بهترین انیمه‌های برتر پاییز 2019 به انتخاب مجله وارونه!

درود بر تمامی دوستان انیمه‌باز و غیر انیمه‌باز که مثل همیشه ما رو دنبال می‌کنید. باری دیگر و با بازگشتی دیگر قراره که به معرفی بهترین انیمه‌های سریالی پاییز ۲۰۱۹ بپردازیم. لیستی که به شدت از زمان‌بندی انتشارش عقب افتادیم. که بهتره بگذریم از این بحث همیشگی. شما هم برای آشنایی با بهترین انیمه‌ها بیشتر می‌تونید اینجا کلیک کنید. تا تمام مطالب بهترین انیمه‌ها رو یه جا ببینید.

فصل و انیمه‌های پاییز دارن کم‌کم تموم می‌شن. یا به نیمه راه می‌رسند. از این رو برای انیمه‌بازها، لیست بهترین انیمه‌های سریالی پاییز ۲۰۱۹ یه چیز کاملاً حیاتی است. چون انیمه‌های پاییز که عمدتاً ساخت ژاپن هستند. الآن حداقل ده قسمت ازشون اومده. با قصدبندی هم می‌تونید، طوری تماشا کنید که یک هفته منتظر قسمت بعد نشید.

بیایم نگاهی کلی به بهترین انیمه‌های پاییز 2019 بندازیم. پاییز امسال اون‌قدر انیمه خوب بود که نمی‌دونستید از کجا شروع کنید. یعنی برگای همه ریخته بود. واسه همین بهترین انیمه‌های سریال پاییز ۲۰۱۹ نسبت به لیست‌های قبلی کمی پرتر شده. ولی اگر فکر می‌کنید هر انیمه‌ای در این فصل پخش شده. ارزش دیدن داره، سخت در اشتباه هستید. حتی انیمه‌هایی در این فصل بوده که فکر می‌کنی خیلی خوبه. ولی وقتی می‌بینی یه چیزی برای بهترین بودن کم داره.


این پیش‌غذاها رو هم بزنید بر بدن، تا انیمه بشه به تن‌تون.


مثلاً انیمه هفت گناه کبیره The Seven Deadly Sins که قبلاً در بهترین انیمه‌های نتفلیکس Netflix بخش اول معرفی شده بود. توی پاییز ۱۳۹۸ فصل جدیدش اومد. ولی استودیو عوض شد. کارگردان، طراح شخصیت و نویسنده هم همین‌طور! نتفلیکس Netflix هم دیگه سرمایه‌گذارش نبود. در نتیجه از انتظارات پایین‌تر بود. ولی از نظر داستانی هنوز خوب بود. یا انیمه No Gun’s Life که با اینکه از نظر ساخت بهتر بود. ولی بازم به قدری نبود که بهترین و خاص باشه. مخصوصا از نظر داستان. پس این‌گونه شد که لیست بهترین انیمه‌های پاییز ۱۳۹۸ این‌گونه شد.


نکاتی که در هنگام مطالعه‌ی بهترین انیمه‌های سریالی پاییز ۲۰۱۹ بهتره در وجودتون درج کنید.

۱_ هر انیمه‌ای چه در این لیست و چه در دیگر لیست‌ها در مجله وارونه معرفی شود. یعنی در سبک خودش خیلی خوفه و میتونید با خیال راحت برید تو کارش!

۲_ این لیست تنها شامل انیمه‌هایی می‌شه که پخش اونا از پاییز ۲۰۱۹ آغاز شده باشد. پس، انیمه‌هایی مثل Black Clover, One Piece و Vinland Saga با وجود خوف بودن، در این لیست قرار نمیگیرند.

۳_ اگه انیمه‌ای که خیلی خوف تشریف دارد! در لیست نبود. قصه نخورید و به ما تو دل‌تون فحش ندید. به جاش در بخش نظرات معرفیش کنید. تا در بخش‌های بعدی، مثل بهترین انیمه‌های سریالی ۲۰۱۹ معرفی بشه.


نکاتی که علاوه بر بهترین انیمه‌های سریالی پاییز ۲۰۱۹ بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در این لیست، سایر لیست‌ها و کلا هرچیزی که فکر میکنید ترتیب موجود در اون باعث برتری یه چیز به چیز دیگه میشه. اصلأ هیچ ترتیب خاصی وجود نداره. و شما با تعدادی گوشت کوبیده شیک و مجلسی طرف هستید. که محتویات هر کدوم ارزش یه بار دیدن رو دارن. مگر در بعضی موارد که خودمون بهتون می‌گیم.

۲_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در سایت. به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید. دسترسی داشته باشید. همچنین توصیه دارم برای اطلاع‌رسانی بهتر، نوتیفیکیشن سایت و بخش‌ اعلانات رو دنبال کنید!

۳_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل خودداری کنید. تا مجبور نشیم با شما و خودمون برخورد کنیم.

۴_ این را به خاطر داشته باشید که تلاش شده که این لیست و سایر لیست‌های سایت، بر اساس قوانین و مقررات کشور تهیه شود. بنابراین ممکنه اسم برخی از موارد واجد شرکت در لیست‌های مربوطه، در لیست ما موجود نباشه! پس شاکی نشید! به‌جاش چشماتون رو درویش کنید!

+۴_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با در نظر داشتن نکات بالا، شما رو به مطالعه بهترین انیمه‌های سریالی پاییز ۲۰۱۹ به انتخاب مجله وارونه دعوت می‌کنم.


BEASTRAS

بهترین انیمه‌های سریالی پاییز ۲۰۱۹

کارگردان: Shinichi Matsumi
نویسنده: Nanami Higuchi
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Paru Itagaki
موسیقی: Satoru Kōsaki
استودیو: Orange
ژانرها: درام، روانشناختی، شونن، بخشی از زندگی
گروه سنی: _
تاریخ شروع پخش: ۱۶ مهر ۱۳۹۸

می‌شه انیمه BEASTARS رو ستاره انیمه‌های این فصل دونست. خوب، اسمش هم روشه، ستاره باش be a stars! آقای دست‌پیمان هم واسه انیمه BEASTARS توی این فصل با بررسی خودشون، سنگ تموم گذاشتن. حتی شاید بشه گفت که به‌نظرشون، بهترین انیمه فصل پاییز ۱۳۹۸ هستش. تو بررسی‌هاشون هم ذکر شده که می‌تونید از انیجا بخونیدشون. به قول مترجم فارسی این انیمه هم، این انیمه پدیده این فصل هست. حتی با وجود طراحی سه‌بعدی این انیمه، که حسابی در کنار موسیقی اون رو جذاب کرده است.

جالبه بدونید که انیمه BEASTARS جزو معدود انیمه‌هایی است که شخصیت‌ها رسماً آدم نیستند. یعنی شما با انواع و اقسام حیوانات مختلف به عنوان شخصیت‌ها سر و کار دارید. اونم در جامعه‌ای که گوشت‌خواران و گیاه‌خواران در کنار هم زندگی می‌کنند. البته گویا یه نفر اومد و یه گیاه‌خوار رو خورد. البته فعلاً بهش کاری نداریم. چون داستان ما از اونجایی شروع می‌شه که یه گرگ خاکستری با وجود غریزه گوشت‌خواری خودش، عاشق یه خرگوش می‌شه. بعدشم می‌خواد بهش نزدیک بشه. با اینکه یه بار سعی کرد بخورتش.

تریلر انیمه BEASTARS


Babylon

کارگردان: Mado Nozaki
نویسنده: Minaka Sakamoto
برگرفته از: رمان
نویسنده رمان: Yutaka Yamada
موسیقی: Yutaka Yamada
استودیو: Revoroot
ژانرها: معمایی، روانشناختی، هیجان‌انگیز
گروه سنی: _
تاریخ شروع پخش: ۱۵ مهر ۱۳۹۸

شاید در پرتو وجود انیمه Psycho-Pass 3 در این فصل، انیمه‌های پلیسی دیگه زیاد به چشم نیایند. ولی خوب انیمه Babylon با اینکه شانس نداره، کم نمی‌یاره. این انیمه که از روی یه رمان متوقف شده ساخته شده است. در مورد یه گروه از پلیس‌های وظیفه شناس هستش که پرونده‌ای عجیب رو با بازرسی یه شرکت داروسازی شروع می‌کنند. پرونده‌ای که اونا رو به فساد انتخاباتی شهرداری می‌رسونه.

اما داستان به این سادگی نیست! کم‌کم پرونده قتل‌های مرموزی در سطح این پرونده باز می‌شه! قتل‌هایی بدون هدف مشخص، قتل‌های بدون حتی یک ردپا و به ظاهر خودکشی! بازرس اصلی ما هرچه در این پرونده به جلو حرکت می‌کنه. با تاریکی این شهر آشنا می‌شه. شخصیت‌های مرموزی رو ملاقات می‌کنه. چیزهایی رو می‌بینه که خودش هم نمی‌تونه اونا رو با مدرک توجیه کنه!

تریلر انیمه Babylon


Blade of the Immortal
Mugen no Juunin: Immortal

بهترین انیمه‌های سریالی پاییز ۲۰۱۹

کارگردان: Hiroshi Hamasaki
نویسنده: Makoto Fukami
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Hiroaki Samura
موسیقی: Eiko Ishibashi
استودیو: LIDENFILMS
ژانرها: اکشن، ماجراجویانه، تاریخی، فراطبیعی، درام، هنرهای رزمی، سامورایی، سنین
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۸ مهر ۱۳۹۸

بعد از انیمه BEASTARS انیمه Blade of the Immortal رو می‌شه یه پدیده دیگه در این فصل دونست. البته از نظر کارگردانی و نویسندگی نسبت به BEASTARS در رده پایین‌تری قرار داره. ولی در انیمیت حسابی گل کاشته و چنان خون‌بار عمل کرده که کیف می‌کنید. داستانش هم مربوط سامورایی‌ها و داستان‌های از نبردهای میان دوجو‌یی هستش. که ما قبلاً در بهترین انیمه‌های سامورایی بخش اول، اون رو معرفی کرده بودیم. بررسی این انیمه هم در اینحا موجود است.

داستان

بیایم یکم بیشتر راجب داستان صحبت کنیم. در سال‌هایی که دوجوهای شمشیرزنی در ژاپن واسه خودشون حسابی شاخ شده‌اند. گروهی موسوم به ایتوریو شروع به نابودی سایر دوجوها برای بنا کردن جودوی قدرتمند خودشون می‌کنند. توی این راه سایر دوجوها رو به شمشیر می‌بندند. استاد یکی از اولین گروه از این دوجوها نیز به شکل وحشیانه‌ای کشته می‌شه.

البته مسئولین ایتوریو چون خیلی مهربون بودند. دخترش رو پس از دیدن مرگ پدر و شکنجه مادر، زنده گذاشتند. اما این دختر برای انتقام با مردی نامیرا که به قاتل صدنفره هم معروفه، همراه می‌شه. مردی که به تازگی خواهر خودش رو از دست داده. حال داستان این دو در راه انتقام خونین شروع می‌شه.

تریلر انیمه Blade of the Immortal


Fate/Grand Order: Absolute Demonic Front – Babylonia
Fate/Grand Order: Zettai Majuu Sensen Babylonia

بهترین انیمه‌های سریالی پاییز ۲۰۱۹

کارگردان: Toshifumi Akai
نویسنده: _
برگرفته از: بازی
موسیقی: Keita Haga ,Ryo Kawasaki
استودیو: CloverWorks
ژانرها: اکشن، فانتزی، جادویی، فراطبیعی
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۳ مهر ۱۳۹۸

طرفداران سری انیمه‌های سرنوشت Fate Series حسابی توجه کنند. بعد از مدت‌ها سری بازی Fate/Grand Order هم صاحب یه انیمه سریالی شد. البته داستان سری انیمه‌های سرنوشت Fate Series همیشه درکش برای کسانی که به این دنیا آشنا نیستند، سخت بوده! در مورد انیمه Fate/Grand Order هم همین‌طور هستش. البته شما می‌تونید با کم‌ترین میزان دانسته‌ها برید سراغ‌ش.

یعنی فقط کافیه Fate/Grand Order First Order و انیمه کوتاه Fate/Grand Order Moonlight Lostroom Prologue رو برای روند داستان تماشا کنید. تا داستان رو خوب درک کرده باشید. اگه هر کدوم از سری‌های دیگر سرنوشت Fate همچون Fate/Zero و سه‌گانه Fate/Stay Night رو هم دیده باشید که چه بهتر. وگرنه نیاز واجبی نیست.

داستان

خوب بریم سراغ داستان! داستان برمی‌گرده به زمانی در آینده که گروهی از مردم برای ادامه یافتن بشریت به دیدن آینده می‌پردازند. تا در صورت وجود مشکل در گذشته جست‌وجو و دنبال مشکل بگردند. سپس با فرستادن یک جادوگر در نقش پشتیبان و یک اسطوره از گذشتگان، مشکل رو حل کنند.

پس از اتفاقات Fate/Grand Order First Order حالا هفت مشکل در تاریخ وجود داره. البته سازندگان تصمیم گرفتند تا از هفتمی شروع و به عقب برگردند. در انیمه Fate/Grand Order: Absolute Demonic Front – Babylonia هم مشکل به زمان فرمانروایی گیلگامش Gilgamesh پادشاه بابل و نبردهای افسانه‌ای وی برای نجات بشریت هستش. البته انیمه Fate/Grand Order صرفاً اتفاقات تاریخ رو بیان نمی‌کنه. مثلاً اتفاقات این سری واقعی نیست. ولی برخی شخصیت‌ها مثل گیلگامش Gilgamesh و افسانه‌های وی تا حدودی حقیقت دارد. همین هم زیبایی انیمه Fate/Grand Order.

تریلر انیمه Fate/Grand Order: Absolute Demonic Front – Babylonia


Food Wars! The Fourth Plate
Shokugeki no Souma: Shin no Sara

کارگردان: Yūto Tsukuda
نویسنده: Shogo Yasukawa
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Yūto Tsukuda
موسیقی: Tatsuya Kato
استودیو: J.C.Staff
ژانرها: ایچی، مدرسه‌ای، شونن
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۲۰ مهر ۱۳۹۸

همین چند وقت پیش اقدام به معرفی انیمه جنگ غذاها Food Wars در بهترین انیمه‌های سریالی بخش دوازدهم کردیم. حالا در این فصل شاهد بازگشت این انیمه با فصل چهارم هستیم! در این فصل که دوباره به مبارزات و تلاش‌های آشپزان مختلف برای حفظ غرورشون هستیم. یکی از حساس‌ترین مبارزات میان تیم شورشی‌ها و ده نخبه توتسکی در جریان هست.

اگه به معرفی بهترین انیمه‌های سریالی بخش دوازدهم نگاه کرده باشید. ما انیمه جنگ غذاها Food Wars رو یه انیمه فقط در مورد غذاها نمی‌دونیم. گرچه موضوع اصلی حول محور غذاهاست. ولی هیجانات این بین، تشبیهات جالب غذاها و آشپز به انواع وسایل، شخصیت‌ها و کلی چیز دیگه سبب معروفیت این انیمه شده. مثلاً شما گاهی یک مسابقه آشپزی رو مثل یک میدان بکس، مبارزه فکری، استراتژی یا اسطوره‌ای می‌بینید.

