسی قسمت 11 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re همراه من باشید.

قولی رو که نمی تونم بهش عمل کنم، نمیدم !

بررسی قسمت 11 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

غول های بد ذات نماد وفاداری و احترام ! ماتسومائه از همون اول حضورش تو این فصل تا این قسمت که میمیره، همیشه برای من شخصیت جذابی بوده، شخصیتی وفادار، قدرتمند، محترم و حمایتگر که مثل یک خواهر مراقب سوکیاما بوده! فلش بک و دیالوگ هایی زیبا بین او و شو بسیار تاثیر گذار بود، نمایش احترام و نجابت در لحظه مبارزه با Furuta باعث میشه تا شخصیت هایی که به بدی شناخته میشن تبدیل به افراد محترم و نمادین برای بیننده بشن و درس اخلاق بدن _ همانند سامورایی های سنتی که احترام و وفاداری به اربابشون مهمترین وظیفه براشون بود.

مرگ زود هنگام ایهی هایرو !

بررسی قسمت 11 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

چندتا مسئله راجع به هایرو ایهی وجود داره که میخوام بهش اشاره کنم، ایهی چند قسمتی بیشتر نبود که وارد سریال شده بود و با درگیری های قبلی که داشت و پردازش تقریبا مناسبی که برای شخصیتش انجام داده شده بود به نظر می رسید نقش خیلی کلیدی تری تو این فصل و فصل های بعد داشته باشه و کشته شدنش خیلی غیر منتظره بود!

موضوع بعدی قدرت غیر قابل باور ایهی هستش، که حتی جلوی غول بسیار قدرتمندی نظیر ماتسومائه به راحتی مبارزه می کرد و به سختی شکست خورد ولی لحظه مرگش، یه کمی فاز هندی یا فیلم های راکی رو داشت که به نظرم کمی مسخره بود.

بررسی قسمت 11 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

فلش بک جالبی قبل از مرگ  ایهی نمایش داده میشه ، حضور آریما در دوران کودکی او !

نورو کیست ؟

بررسی قسمت 11 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

نورو یکی از رهبران اصلی آئوگیری ، رو میتونیم یکی از قوی ترین غول های انیمه بدونیم ! کاگونه بسیار عجیب و قدرتمند و مهمتر از اون قدرت بازسازی بدنش، نورو رو تبدیل به موجودی نامیرا کرده!!! نورو رابطه نزدیکی با اتو داره و تربیت و مراقبت از اتو از زمان کودکیش تا به الان بر عهده اون بوده. نورو ماسک بسیار عجیبی هم داره، ماسکی بدون چشم !!!

کاگونه قدرتمند سایکو یونه باشی

بررسی قسمت 11 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

با وجود عدم درگیری در قسمت قبلی، تو این قسمت وارد درگیری میشه و برای اولین بار کاگونه ش به نمایش گذاشته میشه، همونطور که تو آرک قبلی و درگیری با فندق شکن قدرت عجیبش نشون داده شد، تو این قسمت بطور کامل با کاگونه قدرتمندش آشنا میشیم. همچنین به نظر میرسه مثل بقیه اعضای گروه داره شخصیتش توسعه پیدا میکنه و آپگرید میشه اما با سرعت کمتری نسبت به سایرین!.

Furuta / دستیار مرموز

بررسی قسمت 11 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

از همون اول فصل سوم، با چهره خونسرد و بدون احساسی که داشت می شد حدس زد این آدم خیلی عجیب و خطرناک هستش، شخصی که جز جون خودش به کسی اهمیت نمیده و میشه ازش به عنوان هیولایی خطرناک تر قدرتمندتر و بی رحم تر از کیجیما یاد کرد. نکته بسیار مهم قدرت عجیب این آدم هستش که به راحتی تونست ماتسومائه رو طی چند حرکت از بین ببره ! از همین حالا به راحتی میشه گفت Furuta یکی از مهمترین شخصیت های فصل بعدی هستش!

درگیری هایسه با شو سوکیاما / بازگشت خاطرات !

بررسی قسمت 11 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

بعد از دروغ گفتن هایسه به تیم، از سوکیاما در خواست کرد تا خودش رو تسلیم کنه اما شو به دلیل فداکاری هایی که خانوادش کردن حاضر نمیشه خودشو تسلیم کنه، بعد از درگیری شدید سرانجام هایسه موفق میشه سوکیاما رو شکست بده، شو ازش میخواد تا بکشتش، همون لحظه هایسه صدای کانکی رو میشنوه که بهش می گه نکشش !

در همین حین ناگهان کانائه که توسط اتو شکنجه و شست و شوی مغزی داده شده به کمک سوکیاما میاد و با یک ضربه سریع دست هایسه رو قطع می کنه در همین لحظه فلش بک مهمی نمایش داده میشه، تمرینات هایسه با آریما و دیالوگ مهمی که هایسه بیاد میاره!

” آریما خطاب به هایسه: تو کوئینکه من هستی ! “

هایسه تو درگیری با کانائه موفق میشه اونو هم شکست بده، که مجددا فلش بکی از گذشته کارن به نمایش درمیاد، و سختی هایی که کشیده ! بعد از این صحنه ما شاهد، درخواست سوکیاما از هایسه هستیم که به هایسه میگه با کارن کاری نداشته باشه! همین موضوع هایسه رو یاد حس مشابه ای میندازه که قبلا تجربه ش کرده !!!

بررسی قسمت 11 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

غول تک چشم وارد می شود !

بررسی قسمت 11 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

در سکانس آخر شاهد حضور غول تک چشم برای ورود به درگیری هستیم که حضورش کاملا میتونه نتیجه درگیری رو به نفع غول ها تغییر بده و احتمالا شاهد معرفی شخصیت های جدید یا بازگشت شخصیت های قدیمی خواهیم بود، و در نهایت باید به این موضوع اشاره کنم که قسمت بعدی قسمت آخر این فصل هست و بزودی اخبار مرتبط به فصل بعدی رو در اختیارتون قرار میدم !

امیدوارم از این بررسی لذت برده باشین، لطفا شما هم نظرات خودتون رو در ارتباط با این قسمت با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین بخوانید : فصل دوم Tokyo Ghoul:re در ماه اکتبر منتشر می شود ! (+ پوستر)