انیمه‌های برتر نتفلیکس Netflix به انتخاب مجله وارونه

درود بر شما، دوستان اوتاکو و غیر اوتاکو. بعد از معرفی بهترین انیمه های سینمایی و بهترین انیمه های سریالی، اینبار قرار است به معرفی بهترین انیمه‌ های نتفلیکس Netflix بپردازیم.

چون نتفلیکس Netflix در این انیمه‌ها بیشتر به عنوان حامی مالی، صاحب حق پخش یا صاحب کلی انیمه ظاهر شده است، یا گاهی هم در ساخت انیمه دستی رسانده، پس عمدتاً نتفلیکس Netflix سازنده‌ی اصلی نیست. توجه داشته باید که ترتیب معرفی انیمه های نتفلیکس به معنی برتری یکی به دیگری نیست.


بهترین انیمه‌ های نتفلیکس Netflix


The Seven Deadly Sins
Nanatsu No Taizai

بهترین انیمه‌های نتفلیکس Netflix
  • استودیو: A-1 Pictures
  • ژانرها: اکشن، ماجراجویانه، ایچی، فانتزی، جادویی، شونن، فراطبیعی
  • گروه سنی: نوجوانان

انیمه‌ی هفت گناه کبیره The Seven Deadly Sins که به عقیده‌ی بسیاری بهترین انیمه‌ های نتفلیکس Netflix می‌باشد، در بریتانیایی که همان انگلستان است، اتفاق می‌افتد. بریتانیایی که شامل چندین امپراتوری و گروه‌ها و قبایل مختلف از انسان‌ها، غول‌ها، پری‌ها، الهه‌ها و شیاطین است.

بریتانیایی که در ۳۰۰۰ سال قبل دچار نبردی سهمگین میان قوم شیاطین و چهار قوم دیگر شد. در نهایت هم قوم شیاطین مهر و موم شده و قدرت همه‌ی قوم‌ها به خاطر جنگ تضعیف می‌شود. اما حالا در یکی از امپراتوری‌های انسان‌ها اتفاقاتی میان شاه و شوالیه‌ها می‌افتد.

مرتبط: بهترین انیمه های شونن تمام دوران 

اتفاقاتی که شاهزاده سوم امپراتوری برای درست کردنشان، به دنبال هفت شوالیه‌ی خائن، معروف به هفت گناه کبیره، می‌گردد. شوالیه‌هایی با گذشته و شخصیت پردازی خاص‌. شوالیه‌هایی عجیب که هرکدام جذابیت خاص خود را دارند. همه‌ی این داستان در انیمه‌ای که داستان خیانت‌ها، احساسات، جنگ‌ها و زندگی‌ها‌را روایت می‌کند جمع شده است. انیمه‌ای که ندیدن آن حیف است!

ترتیب پیشنهادی تماشا

_ فصل اول با عنوان The Seven Deadly Sins به همراه دو قسمت OVA آن

_ چهار قسمت پیش‌نیاز فصل دوم با عنوان The Seven Deadly Sins: Signs of Holy War

_ فصل دوم با عنوان The Seven Deadly Sins: Revival of The Commandments

_ یک انیمه‌ی سینمایی با عنوان The Seven Deadly Sins the Movie: Prisoners of the Sky

_ ادامه هم هرچه آمد، بسم‌الله!

تریلر فصل اول انیمه‌ی هفت گناه کبیره The Seven Deadly Sins


Little Witch Academia

بهترین انیمه‌های نتفلیکس Netflix
  • استودیو: Trigger
  • ژانرها: ماجراجویی، کمدی، فانتزی، جادویی، مدرسه‌ای
  • گروه سنی: کودکان

مدرسه‌ یا آکادمی جادوگری، مدرسه‌ای که تو دنیای خیال و انیمه میشه پیداش کرد. مدرسه‌ای که جای جادوگر‌ها و کسایی که استعداد جادوگری دارند، است. اما خوب داستان ما مربوط به یکی از اینجور جادوگرها نیست! داستان در مورد دختری به نام کاگاری آتسوکی است. که شیفته یه جادوگر میشه و می‌ره به همون مدرسه‌ای که اون می‌رفته. تا مثل اون بشه.

داستان انیمه‌ی آکادمی جادوگران کوچک به همین صورته. انیمه‌ای که استودیو Trigger، استودیو سازنده‌ی انیمه‌ی Kill La Kill و انیمه‌ی سینمایی Promare اونو ساخته. اونم به صورتی که کاملاً مناسب بچه‌های کوچیک و سن پایینه، چون نه خشونتی درش هست و نه خونی.

در پس این داستان هم روایتی از تلاش‌ها، امیدها و ناامیدی هاست. ناامیدی‌هایی که شخصیت اصلی اونا رو متحمل میشه. اما بدون توجه به اونا فقط به هر قیمتی که شده میخواد راهش رو ادامه بده و بشه مثل جادوگر محبوبش.

انیمه‌ی مدرسه‌ی جادوگر کوچولو Little Witch Academia در ابتدا شامل یکی دوتا Anime Film بود. که حالت اسپین آف یا به عبارتی داستان جداگانه رو دارند. داستان اصلی هم از انیمه سریالی ۲۵ قسمتی این سری، آغاز می‌شود. البته شما هم می‌توانید این اسپین آف‌ها رو به عنوان قسمت ویژه، در وسط انیمه سریالی اصلی ببینید.

تریلر انیمه‌ی سریالی آکادمی جادوگران کوچک Little Witch Academia


Sirius the Jaeger

  • استودیو: MAPPA
  • ژانرها: اکشن، فراطبیعی، تاریخی، خون آشام
  • گروه سنی: جوانان

یک اکشن فراطبیعی با فاز خون آشامی به ساخت استودیو MAPPA، استودیو سازنده انیمه‌های another, dororo و BANANA FISH که با داستانی مرموز و گاهی نچسب همراه است. انیمه‌ای که با خون و خونریزی‌هایش به سبک خون‌آشامی و ترکیب آن با چاشنی زامبی‌های خون‌آشامی به یکی از انیمه‌های جذاب برای دوستداران انیمه‌های تاریک شده است!

مرتبط: بهترین انیمه‌های خون‌آشامی

در سال ۱۹۳۰ یک گروه موسیقی با کیس هایی به سبک سازهای موسیقی وارد توکیو ژاپن میشن، ولی اونها موزیسین نیستند و در واقع Jaeger یا شکارچی خون‌آشام هستند که به دنبال شکار این موجودات و فهمیدن اهدافشون، به توکیو آمده‌اند.

تریلر انیمه‌ی سیریوس شکارچی Sirius the Jaeger


Carole & Tuesday

بهترین انیمه‌های نتفلیکس Netflix
  • استودیو: Bones
  • ژانرها: علمی_تخیلی، موسیقی، درام، عاشقانه

انیمه‌ای که مستقل از هر مانگا، رمان و … مربوط به زمانی است که انسان‌ها در مریخ سکان شده‌اند. همزمان در آهنگ‌ها به جای صدای انسان، از ربات‌ها استفاده می‌شود و انسان نقش تنظیم کننده و ناظر را دارد.

در این زمان که دیگر هنر انسانی در آهنگ‌ها کمتر شده است. دو دختر به نام کارول و تیوزدی Carole & Tuesday که از آهنگ خواندن لذت می‌برند، تصمیم به شروع کار در این حرفه می‌کنند. به قول راوی هم باعث یک معجزه خواهند شد.

معجزه‌ای که هیچکس انتظارش را نداشت! معجزه‌ای که ناخداگاه ما را به انتظار موسیقی‌ای در غالب آهنگ و فراتر از موسیقی انیمه دروغ تو در آوریل می‌برد!

تریلر انیمه‌ی Carole & Tuesday


-A.I.C.O. -Incarnation

بهترین انیمه‌های نتفلیکس Netflix
  • استودیو: Bones
  • ژانرها: اکشن، علمی_تخیلی
  • گروه سنی: جوانان

انیمه‌ی بعدی نتفلیکس Netflix که حاصل دسترنج استودیو Bones هستش، A.I.C.O. Incarnation نام دارد. که به موضوع فاجعه حاصل از آزمایشات انسان‌ها و تلاش برای بهبود اوضاع در غالب یه انیمه ۱۲ قسمتی اشاره دارد.

انیمه‌ای که بیش از همه داستان آن و گذشته‌ی شخصیت‌هایش شما را درگیر خواهد کرد. انیمه‌ای که تلاش شخصیت‌ها برای کمک به یکدیگر و پایان دادن به فاجعه‌ای که آزمایش‌های اندام مصنوعی در پی داشته است را روایت می‌کند. و یک انیمه‌ی دلچسب است و بس!

طی شکست آزمایشی در مورد بافت های مصنوعی زنده، توده‌ای عظیم از همون بافت‌ها شروع به رشد غیرطبیعی در مسیر یک دره کرده و سر راهش همه چی رو در خودش حل می‌کنه.

حالا در جایی در مسیر همون دره، دختری به نام تاچیبانا آیکو که در همون آزمایشات حضور داشته، به درخواستی گروهی که ادعا میکنند هم مادر و برادرش در منطقه صفر زنده هستند و هم بدن فعلی آیکو چیزی جز یه بدن مصنوعی نیست، به سمت منطقه صفر حرکت می‌کند.

تریلر انیمه‌ی -A.I.C.O. -Incarnation


Magi: Adventure of Sinbad
Magi: Sinbad no Bouken

بهترین انیمه‌های نتفلیکس Netflix
  • استودیو: Lay-duce
  • ژانرها: اکشن، ماجراجویانه، فانتزی، جادویی، شونن
  • گروه سنی: نوجوانان

انیمه‌ی ماگی: ماجراجویی سندباد Magi: Adventure of Sinbad داستانی عمیق‌، شامل حکومت‌ها، جنگ‌ها، جامعه و اجتماع و دانجون‌های پر از گنج و جن دارد. اونم در کنار روایت داستانی درباره‌ی پسری به نام سندباد که قصد تغییر دنیا با ایجاد کشوری متحد رو داره. اولین قدمش هم با فتح یک دانجون آغاز می‌شود و همین طور به جلو حرکت می‌کند. خیلی‌ها را نیز با خود همراه می‌کند.

مرتبط: بهترین انیمه های فانتزی ؛ داستان‌‎هایی پر از خیال! 

پرده از رازهای کشورهای مختلف و مردمان مختلف برمیدارند و در عین حال با عزمی راسخ به سمت هدفش می‌رود. انیمه‌ی ماگی: ماجراجویی سندباد Magi: Adventure of Sinbad در اصل اسپین آفی برای انیمه‌ی ماگی است.

انیمه‌ای که داستان علی بابا و الائدین رو هم روایت می‌کنه و سندباد به عنوان پادشاه هفت دریا و یه شخص مهم درش شناخته می‌شود. پس شما در این انیمه داستان شروع پادشاه هفت دریا شدن سندباد رو خواهید دید. البته می‌توانید انیمه‌ی ماگی: ماجراجویی سندباد Magi: Adventure of Sinbad رو قبل یا بعد از سری ماگی Magi تماشا بکنید.

تریلر انیمه‌ی ماگی: ماجراجویی سندباد Magi: Adventure of Sinbad


Kakegurui

بهترین انیمه‌های نتفلیکس Netflix
  • استودیو: MAPPA
  • ژانرها: شونن، مدرسه، درام، روانشناختی، معمایی، بازی
  • گروه سنی: جوانان

دبیرستان هیاکائو، دبیرستانی که در اون نه قدرت، نه خرخونی و نه بابای گردن کلفت حرف اول رو میزنن. بلکه در این دبیرستان یه چیز سبب طی کردن قله‌های ترقی میشن، قدرت قماربازی! هرکس که این قدرت رو نداشته باشه، میشه گفت که تبدیل به پادو یا به عبارتی برده برای اونایی که دارن میشه.

داستان انیمه‌ی Kakegurui یکی از بهترین انیمه‌ های نتفلیکس Netflix در همین دبیرستان که نفوذ و قدرت بالایی رو دارد، جریان دارد. جایی که دختری به نام جابامی یومکو کسی که برای خود قمار، قمار می‌کنه با ورودش سبب دگرگونی اون میشه.

همزمان به لطف جابامی یومکو ما شاهد یکی از جالب‌ترین انیمه‌های روزگار با سبکی جدید هستیم. سبکی که علاوه بر نشان دادن احساسات فراوان به همراه یک مدرسه نسبتاً عادی و ذات آدم‌ها در شرایط خاص، با بیان دو چیز، تک بودن خودش رو ثابت می‌کنه.

اول: ذات مردم رو هرگز از روی ظاهر قضاوت نکنید.

دوم: هرگز قمار نکنید، حتی اگه جونتون بهش وابسته بود!

فصل دوم انیمه‌ی Kakegurui با عنوان Kakegurui ×× که در ادامه‌ی داستان جابامی یومکو در مدرسه‌ی قماربازان است.

تریلر فصل اول انیمه‌ی تسخیر کننده Kakegurui


Ajin: Demi-Human

بهترین انیمه‌های نتفلیکس Netflix
  • استودیو: Polygon Pictures
  • ژانرها: اکشن، ترسناک، معمایی، سنین، فراطبیعی
  • گروه سنی: جوانان

آجین: نیمه-انسان Ajin: Demi-Human یک مجموعه مانگای ژاپنی که توسط گامون ساکورای نوشته شده است. براساس این مانگا یک سه گانه فیلم سینمایی انیمه‌ای به نویسندگی هیروشی سکو و کارگردانی هیرویوکی سشیتا توسط استودیو انیمیشن پولیگون پیکچرز تهیه شده است.

البته یک انیمه سریالی هم از این سری تولید شده است که تا کنون دو فصل از آن پخش شده است. انیمه‌ای که با پرداختن به داستانی شبیه توکیوغول همراه است. در مورد موجوداتی نامیرا به نام آجین و پسری که متوجه می‌شود آجین Ajin است را روایت می‌کند. فقط به خاطر همین آجین Ajin بودن هم تحت تعقیب قرار می‌گیرد و وارد بازی آجین Ajin و انسان می‌شود.

مرتبط: معرفی بهترین انیمه‌های شبیه توکیو غول Tokyo Ghoul

بازی خشن که لذت یک آجین Ajin از بازی کشت و کشتار، درآمد یک انسان از شکار آجین Ajin و جامعه‌ی بی‌وفا و باوفا و کلی چیز دیگر رو به تصویر می‌کشد. آن هم در انیمه‌ای که می‌گوید: « ژاپن هم در انیمشین سه بعدی، حرف برای گفتن دارد! ».

تریلر فصل اول انیمه‌ی آجین: نیمه-انسان Ajin: Demi-Human


Violet Evergarden

بهترین انیمه‌های نتفلیکس Netflix
  • استودیو: Kyoto Animation
  • ژانرها: فانتزی، درام، بخشی از زندگی
  • گروه سنی: نوجوانان

یک شاهکار در درام انیمه‌ای که پولش رو نتفلیکس Netflix داده، کار ساختش رو Kyoto Animation به سبک “صدای سکوت” و “فراتر از محدودیت” انجام داده و ما هم لذتش رو میبریم.

در عین حال انیمه وایولت اورگاردن Violet Evergarden از اون دست انیمه‌هایی هستش که از همون قسمت اول با چنان قدرتی زیبایی هایش رو به رخ میکشه، احساساتش رو به تصویر میکشه، اشکتون رو درجا در میاره و در عین حال حیفتون بیاد که زود تمومش کنید.

مرتبط: دلایل تماشا کردن انیمه Violet Evergarden هنرمندانه به معنای واقعی

انیمه‌ی وایولت اورگاردن یکی دیگر از بهترین انیمه‌ های نتفلیکس Netflix روایت‌گر داستان دختری به همین نام است که در زمان کودکی به صورت اجباری وارد ارتش می‌شود و حتی ازش به عنوان سلاح یاد می‌کنند. دختری که در تمام ارتش فقط یک نفر یعنی سرگردی که مسئولشه رو به شدت قبول داره و همین سرگرد هم مفقود شده، اما در آخرین لحظات به وایولت میگه: « عاشقتم ». داستان انیمه هم از اینجا شروع میشه که وایولت تصمیم به کار در یک اداره پست می‌گیره تا معنای همین یه جمله رو بفهمه.

تریلر انیمه‌ی وایولت اورگاردن Violet Evergarden


B: The Beginning

از بهترین انیمه‌ های نتفلیکس Netflix
  • استودیو: Production I.G
  • ژانرها: اکشن، معمایی، پلیسی، روانشناسی، فراطبیعی، هیجان‌انگیز
  • گروه سنی: جوانان

انیمه‌ی بی: سرآغاز B: The Beginning که از نظر داستانی کاملاً مستقل از هرگونه مانگا می‌باشد، شما را با ژانری فراطبیعی و پلیسی جنایی رودررو میکنه. از طرفی با وجود اکشن جذاب و داستان مجهول و کاملاً متفاوت به همراه موسیقی که از قسمت اول در تمام صحنه‌های انیمه دیده می‌شود، نمی‌تونید بیخیال انیمه شوید.

تمامی این موارد دست به یکی کرده‌اند تا مارا باری دیگر با دنیایی همراه با جنایت‌های سایکوپس و خشونت‌های توکیوغول و احساسات شدید آن دو روبه‌رو کنند. همزمان اونقدر در کار پلیسی معمایی، کار این انیمه درسته که چند قسمت برای درک داستان وقت نیاز دارید. اما پس از درک، به یکی از بهترین انیمه‌هایی که دیدید تبدیل می‌شود.

مرتبط: بررسی انیمه B: the beginning

در کشور پادشاهی، قاتلی مرموز بی B شروع به کشتن مجرمین می‌کند. تنها ردی که از او باقی می‌ماند، چند پر سیاه و علامت بی B است. پلیس که از دخالت‌های بیرحمانه این قاتل در قانون خسته شده است، برای دستگیری این قاتل، یکی از کارآگاهان قدیمی خود به نام کیث فلیک معروف به گینی را دوباره به سر کار برمیگرداند.

همزمان گروهی از تبهکاران مرموز به نام « بازار ساز » که در دولت نیز نفوذ بسیاری دارند، در پی گرفتن این قاتل مرموز هستند. قاتل بی B هم دست روی دست نمی‌گذارد و با ادامه قتل هایش هردو را به مبارزه میکشد، تا به هدف اصلی خود برسد.

تریلر انیمه‌ی بی: سرآغاز B: The Beginning


Great Pretender

Great Pretender از بهترین انیمه‌ های نتفلیکس Netflix
  • سازنده: Wit Studio
  • تعداد قسمت ها: 23 قسمت
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی8.0

اگر طرفدار فیلم و سریال های سرقت محور مثل 11 یار اوشن یا خانه کاغذی هستید، انیمه کلاهبردار بزرگ یکی از بهترین گزینه ها برای شماست! این انیمه اورجینال نتفلیکس، که توسط استودیو ویت سازنده سه فصل اول اتک آن تایتان ساخته شده، راجع به یک خلافکار جوان ژاپنی به نام ماکوتو است که با جرم های کوچک زندگی اش را می گرداند. با این وجود، شرایط همیشه یکسان نیست و ماکوتو، بعد از آشنایی با یک مرد مرموز خارجی، پایش به خلاف هایی بسیار بزرگتر از تصوراتش باز می شود و مسیر زندگی اش تغییر می کند…

انیمه کلاهبردار بزرگ، آرت استایل خاص و جذابی دارد و به همین دلیل، موقع تماشای آن احساس خستگی نمی کنید. این انیمه، دارای شخصیت های متعدد و متنوعی است که با گذشت هر قسمت و گسترده تر شدن دنیای داستان، رشد می کنند و برای مخاطب ملموس تر و قابل درکتر می شوند. انیمه کلاهبردار بزرگ، پر از سکانس های اکشن، هیجان انگیز و معمایی است و به خوبی بیننده‌اش را سرگرم می کند.


Dorohedoro

Dorohedoro از بهترین انیمه‌ های نتفلیکس Netflix
  • سازنده: Q Hayashida
  • تعداد قسمت ها: 13 قسمت
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی8.2

دنبال یک داستان تک و منحصر به فرد و شخصیت هایی شگفت انگیز و به یادماندنی می گردید؟ پس انیمه دوروهیدورو را از دست ندهید. این انیمه، داستان دو همراه را روایت می کند که با همدیگر، جادوگران را شکار می کنند؛ چرا که جادوگران زندگی‌شان را جهنم کرده اند. با اینکه ممکن است انیمه دوروهدورو در نگاه اول کمی کلیشه ای به نظر برسد، اما این انیمه به مرور زمان بهترین بخش هایش را رو می کند و در نتیجه، زمانی که به خودتان می آیید، می بینید که نمی توانید آن را رها کنید.

کمدی سیاه در دل یک دنیای بی رحم، اکشن های خونبار، درگیری های ذهنی پروتاگونیست اصلی، پرداختن با شیوه ای نو به مسئله اختلاف طبقاتی و پیچش های داستانی خیره کننده، از جمله دلایل محبوبیت چشمگیر انیمه Dorohedoro هستند. اگر از آرکین و یا ریک و مورتی لذت بردید، نباید این انیمه را از دست بدهید.


Blue Period

Blue Period از بهترین انیمه‌ های نتفلیکس Netflix
  • سازنده: Tsubasa Yamaguchi
  • تعداد قسمت ها: 12 قسمت
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی7.8

انیمه Blue Period یکی از بهترین انیمه‌ های نتفلیکس Netflix و انیمه های مدرسه ای و درام است که همزمان با روایت یک داستان عمیق و زیبا، نکات جالبی درباره دنیای هنر به مخاطبان می آموزد. این انیمه، درباره دانش آموزی محبوب و باهوش به نام یاگوچی یاتوراست که دچار خستگی عاطفی شده است و حوصله زندگی اش را ندارد؛ تا اینکه با قدمی کوچک وارد جهان هنر و نقاشی می شود و بلاخره چیزی را پیدا می کند که به او احساس زنده بودن بدهد. انیمه Blue Period مثل یک نامه عاشقانه به تمام هنرمندانی است که زندگی‌شان را صرف هنر و عشق به آن کرده اند، چرا که چیزی عمیق در آن یافته اند که در هیچ جای دیگر مانند آن را ندیده اند.

در حال حاضر، شما می توانید یک فصل 12 قسمتی از انیمه Blue Period را در نتفلیکس تماشا کنید.


The Way of the Househusband

The Way of the Househusband از بهترین انیمه‌ های نتفلیکس Netflix
  • سازنده: Kousuke Oono
  • تعداد قسمت ها: 10 قسمت
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی7.3

اگر دنبال یک انیمه کمدی تک و منحصر به فرد می گردید که واقعا از عهده خنداندن شما بربیاید، پس انیمه “راه و روش یک مرد خانه دار” را از دست ندهید. این انیمه، به یکی از روسای سابق یاکوزا می پردازد که تصمیم گرفته از این کار بازنشسته شود و یک زندگی عادی داشته باشد. او می خواهد بقیه عمرش را، یک مرد خانه دار باشد و با مسائل روزمره و پیش پا افتاده – از نظر ما – سر و کله بزند. با این وجود، او همه چیز را به شدت جدی می گیرد و همین جدیت و ابهت خاص او به عنوان یکی از اعضای سابق یاکوزا، باعث ایجاد موقعیت های بامزه و جالبی می شود که در هر قسمت، سرگرم کننده است.

با اینکه بسیاری از مخاطبان عقیده دارند که مانگای منبع اقتباس The Way of the Househusband از جذابیت بیشتری برخوردار است، تماشای انیمه نیز خالی از لطف نیست.

Baki

انیمه باکی از بهترین انیمه‌ های نتفلیکس Netflix
  • سازنده: TMS Entertainment
  • تعداد قسمت ها: 26 قسمت
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.7

انیمه باکی، که یکی از بهترین انیمه های رزمی است، راجع به مرد جوانی به نام باکی هانماست که به لطف سختکوشی هایش، هیچ کس در یک مبارزه حریفش نمی شود. او آنقدر افسانه ای است که پنج نفر از خشن ترین و افسارگسیخته ترین زندانیان جهان، که محکوم به اعدام هستند، دور هم جمع می شوند تا با باکی مبارزه کنند و از او شکست بخورند. این پنج نفر، آنقدر بی بدیل و قدرتمند هستند که تا به حال از هیچ کس شکست نخورده اند و حالا، امید دارند که بتوانند یکبار کسی را پیدا کنند که مبارزه با او، لذت بخش و چالش برانگیز باشد…

انیمه باکی، یکی از انیمه های شونن خشن محسوب می شود که تماشای آن، برای مخاطبان بزرگتر مناسب است. با وجود اینکه پایان انیمه باکی کمی برای طرفداران ناامیدکننده بود، اما با چشم پوشی از این قضیه، تماشای این انیمه همچنان لذت بخش است. درست است که این انیمه نتوانست به شهرت فوق العاده و آنچنانی دست پیدا کند (هرچند محبوبیت نسبتا زیاد فعلی آن غیرقابل انکار است) اما داستان آن آنقدر خوب است که گاهی اوقات با امثال Gantz و برسرک مقایسه می شود.

امیدوارم که معرفی بهترین انیمه‌ های نتفلیکس Netflix نهایت لذت رو ببرید.