هیچ وقت از این روند خسته نمی‌شوید. یعنی نویسنده و استودیو با همکاری هم، همیشه شما رو غافل‌گیر می‌کنند. همیشه یه سبک در آشپزی جدید رو برای شما باز می‌کنند. همیشه یه آشپز جدید با روشی جدید رو معرفی می‌کنند. صدالبته همیشه شخصیت اصلی آماده هستش که با آشپزی بداهه خودش، شما رو غافل‌گیر کند.

تریلر انیمه Food Wars! The Fourth Plate


Kengan Ashura 2nd Season

بهترین انیمه‌های سریالی پاییز ۲۰۱۹

کارگردان: Seiji Kishi
نویسنده: Makoto Uezu
برگرفته از: مانگای اینترنتی
نویسنده مانگای اینترنتی: Yabako Sandrovich
موسیقی: Yasuharu Takanashi
استودیو: Larx Entertainment
ژانرها: اکشن، هنرهای رزمی
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: ۹ آبان ۱۳۹۸

از آدم‌های ماهیچه‌ای خوشت میاد؟ از مبارزات مشت در مقابل مشت خوشت میاد؟ عاشق آدم‌های خفن هستی که می‌رن تو رینگ و می‌زنن همه رو نفله می‌کنند؟ خوب همین الآن Kengan Ashura رو بزنید تو لیست تماشا. چون همه این ویژگی‌ها رو داره! صدالبته یه جاهایی مغز شما رو می‌پوکونه.

مثلاً داستانش در مورد اینه که در دنیای تاریک شهر، بازرگانان مختلف برای کسب حقوق تجاری و حل کردن مشکلات خودشون، میان و مبارزان خودشون رو در مبارزات با دست خالی شرکت می‌دن. داستان ما هم در مورد یکی از این مبارزین و مردی است که اون رو همراهی می‌کنه. آقای دست پیمان نیز انیمه Kengan Ashura رو پیش از این یه معرفی کرده بودند. که از اینجا می‌تونید نگاش کنید.

تریلر انیمه Kengan Ashura 2nd Season


Psycho-Pass 3

بهترین انیمه‌های سریالی پاییز ۲۰۱۹

کارگردان: Naoyoshi Shiotani
نویسنده: Tow Ubukata
برگرفته از: مستقل
موسیقی: Yugo Kanno
استودیو: Production I.G
ژانرها: اکشن، پلیسی، روانشناختی، علمی-تخیلی
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: ۹ آبان ۱۳۹۸

انیمه روان گذر Psycho Pass در سال ۲۰۱۹ با فصل سوم خودش بازگشته که دوباره روی هرچی انیمه پلیسی هستش رو، زمین بزنه. اونم بعد از سه‌گانه Psycho Pass Sinner of Sysytem که در سال گذشته حسابی مخاطبین رو متعجب کرد. حالا فصل سوم با اینکه هشت قسمت بیشتر نداره. ولی هر کدوم با داشتن یک ساعت زمان که حسابی مخاطب رو سیر می‌کنند. برای حفظ غرورش بازگشته است.

اگه در مورد سایکو-پاس Psycho-Pass هم چیزی نمی‌دونید. باید بگم این انیمه داره به آینده‌ای می‌پردازه که سیستمی در ژاپن ساخته شده. با این قابلیت که سرنوشت انسان‌ها رو تعیین می‌کنه. با پارامتری‌هایی هم که داره، می‌تونه مجرمین رو راحت قبل از وقوع جرم شناسایی کنه! ولی خوب، این قضیه خوبی‌ها و بدی‌های خودش رو داره.

داستان ما البته در مورد گروهی از پلیس‌هاست. که برخی از اونها از مجرمینی هستند که سیستم اونا رو شناخته. همزمان به عنوان سگ‌های شکاری پلیس کار می‌کنند! حالا در فصل سوم با پرشی یکباره از فصل قبل، که البته لازم به دیدن سه‌گانه سینمایی هم خیلی نیست. کلی تغییرات در اوضاع رخ‌ داده. مثلاً شخصیت اصلی به نظر به فنا رفته. ولی بیخیال اسپویل، بریم سراغش. بررسی فصل سوم انیمه Psycho Pass رو هم از اینجا می‌تونید مطالعه کنید.

تریلر انیمه Psycho-Pass 3


Please Take My Brother Away 3
Ani ni Tsukeru Kusuri wa Nai! 3

کارگردان: _
نویسنده: _
برگرفته از: مانگای اینترنتی
نویسنده مانگا: _
موسیقی: _
استودیو: Fanworks, Imagineer
ژانرها: کمدی، بخشی از زندگی، مدرسه‌ای
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۵ مهر ۱۳۹۸

زمان این روزها خیلی مهمه! البته انیمه‌ها، عمدتاً زمان کوتاهی دارند. ولی خوب انیمه‌های کوتاه چند دقیقه‌ای هم هستند که خوب عمل می‌کنند. مثلاً انیمه کوتاه Please Take My Brother Away که اتفاقات یک برادر خواهر بامزه رو در غالب یک انیمه چند دقیقه‌ای به نمایش می‌ذاره. یک گزینه خوب برای طرفداران انیمه‌های کمدی کوتاه هستش. خلاصه هم اگه دنبال این‌گونه انیمه‌ها هستید، پس انیمه Please Take My Brother Away رو از دست ندید. چون کلی شوخی خانوادگی منتظر شماست.

پیش‌نمایش انیمهPlease Take My Brother Away


My Hero Academia 4
Boku no Hero Academia 4th Season

کارگردان: Masahiro Mukai
نویسنده: Yōsuke Kuroda
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Kōhei Horikoshi
موسیقی: Yuki Hayashi
استودیو: Bones
ژانرها: اکشن، کمدی، قدرت فرابشری، اکشن، شونن
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۲۰ مهر ۱۳۹۸

دیگه کم‌کم انیمه My Hero Academia داره به درجات بالای انیمه‌های معروف می‌رسه. این فصل هم فصل چهارم‌ش پس از شکست “همه برای یکی” بازگشته است. تا مبارزات جبهه تازه قدرت گرفته تبهکاران و قهرمانان رو به تصویر بکشه. گرچه در این فصل با اینکه کارگردان تغییر کرده. ولی هنوز هم حال و هوای انیمه حفظ شده. با همون کمدی و مبارزات طاقت‌فرسا!

شما بازهم شاهد تلاش جانانه میدوریا ایزوکو در مدرسه قهرمانان در حال تلاش برای بهترین قهرمان شدن خواهید بود. پسری که در دنیای قدرت‌های ماورایی بدون قدرت متولد شده است. اما صاحب قدرتمندترین قدرت از قدرتمندترین فرد می‌شود. در فصل چهارم اما مبارزات وی به عنوان یک قهرمان واقعی در تلاش برای رساندن معنای واقعی قهرمان بودن به مخاطب ادامه دارد. معنایی که فیلم‌های هالیوودی هرگز آنرا نداشته‌اند.

تریلر انیمه My Hero Academia 4


Granblue Fantasy The Animation Season 2
GRANBLUE FANTASY The Animation Season2

بهترین انیمه‌های سریالی پاییز ۲۰۱۹

کارگردان: Yui Umemoto
نویسنده: Kiyoko Yoshimura
برگرفته از: بازی
موسیقی: Tsutomu Narita ,Yasunori Nishiki
استودیو: MAPPA
ژانرها: اکشن، فانتزی
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۳ مهر ۱۳۹۸

انیمه GRANBLUE FANTASY The Animation یه جور انیمه فانتزی خاص هستش. یعنی چی؟ خوب انیمه‌های فانتزی این روزگار که عمدتاً ایسکای هم هستند. سر و ته، بیشترا یه چیز هستند. ولی GRANBLUE FANTASY The Animation کاملاً یه چیز متفاوته! هم فاز سفرهای دریانوردان و دزدان دریایی داره. هم فاز ماجراجویی در دنیای ناشناخته داره! از نظر طراحی، انیمیت و کلی چیز دیگه هم تامین هستش.

داستان رو هم اگه بخوام بگم، نمی‌شه. چون خودم تازه دو قسمت از فصل اول رو دیدم. ولی توی همون دو قسمت خاص بودن دنیای فانتزی این انیمه رو فهمیدم. شما هم افاقه کنید به این خلاصه که در دنیایی فانتزی، دختری که توسط آزمایش‌های فراوان قدرت‌های فراطبیعی پیدا کرده. به همراه پسری که قصد رفتن به جایی که پدرش درش هست رو داره. با یه سری دیگه از دوستان، قصد سفر در دنیای فانتزی مذکور رو دارند.

البته یه چیز جالب رو بگم. شخصیت پسر اصلی، منو یاد شخصیت پسر اصلی در اینکه Castle in the Sky انداخت. چون هردو‌، یه پدر داشتن که رفته و یه سرزمین ناشناخته رو دیده. سرزمینی با تکنولوژی بالا، ولی بدون ساکنین زنده. حالا اونا می‌خوان برن اونجا. دختری که با هردو، هم‌سفر می‌شه هم تحت تعقیب کلی آدم بد هست. تا از قدرتش برای اهداف خودشون استفاده کنند. البته گویا انیمه GRANBLUE FANTASY The Animation وارد فازهای داستانی دیگری نیز خواهد شد.

تریلر انیمه Granblue Fantasy The Animation Season 2


Sword Art Online: Alicization – War of Underworld

بهترین انیمه‌های سریالی پاییز ۲۰۱۹

کارگردان: Manabu Ono
برگرفته از: رمان کوتاه
نویسنده رمان کوتاه: Reki Kawahara
موسیقی: Yuki Kajiura
استودیو: A-1 Pictures
ژانرها: اکشن، بازی، ماجراجویانه، عاشقانه، فانتزی
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۴ مهر ۱۳۹۸

به قدر کافی در بررسی قسمتی انیمه Sword Art Online Alicization در مورد این نیمه از انیمه Sword Art Online Alicization صحبت شده است. نیمه‌ای بس شاهکار که دست نیمه قبل رو از پشت بسته. هم در داستان، هم در موسیقی و هم در ساخت! انگار در این فصل داستان داره در مسیر درستش قدم می‌گذارد. برعکس فصل‌های قبل انیمه Sword Art Online هم که شخصیت اصلی کیریتو بودش. در این فصل دختری به نام آلیس تبدیل به مرکز داستان شده و گویا ما در این نیم‌فصل که تا ابد ادامه دارد. نبردی بزرگ در کنار آلیس در دنیای زیرین رو تجربه خواهیم کرد. در یکی از بهترین انیمه‌های سریالی پاییز ۲۰۱۹.

تریلر انیمه Sword Art Online: Alicization – War of Underworld


امیدوارم که همتون از انیمه‌های معرفی شده در بهترین انیمه‌های سریالی پاییز ۲۰۱۹ به انتخاب مجله وارونه نهایت لذت رو ببرید.

صدالبته هم با نظراتتون ما رو در بهتر کردن بخش انیمه و مخصوصاً معرفی‌های انیمه‌ای بعدی یاری کنید. همیشه هم ما رو دنبال کنید.

همچنین تمامی دوستانی که علاقه به مبحث همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه یا مبحث زیبای تبلیغات دارند. میتونند از طریق بخش تماس با ما، بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com اعلام همکاری کنند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید