سوکیاما، کانکی را ملاقات می کند !

با سلام با بررسی قسمت 9 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re در خدمت شما عزیزان هستم. شما می تونید بررسی قسمت به قسمت انیمه Tokyo Ghoul: re رو از مجله وارونه بخونید. اپیزود 9 مثل قسمت قبل یک قسمت نسبتا آروم، با درگیری های جزئی هستش و به نوعی آرامش قبل از آرک پایانی نیم فصل اول! تمرکز اصلی درقسمت 9 بیشتر  بر روی تسوکیاما و بهبود حال اون با دیدن کانکی هستش، گرچه همچنان سعی بر این بوده تا به سایر شخصیت ها و پیشروی داستان به سمت درگیری با خانواده روزوالد هم اشاره هایی بشه، مخصوصا رفتار عجیب کیجیما و خشونت افراتی اون، احتمالا داستان رو در پایان نیم فصل به جاهایی باریکی میکشونه…

تو این قسمت هم مثل سایر قسمت ها موسیقی حرف اول رو میزنه ، انیمیشن تغییری نداشته گرچه برخی از صحنه های درگیری، انیمیشن بهتری داشت و به نظر می رسه استودیو تمام انرژی و بودجه خودش رو برای 3 قسمت پایانی نگه داشته!.

با من همراه باشید تا در ادامه به بررسی نکات مهم قسمت 9 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re بپردازیم.

ملاقات سوکیاما با هایسه/کانکی !

بررسی قسمت 9 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

سوکیاما بعد از دیدن عکس های  کانکی در قسمت قبل و پی بردن به اینکه کانکی زنده اس، به یکباره از افسردگی رهایی پیدا می کنه و برای دیدن کانکی و رو درو شدن با اون به سرعت با کارن به بیرون میزنه، اما بعد دیدن کانکی متوجه میشه اون کانکی قبل نیست و کسی که داره اون بدن کنترل میکنه شخص دیگه ای هستش !!!

اما مسئله مهم اینکه سوکیاما بسیار باهوش و زیرک هستش در نتیجه به نظر میرسه به سرعت راهی برای برگردوندن حافظه کانکی به کمک سایر بچه های کافه آنتیک پیدا خواهد کرد!

ادامه درخواست عجیب هایسه از اوتا !

بررسی قسمت 9 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

در خواست کانکی از اوتا برای ساخت ماسک برای گروه کوئینکس بسیار عجیب هست ! مخصوصا رفتار عجیب تره اوتا که به هیچ وجه مشکلی با این قضیه نداره، و از طرفی همه اعضای گروه بر این باور هستن که اوتا یک غوله اما با این حال هایسه اصرار به این کار داره !!! اما چیزی که همیشه برای مت جذاب بوده شخصیت اوتا هستش، هنرمندی خلاق که با توجه به سوال هایی که می کنه اطلاعات جالبی به دست میاره !!!

بررسی قسمت 9 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

ماتسوکی از همون ابتدای امر، به اوتا شک می کنه و مطمئن هستش صدای اونو قبلا جایی شنیده !!! با این حال درخواست ساخت ماسک از طرف هایسه با مخالفت شدید یوی کوری مواجه میشه، و مهمتر از همه مشخص میشه اعضای رده بالای CCG هیچ اطمینانی به هایسه ندارند حتی آریما که به عنوان تربیت کننده و پدر هایسه شناخته میشه !

کیجیما و رفتار مشکوک او !

بررسی قسمت 9 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

کیجیما از همون لحظه اول حضورش تو فصل سوم رو مخ بوده و هست !!! مخصوصا با اون دستیار مرموزش !!! اما از همه مهمتر و عجیب تر علاقه شدید او به خانواده روزوالد هستش تا جایی که به هر تلاشی دست میزنه تا باعث تحریک این خانواده و غول های حامی این خانواده بشه! که به نظر من و با توجه به اخطار یوری در قسمت های بعدی شاهد درگیری شدید کیجیما با خانواده روزوالد خواهیم بود. مسئله مهمی که کیجیما فراموش کرده قدرتمند بودن خانواده روزوالد هستش ، پول،شهرت و خادمان جان به کف مسائل مهمی هستند که کیجیما فراموش کرده !

تورسو نمی تواند ماتسوکی را فراموش کند !

بررسی قسمت 9 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

تورسو با جلو رفتن داستان کاملا مشخص می کنه که در گذشته ماتسوکی حضور داشته و به شدت علاقه مند به ماتسوکی هست ! اما واکنش ماتسوکی بسیار جالبه انگار یا تورسو رو نمیشناسه یا به روش نمیاره که میشناستش! اما تورسو به مرور هی داره حالش بدتر میشه و حالت های جنون و روان پریشی به شدت درونش نمایان هست و به نظر می رسه در ادامه قرار دردسر زیادی ایجاد کنه!

دختری با شمشیر کوئینکه !

بررسی قسمت 9 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re
بعد از شکست ترسو (البته بدون مقاومت) ماتسوکی با دختری طرف میشه که شمشیر کوئینکه داره !!! حالا این شمشیر چطوری به دستش رسیده خیلی مهم هست! و مهمتر از اون ، کاگونه هم نوعش با ماتسوکی !!!

حضور مجدد مرد غول کش

بررسی قسمت 9 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re

با توجه به نخوه معرفی مرد غول کش به نظر میرسه زمانی این شخص معرفی میشه که نیاز به حضورش پر رنگ تر بشه! گرچه تو مانگا این شخص معرفی شده اما با توجه به اقتباس های متفاوت انیمه توکیو غول به نظر میرسه عدم معرفی این شخص دلیل مهمی داره !!!

امیدوارم از این بررسی خوشتون اومده باشه این قسمت جدا از مسائل مطرح شده نکات ریز و درشت دیگه ای هم داشت. مثل: فریک عجیب شیرازو روی کوئینکش و عذاب وجدان عجیب او، همچنین افزایش قدرت اوریو و ماتسوکی!!! سوال بعدی هم که خیلی ذهن منو درگیر کرده صدا کردن هایسه به عنوان ماما توسط سایکویونه باشی هستش که در قسمت هایی بعد باید منتظر فلش بکی از زندگی سایکویونه باشیم. لطفا شما هم نظرات خودتو رو در ارتباط با این قسمت با ما به اشتراک بگذارید.

در ادامه بخوانید» بررسی قسمت 10 فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re