معرفی برترین آلبوم های موسیقی ایران به انتخاب مجله وارونه

با معرفی بهترین آلبوم های موسیقی آبان 96 در خدمتتون هستیم . این ماه 3 آلبوم را برای شما انتخاب کردیم که دو عدد از این آلبوم ها کلاسیک ایرانی و دیگری گیتار کلاسیک یا پاپ کلاسیکال هست.

آلبوم نیلگون

آلبوم «نیلگون» اثری بی‌کلام و حاصل تک‌نوازی و دونوازی تار و تنبک است. امیر حسین نجفی نوازندگی تار را در این آلبوم بر عهده داشته و محمد جعفر قاضی عسکر نوازنده تمبک بوده است. شیوه امیرحسین نجفی بیشتر متاثر از مکتب حسین علیزاده است.اما رنگ و بوی شخصی خود را دارد.

نام هنرمند :‌ امیر حسین نجفی / محمد جعفر قاضی عسکر

نام آلبوم‌ : آلبوم نیلگون

سبک : کلاسیکال ایرانی

ناشر : موسسه فرهنگی هنری ماهور

از بیپ تونز بگیر


آلبوم گردش جام

آلبوم «گردش جام» اثری جدید از «میر وحید رادفر» و «میر توحید رادفر» است. این آلبوم شامل نه قطعه بی‌کلام با محوریت ساز تنبور است. اگرچه تمام قطعات آلبوم یک مجموعه را تشکیل می‌دهند، اما هر یک از کوک و حال و هوایی مستقل برخوردار هستند.

آلبوم از ملودی های جالب و دلنوازی تشکیل شده و نمایه های مختلفی از ملودی قومیت های ایرانی در این آلبوم به گوش می رسد. آلبوم آرامش بخش که شنیدنش خالی از لطف نیست.

نام هنرمند :‌ میر وحید رادفر / میر توحید رادفر

نام آلبوم‌ : آلبوم گردش جام

سبک : کلاسیکال ایرانی

ناشر : ایران گام

از بیپ تونز بگیر


آلبوم گیومه

آلبوم «گیومه» اثری از پیمان فخاریان است. این آلبوم شامل بیست و یک آهنگ بی‌کلام و آرامش بخش برای گیتار کلاسیک است.

گاها ملودی هایی آشنایی نیز در این اثر شنیده میشود همانند آثار گیتاریست های مشهور اسپانیا و اروپا… اما روند ملودی ها جالب و قابل تامل است! آلبوم یک آلبوم آرام است و حال و هوای رمانتیک را دنبال می کند.

نام هنرمند :‌ پیمان فخاریان

نام آلبوم‌ : آلبوم گیومه

سبک : پاپ کلاسیکال

ناشر : موسسه فرهنگی هنری ماهور

از بیپ تونز بگیر


امیدواریم از شنیدن این آلبوم ها لذت ببرید لطفا نظرات خود را درباره این آلبوم ها با ما به اشتراک بگذارید و همچنین آلبوم های منتخب خود را به ما معرفی کنید.

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید