انیمه های برتر زمستان ۲۰۱۹ به انتخاب مجله وارونه!

درود بر تمامی دوستان اوتاکو و غیر اوتاکو که مثل همیشه ما رو دنبال می‌کنید. باید بگم که امروز و در همین جا قراره که به معرفی بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۱۹ به انتخاب مجله وارونه بپردازیم.

طی خداحافظی ما با سال ۱۳۹۷ و ورود به سال ۱۳۹۸، بسیاری از انیمه‌های زمستان ۲۰۱۹ خودشون رو نشون دادند. پس الآن بهترین لحظه تماشای بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۱۹ برای کسانی‌که انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۱۹ رو ندیدن یا تعدادی رو دیدن، هستش.

در این لیست که ما با تمام جان و دلمون، براتون حاضر کردیم. خواستیم که حداکثر تنوع رو درش رعایت کنیم و زیاد وارد مسائل حاشیه‌ای نشیم. پس شما می‌تونید بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۱۹ رو “در بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۱۹ به انتخاب مجله وارونه” یافت کنید و برید تو کارش.


این پیش‌غذاها رو هم بزنید بر بدن، تا گوشت بشه به تن‌تون.


نکاتی که در هنگام مطالعه بهتره در وجودتون درج کنید.

۱_ هر انیمه‌ای چه در این لیست و چه در دیگر لیست‌ها در مجله وارونه معرفی شه، یعنی خیلی خوفه و میتونید با خیال راحت برید تو کارش!

۲_ در این لیست، سایر لیست‌ها و کلا هرچیزی که فکر میکنید ترتیب موجود در اون باعث برتری یه چیز به چیز دیگه میشه. اصلأ هیچ ترتیب خاصی وجود نداره و شما با تعدادی گوشت کوبیده شیک و مجلسی با سرآشپزی ما طرف هستید.

۳_ یادتون باشه که یه سری از انیمه‌ها به زمان نیاز دارن تا در سبک خودشون ببینده رو جذب کنند. پس با یه قسمت، از یه انیمه دل زده نشید.

۴_ در بیشتر لیست‌ها با اینکه تعداد متناسب اعضاء، ۵ انیمه هستش. اما همیشه با دقت مطالعه فرمائید. تا یه وقت انیمه‌ای جا نمونه.

۵_ اگه انیمه‌ای که خیلی خوف است و بس! در لیست نبود. حتما در بخش نظرات معرفیش کنید تا در بخش‌های بعدی مثل بهترین انیمه‌های سریالی ۲۰۱۹ معرفی بشه.

۶_ ما تمام ویدیوهای مرتبط با انیمه‌ها از جمله تریلرها رو در کانال نماشای وارونه آپلود میکنیم. اما در سایت هم میذاریم، تا کار شما راحت‌تر بشه. در هر حال اگر خواستید از کانال‌ نماشای ما بازدید و یا ویدیوهای ما رو دانلود کنید، اینجا کلیک کنید.

۷_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی خودداری کنید. ما هم اگه چنین نظری رو ببینیم، یا خود نظر یا اسم سایت نام برده رو پاک میکنیم. پس ما رو شرمنده خودتون نکنید.

۷_ به عنوان‌های ژاپنی (در اطلاعات انیمه)، انگلیسی (در عنوان اصلی) و فارسی (اگه درست و موجود باشه، در متن) انیمه‌های معرفی شده، کاملاً توجه کنید تا فکر نکنید انیمه‌ای که معرفی شده، معرفی نشده! همزمان جستجوتون برای انیمه‌ها راحت‌تر بشه.

۸_ این لیست تنها شامل انیمه‌هایی می‌شه که پخش اونا از زمستان ۲۰۱۹ آغاز شده است. پس انیمه‌هایی مثل Sword Art Online: Alicization ,Black Clover, That Time I Got Reincarnated as a Slime با وجود خوف بودن، در این لیست قرار نمیگیرند.

۹_ این را به خاطر داشته باشید که این لیست بر اساس قوانین و مقررات کشور تهیه شده، بنابراین ممکنه اسم برخی از انیمه های برتر در لیست ما موجود نباشه!

۱۰_ در هنگام مطالعه چشمتون رو از صفحه برندارید، مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با در نظر داشتن نکات بالا، شما رو به مطالعه بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۱۹ به انتخاب مجله وارونه دعوت می‌کنم.


Dororo

بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۱۹

[megadesc]کارگردان: Kazuhiro Furuhashi
نویسنده: Yasuko Kobayashi
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Osamu Tezuka
موسیقی: Yoshihiro Ike
استودیو: MAPPA ,Tezuka Productions
ژانرها: اکشن، فراطبیعی، شونن، ماجراجویی، تاریخی، شیاطین
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: January 7, 2019[/megadesc]

دورورو Dororo بعد از گذشت چندین سال از اقتباس انیمه‌ای از مانگایی با همین نام نوشته Osamu Tezuka، با اقتباس دیگری به دست استودیو سازنده انیمه‌ی Banana Fish باز می‌گردد.

بازگشتی که دوباره با همون کشتارها، فضای تاریک و تراژدی‌هایش همراه بوده است. همزمان این بازگشت به سبک امروزی بوده تا بیننده‌های امروزی هیچ نقصی در انیمه یافت نکنند.

انیمه‌ی دورورو Dororo روایت‌گر داستان پسری است که پدرش برای برگرداندن رونق به سرزمینش، به نحوی بیشتر اعضای بدن پسرش رو به چند هیولای خوش اشتها می‌ده. اما این پسر پس از رها شدن به حال خودش توسط پدرش، به نحوی و با اعضای بدن مصنوعی به دنبال اعضای بدنش می‌گردد.


×× Kakegurui

بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۱۹

[megadesc]کارگردان: Yuichiro Hayashi, Kiyoshi Matsuda
نویسنده: Yasuko Kobayashi
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Homura Kawamoto
موسیقی: TECHNOBOYS PULCRAFT GREEN-FUND
استودیو: MAPPA
ژانرها: شونن، مدرسه، درام، روانشناختی، معمایی، بازی
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: January 8, 2019[/megadesc]

دبیرستان هیاکائو، دبیرستانی که در اون نه قدرت، نه خرخونی و نه بابای گردن کلفت حرف اول رو میزنن. بلکه در این دبیرستان دو چیز سبب طی کردن قله‌های ترقی میشن، یکی پول و دیگری قدرت قماربازی. هرکس که این دو چیز رو نداشته باشه، میشه گفت که تبدیل به پادو یا به عبارتی برده برای اونایی که دارن میشه.

داستان انیمه ×× Kakegurui، فصل دوم انیمه Kakegurui با عنوان فارسی تسخیر کننده در همین دبیرستان اتفاق می‌افتد. جایی که دختری به نام جابامی یومکو کسی که برای خود قمار، قمار می‌کنه با ورودش سبب دگرگونی اون میشه.

در فصل دوم همین دگرگونی دادش به هوا بلند می‌شه و جابامی یومکو به چیزی که دنبالشه، یعنی قمار کردن می‌رسه.

همزمان به لطف جابامی یومکو ما شاهد یکی از جالب‌ترین انیمه‌های روزگار و مخصوصاً زمستان ۲۰۱۹ با سبکی جدید هستیم. سبکی که علاوه بر نشان دادن احساسات فراوان به همراه یک مدرسه نسبتاً عادی و ذات آدم‌ها در شرایط خاص، با ایبات دو چیز، تک بودن خودش رو ثابت می‌کنه.

اول: ذات مردم رو از رو ظاهر قضاوت نکنید.

دوم: هرگز قمار نکنید، حتی اگه جونتون بهش وابسته بود!


The Rising of the Shield Hero

بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۱۹

[megadesc]عنوان ژاپنی: Tate no Yuusha no Nariagari
کارگردان: Takao Abo
نویسنده: Keigo Koyonagi
برگرفته از: رمان کوتاه
نویسنده رمان کوتاه: Aneko Yusagi
موسیقی: Kevin Penkin
استودیو: Kinema Citrus
ژانرها: اکشن، ماجراجویی، درام، فانتزی
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: Jan 9, 2019[/megadesc]

حتماً شما هم کلی از این انیمه‌ها دیدید که داستان شخصی رو بیان می‌کنه که تو دنیای خودش کاره‌ای نیست، اما بعدش یهو می‌ره تو دنیای دیگه و کیف می‌کنه.

خوب این انیمه‌ها عمدتاً فانتزی بوده و سعی در برآورده کردن خواسته کسانی رو داره که سعی در فرار از واقعیت دارن. که امیدوارم همه تو واقعیت باشن.

اما توی همین ژانر میشه انیمه‌هایی رو پیدا کرد که لنگه ندارند. انیمه قیام قهرمان سپر هم دقیقا از همین انیمه‌هاست. انیمه‌ای که روایت‌گر داستان پسری است که به عنوان قهرمان سپردار به همراه سه جوان دیگر به یک دنیا برای مبارزه با موجی از هیولاها احضار می‌شن.

این قهرمان سپر که خیلی ذوقش می‌کنه، زودی با سادگی‌اش و خیانت یه سری‌ها همه چیزش رو در دنیایی که واردش شده از دست می‌ده.

همزمان طی این اتفاق شخصیت و همه چیزش تغییر می‌کنه و تنها چیزی که میخواد برگشتن به دنیای خودشه. اما قبل از اینکه به خودش بیاد، دلایلی بر زیبایی همین دنیای همین دنیای وحشتناک پیدا می‌کنه.


Kaguya-sama: Love Is War

بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۱۹

[megadesc]عنوان ژاپنی: Kaguya-sama wa Kokurasetai – Tensai-tachi no Ren’ai Zunōsen
کارگردان: Mamoru Hatakeyama
نویسنده: Yasuhiro Nakanishi
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Aka Akasaka
موسیقی: Kei Haneoka
استودیو: A-1 Pictures
ژانرها: کمدی، روانشناختی، عاشقانه، مدرسه، سنین
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: January 12, 2019[/megadesc]

اگه از من بپرسید بهترین انیمه‌ کمدی عاشقانه زمستان ۲۰۱۹ چیه؟ من بدون لحظه‌ای درنگ میگم: « کاگویا-ساما: عشق یه جنگه نه تنها بهترین انیمه‌ی کمدی عاشقانه در این فصل، بلکه یکی از بهترین انیمه‌های کمدی عاشقانه تمام دوران هستش ».

انیمه‌ی کاگویا-ساما عشق: یه جنگه به خاطر شوخی‌های مدرسه‌ای، جوانی و احساسی‌ به تمامی تمام تک است و بس! همانگونه که خودش تک است و بس!

انیمه‌ای که در یک دبیرستان خفن کلاس اتفاق می‌افتد. انیمه‌ای که روایت‌گر داستان دو تن از اعضای شورای دانش‌آموزی است که تلاش می‌کنن در مسابقه‌ای در پشت پرده، یکدیگر رو وادار به اعتراف احساسش در مورد دیگری بکنن.

انیمه‌ای که با همین داستان نشون می‌ده که غرور هر طرف برای برد در مسابقه در پشت پرده کم میشه، ولی هیچ یک از دیگری خبری ندارد. به جز ما که از همه چی خبر داریم.


The Promised Neverland

بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۱۹

[megadesc]عنوان ژاپنی: Yakusoku no Neverland
کارگردان: Mamoru Kanbe
نویسنده: Toshiya Ono
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Kaiu Shirai
موسیقی: Takahiro Obata
استودیو: CloverWorks
ژانرها: معمایی، ترسناک، روانشناختی، شونن، علمی-تخیلی، هیجان‌انگیز
تاریخ شروع پخش: Jan 10, 2019[/megadesc]

یه یتیم خونه وسط جنگل، یه مزرعه وسط جنگل، یه پرورشگاه وسط جنگل، یه جهنم به ظاهر بهشت وسط جنگل. اینجا جایی که بچه‌های قصه ما توش به خوبی و خوشی ساکن هستند. جایی که تا همین چند وقت بهش امید داشتند. جایی که الآن فقط می‌خوان ازش فرار کنن. جایی که می‌خوان پشت سرش بذارن.

ولی مگه میشه؟ انیمه ناکجاآباد موعود می‌خواد همینو بگه که میشه یا نه. می‌خواد بگه پشت اون جنگل چیه. می‌خواد بگه که چه احساسی توشه. می‌خواد بگه می‌تونن یا نه. می‌خواد بگه که من بهترینم. می‌خواد بگه که جای من تو بالا بالاهای لیست بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۱۹ هستش، بی‌قید و شرط!


Mob Psycho 100 II

بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۱۹

[megadesc]کارگردان: Yuzuru Tachikawa
نویسنده: Hiroshi Seko
برگرفته از: مانگای اینترنتی
نویسنده مانگا: One
موسیقی: Kenji Kawai
استودیو: Bones
ژانرها: اکشن، بخشی از زندگی، کمدی، فراطبیعی
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: Jan 7, 2019[/megadesc]

جناب آقای وان One نویسنده‌ی مانگای انیمه مرد تک مشتی One Punch Man رو همه می‌شناسن یا حداقل اسمشون شنیدن. نویسنده‌ای که لنگه نداره و تو مرموزش کنم نذاشته.

حالا ادامه‌ی انیمه‌ای یکی دیگه از کارهای همین نویسنده با عنوان Mob Psycho 100 II دوباره از جاش برخواسته تا قله‌های صنعت انیمه رو به سمت خودش متمایل کنه.

انیمه Mob Psycho 100 II از اون انیمه‌هایی  است که از همون اول با کمدی و اکشن خاص خودش هر بیننده‌ای رو مجذود خودش می‌کنه. و با داستان خودش در دنیای ارواح و انسان‌ها به همراه افرادی با قدرت‌های ذهنی خفن کار رو ادامه می‌ده.

فصل دوم نیز ادامه‌ی اتفاقات رخ داده برای ماب صاحب یکی از قوی‌ترین قدرت‌های ذهنی با احساسات نهفته‌ی فراوان و دوستاش در مقابله با سازمانی با هدف تسلط بر دنیاست. به دوستانی که انیمه ماب سایکو ۱۰۰ رو هنوز ندیدن توصیه دارم که از ریشه این انیمه رو ببینند.


Boogiepop Doesn’t Laugh

بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۱۹

[megadesc]عنوان ژاپنی: Boogiepop wa Warawanai
کارگردان: Shingo Natsume
نویسنده: Tomohiro Suzuki
برگرفته از: رمان کوتاه
نویسنده رمان کوتاه: Kouhei Kadono
موسیقی: Kensuke Ushio
استودیو: Madhouse
ژانرها: ترسناک، روانشناختی، معمایی
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: Jan 4, 2019[/megadesc]

بوگی‌پاپ نمی‌خندد که با عنوان‌های Boogiepop Phantom و Boogiepop and Others هم شناخته می‌شه، قبلاً در سال ۱۳۸۰ صاحب یه انیمه‌ی اقتباسی شده بود. اما الآن دوباره برگشته تا قدرت خودش رو دوباره نشون بده.

و اینبار هم انیمه بوگی‌پاپ نمی‌خندد بیانگر داستانی قاتلی مرموزی است که در شهری مرموز به دنبال موجودات مرموز می‌گردد. قاتلی که بوگی‌پاپ نام دارد. قاتلی که هرگاه اتفاقات خاصی رخ دهد در قابی به دنبال مقصر می‌رود.

قاتلی در شهری که در تاریکی‌هاش واقعاً ترس وجود دارد.‌ این است بوگی‌پاپ. انیمه‌ای بس سنگین ‌که لازمه درک هر قسمت آن، تماشای چند قسمت است و اینجاست که بهترین است و بس!


3D Girlfriend 2nd Season

بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۱۹

[megadesc]عنوان ژاپنی: 3D Kanojo: Real Girl 2nd Season
کارگردان: Takashi Naoya
نویسنده: Deko Akao
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Mao Nanami
موسیقی: Akiyoshi Yasuda
استودیو: Hoods Entertainment
ژانرها: عاشقانه، مدرسه، شوجو
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: Jan 9, 2019 [/megadesc]

شاید اگه از من بپرسید که ضعیف‌ترین انیمه‌ای این لیست چیه؟ بگم همین! شایدم راسته. ولی خوب وجود یه انیمه ساده به دور از داستان‌های سنگین و فقط با یه ذره عاشقانه در حال‌وهوای مدرسه، لازمه هر لیستیه!

انیمه‌ی 3D Kanojo: Real Girl که در زمستان ۲۰۱۹ با فصل جدیدی اومده وسط، یه انتخاب خوب برای دوستداران انیمه‌های با این مشخصاته‌! انیمه‌ای که داستان شروع دوستی و فراتر از دوستی پسری در خود فرورفته با دختری بی‌بندوباری رو روایت می‌کنه و در این فصل ادامه اش می‌ده.


امیدوارم که همتون از انیمه‌های معرفی شده در بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۱۹ به انتخاب مجله وارونه نهایت لذت رو ببرید.

صدالبته هم با نظراتتون ما رو در بهتر کردن بخش انیمه و مخصوصاً معرفی‌های انیمه‌ای بعدی یاری کنید. همیشه هم ما رو دنبال کنید.

همچنین تمامی دوستانی که علاقه به همکاری در بخش انیمه و سایر بخش‌های مجله وارونه دارند، میتوانند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com اعلام همکاری کنند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید