با سلام  خدمت دوستان با بررسی قسمت 17 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re در خدمت شما هستم. شما می تونید بررسی قسمت به قسمت انیمه Tokyo Ghoul: re رو از مجله وارونه بخونید. این قسمت یجورایی آشتی کنون غول ها و انسان ها بود! کانکی تصمیم گرفته تا فلسفه آریما رو ادامه بده و به دنبال راهی برای هم زیستی انسان ها با غول ها باشه! کل این قسمت هم بر همین اصل می چرخید و شاهد صحبت های شخصیت های اصلی و رفع کدورت ها بودیم.

موسیقی هم از حال و هوای آکوستیک دراومده بود و بیشتر فضا ها امبینت بود به همراه بیت های جالب مخصوصا مبارزه ناکی با کانکی گرچه برای چپتر نهایی و لحظات احساسی بین هینامی و آکیرا از ویالون و پیانو استفاده شد. گرافیک احساس می کنم بهتر شده بود هم طراحی شخصیت ها و هم کل انیمیشن به نظر براق تر و بهتر به شده بود. راستی بهترین انیمه های پاییز ۲۰۱۸ رو معرفی کردم حتما یه نگاهی بهش بندازید!

در ادامه با بررسی قسمت 17 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re همراه من باشید.

کانکی پادشاه تک چشم

کانکی بعد از مرگ آریما و به قصد همزیستی انسان ها با غول ها، تصمیم میگیره در حمایت از غول ها یک سازمان ضد انسانی رو بوجود بیاره و برای همین امر هم از غول ها کمک می خواد هم از انسان ها!!  کانکی مجبوره دنبال متحد بگرده و داره سعی می کنه مثل یک فرمانده لایق درسایی که از آریما یاد گرفته رو اجرا کنه !

این 4 نفر گارد اختصاصی آریما هستن که بعد از آریما بادی گارد های شخصی کانکی یا شاه تک چشم هستن

با وجود راه سختی که کانکی داره ولی چهره ش خیلی مصمم هستش و به نظر میرسه دقیقا میدونه داره چیکار میکنه ! تنها کسی که از میون گروه های جمع شده با کانکی مخالفه ناکی هستش!

کرونا هم به نظر خیلی از ایده کانکی خوشش نیومده و به قول خودش فقط دنبال کانو هستش!

ناکی که کانکی رو مسئول مرگ برادرش میدونه، نمیتونه تحمل کنه و با همدستاش به سراغ کانکی میره و به کانکی میگه اگه میخوای من حرفتو گوش کنم باید با من مبارزه کنی (سامورایی وار) کانکی هم که دیگه راهی براش نمونده تو یه مبارزه کوتاه میزنه ناکی رو میترکونه ! ناکی هم تسلیم میشه و کانکی مثل یک فرمانده مقتدر دست ناکی رو میگیره و بهش می فهمونه برای پیشرفت جامعه غول ها و آشتی با انسان ها باید با هم متحد باشن !

هیساشی اوگورا / نیکو

برای درمان آکیرا، کانکی و سایر اعضا مجبور میشن به هیساشی اوگورا (اوگورا از طریق نیکو (از اعضای گروه دلقک) به نیشیو ، بانجی و تاکیزاوا معرفی میشه ! ) همکاری کنن! دکتری که ادعا می کنه حامی غول هاست و باور داره انسان ها میتونن کنار غول ها به راحتی زندگی کنن و همدیگرو درک کنن !

از همین رو اوگورا برای نشون دادن حس نیت خودش، آکیرا رو از مرگ نجات میده و به کانکی میگه اون حامی شاه تک چشم و سازمان تازه تاسیس Goat هستش! اما آیا این شخص قابل اعتماد هستش؟ این سوالیه که جوابش فک کنم تو قسمت بعدی مشخص بشه !

نکته جالب اینجاست که اوگورا به این موضوع اشاره میکنه که ایده همزیستی با غول ها رو دانشجویی مطرح کرده که معشوقه ش یک غول بوده ! همینجاست که نیشیو جا میخوره چرا که متوجه میشه اوگورا داره از کیمی صحبت میکنه معشوقه نیشیو و کسی که نیشیو برای نجات جونش مجبور شده ترکش کنه ! به همین دلیل نیشیو بعد شنیدن حرف های دکتر به شدت حالش گرفته میشه !!!

کانکی و آمون

بعد از یک فصل بالاخره این دوتا کنار هم قرار می گیرن و حرف های جالبی ردو بدل میکنن! به نظر من این دوتا دوست های صمیمی هم میشن در ادامه و کانکی برای اجرای ایده ش خیلی رو آمون حساب کرده گرچه این موضوع رو نشون نمیده!

تاکیزاوا / آمون / آکیرا

فک کنم این وسط شاهد یک مثلث عشقی نامحسوس هستیم ! به نظر می رسه هم آمون و هم تاکیزاوا همچنان به آکیرا علاقه دارن! از طرفی مشخص نیست آکیرا چه حسی به آمون یا تاکیزاوا داره ! همچنین فال گوش وایستادن تاکیزاوا هم خیلی مشکوک بود! تاکیزاوا مثل جوکره و به نظر می رسه هر لحظه ممکن رد بده و کار عجیبی انجام بده !

توکا و آکیرا

به نظر من جذاب ترین بخش این قسمت همین چپتر توکا و آکیرا بود! تو قسمت قبل شاهد این موضوع بودیم که آکیرا تحت تاثیر قرار گرفته و از قتل و عام بی جهت خسته شده ! حالا تو این قسمت شاهد رفتار جالب توکا هستیم ! و صحبت های جالب این شخصیت با آکیرا!

توکا سعی می کنه به آکیرا بفهمونه کشتار کار بی منطقی هستش و یک چرخه معیوب ! توکا به آکیرا میگه پدرت رو من کشتم ! چرا چون خانواده هینامی رو کشت ! پس ببین خیلی ساده س تا خون ریخته میشه باید انتقام اون خون گرفته بشه ! و برای درک بهتر این موضوع پدرش رو مثال زد ! 

آکیرا که تحت تاثیر حرف های توکا قرار گرفته بود دلش رو به دریا میزنه و سعی می کنه توکا رو ببخشه و همچنین هینامی رو در آغوش بگیره ! صحنه جالب و احساسی که مفاهیم اخلاقی زیادی رو به تصویر میکشه ! 


همچنین بخوانید »

۸ انیمه ای که بی صبرانه منتظر شروع آنها در سال ۲۰۱۹ هستیم !


خب امیدوارم از بررسی این قسمت هم خوشتون اومده باشه ! من سعی کردم بخش های برجسته این قسمت رو بررسی کنم پس اگه به نکته ای اشاره نکردم شما زحمتش رو بکشید! با توجه به تصاویری که از قسمت بعدی پخش شد و پاکسازی داخلی واشو، فک کنم قسمت بعد باید شاهد اطلاعات زیادی از فروتا باشیم! مثل همیشه منتظر نظرات و ایده های جالب شما هستم !

در ادامه بخوانید »

بررسی قسمت ۱۸ انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re