تحقق یک رویا

با سلام  خدمت دوستان با بررسی قسمت 21 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re در خدمت شما هستم. شما می تونید بررسی قسمت به قسمت انیمه Tokyo Ghoul: re رو از مجله وارونه بخونید. قسمت 9 فصل چهارم انیمه توکیو غول به نظرم قسمت خوبی بود گرچه همچنان احساس می کنم نکاتی که سایه روشن بود می تونست بهتر از این باشه و بخش های دیگه ای از مانگا رو برای تمرکز انتخاب می کردن ! اما با این حال این قسمت تونست هایپ و هیجان قسمت قبل رو به خوبی آروم کنه از طرفی هم همچنان مخاطب رو تو حالت استند بای قرار میده و به شما میگه هر لحظه ممکنه یه اتفاقی رخ بده!

این قسمت رو به نوعی میشه عملی شدن آرمان های کانکی بدونیم ، همکاری و دوستی انسان ها و غول ها باهم ! چیزی که وقتی بیشتر بهش فکر میکنم میبینم هیده و سایرین به خوبی پتانسیل هیولای کانکی رو درک کردن و از همین فرصت برای آشتی انسان ها و غول ها استفاده کردن! دوتا چیز خیلی ذهن منو تو این قسمت درگیر کرده، یکی رفتار ایتوری و اقدام به تحریف آرمان کانکی و از طرفی خودکشی پرفسور کانو که خیلی عجیب بود!!!

به غیر از این مواردی که گفتم در ادامه سایر اتفاقات رو هم بررسی می کنم تا به درک بهتری از این قسمت برسیم.پس با بررسی قسمت 21 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re همراه من باشید.

فروتا

قسمت 21 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

فروتا به نظر من یکی از مریض ترین شخصیت هایی که تو انیمه دیدم! خیلی عجیب همه چی براش مضحک هستش و رفتار خودش مضحک تر از همه ! نمی تونم درست تشخیص بدم که کاری که میکنه فقط برای تفریح و لذت بردن خودشه یا داره یه هدف مهمتری رو دنبال می کنه ! شاید هم هر دو!  اما در کل خیلی شخصیتی سمی داره.

ماتسوکی هم که فهمیده چه اشتباهی کرده پشیمون به فروتا میرسه و فروتا عملا مجددا با حرف هایی که تحویل ماتسوکی میده اونو تحریک میکنه ! افزایش عذاب وجدان که منجر به اقدام به خودکشی شد !!!!

هیولا

قسمت 21 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

به شخصه از این حالت کانکی خیلی خوشم نیومد! این حالت بخشی از کاگونه کانکی هستش یا فرم جدید رو نمیدونم ! اما چیزی که میدونم اینه این ساختار و ارگان بیولوژیکی بیشتر شبیه ارگان های فرازمینی هستش و تبدیل کانکی به این فرم خیلی به نظرم غیر منطقی میاد و این تغییر خط اصلی داستان رو دنبال نمیکنه ! انگار تو فکر نویسنده این جوری بوده » (تهش کانکی رو یه هیولا گنده کنم یکم جذاب شه !!!)

قسمت 21 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

از طرفی پرتاب کردن بخشی از کاگونه و تبدیل شدن اونا به هیولا هایی شبیه ونوم / Venom هم خیل جذاب نبود و کمی هم غیر منطقی به نظر می رسید!

هیده

قسمت 21 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

هیده کمی بیشتر از هدفش میگه و چیزی که جذاب می کنه این هدف رو، دلیلی که برای کمک به کانکی داره ! هیده در جواب آمون میگه من از این یارو خوشم میاد! همین!!! اصلا مرام کش شدید شدم !!! به هر حال هیده خیلی نبود ولی زمانی که اومد تونست بزرگترین آرزوی کانکی رو تبدیل به واقعیت کنه ! آشتی انسان ها و غول ها !

پرفسور کانو

قسمت 21 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

وقتی اسلحه تو دستش دیدم فکر کردم میخواد کرونا رو بزنه! اما وقتی اسلحه رو گذاشت رو شقیقه ش ، خیلی تعجب کردم!!!، کانو با این کارش خیلی از مسائل مرتبط به خودش رو زیر سوال برد !

کانو دقیقا داشت به آشتی انسان ها با غول ها کمک می کرد ؟ داشت به مردم می فهموند که از غول ها میشه برای خیلی از مصارف پزشکی کمک گرفت؟ یا فقط یه دانشمند دیوانه بود که دوست داشت هیولا بسازه ؟؟؟

از طرفی چرا خودش رو کشت؟ حس گناه و عذاب وجدان ؟ یا اینکه حالا وظیفه خودش رو انجام داده و می خواد با کشتن خودش به پیش خانواده اش برگرده!؟

کلا کانو خیلی مجهول بود ، مثل آریما و خیلی از شخصیت های دیگه که جا داشت بیشتر ازشون بدونیم !!!

ایتوری

یه چیزی این وسط درست نیست !!! ایتوری دوست قدیمی رنجی و اوتا هستش! اما داره با اوتا و فروتا بر علیه کانکی کار میکنه ! چراش رو نمی دونم اما الان بعد این همه مدت سر و کله ش بی دلیل پیدا نشده !!!! کلا رفتارش خیلی عجیبه!!! به نظر در قسمت های بعدی شاهد شخصیت تاریک و حالت غول ایتوری خواهیم بود!

سوکیاما

قسمت 21 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

یکی از دلایلی که نقشه ایتوری نگرفت، سوکیاما بود! چقدر هم خوب این کارو کرد و چه پرفورمنسی با چشای گریون ارائه کرد!!! خیلی ازش راضیم !!! از همه مهمتر صدا پیشه سوکیاما عالی بود تو این قسمت !!!

سوزیا

قسمت 21 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

به نظر من بهترین گزینه برای تایید همکاری غول ها با آدم ها سوزیا بود! اونهم به خوبی کنار اومد با این موضوع ! اما چیزی که برام خیلی جذاب نیست ! اینکه سوزیا انگار درک زیادی نداره ! تا قسمت قبل دنبال کشتن کانکی و اجرای فرمان فروتا بود و حالا حامی کانکی ! 

ماتسوکی

ماتسوکی بعد تحریک شدن توسط فروتا به هم تیمی های قبلی خودش حمله میکنه ! اما با رفتار بسیار مناسب اوریه و یونه باشی، ماتسوکی میفهمه که برای دوستاش مهم هستش و اونا هیچوقت تنهاش نمی زارن! و از خودکشی منصرف میشه . از طرفی بالاخره معلوم میشه تورسو ماتسوکی رو زمانی که بچه بوده دزدیده و به احتمال زیاد شکنجه ش میکرده و اتفاقی که تو غار بین این دوتا افتاد انتقام ماتسوکی از تورسو بوده!!!!

همچنین لحظه آخر اوریه به شیرازو اشاره کرد و با توجه به اینکه شاهد نجات شیرازو بودیم احتمال میدم شیرازو برای قسمت های بعدی به انیمه برگرده !

خب امیدوارم از بررسی این قسمت خوشتون اومده باشه ! مثل همیشه منتظر نظرات و اطلاعات جالب شما راجع به انیمه توکیو غول هستم.

در ادامه بخونید »

بررسی قسمت ۲۲ انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re