انیمه های برتر به انتخاب مجله وارونه !

درود بر تمامی دوستان اوتاکو و غیر اوتاکو. امروز و در همینجا با معرفی بهترین انیمه‌های سریالی بخش دهم در خدمت شما برادران و خواهران گرامی هستیم و بس! البته شما میتونید قسمت‌های قبل رو از اینجا مطالعه بفرمایید.
خوب الآن و همین‌جا، مثل سایر لیست‌ها قراره که تعدادی از بهترین انیمه‌هایی که ارزش دیدن بالایی دارن رو معرفی کنیم و شما هم لذتش ببرید. که در نتیجه از سردرگمی بین حجم انبوهی از انیمه‌ها خارج‌ می‌شید.
پس بی معطلی ‌بریم سراغ یه سری پیش نیاز برای این مطلب و سپس خود مطلب.


دیگر مطالبی که انشاءالله به مذاقتون می‌چسبه.


نکاتی که در هنگام مطالعه بهتره در وجودتون درج کنید.

۱_ هر انیمه‌ای چه در این لیست و چه در لیست‌های دیگه در مجله وارونه معرفی شه، یعنی خیلی خوفه و میتونید با خیال راحت برید تو کارش!
۲_ در این لیست، سایر لیست‌ها و کلا هرچیزی که فکر میکنید ترتیب موجود در اون باعث برتری یه چیز به چیز دیگه میشه. اصلأ هیچ ترتیب خاصی وجود نداره و شما با تعدادی گوشت کوبیده شیک و مجلسی طرف هستید.
۳_ یادتون باشه که یه سری از انیمه‌ها به زمان نیاز دارن تا در سبک خودشون ببینده رو جذب کنند. پس با یه قسمت از یه انیمه دل زده نشید.
۴_ در این لیست و بیشتر لیست‌ها با اینکه تعداد متناسب اعضاء, ۵ انیمه هستش. اما همیشه با دقت مطالعه فرمائید. تا یه وقت انیمه‌ای جا نمونه.
۵_ اگه انیمه‌ای که خیلی خوف است و بس! در لیست نبود. حتما در بخش نظرات معرفیش کنید تا در بخش‌های بعدی معرفی بشه.
۶_ ما از این به بعد برای آشنایی بیشتر شما با انیمه‌های معرفی شده، یک ویدئو از اون انیمه رو در کانال وارونه در نماشا آپلود می‌کنیم. که شما می‌توانید از همین صفحه یا کانال نماشای وارونه به تماشاشون بنشینید.
۷_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی خودداری کنید. ما هم اگه چنین نظری رو ببینیم، یا خود نظر یا اسم سایت نام برده رو پاک میکنیم. پس ما رو شرمنده خودتون نکنید.
۷_ به عنوان‌های ژاپنی (در اطلاعات انیمه)، انگلیسی (در عنوان اصلی) و فارسی (اگه درست و موجود باشه، در متن) انیمه‌های معرفی شده، کاملاً توجه کنید تا فکر نکنید انیمه‌ای که معرفی شده، معرفی نشده!
۸_ خواهشمندم که هرگونه نظر در مورد به روز رسانی مطلب، مخصوصاً در بخشی مانند ترتیب پیشنهادی تماشا و هرگونه انتقاد و پیشنهاد رو در بخش نظرات به اطلاع ما برسانید.
۹_ در هنگام مطالعه چشمتون رو از صفحه برندارید، مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با در نظر داشتن نکات بالا، شما رو به دیدن بهترین انیمه‌های سریالی بخش دهم دعوت می‌کنم.


Code Geass _۴۶

بهترین انیمه‌های سریالی بخش دهم

کارگردان: Gorō Taniguchi
نویسنده: Ichirō Ōkouchi
موسیقی: Kōtarō Nakagawa, Hitomi Kuroishi
استودیو: Sunrise
ژانرها: اکشن، درام، رباتیک، نظامی، مدرسه، علمی_تخیلی، قدرت فوق بشری
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۴ مهر ۱۳۸۵

کد گیاس، که به نوعی ترکیب دو انیمه تاج گناه Guilty Crown و دفترچه مرگ Death Note هستش، رو میشه شاهکاری حماسی در کنار شخصیت پردازی و داستانی معرکه دونست.
شاهکاری که در فضایی رباتیک همراه با لولوچ، نسخه ویرایش یافته لایت یاگامی شخصیت اصلی انیمه دفترچه مرگ Death Note و داستانی از جوانی که قصد نابودی امپراتوری جدید بریتانیا، برای ساخت دنیای جدید برای خواهرش را دارد، روایت می‌شود.
روایتی که می‌شود آن‌را آینده جنگ‌های قدرت‌های جهان و تمامی تاثیرات آن بر زندگی و طرز فکر مردم دونست! روایتی که الان تبدیل به یکی از بهترین انیمه‌های استودیو Sunrise و دنیا تبدیل شده است و بس!


Danganronpa _۴۷

بهترین انیمه‌های سریالی بخش دهم

کارگردان: Seiji Kishi
نویسنده: Makoto Uezu
موسیقی: Masafumi Takada
استودیو: Lerche
ژانرها: معمایی، روانشناختی، مدرسه
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۳ تیر ۱۳۹۲

چی می‌شد اگه گروهی از نخبه‌گان دبیرستانی به جای فرار مغزی، توی دبیرستانی معروف اما وحشتناک گیر می‌افتادند؟
دبیرستانی که برای فارغ‌التحصیلی از اون باید یکی دیگه از دانش‌آموزا رو بکشی و بعد اگه لو نرفتی بقیه میمرن و تو با آینده‌ای تضمین شده، فارغ‌التحصیل میشی! و اگه لو بری، فقط تو میمیری و بقیه باید دوباره ‌این بازی رو ادامه بدن!
انیمه دانگانرونپا ساخته شده توسط استودیو Lerche از روی یک بازی هم دقیقاً همین داستان رو با شخصیت پردازی به شدت جذاب که حتی با گذشت چند فصل، هنوز هم شخصیت تکرار شدنی نخواهید دید، به تصویر کشیده است و بس!
انیمه‌ای که به نوعی به ما ذات حقیقی‌ انسان‌ها در اوج ناامیدی رو نشون میده! حتی امیدهای ما رو همراه شخصیت‌ها به زمین می‌کوبه! و احساسات عمقی هر انسانی رو به تصویر می‌کشه!
در نهایت هم با گذشت زمان هم انیمه بهبود می‌یابد و هم ما!

ترتیب پیشنهادی تماشا

1_ Danganronpa: The Animation
2_ Danganronpa 3: The End of Hope’s Peak High School – Future Arc
3_ Danganronpa 3: The End of Hope’s Peak High School – Despair Arc
4_ Super Danganronpa 2.5: Nagito Komaeda and the Destroyer of the World
5_ Danganronpa 3: The End of Hope’s Peak High School – Hope Arc

نکته: گزینه ۵ به عنوان قسمت ۱۲ گزینه ۳ هم شناخته میشه. گزینه ۴ هم ممکنه که یکم گیج کننده باشه، مخصوصاً اینکه قبل گزینه ۵ ببینیمش یا بعدش. ولی اگه خوب فکر کنید، همه چی رو می‌فهمید.


Nura: Rise of the Yokai Clan _۴۸

بهترین انیمه‌های سریالی بخش دهم

عنوان ژاپنی: Nurarihyon no Mago
کارگردان: Junji Nishimura (فصل اول), Michio Fukuda (فصل دوم)
نویسنده: Natsuko Takahashi
نویسنده مانگا: Hiroshi Shiibashi
موسیقی: Kohei Tanaka (فصل اول), Kazuhiko Sawaguchi (فصل دوم), Keiji Iuchi (فصل دوم)
استودیو: Studio Deen
ژانرها: اکشن، شیاطین، شونن، فراطبیعی
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۵ تیر ۱۳۸۹

نورا: شیاطین پایتخت یا نوه‌ی نوراریهون، همچون انیمه‌ای خاص ما رو در دنیای شیاطین ژاپنی با چاشنی توکیو غول در کنار پسری تقریباً شیطان با شخصیتی دوگانه و شیطانی رهبر صد لشکر شیطانی در سرزمین انسان‌ها‌، به سیاحت می‌برد. تا ما بتوانیم با این دنیا آشنا شده و درکش کنیم.
در ادامه‌ی انیمه، در فصل دوم با تغییر گروه سازنده و کمی کج کردن داستان، نه تنها انیمه برایمان کم نمی‌گذارد. بلکه استوارتر از قبل تمام وجودمان با شیاطین به دنبال صلح و سازگاری با انسان‌ها همراه میشود.
در نهایت نوراریهون اینجا و در کنار ما به عنوان یکی از بهترین انیمه‌ها ایستاده است و بس!

نکته: در اینجا منظور از شیطان صرفاً همان هیولاهای ژاپنی است و بس!


Serial Experiments Lain _۴۹

بهترین انیمه‌های سریالی بخش دهم

کارگردان: Ryūtarō Nakamura
نویسنده: Chiaki J. Konaka
موسیقی: Reichi Nakaido
استودیو: Triangle Staff
ژانرها: درام، معمایی، روانشناختی، فراطبیعی، علمی_تخیلی، زوال عقل
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۵ تیر ۱۳۷۷

شبکه، وایارد یا همون اینترنت خودمون این روزها به شدت داره تو زندگی ما دم تکون میده و ما هم همراهیش میکنیم. اما اصلاً به تاثیرات آن، نه فقط در سلامت، بلکه در شخصیت‌هامون توجهی نمی‌کنیم.
انیمه‌ی تجربیات سریالی لین هم با اینکه کمی تاریخ مصرفش گذشته که در اصل هنوز نگذشته، روایت‌گر زمانی است که مردم خودشون رو در دنیای وایارد گم می‌کنند. برایش تغییر می‌کنند، جدا میشوند، از دست می‌دهد و ناپدید می شوند.
در این بین، زمانی که دختری به نام لین، پس از خودکشی دوستش ایمیلی از وی دریافت می‌کند، پا به دنیای ‌وایارد می‌گذارد و شاهد تمام تغییرات جامعه و خودش می‌شود.


Blood Blockade Battlefront _۵۰

بهترین انیمه‌های سریالی بخش دهم

عنوان ژاپنی: Kekkai Sensen
کارگردان: Rie Matsumoto (فصل اول), Shigehito Takayanagi (فصل دوم)
نویسنده: Kazunao Furuya (فصل اول), Yasuko Kamo (فصل دوم)
نویسنده مانگا: Yasuhiro Nightow
موسیقی: Taisei Iwasaki
استودیو: Bones
ژانرها: اکشن، کمدی، فراطبیعی، خون‌آشام، فانتزی، قدرت فرابشری، شونن
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۵ فروردین ۱۳۹۴

کمدی در وسط نیویورکی که دیگر نیویورک نیست! اکشنی در میان شهری با دروازه‌ی دنیای دیگر، داستانی از پسری با چشمان ایزدی که بهای چشمان همه چیز بینش را خواهرش داد و برادرش اینجا برای خواهرش است و بس! این می‌شود انیمه انسداد خونی خط مقدم!
انیمه‌ای که می‌شود گفت نسخه کوچیک شده‌‌ی حال ماست، متشکل از هیولاها و انسان‌هاست. در نهایت جامعه‌ای جذاب با قوانین خاص با کمی شباهت به انیمه گینتاما Gintama رو در فضایی خاص و با شباهت به فضای فیلم‌های نیویورکی، مخصوصاً در موسیقی رو به تصویر کشیده است و بس!
استودیو Bones هم با وجود تغییر در کارگردان و نویسنده فصل دوم، هم‌چنان آن را در اوج نگه داشت و آن‌را به ما در این لحظه تحویل داده است و بس!


امیدوارم که همتون از انیمه‌های معرفی شده نهایت لذت رو ببرید. با نظراتتون ما رو در بهتر کردن بخش انیمه یاری کنید. همیشه هم ما رو دنبال کنید.
همچنین تمامی دوستانی که علاقه به همکاری در بخش انیمه و سایر بخش‌های مجله وارونه دارند، میتوانند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com اعلام همکاری کنند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید