عشق نامتعارف اما واقعی !

سلام خدمت دوستان و علاقه مندان به انیمه با بررسی قسمت 12 انیمه BEASTARS در خدمتتون هستم! بررسی قسمت های قبلی رو هم میتونید از اینجا بخونید. قسمت دوازدهم انیمه BEASTARS ، قسمت آخر فصل اول انیمه حیوانات بود. ساخت فصل دوم هم تایید شده اما هنوز زمان انتشار فصل دوم مشخص نشده!

تو این قسمت اتفاقات جالبی افتاد. جونو با هارو درگیر میشه ! خبر مفقود شدن لوئیز سنپای هم منتشر شده اما کسی نمیدونه چه بلایی سرش اومده ! لگوشی همچنان به دنبال هارو هستش و از همه مهمتر هارو هم عاشق لگوشی شده ! یعنی واقعا چاره دیگه ای هم نداشت ! 

محور اصلی این قسمت هم مثل همیشه مسائل اجتماعی ، برخوردهای متقابل ، مسائل رونشاختی، خود شناسی و … بود دیالوگ های این قسمت هم حرف نداشت !


قبل مطالعه این بررسی مطالب زیر و هم یه نگاهی بندازید»

موسیقی متن انیمه BEASTARS را گوش کنید! خاص بودن به سبک حیوانی 

بهترین انیمه‌های شبیه Game of Thrones که حتماً شما را میخ‌کوب خواهند کرد! بخش اول

بررسی قسمت‌های ۳۴ تا ۳۶ انیمه Sword Art Online Alicization: واقعیت در حقیقت!

اخبار انیمه هفته اول بهمن ۱۳۹۸


با بررسی قسمت 12 انیمه BEASTARS همراه من باشید.

تو این قسمت بیشترین چیزی که نظرم جلب کرد هارو بود و صحبت هایی که با خودش میکرد، همونطور که انتظارش میرفت هارو از یه روسپی و شخصیت نامتعارف دازه تبدیل میشه به یه شخصیت خاص و جذاب ! همین احساس هم هارو رو وحشت زده میکنه ! 

قسمت 12 انیمه BEASTARS

کم کم مشخص میشه هارو چرا داشته با خودش بد میکرده !!! 

بودن به جای هارو کاره سختیه !!! از اونجایی که قصد این انیمه به چالش کشیدن ما آدما و جامعه هست بزار راحتر بگم ! 

در نقش یک قربانی بودن و تفکر مثل یک قربانی کار سختیه ! اما مسئله ای که اینجا مطرح میشه چیز دیگه ای هستش ! تفکر و بازی کردن نقش قربانی چیزیه که تو جامعه ما، اکثریت گرفتارش هستن !!! اما موضوع هارو متفاوت تره !

هارو واقعا یک قربانی هستش!!!

تو دنیای بیستارز ، هر لحظه مرگ در یگ قدمی هارو قرار داشته و این موضوعی که خودش هم بارها بهش اشاره کردن و انتظار درک شدن رو هم نداره !!!! اما قبول اینکه چیزی که هارو میگه و اتفاقی که براش افتاده توجیه خودش هست یا امر اجتناب ناپذیر؟ دیگه بر میگرده به بیننده و روانشناس ها که هارو رو رفتار شناسی کنن !!!

اما به عنوان یه بیننده به نظرم هارو داشته منطقی ترین کار ممکن رو به عنوان یه جاندار آزاد که هر لحظه امکان مرگش وجود داره انجام میداده !

جدا از این مسائل هنوز هیچ حرکتی خاص یا مرام خاصی از هارو به نمایش گذاشته نشده !!!! اما با این حال مشخصه قرار شخصیت قوی و مسئولیت پذیری رو در ادامه ببینیم که به همراه لگوشی قرار تبدیل به یکی از محبوب ترین زوج های انیمه ای بشن !

 

جونو !!!

بررسی قسمت 12 انیمه BEASTARS

جونو همه ویژگی های یه ماده آلفا رو داره ! زیباست ، قویه، باهوشه، بازی با هوش اجتماعیش رو خوب بلده و از همه مهمتره یارو گرگه !!!!

دیگه وقتش شده بود که هارو با جونو به هم بخورن ! برخورد این دوتا خیلی جدی بود ! و جونو هم از برتری فیزیکی خودش تو این رویارویی استفاده کرد ! اما از نقطه ضعف مثل اون خرگوش دورنگه وارد نشد! بلکه از نقطه قدرت شروع به بررسی موضوع کرد. 

بعد این موضوع هم جونو با یه هماهنگی با گروه رقص لگوشی رو تو موقعیتی قرار داد که همه این دوتا گرگ رو با هم ببینن ! زوجی جذاب که همه جوره به هم میان !!! اما خب داستان اینه که لگوشی عاشق یه نفر دیگه اس !!!!

حالا نمیدونم جونو بی خیال داستان این دوتا میشه یا قرار فصل بعد فن های خطرناک تری رو کنه !!!!

 

لوئیز سنپای هم که خودش رو فدای عشق هارو و لگوشی کرد ، ولی هیچ کسی نمیدونه چه اتفاقی افتاده براش ! و به احتمال زیاد مرگش رو نسبت بدن به قاتل تیم !!!

 

لگوشی

بررسی قسمت 12 انیمه BEASTARS

خب در نهایت هم میریم سراغ لگوشی !!! لگوشی کلا یه نمونه رویایی از مرد و سرپرست هستش!!!! چیزی که تو جامعه امروزی همچین شخصیتی به زور پیدا میشه ! 

لگوشی درست نقطه مقابل هارو هستش ! هارو خودش رو رها کرده اما لگوشی همیشه سرکوب !!!!

با این حال این دوتا نیمه تاریکی دارن که به شدت به سمت هم جذبشون میکنه !!! هارو باور نداره که میشه شخصی به این خوبی عاشقش باشه و جونش رو براش به خطر بندازه و … همین موضوع ترس عجیبی برای هارو داره !!!! ترس از دوست داشته شدن، ترس از دیده شده و احترام ، و … 

همه اینا باعث میشه تا هارو نتونه به راحتی با لگوشی باشه ! از طرفی لگوشی هم نیاز به هارو داره ! تنها پیش هارو که میتونه خودش رو رها کنه و دیگه نیاز نیست خودش رو سرکوب کنه !!!!


خب امیدوارم از بررسی این قسمت خوشتون اومده باشه! این انیمه به شدت جذاب هستش و به شدت پیشنهاد میشه. در کل این انیمه یکی از اون انیمه هایی که همه باید ببیننش ! ویژگی های خیلی خوبی برای تبدیل شدن به یکی از بهترین انیمه های سال و یک دهه اخیر داره! 

نظر شما راجع به این قسمت و کل فصل اول انیمه Beastars چیه ؟ لطفا نظراتتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

 

9.0
امتیاز

نکات مثبت

  • موسیقی
  • انیمیشن
  • کارگردانی
  • داستان جذاب

نکات منفی

  • عدم وجود زیرساخت مناسب برای شروع فصل دوم
  • قسمت پایانی نسبتا معمولی

نتیجه نهایی

در کل این قسمت هم مثل قسمت های قبلی خوب و عالی بود و به غیر از اون دو نکته منفی که اشاره کردم مشکلی دیگه ای به چشم نمیخورد