قسمت چهارم فصل هشتم هم در عین هیجان انگیز بودن پاسخی به سوالات بینندگان در باره ی برن و نایت کینگ نداد !

با بررسی قسمت چهارم فصل هشتم سریال گیم آف ترونز در خدمت شما هستیم.در قسمت چهارم شاهد آمادگی سپاه یکی شده شمال برای مقابله با سرسی هستیم و همچنان بینندگان عام راضی از هیجان سریال و بینندگان ریز بین به دنبال پاسخ به سوالات خود هستند سوالاتی که همچنان در این قسمت هم جوابی براش پیدا نکردیم.

با ما همراه باشید با بررسی قسمت چهارم فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت


گیم اف ترونز حداقل برای طرفدارای خاصش چیزی بیشتر از نبرد بر سر تخت اهنینه حداقل برای کسانی که سریال رو دقیق دیده باشن.

این که نایت کینگ کی بود،این که برن موقع جنگ با نایت کینگ کجا رفته بود،ایا برن پادشاه شبه که خوب با کشته شدن پادشاه شب این نظریه یه جای کارش میلنگه ،!!!

این قسمت شاهد کارگردانی خوبی بودیم …هر چقدر که این روزها سریال از نظر نویسندگی ضعیف عمل می کنه ولی موسیقی در هر قسمت روند رو به رشدی رو داره و نبوغ رامین جوادی رو به رخ می کشه …

این قسمت با قهرمانای داستانمون شروع میشه قهرمان هایی که همگی از جنگ وایت واکری زنده بیرون اومدن و حالا دارن واسه سیاهی لشکرها و چند شخصیت مهم عزاداری می کنن .

و بعد جشن میگیرن و شراب مینوشن به خاطر پیروزیشون و این وسط جای کسی که باعث پیروزی این سپاه شد کسی که نایت کینگ رو کشته خالیه .

اریا استارک کسی که استراحت نمیکنه .کسی که داره اماده میشه سرسی رو از بین ببره .کسی که کارهای ناتمومی داره و به سگ شکاری که باهاش به مقصد کینگ لند همراه شده میگه دیگه به شمال بر نمیگرده …نمیدونم چرا ولی یه جوری از مکالمه ی سگ شکاری و اریا به این نتیجه رسیدم شاید داریم اماده میشیم مرگ اریا رو ببینیم .

[megadesc]شاید بتونیم امیدوار باشیم سریال ورای تصوراتمون پیش بره و مثلا جیمی خواهرش رو به قتل برسونه.[/megadesc]

دنریس ،کسی که با شخصیت پردازی که مارتین براش انجام داده و چیزی که دیوید بنیاف و دن وایس دارن تو فصل هشت بهمون نشون میدن زمین تا اسمون اختلاف داره .دنریس تارگرین الان شاید داره تبدیل میشه به ^ملکه ی دیوانه^کسی که تشنه ی قدرته ،کسی که به هر قیمتی تخت اهنین رو میخواد،دنریسی که تا حالا به هیچ کس التماس نکرده بود و الان داره به خاطر تخت اهنین به جان اسنو التماس میکنه .

شاید سرنوشت دنریس کسی که یکی از حدسیات ما بود برای کسی که روی تخت اهنین میشینه به سرنوشت شاه دیوانه دچار شه .

و کشته شدن عجیب اژدها و عجله ی عجیب تر نویسندگان واسه اتفاقاتی که باید بیوفتن .درسته از بین رفتن یکی از اژدهاها لازم بود تا شرایط برابرتری به وجود بیاد برای جنگ با سرسی ولی این اتفاق میتونست سر فرصت و توسط وایت واکرها اتفاق بیوفته که حداقل برامون قابل هضم تر از سه تا تیری باشه که از طرف چندین کشتی پرتاپ میشه و دنریسی که تو اسمون پرواز میکرده و به دریا دید کامل داشته اون کشتی ها رو ندیده و خطر رو پیش بینی نکرده .

و جالب تر این که یه اژدها در دم سه تا تیر میخوره و از بین میره و یکی یه جوری جا خالی میده که هیچ تیری بهش نمیخوره .

[megapros]گات و این حجم از باگ عجیبه![/megapros]

تیریون باهوش قصه ی ما کسی که سرسی رو نه بیشتر از ما بلکه از شخصیت های سریال بهتر میشناسه ازش در خواست صلح و تسلیم شدن می کنه .سرسی که حالا فهمیده اژدهاها اسیب پذیرن و یکیشون رو از بین برده .سرسی که بارها تو قسمت های مختلف سریال نشونمون داده اهل کوتاه اومدن نیست .و تیریون باهوشی که با دونستن همه ی اینا در احمقانه ترین حالت ممکن تصمیم میگیره تنها با سرسی صحبت کنه .

مثل هفته ی قبل فقط ارزو می کنم دو قسمت بعدی سریال همونطور که گفته شد برامون خوشایند باشه تا تلخیه تا به این جای فصل تبدیل به خاطره ی بد سریال محبوبمون نشه…

در ادامه بخوانید »