با سلام  خدمت دوستان با بررسی قسمت 20 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re در خدمت شما هستم. شما می تونید بررسی قسمت به قسمت انیمه Tokyo Ghoul: re رو از مجله وارونه بخونید. بالاخره یه قسمت ناب بعد کلی قسمت به درد نخور !!!! قسمت 8 فصل چهارم انیمه توکیو غول فوق العاده بود.

با اینکه فک کنم بیش از 25 چپتر رو تو یک قسمت جا داده بودن، اما با این حال تیم تولید کننده تونسته بودن یه قسمت قوی و حرفه ای رو ارائه بدن که هم از لحاظ احساسی خوب بود هم کارگردانی، از طرفی انیمیشن به شدت قوی و خوب بود (بر خلاف قسمت های قبل) خیلی نزدیک به انیمیشن فصل دوم شده بود، استفاده از تکنیک های مختلف برای نمایش جزئیات هم عالی بود، موسیقی هم مثل همیشه ناب بود فقط به نظر من جا داشت برای مبارزه سوزیا و کانکی موسیقی با تم متفاوت تر و ریتم سریعتر می ساختن!

قسمت 8 از فصل دوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re حاوی اطلاعات و اتفاقات جالبی بود، بالاخره هیده پیداش شد! دست فروتا هم رو شد. همچنین شاهد مبارزات جالبی بودیم» مبارزه اوریه و کورویوا با شیکورائه و روما ، مبارزه توکا با ماتسوکی- مبارزه کانکی با سوزیا و در نهایت تبدیل شدن کانکی به اژدها !

قبل مطالعه بررسی این قسمت لطفا یک نگاهی هم به مطالب زیر بندازید»

بهترین انیمه هایی که حتما باید آنها را تماشا کنید ! بخش نهم

۸ انیمه ای که بی صبرانه منتظر شروع آنها در سال ۲۰۱۹ هستیم !

بهترین انیمه های پاییز ۲۰۱۸ که باید آنها را حتما تماشا کنید !

در ادامه با بررسی قسمت 20 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

ماتسوکی

قسمت 20 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

سوالی که اینجا مطرح میشه اینه » ماتسوکی و جوخه اوگای از کجا محل عروسی کانکی رو پیدا کردن؟ جواب این سوال فک کنم اوتا و گروه دلقک باشه ! اما چرا اوتا به مرگ کانکی راضی شده؟ و کلا اگر هدف ایجاد صلح باشه کشتن شاه تک چشم کار منطقی نمی تونه باشه!!! باید دلایل جالبی پشت این موضوع باشه !

فروتا و گروه دلقک

قسمت 20 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

خب بالاخره معلوم میشه دلیل رفتار عجیب و غریب فروتا چیه ! هدف فروتا فروپاشی سی سی جی و نابودی شاه تک چشم ! یه جورایی جلوگیری از قدرت گرفتن انسان ها و غول ها با قدرتمند کردن گروه دلقک !!!!

مبارزه اوریه و کورویوا با شیکورائه و روما

قسمت 20 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

این مبارزه چه از لحاظ مبارزه آرایی و چه از لحاظ انیمیشن حرف نداشت، فلش بک بچگی اوریه خیلی خوب بود ! مخصوصا نگاه روانشناسی به خشم اوریه و بررسی وضعیت کودکانی که در جایگاه اوریه قرار دارن و پدرشون رو از دست دادن! آها راستی این سپر اوریه هم باحال بود ! 

لحظات احساسی جالبی رو تو این مبارزه شاهد بودیم! صحبت های کورویوا هم در نقش یک حامی و همکار بسیار زیبا بود.

قسمت 20 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

هیده

قسمت 20 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

خب خب خب! بالاخره کسی که همه دنبالش بودن سر و کله ش پیدا شد! هیده !!!!

با توجه به مدل حرف زدن و ماسکی که رو صورتش هست، بدون شک مشخصه که صورت هیده ترکیده !!! اما چرا ؟

از طرفی نوع درخواست هیده طوری هست که انگار اوریه رو میشناسه ! 

هیده تا الان کجا بوده و چیکا می کرده خیلی عجیبه ! و عجیب تر از اون اینکه چیکار داره می کنه و چطور می خواد به کانکی کمک کنه ؟

یوی کوری / ریکای سوزو

دوستان یه عذر خواهی باید از همه شما بکنم ! من اشتباه فاحشی انجام دادم و ریکای از گارد شخصی آریما رو با یوی کوری اشتباه گرفتم و در چند بررسی به اشتباه ریکای رو کوری معرفی کردم ! خداییش خیلی شبیه هم هستن !!!

مبارزه توکا و ماتسوکی

قسمت 20 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

توکا بعد از اینکه کانکی ازش میخواد بچه هارو با خودش ببره! وظیفه خودش رو به هینامی میسپاره دلیلش هم مشخصه ، دیگه تحمل جدایی از کانکی رو نداره !

به همین خاطر مجددا ماتسوکی و توکا به طور هم خوردن که دور از انتظار هم نبود به هرحال توکا زن مورد علاقه شاه تک چشم و معشوقه ماتسوکی هستش که باید از بین بره! نمایش کاگونه توکا خیلی جالب بود با همه کاگونه ها فرق داره خیلی باحاله!

توکا به دلیل حامله بودن و شرایط فیزیکی نامناسب با قدرت زیادی که داره مبارزه رو به ماتسوکی می بازه ! همین امر در نهایت باعث رد دادن کانکی میشه !

سایر مبارزات

قسمت 20 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

سوکیاما همیشه برای من جذاب بوده چه از لحاظ تیپ و استایل چه از لحاظ کلاس شخصیت تو این قسمت هم به زیبایی وفاداری خودش به کانکی رو ثابت میکنه که خیلی قابل احترام بود.

جوخه اوگای

قسمت 20 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

با توجه به اتفاقات افتاده مشخص میشه جوخه اوگای به احتمال زیاد از اسباب بازی های پرفسور کانو هستن!

کانو یه جورایی وسواس و عقده تولید موجودی شبیه کانکی رو داره و با توجه به مشخصات و ویژگی های گروه اوگای به نظر می رسه بهترین و نزدیک ترین نمونه تولید شده به کانکی هستن با کاگونه و مشخصات ظاهری یکسان!

از طرفی فروتا هم همین کاگونه کانکی/ ریزه رو داره پس احتمال اینکه فروتا هم توسط کانو انگولک شده باشه خیلی بالا میره!!! از طرف دیگه با توجه به تصویر دختری که تو محفظه بود (قسمت قبلی) اگر فرض رو بر این بگیریم که اون اتو نبوده ! پس به احتمال خیلی زیاد ریزه بوده و ریزه به یه نحوی از شب حادثه زنده مونده اما آیا دست پرفسور کانو بوده ! یا درخت آئوگیری و یا واشو کلن ؟

مبارزه کانکی و سوزیا

قسمت 20 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

من خودم یکی به شدت دوست داشتم این دوتا با هم مبارزه کنن و این اتفاق بالاخره افتاد! تنها ایراد این مبارزه از نظر من زمان کوتاه و موسیقی نه چندان جذابش بود! جا داشت حداقل دو قسمت رو درگیر خودش کنه ! و موسیقی هم کمی اکتیو تر باشه!

قسمت 20 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re
طراحی و تکنیک نمایش الکتریسیته آرمور سوزیا فوق العاده بود !

این مبارزه از لحاظ مبارزه آرایی، انیمیشن، کارگردانی و … بی نظیر بود.

بیداری اژدها

قسمت 20 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

وسط مبارزه با سوزیا، کانکی متوجه میشه جون توکا در خطر هستش از همین رو برای نجاتش اقدام میکنه اما در همون لحظه جوخه اوگای که شبیه ربات های بیولوژیکی هستن با دیدن کانکی دستور کشتنش رو که توسط فروتا صادر شده اجرا میکنن و در یک لحظه بدن کانکی رو تکه تکه می کنن!

بیداری

قسمت 20 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

بعد از شکست سنگین، کانکی مجددا وارد ناخودآگاه خودش میشه ! جایی که شخصیت های مختلفش حضور دارن! به نوعی انگار کانکی نیاز داره تا این شخصیت رو تو ناخودآگاهش نگه داره! 

قسمت 20 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

اما دلیل اینکه همه شخصیت ها تو ناخودآگاه کانکی وجود داشتن این بود که کانکی برای پیروز شدن نیاز داره همه شخصیت های ذهنیش رو با هم متحد کنه و حرف آخر رو هم دقیقا کانکی میزنه که قویترین شخصیت توی ذهنش هست! پیشنهاد میکنم برای درک بهتر وضعیت کانکی مطلب » با اختلال هویت تجزیه ای (شخصیت چندگانه) به طور کامل آشنا شوید مطالعه کنید.

بعد برگشت کانکی اون به یک هیولای عجیب قریب تبدیل میشه که باعث میشه کل شهر توکیو تو خاموشی فرو بره اما نکته جالب توجه اینکه کانکی داره به اژدها تبدیل میشه ؟ این حالت چه حالتی هستش ؟ آیا حالتی مثل پوسته اتو هست !

قسمت 20 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

و نکته مهم بعدی خوشحال فروتا از بیدار شدن این اژدها بود، جوری که اون خوشحال شد به نظر دنبال همین موضوع بوده و برای همین لحظه و کشتن اژدها برنامه ریزی کرده !

امیدوارم از بررسی قسمت 20 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re خوشتون اومده باشه مثل همیشه منتظر نظرات جذاب و خوندنی شما هستم اگه هم جایی از قلم افتاده یا بهش اشاره نشده لطفا شما زحمتش رو بکشید !