انیمه های برتر به انتخاب مجله وارونه !

با درودی فراوان خدمت شما دوستان انیمه‌باز گرامی! امروز خدمت رسیدیم تا به معرفی بهترین انیمه‌های سریالی بخش دوازدهم بپردازیم. اگر تابحال مطالب بهترین انیمه‌های ما رو دنبال نکردید. از اینجا می‌تونید به بیشترشون دسترسی داشته باشید. سپس به ما و این مطلب توجه داشته باشید.


قبل توجه به ما در بهترین انیمه‌های سریالی بخش دوازدهم، بریم سراغ تبلیغات!


بهترین انیمه‌های سریالی بخش دوازدهم به اطاعت از مطالب قبلی همین موضوعی، قراره دارای پنج انیمه سریالی از بهترین انیمه‌های تاریخ باشد. گرچه لیست‌های بهترین انیمه‌هایی که حتماً باید آنها را تماشا کنید! در لیست‌های قبلی، کمی با افت کیفیت همراه بوده است. اما زین پس به طور جدی‌تری این نوع مطالب رو قرار می‌دهیم.

قبل از شروع مطلب یه توضیح کوتاه در مورد انیمه، می‌دم. تا دوستان تازه‌کار در این زمینه هم کمی باهاش آشنا بشن. انیمه به طور خلاصه می‌شه انیمیشن‌های ساخت ژاپن! گرچه در خود ژاپن به همه انیمیشن‌ها، انیمه گفته می‌‌شه. همزمان درحال حاضر نزدیک به ۲۰ درصد انیمه‌ها ساخت ژاپن نیستند. اما بازم بیشتر مردم از جمله خودم، انیمه رو در ریشه، انیمیشن‌های ژاپنی می‌دونیم.

اما این رو یادتون باشه که انیمه یه ژانر نیست! خودش یه دنیای جدا مثل فیلم، بازی، سریال و انیمیشن هستش. که واقعاً پهنای گسترده‌ای داره! از ژانر عاشقانه بگیر تا انیمه‌های روانشناختی و ترسناک که مو به تن آدم سیخ می‌کنند. ما هم در لیست بهترین انیمه‌ها تلاش داریم بهترین انیمه‌های دنیا رو به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید!


نکاتی که در هنگام مطالعه بهترین انیمه‌های سریالی بخش دوازدهم بهتره در وجودتون حک کنید.

۱_ هر انیمه‌ای چه در این لیست و چه در دیگر لیست‌ها در مجله وارونه معرفی شود. یعنی در سبک خودش خیلی خوفه و میتونید با خیال راحت برید تو کارش! گرچه برخی نیاز به تفکر و زمان بیشتری برای ارتباط برقرار کردن با شما، دارند.

۲_ اگه انیمه‌ای که خیلی خوف تشریف دارد! در لیست نبود. قصه نخورید و به ما تو دل‌تون فحش ندید. به جاش در بخش نظرات معرفیش کنید. تا در بخش‌های بعدی، معرفی بشه.

۳_ این را به خاطر داشته باشید که تلاش شده که این لیست و سایر لیست‌های سایت، بر اساس قوانین و مقررات کشور تهیه شود. بنابراین ممکنه اسم برخی از موارد واجد شرکت در لیست‌های مربوطه، در لیست ما موجود نباشه!


نکاتی که علاوه بر بهترین انیمه‌های سریالی بخش دوازدهم بهتره در بیشتر مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در این لیست، سایر لیست‌ها و کلا هرچیز انیمه‌ای که فکر میکنید. ترتیب موجود در اون باعث برتری یه چیز به چیز دیگه میشه. اصلأ هیچ ترتیب خاصی وجود نداره و شما با تعدادی گوشت کوبیده شیک و مجلسی طرف هستید. که محتویات هر کدوم ارزش یه بار دیدن رو دارن.

۲_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در سایت، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید. همچنین توصیه دارم برای اطلاع رسانی بهتر، نوتیفیکیشن سایت رو فعال کنید. بخش اعلانات رو هم دنبال کنید.

۳_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل خودداری کنید. تا مجبور نشیم با شما و خودمون برخورد کنیم.

۴_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با در نظر داشتن نکات بالا، شما رو به دیدن “بهترین انیمه‌های سریالی بخش دوازدهم” دعوت می‌کنم.


۵۶_ Black Clover

بهترین انیمه‌های سریالی بخش دوازدهم

کارگردان: Tatsuya Yoshihara
نویسنده: Kazuyuki Fudeyasu
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Yūki Tabata
موسیقی: Minako Seki
استودیو: Pierrot
ژانرها: اکشن، کمدی، جادویی، فانتزی، شونن
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۱ مهر ۱۳۹۶

انیمه‌های شونن این روزها خیلی برای خودشون معروف شدند. از وان پیس One Piece و Fairy Tail بگیر تا ناروتو Naruto که همگی دارن با تعداد قسمت‌های زیادشون جولان می‌دن. یکی از انیمه‌های تازه‌کار در این عرصه هم انیمه شبدر سیاه Black Clover هستش. که به تازگی از مرز صد قسمت گذشته و محققین هم پیش‌بینی کردن، هنوز جای پیشرفت داره!

انیمه شبدر سیاه Black Clover مثل ناروتو Naruto، توکیو غول Tokyo Ghoul و بلیچ Bleach ساخته دسته استودیو Pierrot هستش. که به خوبی به عنوان یک انیمه شونن، در یک فضای جادویی ساده اما زیبا، داره بزرگی خودش رو نشون می‌ده. البته در قسمت‌های اخیر، انیمیت و طراحی کمی افت کرده. که انشاءالله درست میشه. داستان انیمه شبدر سیاه Black Clover برمی‌گرده به یه سرزمین قرون وسطایی که درش مردم دارای قدرت جادویی هستند.

آستا و یونو ‌دو پسر یتیم هستند که توی یه روستای همین دنیا در کنار یه کلیسا رها شدند. از این دو، یونو دارای قدرت جادویی زیادی هستش. ولی آستا هیچی نداره. در هرحال هردوشون می‌خوان که تبدیل به پادشاه جادوگران بشن. کسی که اولین دارنده عنوانش، کشور رو از دست یه هیولای اهریمنی نجات داد.

طبق رسم و رسوم باید هر نفر یه گریمور یا کتاب جادویی داشته باشه تا قدرت جادویی و مهارت بیشتری داشته باشه. به یونو یه گریمور خفن می‌رسه. ولی به آستا گریموری عجیب بدون قدرت جادویی تعلق می‌گیره. که به گیریمو پنج برگ که نشانه اهریمن هم هست، معروفه! حالا قراره وارد عرصه شوالیه‌های جادوگر بشن تا به پادشاه جادوگران تبدیل بش. اما کی پادشاه جادوگران می‌شه؟

تریلر انیمه شبدر سیاه Black Clover


۵۷_ Evangelion

بهترین انیمه‌های سریالی بخش دوازدهم

Neon Genesis Evangelion

کارگردان: Hideaki Anno, Kazuya Tsurumaki, Masayuki
نویسنده: Hideaki Anno
برگرفته از: مستقل
موسیقی: Shirō Sagisu
استودیو: Gainax ,Tatsunoko Production
ژانرها: اکشن، درام، رباتیک، روانشناختی، علمی_تخیلی، جنون‌آمیز
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۲ مهر ۱۳۷۴

Neon Genesis Evangelion: The End of Evangelion

کارگردان: Hideaki Anno, Kazuya Tsurumaki
نویسنده: Hideaki Anno
برگرفته از: مستقل
موسیقی: Shirō Sagisu
استودیو: Gainax ,Production I.G
ژانرها: درام، رباتیک، روانشناختی، علمی_تخیلی، جنون‌آمیز
گروه سنی: بزرگسالان
تاریخ شروع پخش: ۲۸ تیر ۱۳۷۶

Rebuild of Evangelion

کارگردان: Hideaki Anno, Kazuya Tsurumaki, Masayuki
نویسنده: Hideaki Anno
برگرفته از: مستقل
موسیقی: Shirō Sagisu
استودیو: Studio Khara
ژانرها: اکشن، رباتیک، علمی_تخیلی
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع اکران: ۱۰ شهریور ۱۳۸۶

ژانر روانشناختی و جنون‌آمیز هردو جزو تاثیرگذارترین ژانرهای انیمه هستش. انیمه Evangelion نیز یکی از شاهکارها و آثار به یادماندنی اینگونه ژانرها است. به عبارتی فراموش نشدنی است. مخصوصاً در داستان که به مرموزی به همراه معماهایی بزرگ روایت می‌شه. همچنین در عین مجهول بودن خیلی هم معلومه و باید با کنار هم قرار دادن تکه‌های داستان، اون رو درک کنید.

انیمه Evangelion دوبار ساخته شد. یک بار به صورت سریالی ۲۶ قسمتی با Neon Genesis Evangelion، که گرچه دو قسمت آخرش خیلی مجهول بود. ولی با پایان بندی Neon Genesis Evangelion: The End of Evangelion تونسته چنان شاهکاری رو تحویل بده. که ارزش دیدن ۲۶ قسمت قبلی رو بالاتر می‌بره. البته یه سینمایی خلاصه با عنوان Neon Genesis Evangelion: Death & Rebirth هم هست. که بعد از سریالی و برای ریکاوری قبل از پایان شاهانه The End of Evangelion، خوب است.

بعد از این سری، نسخه‌های بازسازی شده انیمه Evangelion یا به عبارتی Rebuild of Evangelion پا به میدان می‌گذارند. گرچه از نظر داستانی از سریالی اصلی و مخصوصاً انیمه سینمایی the End of Evangelion کمی پایین‌تر هستند. ولی به شدت در طراحی و انیمیت از هردو بالاتر هست. البته اینم اضافه کنم که the End of Evangelion هم نسبت به سریالی Neon Genesis Evangelion پیشرفت داشته است.

توصیه دارم چه طرفداران انیمه‌های رباتیک هستید. چه طرفدار انیمه‌های روانشناختی و چه طرفدار انیمه‌های جنون‌آمیز هستید. سری انیمه‌های Evangelion رو از دست ندید. حتی یک قسمت رو، که وقتی تموم‌ش کنید. اصلاً پشیمان نخواهید شد که با دنیای از قیامت، درس‌ها، ترس‌ها، احساسات، نبردها و معماها روبه‌رو شدید.

داستان

۱۵ سال از زمان برخورد دوم می‌گذرد. برخوردی که درش هیولایی که با نام اولین فرشته هم شناخته می‌شود. دنیا را به خاک و خون کشیده شده است. اما حالا هیولاهای دیگری هم به میدان پا می‌گذارند. و به سوی هدف خود قدم برمی‌دارند. حتی اگر زمین آنها را نخواهد. یک شرکت نظامی با نام نرو Nerv با ساخت ربات‌های مرموز که معلوم نیست از چی هستند. قصد مبارزه با آنها را دارد.

اما خلبانان این رباط‌ها به طرز عجیبی از بین نوجوانانی انتخاب می‌شوند که به نظر قادر به همگام سازی با سیستم این ربات‌ها یا همون اوا Eva هستند. یکی از این نوجوانان شینجی ایکاری است. که پدرش مسئولیت نرو Nerv را برعهده دارد. اما اصلاً رابطه خوبی رو با پدرش نداره. اما با این‌حال به عنوان خلبان اوا Eva باید پا به میدان بگذارد.

تریلر انیمه سریالی Neon Genesis Evangelion

تریلر انیمه Neon Genesis Evangelion: The End of Evangelion پایانی شاهانه برای Neon Genesis Evangelion

تریلر قسمت‌های یک تا سه انیمه Rebuild of Evangelion نسخه بازسازی شده انیمه Neon Genesis Evangelion


۵۸_ Fairy Tail

بهترین انیمه‌های سریالی بخش دوازدهم

کارگردان: Shinji Ishihara
نویسنده: Masashi Sogo
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Hiro Mashima
موسیقی: Yasuharu Takanashi
استودیو: A-1 Pictures
ژانرها: اکشن، ماجراجویانه، کمدی، جادویی، فانتزی، شونن
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۲۰ مهر ۱۳۸۸

اگه جزو انیمه‌بازهای پیر باشید. صددرصد اسم انیمه Fairy Tail رو شنیدید. یه انیمه شونن از دنیای جادوگران که رقیب قدرتمندی برای انیمه شبدر سیاه Black Clover است. همچنین برعکس شبدر سیاه Black Clover که در قسمت‌های اخیر افت کیفیت کمی داشته. انیمه Fairy Tail اصلا افت کیفیت نداشته و حتی پیشرفت‌های بسیاری کرده است.

گرچه در فصل اول، در طراحی و شخصیت پردازی آدم بدها، کمی ضعیف عمل شده بود. به طوری که در مبارزات، شخصیت خوب‌ها با اینکه به نظر قوی‌تر بودن، ولی راحت شکست می‌خورند. به جاش در راند بعدی، پیروز می‌شدن. به همین راحتی! اما این قضیه در فصل‌های جدید، تقریبا نیست. انیمه نیز با داشتن فضای کمدی، شخصیت پردازی مناسب و داستان خوب، ظرفیت بالایی رو برای تبدیل شدن به انیمه دانلودی شما نشون می‌ده. گرچه در ابتدا شاید از کیفیت پایین ناله کنید، ولی تحمل کنید.

داستان

در کشوری بی‌طرف در دنیای جادوگران، انجمن‌های جادوگری بسیاری وجود دارد. که اعضای هرکدام پس از شرکت در مأموریت‌های خاص، پاداش خودشون رو می‌گیرند. در مسابقات شرکت می‌کنند‌. جهان نوردی و کلی کار دیگه هم می‌کنند. حالا دختری به نام لوسی که یک جادوگر هستش، می‌خواد به یکی از قدرتمندترین انجمن‌های جادوگری ملحق شود‌. یعنی Fairy Tail که حسابی آتیش پاره هستش و همه رو به فنا داده است.

تریلر انیمه فیری تیل Fairy Tail


۵۹_ Food Wars! Shokugeki no Soma

بهترین انیمه‌های سریالی بخش دوازدهم

عنوان دیگر: Shokugeki no Souma
کارگردان: Yoshitomo Yonetani
نویسنده: Shogo Yasukawa
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Yūto Tsukuda
موسیقی: Tatsuya Kato
استودیو: J.C.Staff
ژانرها: ایچی، مدرسه‌ای، شونن
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۴ فروردین ۱۳۹۴

خلاقیت و هیجان حداکثری رو می‌شه در انیمه جنگ غذاها Food Wars! Shokugeki no Soma مشاهده کرد. اصلأ هم به خاطر این قضیه که موضوع اصلی این انیمه، غذاهاست. انتظارات‌تون رو پایین نیارید. چون انیمه Food Wars! Shokugeki no Soma بیشتر از هر انیمه اکشن، معمایی یا هرچیز دیگری، هیجان رو میاره تو دهن‌تون، البته با طعم‌های مختلف!

انیمیت، طراحی، کارگردانی و مخصوصاً موسیقی هم چنان قدرتی در به تصویر کشیدن دنیای آشپزی داره. که قدرت استودیو J.C.Staff رو در ساخت انیمه‌های فوق‌العاده نشون می‌ده. همچنین با به تصویر کشیدن انواع سبک آشپزی، انواع شخصیت‌ها، انواع نبردهای آشپزی، دل‌تون رو به لرزه در میاره. همچنین نظرات فلسفی جالبی رو در طول انیمه، در مورد غذاها، نحوه تحصیل و کلی چیز دیگر می‌گه.

داستان

یوکیهیرا سوما که زیر نظر پدرش در غذاخوری یوکیهیرا مشغول به کاره. توی رشته آشپزی خوب شاخی شده. ولی در یک روز پدرش تصمیم به یه سفر خارجی می‌گیره. به پسرش یعنی سوما هم می‌گه اگه مردی، برو به مدرسه آشپزی توتسکی که من رفتم و فارغ‌التحصیل شو. مدرسه‌ای که یه مدرسه آشپزی جهانی و معروفه!

یوکیهیرا هم حسابی جو می‌گیردش و می‌گه چیزی نیست. الآن می‌رم تو کارش! ولی طولی نمی‌کشه که می‌فهمه این مدرسه، یه مدرسه برای نخبه‌هایی مثل خودش است. واسه همین با هیجان هرچه تمام‌تر می‌خواد به درجات بالای توتسکی برسه. اونم با دعوت کردن بزرگای دانش‌آموزان به مسابقه آشپزی سر همه چیز!

تریلر انیمه جنگ غذاها Food Wars! Shokugeki no Soma


۶۰_ Re:ZERO -Starting Life in Another World-

بهترین انیمه‌های سریالی بخش دوازدهم

عنوان ژاپنی: Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu
کارگردان: Masaharu Watanabe
نویسنده: Masahiro Yokotani
برگرفته از: رمان کوتاه
نویسنده رمان کوتاه: Tappei Nagatsuki
موسیقی: Kenichiro Suehiro
استودیو: White Fox
ژانرها: درام، فانتزی، روانشناختی، هیجان‌انگیز
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۶ فروردین ۱۳۹۵

چه از طرفداران انیمه‌های ایسکای هستید، چه نیستید. انیمه Re:ZERO -Starting Life in Another World- رو اصلأ نباید از دست بدهید. زیرا انیمه Re:Zero جزو انیمه‌های انقلابی این روزگار است. یعنی در داستانش چنان مفاهیم ساده و عمیقی از رفتار انسانی آورده که در این لیست، بعد از Evangelion در جایگاه دوم در ژانر روانشناختی قرار داره.

داستان از این قراره که مثل همه انیمه‌های ایسکای یه گیمر، اوتاکو یا هرچیز دیگه می‌ره توی یه دنیای دیگه! خیلی هم جوگیر می‌شه. مثل من، البته اگه برم به دنیای دیگه! ولی طولی نمی‌کشه که می‌فهمه هیچی بارش نیست. در عین حال تصمیم می‌گیره که به یه دختر الف که بهش کمکی کرده، کمک کنه تا گردنبند دزدیش رو پس بگیره.

کلی هم زحمت می‌کشه. به گردنبند هم می‌رسه. ولی وقتی که می‌رسه چیزی جز مرگ انتظارش رو نمی‌کشه. مرگی دردناک، در حالی که برای نجات همراهش و خودش دست و پا می‌زنه. اما یهو چشمش رو باز می‌کنه می‌بینه در زمان به عقب برگشته. انگار توی یه بازی، مرحله رو ذخیره کردی. حالا که مردی، دوباره به اول برگشتی.


تبلیغات میان مطلبی


شخصیت اصلی، یعنی سوبارو هم اصلأ باورش نمی‌شد. اما بالاخره با حقیقت روبه‌رو می‌شه و تصمیم به نجات همون دختر الف می‌گیره. شما هم اگه فکر کردید که خوب می‌میره و دوباره زنده می‌شه. سخت در اشتباه هستید. خودتون رو جای شخصیت اصلی بذارید.

حاضرید بارها و بارها مرگ عزیزانتون رو ببینید؟ حاضرید به وحشتناک‌ترین شکل ممکن بمیرید؟ حاضرید با اینکه تضمینی نیست که اینبار هم زنده بشید، بمیرید؟ سوبارو هم مثل ما آدمه و همینجوری فکر می‌کنه. ولی بازم می‌خواد از چیزایی که براش عزیز هستند، محافظت کنه. این است یک شخصیت اصلی برتر در دنیای انیمه!

تریلر انیمه Re:ZERO -Starting Life in Another World-


امیدوارم که از انیمه‌های موجود در بهترین انیمه‌های سریالی بخش دوازدهم نهایت لذت رو ببرید. چه الآن و چه در آینده‌ای بسیار دور و نزدیک! نظراتتون رو هم در مورد این مطلب و مطالب آینده، حتماً در اختیار ما قرار بدهید. که حسابی به هم‌فکری شما نیازمندیم.

همچنین تمامی دوستانی که علاقه به همکاری در بخش انیمه و سایر بخش‌های مجله وارونه دارند. میتوانند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com اعلام همکاری کنند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید