انیمه های برتر به انتخاب مجله وارونه !

درود بر تمامی دوستان اوتاکو و غیر اوتاکو. امروز و در همین‌جا با معرفی بهترین انیمه‌های سریالی بخش یازدهم در خدمت شما برادران و خواهران گرامی هستیم و بس! البته شما میتونید در صورت علاقه، بخش‌های قبل رو از اینجا مطالعه بفرمایید.

بهترین انیمه‌های سریالی بخش یازدهم شامل پنج انیمه، با پنج ریشه متفاوت است. ریشه‌ای که هر کدام در عین شباهت، تفاوت‌هایی هم با هم دارند. یه جورایی هم خودم موندم که چرا تو لیست‌های بهترین انیمه‌ها هر دفعه انیمه‌ها یه وجه اشتراک واضح پیدا می‌کنند.

یه بار همه درام، یه بار جنگی و … که اگه از این قضیه رنج می‌برید، باید بگم شرمنده! و اگه خیلی رنج می‌برید، حتماً در بخش نظرات، رنجتون رو هم برای ما تعریف کنید.


پس بی‌معطلی ‌بریم سراغ تبلیغات، بعدشم هم معرفی پنج انیمه برتر این قسمت.


نکاتی که در هنگام مطالعه بهتره در وجودتون حک کنید.

۱_ هر انیمه‌ای چه در این لیست و چه در لیست‌های دیگه در مجله وارونه معرفی شه، یعنی خیلی خوفه و میتونید با خیال راحت برید تو کارش!

۲_ در این لیست، سایر لیست‌ها و کلا هرچیزی که فکر میکنید ترتیب موجود در اون باعث برتری یه چیز به چیز دیگه میشه. اصلأ هیچ ترتیب خاصی وجود نداره و شما با تعدادی گوشت کوبیده شیک و مجلسی طرف هستید.

۳_ یادتون باشه که یه سری از انیمه‌ها به زمان نیاز دارن تا در سبک خودشون ببینده رو جذب کنند. پس با یه قسمت از یه انیمه دل زده نشید. همزمان به سلیقه خود، دیگران و ما احترام بگذارید!

۴_ در این لیست و بیشتر لیست‌ها با اینکه تعداد متناسب اعضاء, ۵ انیمه هستش. اما همیشه با دقت مطالعه فرمائید. تا یه وقت انیمه‌ای جا نمونه.

۵_ اگه انیمه‌ای که خیلی خوف است و بس! در لیست نبود. حتما در بخش نظرات معرفیش کنید تا در بخش‌های بعدی معرفی بشه.

۶_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در سایت، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی سریع‌تری داشته باشید.

۷_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی خودداری کنید. ما هم اگه چنین نظری رو ببینیم، یا خود نظر یا اسم سایت نام برده رو پاک میکنیم. پس ما رو شرمنده خودتون نکنید.

۸_  به عنوان‌های ژاپنی، انگلیسی و فارسی انیمه‌های معرفی شده، کاملاً توجه کنید تا فکر نکنید انیمه‌ای که معرفی شده، معرفی نشده! همزمان جستجوتون برای انیمه‌ها راحت‌تر بشه.

۹_ در هنگام مطالعه چشمتون رو از صفحه برندارید، مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با در نظر داشتن نکات بالا، شما رو به دیدن “بهترین انیمه‌های سریالی بخش یازدهم” دعوت می‌کنم.


Sword Art Online _۵۱

بهترین انیمه‌های سریالی بخش یازدهم

[megadesc]کارگردان: Tomohiko Itō
برگرفته از: رمان کوتاه
نویسنده رمان کوتاه: Reki Kawahara
موسیقی: Yuki Kajiura
استودیو: A-1 Pictures
ژانرها: اکشن، ماجراجویی، فانتزی، بازی، عاشقانه
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۸ تیر ۱۳۹۱[/megadesc]

هنر شمشیرزنی آنلاین در حال حاضر جزو‌ یکی از محبوب‌ترین انیمه‌هایی است که در فصل زمستان اخیر فصل سوم آن به نمایش درآمد. ما هم به نوه‌ی خود فصل سوم انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین را در مجله وارونه بررسی کردیم که شما از اینجا می‌توانید این بررسی‌ها رو مطالعه بفرمایید.

اما خوب فصل اول هنر شمشیرزنی آنلاین به معنای واقعی هنری در دنیای آنلاین انیمه است و بس! هنری که به اعتقاد برخی در همان فصل اول تمام می‌‌شود. اما من می‌گویم: « هر چه باشد، هنر شمشیرزنی آنلاین است، که باید تا آخر با آن رفت ».

بگذریم. داستان ابتدایی هنر شمشیرزنی آنلاین در زمانی اتفاق می‌افتد که بازی‌های آنلاین واقعیت مجازی کم‌کم بین مردم جا باز کردند. اما یک بازی با نام هنر شمشیرزنی آنلاین غوغا به پا می‌کند. یعنی به دست سازنده‌اش تبدیل به بازی مرگ و زندگی می‌شود.

بازی‌ای که اگر بازیکنان آن را تمام نکنند، آنجا خواهند ماند و اگر در بازی بمیرند، در دنیای واقعی هم خواهند مرد. حتی اگر کسی از بیرون بخواهد دستگاه واقعیت مجازی را از آنها جدا کند، دستگاه مغزشان را کباب می‌کند. پس همه بازیکنان برای زنده ماندن به تکاپو می‌افتند.

داستان ماهم درباره پسر به نام کیریتو است که در این دنیا با همه‌ی مشکلات و زیبایی‌هایش می‌خواهد زنده بماند. اما با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود و تبدیل به یک تک بازیکن می‌شود. اما این قضیه بسیار طول نمی‌کشد.

تریلر فصل اول انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online


Kino’s Journey _۵۲

بهترین انیمه‌های سریالی بخش یازدهم

سری قدیم با عنوان Kino’s Journey: the Beautiful World

[megadesc]عنوان ژاپنی: -Kino no Tabi -the Beautiful World
کارگردان: Ryūtarō Nakamura
نویسنده: Sadayuki Murai
برگرفته از: رمان کوتاه
نویسنده رمان کوتاه: Keiichi Sigsawa
موسیقی: Ryo Sakai
استودیو: A.C.G.T
ژانرها: اکشن، ماجراجویی، روانشناختی، بخشی از زندگی
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۹ فروردین ۱۳۸۲[/megadesc]

سری جدید با عنوان Kino’s Journey -the Beautiful World- the Animated Series

[megadesc]عنوان ژاپنی: Kino no Tabi: The Beautiful World – The Animated Series
کارگردان: Tomohisa Taguchi
نویسنده: Yukie Sugawara
برگرفته از: رمان کوتاه
نویسنده رمان کوتاه: Keiichi Sigsawa
موسیقی: Yoshiaki Dewa
استودیو: Lerche
ژانرها: اکشن، ماجراجویی، بخشی از زندگی
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۴ مهر ۱۳۹۶[/megadesc]

سفرهای کینو، انیمه‌ای با دنیای عجیب غریب و پر از شهرها و کشورهای عجیب غریب با قوانین خاص است. دنیایی که جوانی به نام کینو، فقط به قصد سفر در آن، همراه با موتور سخنگوی خود یعنی هرمس شروع به حرکت در این دنیای پهناور می‌کند.

شخصیت کینو که به دست Keiichi Sigsawa خلق شده است، تنها به ادامه‌ی سفر خود اهمیت می‌دهد. برای همین تنها سه روز در هر شهر می‌ماند، بی چون و چرا!

اما نقطه عطف انیمه سفرهای کینو، در شهرها و مردمانی است که کینو با آنها روبه‌رو می‌شود. مردمانی عاشق خشونت، مردمی پول‌پرست، مردمانی بی‌هدف، شهر دروغگویان، شهر که کشتن یکدیگر مجاز است، شهری که فقط به خاطر یک کتاب نابود خواهد شد و هزاران عجایب دیگر.

عجایبی که همه در انیمه‌ی سفرهای کینو و در دو نسخه قدیم و جدید ساخته شده است. که پیشنهاد من تماشای هردوی آنهاست. بدون در نظر گرفتن انیمیت که هرکدام ریزه‌کاری‌های خود را دارند، نسخه قدیمی شهرها را رازآلودتر نشان می‌دهد و نسخه جدید به داستان ثبات می‌دهد. تا در نهایت به یک انیمه ماجراجویانه‌ی زیبا تبدیل شود.

تریلر Kino’s Journey: the Beautiful World، نسخه قدیم

تریلر Kino’s Journey -the Beautiful World- the Animated Series، نسخه جدید


Twin Star Exorcists _۵۳

بهترین انیمه‌های سریالی بخش یازدهم

[megadesc]عنوان ژاپنی: Sousei no Onmyouji
کارگردان: Tomohisa Taguchi
نویسنده: Naruhisa Arakawa
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Yoshiaki Sukeno
موسیقی: Mikio Endō
استودیو: Pierrot
ژانرها: اکشن، فراطبیعی، فانتزی، شونن، عاشقانه
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۸ فروردین ۱۳۹۵[/megadesc]

قبلاً یه بار یه انیمه با موضوع جن‌گیری با عنوان جن‌گیر آبی رو بهتون معرفی کردیم. اما خوب اینبار هم قراره یه انیمه جن‌گیری رو بهتون معرفی کنیم. انیمه‌ای که درش خبری از فاز ترس نیست. انیمه‌ای که بدست استودیو Pierrot، استودیو سازنده انیمه‌های توکیو غول و ناروتو ساخته شده است.

انیمه‌ای که با ترکیب فضایی متشابه با حال و هوای هنر شمشیرزنی آنلاین با کمی چاشنی توکیو غول به همراه داستانی پر از مبارزه و احساسات در دو دنیای متصل به هم، شامل انسان‌ها و جن‌ها روایت می‌شود.

ما هم دو شخصیت اصلی این داستان، یعنی روکورو، پسری که روزی می‌خواست قویترین جن‌گیر شود اما شکست خورد و چیزی جز زخم برایش نماند و بنیو دختری که برای شکست جن‌ها و قوی‌تر کردن خودش نقل مکان می‌کند، رو همراهی خواهیم.

تریلر انیمه دو ستاره جنگیر Twin Star Exorcists


Gintama _۵۴

بهترین انیمه‌های سریالی بخش یازدهم

[megadesc]عنوان انگلیسی: Silver Soul
کارگردان:  Shinji Takamatsu (قسمت ۱ تا ۱۰۵) , Yoichi Fujita (قسمت ۱۰۰ تا ۲۶۵) , Chizuru Miyawaki (قسمت ۲۶۶ تا زمان حال)
نویسنده: (قسمت ۱ تا ۲۶۵) Akatsuki Yamatoya
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Hideaki Sorachi
موسیقی: Audio Highs
استودیو: Sunrise (قسمت ۱ تا ۲۶۵) , Bandai Namco Pictures (قسمت ۲۶۶ تا حال)
ژانرها: اکشن، کمدی، تاریخی، شونن، سامورایی، علمی_تخیلی، تقلید از نوع خنده‌دار
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۵ فرودین ۱۳۸۵[/megadesc]

گینتاما رو ندید، باید نمره ۱۰ از ۱۰ رو کامل بهش داد. چون همین الان هم یکی از بهترین انیمه‌های کمدی همین انیمه گینتاما است و بس. انیمه‌ای که هر قسمت با یه چیز جدید به سراغتون میاد.

انیمه‌ای که دیگه خبری از داستان‌های کلیشه‌ای درش نیست و حتی اگر باشد، چنان سر و ته قضیه رو با شوخی‌ها و سبک خودش هم میاره که انگار جزئی از داستان است و بس!

از استودیو Sunrise، استودیو سازنده انیمه‌ی کد گیاس Code Geass هم نباید کمتر از این انتظار داشت. گرچه از قسمت ۲۶۵ در استودیو سازنده تغییر ایجاد شد، ولی هنوز سرزندگی Sunrise در انیمه گینتاما جریان دارد.

اغراق هم نیست که لقب خلاقانه‌ترین انیمه‌ در هم آوردن داستان و فاز نامعلوم‌ترین داستان انیمه‌ای به زیباترین و کمدی‌ترین شکل ممکن را به انیمه گینتاما داد.

انیمه‌ای که در زمانی اتفاق می‌افتد که زمین توسط فضایی‌ها اشغال شد. انیمه‌ای که در شهری به نام ادو اتفاق می‌افتد که سامورایی‌ها شمشیرهایشان را از دست داده‌اند. انیمه‌ای که داستان یکی از همین سامورایی‌ها را همراه با دوستانش روایت می‌کند.

نکته: تریلر قرار گرفته در این صفحه، تریلری از نسخه ۲۰۱۸ انیمه گینتاما است که از نظر انیمیت نسبت به قسمت‌های ابتدایی کیفیت بیشتری را ارائه‌ می‌دهد. همزمان کمترین اسپویل را برای شما دارد.

تریلر نسخه ۲۰۱۸ انیمه گینتاما Gintama


Akame ga Kill! _۵۵

بهترین انیمه‌های سریالی بخش یازدهم

[megadesc]کارگردان: Tomoki Kobayashi
نویسنده: Makoto Uezu
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Takahiro
موسیقی: Taku Iwasaki
استودیو: (White Fox, C-Station (ONA
ژانرها: اکشن، ماجراجویی، فانتزی، درام، شونن
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۶ تیر ۱۳۹۳[/megadesc]

آکامه‌ی قاتل، عنوان انیمه‌ای ساخته شده بر اساس مانگایی به همین نام با داستانی است که در نهایت دچار تغییر نسبت به مانگا می‌شود. انیمه‌ای که فضای ظالم کشوری که توسط وزیرش تبدیل به جای وحشتناکی شده است، اتفاق می‌افتد.

در این میان گروهی انقلابی در حال فعالیت برای برچیدن این حکومت هستند. اما این گروه کارهای مثل قتل مقامات فاسد و کلی کار دیگه هم دارند، که همه به دوش گروهی به نام شبیخون شب است. گروهی متشکل از استفاده کنندگان سلاح‌های خطری که کارهای خشن این گروه انقلابی را انجام می‌دهند.

داستان ما از آنجایی شروع می‌شود که پسری به نام تاتسومی پا به این شهر برای نجات روستایش می‌گذارد. اما خیلی زود به فساد این کشور تاریک پی‌می‌برد و تا به خودش می‌آید، می‌بیند که قراره عضو شبیخون شب بشود.

تریلر انیمه آکامه قاتل !Akame ga Kill


امیدوارم که همتون از انیمه‌های معرفی شده در “بهترین انیمه‌های سینمایی بخش یازدهم” نهایت لذت رو ببرید. با نظراتتون ما رو در بهتر کردن بخش انیمه یاری کنید. همیشه هم ما رو دنبال کنید.

همچنین تمامی دوستانی که علاقه به همکاری در بخش انیمه و سایر بخش‌های مجله وارونه دارند، میتوانند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com اعلام همکاری کنند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید