انیمه های برتر به انتخاب مجله وارونه ! لیستی کامل و جذاب از برترین انیمه های طول تاریخ!

با درودی فراوان خدمت شما دوستان انیمه‌باز گرامی! امروز خدمت رسیدیم تا به معرفی بهترین انیمه های سریالی بخش سیزدهم بپردازیم. اگر تابحال مطالب بهترین انیمه‌های ما رو دنبال نکردید. توصیه دارم که همیشه بهترین انیمه‌ها رو از محله وارونه دنبال کنید. که کلی معرفی جذاب رو درش داره. اما قبلش بیاین به قسمت سیزدهم بهترین انیمه‌های سریالی تاریخ بپردازیم.

بهترین انیمه ‌های سریالی بخش سیزدهم همچون سایر لیست‌های انیمه هایی که حتما باید ببینید به معرفی بهترین انیمه‌های تاریخ می‌پردازد. در این لیست حداکثر تنوع برای رسیدن به حداکثر رضایت مخاطب گنجانده شده است. گرچه برعکس لیست قبلی، انیمه‌ها گاهی خشن‌تر، جدی‌تر و بزرگسالانه‌تر شدن. که توصیه دارم اگر با روحیات و سن شما سازگار نیستند، آن‌ها را تماشا نکنید.


مطالب زیر رو هم پیش از بهترین انیمه های سریالی بخش سیزدهم بر بدن بزنید.


نکاتی که در هنگام مطالعه بهترین انیمه های سریالی بخش سیزدهم بهتره در وجودتون حک کنید.

۱_ هر انیمه‌ای چه در این لیست و چه در دیگر لیست‌ها در مجله وارونه معرفی شود. یعنی در سبک خودش خیلی خوفه و میتونید با خیال راحت برید تو کارش! گرچه برخی نیاز به تفکر و زمان بیشتری برای ارتباط برقرار کردن با شما، دارند.

۲_ اگه انیمه‌ای که خیلی خوف تشریف دارد! در لیست نبود. قصه نخورید و به ما تو دل‌تون فحش ندید. به جاش در بخش نظرات معرفیش کنید. تا در بخش‌های بعدی، معرفی بشه.

۳_ این را به خاطر داشته باشید که تلاش شده که این لیست و سایر لیست‌های سایت، بر اساس قوانین و مقررات کشور تهیه شود. البته لطفاً دقت فرمایید که برخی آثار، مانند انیمه‌های اکشن یا خشن ممکن است با سلیقه شما جور نباشد.


نکات زیر رو علاوه بر بهترین انیمه‌هایی که حتماً باید آن‌ها را تماشا کنید! بخش‌ سیزدهم در تمام مطالب سایت به یاد داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌توانید، به کانال نماشای، کانال یوتوب و کانال اینستاگرام ما مراجعه و دنبالش کنید. یا اگر دلتون خواست برای اطلاع رسانی بهتر، نوتیفیکیشن سایت رو فعال کنید.

۲_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی! و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل و بحث‌های بی‌خود خودداری کنید. تا مجبور نشیم با شما و خودمون برخورد کنیم.

۳_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با در نظر گرفتن نکات بالا شما را به تماشای بهترین انیمه های سریالی بخش سیزدهم دعوت می‌کنیم.


۶۱_ Angel Beats!

بهترین انیمه‌های سریالی بخش سیزدهم

کارگردان: Seiji Kishi
نویسنده: Jun Maeda
برگرفته از: مستقل
موسیقی: Jun Maeda ,Anant-Garde Eyes
استودیو: P.A. Works
ژانرها: اکشن، درام، کمدی، مدرسه‌ای، فراطبیعی
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: April 3, 2010

اگه قرار بود یه انیمه احساسی که قلب آدم رو درد بیاره، معرفی کنم. انیمه ضربان فرشته Angel Beats! رو معرفی می‌کردم. این اثر به خاطر فضای خاطره انگیز، آرمانی، احساسی و کمدی که دارد. توان رقابت با آثار معروف دنیای انیمه را در خود دارد. طی چند سال گذشته نیز جای خود را به عنوان یکی از بهترین انیمه‌های تاریخ، اثبات کرده است. جالب اینجاست که با اینکه جزو انیمه‌های ایسکای هم به حساب می‌آید. فضای آن بیشتر به یک انیمه، کمدی، درام مدرسه‌ای شبیه است. تا یک انیمه تمام فانتزی ایسکای!

داستان انیمه Angel Beats!

در انیمه Angel Beats! یک دنیای مدرسه مانند به تصویر کشیده شده است. در این جهان شخصیت‌هایی که در زندگی عادی با پشیمانی مرده‌اند. دوباره زنده می‌شوند. اما دیگر نمی‌میرند. به عبارتی جهانی است بدون مرگ! تنها راه فرار از آن، پدیده‌ای است که به دلایلی نامعلوم سبب محو شدن افراد به مقصدی نامعلوم می‌شود. اما چه کسی دوست دارد، که این آخر کارش باشد؟ در این بین تمام افرادی که از قبل به این جهان آمده‌اند. با دختری که فکر می‌کنن یه فرشته هستش و اومده تا اونا رو ناپدید کنه، می‌جنگند.

تریلر انیمه Angel Beats!

۶۲_ Baccano!

بهترین انیمه های سریالی بخش سیزدهم

کارگردان: Takahiro Omori
نویسنده: Noboru Takagi
برگرفته از: رمان کوتاه
نویسنده رمان کوتاه: Ryōgo Narita
موسیقی: Makoto Yoshimori
استودیو: Brain’s Base
ژانرها: اکشن، کمدی، تاریخی، معمایی، فراطبیعی
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: July 26, 2007

اگر بعد از مدت‌ها یه انیمه با روایت داستانی متفاوت رو هوس کردید. بنده تماشای انیمه Baccano! رو به شما توصیه می‌کنم. این اثر که بر اساس رمانی با همین که تاکنون هم ادامه دارد، ساخته شده است. داستان‌های جداگانه در زمان‌های جداگانه، در رابطه با جاودانگی، مافیا، خانواده، عشق و عدالت را بیان می‌کند. که در نهایت همگی به یک نقطه مشترک می‌رسند.

به عبارتی تا وقتی به پایان راه انیمه Baccano! نرسیده‌اید. تنها، تکه‌های جداگانه از چند داستان متفاوت را تجربه خواهید کرد. که هرچه در داستان جلوتر می‌روید. نشان داده می‌شود که هرکدام از این‌ها با دیگری متفاوت و در عین حال ارتباط دارد. نکته جالب دیگر این است که در هر داستان، آدم بد و خوب، گاهی وجود نخواهد داشت. شاید هم بتوان گفت یک شخصیت تمام منفی داریم.

تریلر انیمه Baccano!

۶۳_ Monogatari (series)

بهترین انیمه های سریالی بخش سیزدهم

کارگردان: Akiyuki Shinbo
نویسنده: Shaft ,Akiyuki Shinbo
برگرفته از: رمان کوتاه
نویسنده رمان کوتاه: Nisio Isin
موسیقی: Satoru Kōsaki
استودیو: Shaft
ژانرها: عاشقانه، فراطبیعی، معمایی، خون‌آشام
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: July 3, 2009

یکی از بزرگ‌ترین و عجیب‌ترین انیمه‌های معمایی تاریخ بشر، سری انیمه‌های Monogatari هستش. این اثر داستان پسری نیمه خون‌آشام را بیان می‌کند. و وی را در مقابل داستان‌های متفاوت از ارواح، طلسم‌ها و موجودات فراطبیعی قرار می‌دهد. در Monogatari (series) داستان به گونه‌ای روایت می‌شود. که مخاطب بعد از چند قسمت اصلا خسته نخواهد شد. داستان هم همیشه برای مخاطب تازگی خواهد داشت.

جدای از این بحث، طراحی‌ها و نوع استفاده از انیمیت از تمام انیمه‌های موجود عجیب‌تر است. اگر بخواهید برایتان مثال بزنم باید بگویم که مخاطب در خیابان، تنها شخصیت‌های اصلی را مشاهده می‌کند. فضا، فضای روشنی است. دوربین با حرکت‌های جالب خودش، سبب درآمدن از یکنواختی می‌شود. اما لازم به ذکر است که در این اثر، صحنه‌ها و سخنان سنگین و گاها بزرگسالانه گفته می‌شود. که تماشای آن را به افراد زیر سنین جوانی، توصیه نمی‌کنم.

ترتیب تماشای سری انیمه‌های Monogatari بر اساس آرک بندی

فصل اول انیمه Monogatari

Bakemonogatari
Kizumonogatari
Nisemonogatari
Nekomonogatari (Black)

فصل دوم انیمه Monogatari

Nekomonogatari (White)
Kabukimonogatari
Otorimonogatari
Onimonogatari
Koimonogatari
Hanamonogatari

فصل سوم انیمه Monogatari

Tsukimonogatari
Owarimonogatari I
Koyomimonogatari
Owarimonogatari II
Zoku Owarimonogatari

نکته: برای اطلاعات بیشتر درباره اثر فوق می‌توانید “انیمه مونوگاتاری Monogatari را با چه ترتیبی تماشا کنیم؟” یا “چرا باید انیمه Monogatari را تماشا کرد؟ متفاوت اما خاص” را مطالعه کنید!

تریلر آرک اول سری انیمه‌های Monogatari با عنوان Bakemonogatari

۶۴_ JoJo’s Bizarre Adventure

عنوان ژاپنی: JoJo no Kimyou na Bouken (TV)
کارگردان: Naokatsu Tsuda ,Ken’ichi Suzuki
نویسنده: Yasuko Kobayashi
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Hirohiko Araki
موسیقی: Hayato Matsuo
استودیو: David Production
ژانرها: اکشن، ماجراجویانه، فراطبیعی، خون‌آشام، شونن
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: October 5, 2012

انیمه JoJo’s Bizarre Adventure که یکی از سری های جذاب انیمه‌ای است. به سادگی تمام می‌تواند لقب فیلم هندی دنیای انیمه را کسب کند. چراکه در این اثر مخاطب با فضای جذابی روبه‌رو خواهد شد که در عین هندی بازی، در تمام انیمه‌ها تک خواهد بود. اکشن جذاب، فراطبیعی بودن و به کار بردن طعم دنیای خون‌آشامی در یک ماجراجویی بزرگ، از دیگر نکات قابل توجه انیمه JoJo’s Bizarre Adventure می‌باشد. لازم به ذکر است که این سری، یک نسخه قدیمی نیز دارد، که کلاسیکه! همچنین ادامه داستان در آن نیست.

داستان انیمه JoJo’s Bizarre Adventure

در دوران انقلاب صنعتی در یکی از بخش‌های اروپا، به طور اتفاقی مردی ثروتمند توسط مردی طمع‌کار نجات پیدا می‌کند. چند سال بعد پسر همین مرد، پس از مرگ پدرش. برای به چنگ آوردن ثروت به دنبال مرد ثروتمند می‌رود. برای شروع هم تصمیم به نابود کردن فرزند وی از نظر روحی می‌کند. که برای این امر، دست به رقابت با وی هم می‌زند. اما یک روز متوجه قدرت عجیب یک نقاب می‌‌شود. که توانایی تبدیل انسان‌ها به خون‌آشام‌های قدرتمندی را دارد.

تریلر انیمه JoJo’s Bizarre Adventure

۶۵_ Black Lagoon

بهترین انیمه های سریالی بخش سیزدهم

کارگردان: Sunao Katabuchi ,Kenichi Kawamura
نویسنده: Sunao Katabuchi
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Rei Hiroe
موسیقی: Edison
استودیو: Madhouse
ژانرها: اکشن، سینن
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: April 8, 2006

انیمه Black Lagoon از اون دست آثار هستش. که شاید شروع آن کلیشه‌ای به نظر برسد. ولی بعد از آن، لحظه‌ای نیست که مخاطب خسته شود. لازم به ذکره این انیمه، فضای کاملا بزرگ‌سالانه دارد. که برای کودکان اصلا مناسب نیست. در انیمه Black Lagoon شخصیت اصلی به طور اتفاقی در یک سفر کاری توسط دزدان دریایی گروگان گرفته می‌شود. اما قبل از اینکه متوجه چیزی بشود. به همین دزدان دریایی ملحق می‌شود.

اما این تازه شروع ماجراست. چراکه وی بعد از ملحق شدن به این شرکت حمل و نقل دریایی که گاهی قانون را دور می‌زند. وارد شهری می‌شود که به معنای واقعی کلمه بهشت خلافکارهاست. چراکه همه دستی تو کار خلاف دارن. مخاطب در این شهر با انواع مافیا، شخصیت‌ها، نیروهای ارتش، قاتل‌ها، رازها و احساسات روبه‌رو می‌شود. اما در نهایت این شهر، شهری است که بدون عدالت، خیلی‌ها را در خودش هضم کرده است.

تریلر انیمه Black Lagoon

مطالبی که پس از بخش سیزدهم بهترین انیمه های سریالی تاریخ بهتره بر بدن بزنید.


امیدوارم که از انیمه‌های موجود در بهترین انیمه هایی که حتما باید آنها را تماشا کنید ! بخش سیزدهم نهایت لذت رو ببرید. چه الآن و چه در آینده‌ای بسیار دور و نزدیک! نظراتتون رو هم در مورد این مطلب و مطالب آینده، حتماً در اختیار ما قرار بدهید. که حسابی به هم‌فکری شما نیازمندیم.

همچنین تمامی دوستانی که علاقه به همکاری در بخش انیمه و سایر بخش‌های مجله وارونه دارند. میتوانند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com اعلام همکاری کنند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید