بهترین انیمه‌های سینمایی در تمام دوران به انتخاب مجله وارونه!

درود بر تمامی دوستان اوتاکو و غیر اوتاکو. با بهترین انیمه‌های سینمایی بخش چهارم در خدمت شما هستیم. صد البته، امیدواریم که از انیمه‌های بخش‌های قبل که از این‌جا می‌تونید بهشون مراجعه کنید. نهایت لذت رو تا الآن برده باشید.

امروز قراره با بهترین انیمه‌های سینمایی بخش چهارم یه برگشت کوتاه داشته باشیم به دنیای برترین انیمه‌های سینمایی! تمام تلاش خودمون رو هم کردیم تا بهترین انیمه‌های سینمایی موجود رو برای شما معرفی کنیم. از انیمه‌های درام گرفته تا حال و هوای مدرسه‌ای و عصر بخار!

کلا انیمه‌های خوب هم زیاد هستند. هم ژاپنی‌ها رحم ندارن. همین‌طور انیمه خوب می‌زنند. واسه همین تا ابد ما باید لیست بهترین انیمه‌ها رو بزنیم. تا بتونیم تمام انیمه‌های خوب موجود رو پوشش بدیم. شما هم فعلاً از بهترین انیمه‌های سینمایی در تمام دوران، دیدن کنید. تا ببینیم چی می‌شه!


به این مطالب هم نگاه کنید تا از پیری‌تون جلوگیری کند.


نکاتی که با به یاد داشتن آنها در بهترین انیمه‌های سینمایی بخش چهارم کار ما و خودتون رو راحت‌تر می‌کنید.

۱_ در این لیست و بیشتر لیست‌ها با اینکه تعداد متناسب ۵ انیمه هستش، اما همیشه با دقت مطالعه فرمائید. تا یه وقت انیمه‌ای جا نمونه.

۲_ اگه انیمه‌ای که خیلی خوف است و بس! در لیست نبود. حتما در بخش نظرات به همراه تمام انتقاداتتون، معرفیش کنید تا در بخش‌های بعدی معرفی بشه.

۳_ به عنوان‌های ژاپنی، انگلیسی و فارسی انیمه‌های معرفی شده کاملاً توجه کنید تا فکر نکنید انیمه‌ای که معرفی شده، معرفی نشده. چون مثلا گاهی شما یه انیمه رو با عنوان ژاپنی میشناسید و اونو نمی‌بینید.


نکاتی که علاوه بر بهترین انیمه‌های سینمایی بخش چهارم بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در این لیست، سایر لیست‌ها و کلا هرچیزی که فکر میکنید ترتیب موجود در اون باعث برتری یه چیز به چیز دیگه میشه. اصلأ هیچ ترتیب خاصی وجود نداره و شما با تعدادی گوشت کوبیده شیک و مجلسی طرف هستید. که محتویات هر کدوم ارزش یه بار دیدن رو دارن.

۲_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در سایت، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید.

۳_ قربون دستتون، بزنید رو فعال‌سازی نوتیفیکش مجله وارونه تا ما رو شاد کنید. چون از مدت‌ها شما می‌توانید با فعال کردن‌ش به اعلان‌های مطالب ما دسترسی داشته باشید. همزمان دیگه لازم نیست مثل قبل سایت رو چک کنید! چون اعلان‌ها کم‌کم و خود به خود برای شما ارسال می‌شود.

۴_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل خودداری کنید.

ما هم اگه چنین نظری رو ببینیم، یا خود نظر رو پاک میکنیم یا اصلاحش می‌کنیم تا سرمشق دیگران شود. پس ما رو شرمنده خودتون نکنید. همزمان این شرایط در بیشتر موارد، شامل ما هم میشه.

۵_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با قبول داشتن نکات بالا شما رو به دیدن و مطالعه‌ی بهترین انیمه‌های سینمایی به انتخاب مجله وارونه بخش چهارم دعوت میکنم.


Millennium Actress
Sennen Joyuu

بهترین انیمه‌های سینمایی بخش چهارم

[megadesc]کارگردان: Satoshi Kon
نویسنده: Sadayuki Murai ,Satoshi Kon
برگرفته از: مستقل
موسیقی: Susumu Hirasawa
استودیو: Madhouse
ژانرها: اکشن، ماجراجویانه، درام، فانتزی، تاریخی، عاشقانه
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ اکران: ۲۳ شهریور ۱۳۸۱[/megadesc]

رقصنده هزاره، عنوان انیمه‌ای پر از خلاقیت و احساسات می‌باشد. این انیمه که به دست استودیو Madhouse و به دست همان کسانی که در ساخت Paprika نقش خواهند داشت، ساخته شده است. دارای یکی‌ از جالب‌ترین داستان‌ها در سبک عاشقانه‌ای است که دو طرف به دنبال هم هستند.

داستان از این قراره که یه سری مستندساز میرن پیش یه بازیگر تا از داستانش مستند بسازن. اون بازیگر که اسمش چیوکو است، باهاشون همکاری می‌کنه. چیوکو داستانی رو براشون بازگو می‌کنه. که در اون برای یافتن دوباره مردی که دوستش داره، شروع به سفر خود در میان سینما می‌کند.

سفری که با نهایت دقت در دوره‌های مختلف در سینما و دنیای واقعی اتفاق می‌افتد. و یکی از بهترین انیمه‌های سینمایی روزگار و یکی از خلاقانه‌ترین‌های آنها رو به ارمغان می‌آورد. شما گاهی از خودتون می‌پرسید که این دنیای واقعی است یا دنیای سینما که شخصیت اصلی وارد آن شده است. اما بازهم با آن پیش خواهید رفت.

تریلر انیمه بازیگر هزاره Millennium Actress


The Girl Who Leapt Through Time
Toki wo Kakeru Shoujo

بهترین انیمه‌های سینمایی بخش چهارم

[megadesc]کارگردان: Mamoru Hosoda
نویسنده: Satoko Okudera
برگرفته از: رمان
نویسنده رمان: Yasutaka Tsutsui
موسیقی: Kiyoshi Yoshida
استودیو: Madhouse
ژانرها: ماجراجویانه، علمی-تخیلی، درام، عاشقانه
گروه سنی: کودکان
تاریخ اکران: ۲۴ تیر ۱۳۸۵[/megadesc]

اگه از دوستداران داستان‌های سفر در زمان هستید. همزمان از انیمه‌های مدرسه‌ای و کمی کمدی خوشتون میاد. حتماً انیمه دختری که در زمان پرید The Girl Who Leapt Through Time رو تماشا کنید. یه انیمه با داستانی از دختری که طی یه اتفاق می‌تونه با پرش‌های بلند، در زمان سفر کنه.

شاید کمی به نظرتون هندی بیاد. ولی اگه انیمه رو شروع به دیدن بکنید. قبل از اینکه متوجه شده باشید. فقط داستان رو برای فهمیدن راز این اتفاق و دنبال کردن اتفاق جالب حول شخصیت اصلی و تلاشش برای تغییر گذشته رو دنبال خواهید کرد.

تریلر انیمه دختری که در زمان پرید The Girl Who Leapt Through Time


Tokyo Godfathers

بهترین انیمه‌های سینمایی بخش چهارم
[megadesc]کارگردان: Satoshi Kon
نویسنده: Keiko Nobumoto ,Satoshi Kon
برگرفته از: مستقل
موسیقی: Keiichi Suzuki ,Moonriders
استودیو: Madhouse
ژانرها: کمدی، درام
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ اکران: ۱۷ آبان ۱۳۸۲[/megadesc]

استودیو Madhouse این‌جا هم بس نمی‌کنه. و دوباره یه انیمه اسطوره‌ای رو به نمایش می‌ذاره. تمام تلاش خودش رو هم کرده تا بتونه فضای زندگی بی‌خانمانی رو به تصویر بکشد. اما نه یه زندگی عادی عادی! یه زندگی که سه تا بی‌خانمان یه بچه رو پیدا می‌کنند. بعد قصد می‌کنند تا پدر و مادرش رو پیدا کنند.

اینجاست که سفر پرماجرای این سه بی‌خانمان، در کوچه پس کوچه‌های شهر، در فضای کمدی بی‌خانمانان شروع می‌شه. پس خودتون رو به جای آماده کردن برای یه انیمه از بی‌خانمان بی‌حال، آماده تلاشی سرزنده و زیبا برای یافتن والدین یه کودک، کنید.

تریلر انیمه پدرخوانده‌های توکیو Tokyo Godfathers


My Neighbor Totoro
Tonari no Totoro

بهترین انیمه‌های سینمایی بخش چهارم

[megadesc]کارگردان: Hayao Miyazaki
نویسنده: Hayao Miyazaki
برگرفته از: مستقل
موسیقی: Joe Hisaishi
استودیو: Studio Ghibli
ژانرها: ماجراجویانه، کمدی، فراطبیعی
گروه سنی: همه‌ی سنین
تاریخ اکران: ۲۷ فروردین ۱۳۷۷[/megadesc]

طرفداران انیمه‌های هایائو میازاکی توجه کنند. چون بازهم مثل لیست‌های گذشته، قراره یکی از آثار محبوب ایشون رو معرفی کنیم. با نام همسایه من توتورو My Neighbor Totoro که جزو آثار موجود در برترین آثار IMDB هستش. یه اثر زیبا و آرام که به جای تلاطم جنگ‌ها و آثار آن، به فضای کودکانه اما دل‌انگیز دو خواهر پرداخته است.

دو خواهری که پس از اسباب‌کشی، وارد خانه‌ای در کنار جنگلی پر از موجودات اسرارآمیز می‌شن. با اهالی آن ارتباط برقرار می‌کنند. سپس وقتی وارد یه سری مشکلات خانوادگی می‌شن. این جنگل و اهالی تبدیل به بهترین خانواده آنها می‌شوند.

تریلر انیمه همسایه من توتورو My Neighbor Totoro


Steamboy

بهترین انیمه‌های سینمایی بخش چهارم
[megadesc]کارگردان: Katsuhiro Otomo
نویسنده: Sadayuki Murai ,Katsuhiro Otomo
برگرفته از: مستقل
موسیقی: Steve Jablonsky
استودیو: Sunrise ,Studio 4°C
ژانرها: اکشن، علمی-تخیلی، نظامی، ماجراجویانه، تاریخی، درام
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ اکران: ۲۷ تیر ۱۳۸۳[/megadesc]

اگه مثل من، تو بچگی‌هاتون دی‌وی‌دی و سی‌دی کارتون زیاد داشتید. پس حتماً یه بار انیمه پسر بخار Steamboy رو دیدید. انیمه‌ای با پرداخت جالب به انقلاب صنعتی و عصر بخار در اروپا! زمانی که نبردهای بخار برای ساخت بهترین ابزارآلات صنعتی و جنگی شروع شده بود.

زمانی که فشار بخار همه چیز بود. زمانی که مردی مخترع، دنیا را با ساخت گوی بخار متحول کرد. گویی که توان ذخیره بی‌نهایت فشار بخار را دارد. حالا نوه این مرد، وارد دنیای پرتلاطم بخار می‌شه. تا پرده از رازهای پشت صنعت بخار، درآورد.‌ انیمه ساخته شده به دست Sunrise یکی از بهترین استودیوهای انیمه‌سازی.

تریلر انیمه پسر بخار Steamboy


امیدوارم که همتون از انیمه‌های معرفی شده در بهترین انیمه‌های سینمایی بخش چهارم، نهایت لذت رو ببرید و با نظراتتون ما رو در بهتر کردن بخش انیمه یاری کنید.

همچنین تمامی دوستانی که علاقه به همکاری در بخش انیمه و سایر بخش‌های مجله وارونه دارند. میتوانند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com حتما اعلام همکاری کنند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید