اپل قصد دارد ساند پک های بیشتری را به مرور زمان اضافه کند

اپل برنامه محبوب آهنگسازی خود گاراژبند را گسترش می دهد. آپدیت جدید نسخه IOS کتابخانه صوتی (Sound Library) جدیدی را به این اپ اضافه کرده است که طبق این بروز رسانی کاربران می توانند بصورت رایگان اینسترومنت، سمپل پک و لوپ های متفاوتی را دانلود کنند.

با توجه به گزارش اپل این کتابخانه صوتی جدید شامل پک های رایگانی نظیر : Future Bass ، کیت های مختلف بیت سیکونسر، گیتار امپ و غیره خواهد بود. البته اپل اشاره کرده است که این تازه ابتدای کار است و در ادامه قرار است اینسترومنت های مختلف به همراه لوپ های اپل و پری ست های مختلف بصورت دوره ای و منظم برای این کتابخانه منتشر شود.

اپل اپلیکیشن گاراژبند برای IOS را به همراه کتابخانه صوتی رایگان بروز رسانی کرد !

“اپل می گوید: با استفاده از Sound Library جدید، شما دسترسی سریع به یک مجموعه باور نکردنی و در حال گسترش از لوپ های رایگان و ابزارهای موجود در داخل برنامه دارید. “شما می توانید به راحتی کتابخانه در حال رشد خود را مدیریت کنید، و GarageBand حتی زمانی پک های صوتی جدید منتشر شود، شما را از انتشار آنها با خبر خواهد کرد.”

اپل چیزی در مورد برنامه های آینده خود برای GarageBand مشخص نکرده است، اما هاب کتابخانه صوتی بسیار پتانسیل تبدیل به یک فروشگاه کوچک برای فروش محتوای تولید شده توسط اپل و یا توسعه دهندگان شخص ثالث را دارد. توسعه دهنده Ampify در فروش پک های صوتی برای برنامه هایی نظیر Launchpad و Blocs موفق بوده است، بنابراین اپل ممکن است بخواهد برای GarageBand همین کار را انجام دهد.

بروز رسانی گاراژبند از دیروز برای دارندگان اپلیکیشن IOS منتشر شده و هنوز مشخص نیست این بروز رسانی برای نسخه دسکتاپ چه زمانی عرضه خواهد شد.

 

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید