روزهای خاطره انگیز !!!

سلام دوستان و رفقای عزیز با بررسی قسمت 7 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re در خدمت شما هستم. شما می تونید بررسی قسمت به قسمت انیمه Tokyo Ghoul: re رو از مجله وارونه بخونید.  خب قبل از هرچیزی باید بگم این قسمت همانند اکثر انیمه های سریالی بیشتر به روی پیش بردن داستان و دادن اطلاعات کلی تمرکز داره و به نوعی سعی می کنه تا ذهن شما رو بعد از درگیری های 3 قسمت قبلی کمی آروم کنه و اشخاص جدید رو به شما معرفی کنه.

از عنوان این قسمت خوشم اومد روزهای خاطره انگیز ، اما خود این قسمت رو خیلی دوست نداشتم و دلایلش رو برای شما به اختصار توضیح می دم . اصلی ترین مشکل من همچنان انیمیشن هستش !!! از دو قسمت قبل به این موضوع می خواستم اشاره کنم اما گفتم شاید موقتی باشه ولی با دیدن این قسمت دیگه واقعا عصبی شدم !!! 

انیمیشن فصل سوم به طور کل به دلیل کمبود منابع مالی از همون ابتدا نقص های زیادی داشت اما با جلو رفتن داستان کمی اوضاع بهتر شد، ولی از قسمت 4، فریم های ثابت و حرکت بر روی فریم های ثابت به جای انیمیشن شروع شد که دیگه در قسمت 7 به بدترین جای خودش رسید تقریبا اکثر لحظات قسمت هفتم با تکنیک Still Frame به نمایش درمیاد. بگذریم…

مسئله بعدی عجله در معرفی کاراکترهای جدید هستش که به سرعت وحشتناکی تو این قسمت معرفی میشن، و سوالی که ذهن منو درگیر کرده اینکه چجوری می خوان این شخصیت هارو به خوبی پردازش کنن؟ تو مانگا توکیو همه چیز از ابتدا طبق اصول پیش میره و اطلاعات به ترتیب داده میشه ولی تو انیمه به دلیل اقتباس غیر مستقیم در فصل های قبل و اقتباس تقریبا نزدیک به مانگا در فصل سوم حجم زیادی از اطلاعات جا افتاده که به نظرم جمع بندی فصل سوم رو به شدت سخت می کنه.

در ادامه به نکات مهم قسمت 7 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re اشاره می کنم.

آیا هایسه هینامی را نجات میدهد یا کانکی؟

بررسی قسمت 7 فصل سوم انیمه توکیو غول

بعد از درگیری شدید تاکیزاوا با هایسه، به نظر می رسه آریما مطمئن نیست کی داره بدن هایسه رو کنترل می کنه و عدم اطمینان در برخورد کوتاهش و مکث پر معنیش مشخص هست. در ادامه به نظر می رسه شکر آب شدن رابطه آریما با هایسه شروع خواهد شد! اما اگه یادتون باشه تو قسمت اول هم، هایسه به دلیل مراقبت و رحم و مروتش در مقابل غول ها مورد انتقاد بود…

مرد غول کش کیست؟

بررسی قسمت 7 فصل سوم انیمه توکیو غول

توی مانگا مشخصه این شخص کیه اما اقتباس انیمه و روایتش از داستان کمی متفاوت هستش و دلیلی وجود داره که این شخص تا به الان معرفی نشده!

کانکی از هایسه می خواهد ناپدید شود!

بررسی قسمت 7 فصل سوم انیمه توکیو غول

با قدرت گرفتن کانکی و بازگشت حافظه هایسه به نظر می رشه تعادل قدرت داره تو ذهن هایسه تغییر می کنه و کانکی از هایسه خواهش می کنه اینبار لطفا خودت رو حفظ کن نه منو، ما هردو یکی هستیم!!!

آیا ماتسوکی و سوزیا از دوران کودکی یکدیگر را می شناسند ؟

بررسی قسمت 7 فصل سوم انیمه توکیو غول

بخش کوتاهی از تمرین و آموزش ماتسوکی بوسیله سوزیا نمایش داده میشه که چند سوال مهم رو در ذهن بوجود میاره، اول اینکه چرا ماتسوکی از سوزیا برای تمرین کمک خواسته (شاید به خاطر اینکه سلاح جفتشون چاقو هستش؟) و سوال بعدی اینکه آیا این دو قبل از این هم با هم در ارتباط بودن یا بعد از درگیری با غول ها تو حراجی به هم نزدیکتر شدن؟ و همچنان گذشته مجهول ماتسوکی به شدت ذهنم و درگیر کرده !!

Goumasa Tokage کیست و چرا هایسه با دیدن او دچار توهم جیسون شد ؟

بررسی قسمت 7 فصل سوم انیمه توکیو غول

خب نمی دونم گفتنش درست هست یا نه اما با توجه به مانگا باید بگم Goumasa Tokage در واقع شکنجه گر غول ها برای CCG بود و الان هم مسئول بخش محافظت از کودکانه مشکل دار هستش که این موضوع مشخص می کنه این آدم در گذشته ماتسوکی و سوزیا حضور داشته و سوال او از هایسه راجع به ماتسوکی بسیار جالب بود و به نظرم میتونه به تورسو هم ربط داشته باشه. و اما چرا هایسه بعد از دیدن او به یاد جیسون میوفته ؟ جواب این سوال تو مانگا مشخص هستش، گوماسا شکنجه گر جیسون بوده و جیسون شکنجه گر کانکی…

ولی چرا حالا و یک دفعه این شخص بدون معرفی بک گراندش معرفی میشه و قرار چه نقشی رو تو داستان ایفا کنه کاملا عجیب هستش!

ظاهر هایسه در حال تغییر است !

بررسی قسمت 7 فصل سوم انیمه توکیو غول

با شروع بازگشت حافظه هایسه و ارتباط داخل ذهنی با شخصیت اصلی خود یعنی کانکی، ظاهر هایسه و مدل موهاش داره کم کم شبیه به کانکی میشه که این تغییرات ریز بسیار جذاب هستش، کار تکنیکی ارزشمند در طراحی شخصیت هایسه که به نظرم این تغییرات به مرور بیشتر هم میشه!

آیا سن تاکاتسوکی Sen Takatsuki ماسک کانکی و کتابش را برای هایسه فرستاده یا UTA ؟

بررسی قسمت 7 فصل سوم انیمه توکیو غول

تو این قسمت سن تاکاتسوکی در چند فریم مختلف حضور داره ، که من کم کم داشت سوال برام بوجود میومد که این کجاست ؟ مخصوصا بعد نشون دادن علاقه عجیب تاکاتسوکی به کانکی تو فصل دوم! به نظر می رسه سن، اوتا و … دنبال برگشت کانکی هستن و برای این کار نقشه های مفصلی کشیدن!!!

روزهای خاطره انگیز !

بررسی قسمت 7 فصل سوم انیمه توکیو غول

با شروع بازگشت حافظه، هایسه، دچار توهم، اختلال حافظه، درگیری بین شخصیتی میشه و شروع به دیدن خاطرات کانکی می کنه. اما مسئله ای که منو رنج میده اینکه عدم شناخت کانکی توسط خودش و شخصیت هایسه که کنترل ذهن و بدن رو در اختیار داره کمی عجیبه، عجیب تر از این حضور هایسه در کافه re هستش، زمانی که توکا و سایر غول های محبوب انیمه در داخل کافه هستند و هایسه حتی UTA رو نمیشناسه شخصی که همین قسمت قبل تو درگیری ها حضور داشت و کلا با ظاهر پانک و عجیب خودش همه جا تابلو هست! نکته آخری هم که میخوام بهش اشاره کنم وضعیت روحی وخیم تسوکیاما هستش و عطش شدید اون به خون کانکی به طوری که این عطش هیچ جوره بر طرف نمیشه !

در ادامه بخوانید : بررسی قسمت ۸ فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

لطفا شما هم نظرات خودتون رو در ارتباط با قسمت هفتم انیمه Tokyo Ghoul:re با ما به اشتراک بگذارید 

همچنین بخوانید