8.0
امتیاز

نکات مثبت

  • موسیقی جذاب
  • انیمیشن و تصویرسازی عالی
  • طنز و عواطف مناسب
  • کارگردانی عالی

نکات منفی

  • هدم وفاداری به سبک شونن
  • افت جذابیت داستان

با سلام خدمت همه دوستان و علاقه مندان به انیمه با بررسی قسمت 22 الی 24 انیمه DR. STONE خدمتتون هستم. شما می تونید بررسی قسمت های قبل رو از اینجا بخونید. خب بالاخره فصل اول انیمه دکتر سنگ تموم شد و با همه ضعف ها و قدرت هاش موفق شد تا خودش رو در بین بهترین انیمه های سال قرار بده و نظر مثبت منتقدین زیادی رو به خودش جلب کنه ! ساخت فصل دوم هم که تایید شده اما هنوز مشخص نیست قرار چه زمانی منتشر بشه . 

تو این سه قسمت نهایی ما شاهد ادامه داستان های سنکو و مسیر ساخت تلفن همراه بودیم. بالاخره هم سنکو موفق شد همونطور که قول داده بود این تلفن رو بسازه ! البته تو این مسیر اتفاقات جالب دیگه ای هم افتاد که در ادامه راجع بهشون صحبت میکنم.

لطفا قبل مطالعه این بررسی مطالب زیر رو هم یه نگاهی بندازید.


در ادامه با بررسی 22 الی 24 انیمه DR. STONE همراه من باشید

تو این سه قسمت نهایی از فصل اول انیمه DR. STONE شاهد مراحل ساخت تلفن همراهی بودیم که سنکو قولش رو داده بود و همونطور که حدس میزدیم این تلفن همراه در واقع نمونه اولیه یک تلفن قابل حمل هستش ! با این حال چیزی که مشخصه اینه که سنکو هیچ وقت بیکار نمیشینه و با تکیه بر دانشی که داری به هرچیزی که میخواد دست پیدا میکنه !

بررسی 22 الی 24 انیمه DR. STONE

اما چیزی که عجیبه اینه که به نظر می رسه انیمه دکتر استون به اتفاقی که باعث سنگ شدن مردم شد کاری نداره و تمرکزش رو گذاشته روی ساخت جامعه متمدن در زمان نابودی دنیا و تقابل اندیشه ها و ایدئولوژی های اجتماعی و سیاسی !

در نتیجه ما شاهد یه انیمه با روند آروم هستیم که جنگ و درگیری تبدیل شده به رشد و توسعه جامعه ! سنکو دائما در حال تکرار این موضوع هستش که جذابیت هایی که تکنولوژی و دانش به همراه داشته به شدت جذاب تر از جامعه ای بدوت تکنولوژی هست ! 

تو قسمت 22 سنکو به خوبی این موضوع رو برای ماگما توضیح میده و اشاره میکنه مهم نیست کی در کجا و سر چه پستی قرار داره مهم اینه ما همه انسانیم و همه هدف ما پیشرفت و توسعه فردی و اجتماعی هستش! 

 

ایدئولوژی که سوکاسا در نقطه مقابلش قرار گرفته و حاضره برای مبارزه با این ایده خون های زیادی رو بریزه ! 

جدا از این موضوعات ! داستان دارای احساسات و عواطف جالبی هستش که این انیمه رو به یه کیس خوب برای تمامی سنین تبدیل میکنه همچنین طنز جذاب تصویر / صوتی این انیمه به شدت سرگرم کننده هستش ! 

بررسی 22 الی 24 انیمه DR. STONE

انتخاب موسیقی به عنوان یک پیام برای آیندگان توسط پدر سنکو خیلی فن نابی بود ! گن هم به این موضوع اشاره کرد! واقعا من خودم نسخ این بودم ببینم چی میگه بابای سنکو وقتی دیدم صدای لیلیان رو ضبط کرده تعجب شدیدی کردم.

در ادامه بخوانید »

شخصیت سنکو از جهات مختلفی نمونه کامل یا نمونه ای عالی از انسان برتر هستش ! که احساسات و عواطف احمقانه رو کنترل کرده و جاش رو با تلاش و خوش فکری و منطقی بودن تغییر داده.

حالا با توجه به ساخت تلفن همراه سنکو میتونه یا تایجو و یوزوری ها ارتباط برقرار کنه و بتونه یه قدم بزرگ از دشمن اصلی خودش جلو بیوفته گرچه تایجو و یوزوری ها تحت مراقبت شدید نیروهای سوکاسا هستن! 

بررسی 22 الی 24 انیمه DR. STONE

هنوز ناکاماهای سوکاسا بطور کامل معرفی نشدن و هنوز قدرت نظامی این ارتش مشخص نیست اما به نظر قرار فصل بعدی شاهد اکشن بیشتری باشیم! 

در کل انیمه دکتر استون انیمه نسبتا جذابی هستش که میتونه سرگرمتون کنه ! اما اگه طرفدار سبک شونن باشید قطعا این انیمه نمیتونه نیاز شما رو برآورده کنه ! موسیقی خوب ، انیمیشن و تصویرسازی عالی ، کارگردانی قوی، روند داستانی نسبتا جذاب و از ویژگی های مهم فصل اول انیمه دکتر استون بودن.

امیدوارم از بررسی 22 الی 24 انیمه DR. STONE خوشتون اومده باشه ! لطفا شما هم نظراتتون رو راجع به فصل اول انیمه دکتر استون با ما به اشتراک بگذارید.