“خون آشامی” هرگز یک ژانر به خصوص در دنیای سینما، تلویزیون و ادبیات نبوده؛ با این وجود، هر سال محصولات فرهنگی، هنری و همینطور سرگرمی ساز فراوانی درباره این موجودات افسانه ای منتشر می شوند. مدیوم انیمه نیز از این موضوع استثناء نیست و انیمه های خون آشامی زیادی به محبوبیت دست پیدا کرده اند. دنیای انیمه، به سبک روایت منحصر به فردش معروف است و به همین دلیل، انیمه های خون آشامی، معمولا دیدگاه جدیدتری را نسبت به آثار آمریکایی به نمایش می گذارند و اغلب، به خوبی با ژانر عاشقانه ترکیب می شوند. در ادامه، همراه مجله وارونه باشید تا بهترین انیمه های عاشقانه خون آشامی را به شما معرفی کنیم.


خرید انواع تیشرت انیمه ای در فروشگاه وارونه


بهترین انیمه های عاشقانه خون آشامی

Vampire Knight

Vampire Knight از بهترین انیمه های عاشقانه خون آشامی

قدیمی ترین خاطره ای که یوکی در ذهن دارد، مربوط به شبی زمستانی است؛ زمانی که او مورد حمله یک خون‌آشام قرار می گیرد و خون‌آشام دیگری او را نجات می دهد. ده سال بعد، یوکی به عنوان دخترخوانده رئیس آکادمی صلیب، وظیفه نگهبانی آکادمی را به عهده می گیرد. او کانامه، خون‌آشام ناجی‌اش، که نماینده کلاس “شب” است را دوست دارد. کلاس شب، کلاسی مخصوص برای خون‌آشام های جوان است.

در ادامه بخوانید » بهترین انیمه های برشی از زندگی | 40 انیمه slice of life 

در کنار کانامه، زیرو و دوست دوران بچگی‌اش قرار دارند. زیرو، خون‌آشامی است که به شدت تلاش می کند به یک خون‌آشام سطح E (کاملا بدون انسانیت) تبدیل نشود و در طرف دیگر، دوست دوران کودکی کانامه، به خاطر کشته شدن خانواده اش توسط یک خون‌آشام، نفرت عمیقی نسبت به موجودات ماورایی دارد.

آیا رئیس آکادمی صلیب می تواند صلح بین انسان ها وموجودات ماورایی را حفظ کند؟ آیا خون‌آشام ها از شرایط فعلی سوءاستفاده نمی کنند؟ اعتماد در این شرایط راه نجات است یا راه نابودی؟ این ها سوالاتی هستند که در انیمه Vampire Knight بارها و بارها مطرح می شوند.

Rosario + Vampire

Rosario + Vampire از بهترین انیمه های عاشقانه خون آشامی

انیمه Rosario + Vampire درباره پسری جوان به نام سوکونه آئونو است که هیچ نکته قابل توجهی ندارد. او در تمام آزمون های ورودی دبیرستان ها، مردود می شود و در حالی که فکر می کند دیگر هیچ چاره ای ندارد، پدرش به صورت کاملا شانسی تبلیغات مدرسه یوکای را پیدا می کند. مدرسه یوکای، مدرسه ای برای هیولاها و افراد با قدرت های فراطبیعی است. در همین مدرسه است که آئونو، موکا، یک دانش آموز خون‌آشام، را ملاقات می کند. موکا، دختری الهه مانند و پرانرژی و سرخوش است که شخصیت دوگانه و قدرت های فراوانش را از دیگران پنهان می کند. این موضوع، بعد از اینکه گردبند موکا پاره می شود، برای آئونو آشکار می شود.

در ادامه، آئونو و موکا، به عنوان یک خون آشام رده S، با بسیاری از موجودات فراطبیعی و شرور می جنگند. آنها دوستان زیادی پیدا می کنند و ماجراهای زیادی را پشت سر می گذارند.



Actually, I Am…

Actually, I Am… از بهترین انیمه های عاشقانه خون آشامی

آساهی کورومینه، دانش آموزی است که نخود در دهانش خیس نمی خورد و نمی تواند هیچ رازی را نگه دارد. با چنین خصلتی، او متوجه می شود که یکی از همکلاسی هایش، یوکو شیراگامی، یک خون آشام است. یوکو با جدیت تمام از او می خواهد که رازش را حفظ کند؛ چرا که پدرش او را تهدید کرده که اگر هویت مخفی اش به عنوان یک خون آشام لو برود، او را به جای دیگری منتقل خواهد کرد.

آساهی، تمام تلاشش را برای حفظ راز یوکو انجام می دهد، اما روزها اصلا به او آسان نمی گذرند! از طرفی، میکان، دوست دوران کودکی او، یوکو و آساهی را تحت فشار می گذارد تا بیشتر راجع به یوکو بداند و از طرف دیگر، آساهی کم کم متوجه رازهای بقیه دختران مدرسه می شود و اوضاع، هر روز از دیروز برایش سخت تر می شود…



Arifureta: From Commonplace to World’s Strongest

Arifureta: From Commonplace to World’s Strongest از بهترین انیمه های عاشقانه خون آشامی

هاجیمه ناگومو، دانش آموزی دبیرستانی است که به خاطر رابطه اش با آیدل کلاس، کائوری شیراساکی، مورد آزار و اذیت همکلاسی هایش قرار می گیرد. با این وجود، قرار نیست که او برای همیشه یک دانش آموز مظلوم باقی بماند، چرا که بعد از ایسکای شدن او و همکلاسی هایش به یک دنیای فانتزی، ورق ها برمی گردند. در این دنیا، هاجیمه و همکلاسی هایش، هر کدام قدرت های جادویی پیدا می کنند؛ اما از شانس بد، قدرت هاجیمه، یعنی تبدیل مواد جامد، چندان آش دهان سوزی نیست و به کارش نمی آید.

در ادامه، در جریان حمله به یک سیاهچال، یکی از همکلاسی های هاجیمه به او خیانت می کند و او را به ته چاه می اندازد. هاجیمه، برای فرار از آنجا، سلاح هایی قدرتمند می سازد و با کشتن تک تک هیولاها، قدرت های شیطانی به دست می آورد. در ادامه، او با یک خون‌آشام به نام یو و یک اژدها به نام عمو شی و چندین نفر دیگر آشنا می شود.

Trinity Blood

Trinity Blood از بهترین انیمه های عاشقانه خون آشامی

انیمه Trinity Blood که به عقیده بسیاری از انیمه بازان، از بهترین انیمه های خون‌آشامی محسوب می شود، حال و هوایی تاریخی دارد. این انیمه علمی – تخیلی و اکشن، در دنیای 500 سال پیش جریان دارد و وضعیت نگران کننده ای از زمین و ساکنانش را به نمایش می گذارد. موضوع اصلی این انیمه، نبردی خونین و دشوار بین انسان ها و موجودات ماورایی است که هرکدام می خواهند جایگاه خود به عنوان قدرت اصلی را تحکیم کنند و از حیات خود و نسل های آینده‌شان، اطمینان حاصل کنند. انیمه ترینیتی بلاد، داستان هایی مربوط به سازمان های مخفی و راهبان و کشیش هایی پرنفوذ را روایت می کند که اگر طرفدار انیمه های جاسوسی باشید، حتما از آن لذت خواهید برد.



?Is This a Zombie

?Is This a Zombie از بهترین انیمه های عاشقانه خون آشامی

آیکاوا آیومو، یک دانش آموز عادی دبیرستان است که سرش به زندگی خودش گرم است و کاری به کار کسی ندارد. البته شرایط عادی و پایدار او، فقط تا زمانی که او توسط یک قاتل زنجیره ای به قتل می رسد ادامه دارد. بعد از مرگ، یک جادوگر او را به عنوان یک زامبی به زندگی برمی گرداند و از او می خواهد که در ازای این لطفش، به عنوان دستیار او کار کند. در ادامه، آیکاوا، به صورت ناخواسته، قدرت های یک ماسو-شوجو به نام هارونو را جذب می کند و به یک ماسو-شوجو تبدیل می شود.

در ادامه، آیکاوا باید بخش های مختلف زندگی اش را با هماهنگ کند و متعادل باشد. او به جادوگر کمک می کند، باید وظایفش به عنوان یک ماسو-شوجو را انجام دهد، به زندگی عادی اش برسد و تحقیقاتش را درباره قاتلش به یک نتیجه برساند.

Blood Lad

Blood Lad از بهترین انیمه های عاشقانه خون آشامی

استز، یک خون آشام مثل بقیه خون آشام ها نیست. او از خون تغذیه نمی کند و هنوز که هنوز است، خودش را خون آشام نمی داند. در واقع، او با مشکلاتی جدی در زمینه پذیرش هویتش دست و پنجه نرم می کند. استز، فرمانروای سرزمینی است که در بخشی از قلمروی شیاطین قرار دارد. یک روز، زنی جوان به نام فویومی یاناگی وارد این سرزمین می شود و با استز ملاقات می کند. متاسفانه، قبل از اینکه مدت زیادی بگذرد، فویومی توسط یک گیاه گوشتخوار شکار می شود و به یک روح تغییر شکل می دهد. استز، تصمیم می گیرد برای احیای او، به ماموریت هایی برود و آنجا، با رقیبان و دشمنان زیادی روبرو می شود.



Devils’ Line

Devils’ Line از بهترین انیمه های عاشقانه خون آشامی

در یک عصر عادی که سوکاسا تایرا، به همراه دوستش، شوتا، به خانه برمی گردد، او توسط یک غریبه تعقیب می شود. در ادامه، معلوم می شود که غریبه، یوکی آنزای، یک بازپرس نیمه شیطان است که از توانایی هایش برای شکار و دستگیر کردن شیاطین استفاده می کند. دوست سوکاسا، یعنی شوتا، به خاطر شیطان بودن و مظنون بودن برای قتل های سریالی، دستگیر می شود. سوکاسا که به خاطر نجات جانش از یوکی قدردان است، او را به خانه اش دعوت می کند و ناگهان، مورد حمله او قرار می گیرد.

خوشبختانه، یوکی به لطف داروهای مخصوصی که مصرف می کند، قادر است که جلوی خود را بگیرد؛ چرا که او باید مثل تمام شیاطین دیگری که می خواهند در صلح و آرامش در کنار انسان ها زندگی کنند، حواسش به عطشش برای خون باشد. بعد از این، سوکاسا و یوکی دوباره با هم ملاقات می کنند و سوکاسا می فهمد که کسانی مثل یوکی، به لطف مواد مخدر، می توانند امیال خودشان را کنترل کنند و همرنگ جماعت انسان ها شوند. در ادامه، سوکاسا و یوکی، بارها و بارها هم را می بینند و طبق چیزی که یوکی ادعا می کند، همه اینها فقط برای محافظت از سوکاساست.

Dance in the Vampire Bund

Dance in the Vampire Bund از بهترین انیمه های عاشقانه خون آشامی

داستان انیمه Dance in the Vampire Bund حول محور مینا تپس، شاهدختی که به همه خون آشام ها فرمانروایی می کند، و محافظ او، آکیرا می چرخد. مینا، که از قرن ها انزوا و تنهایی خسته شده، در ازای پرداخت بدهی های دولت ژاپن، محلی در سواحل این کشور می سازد که با نام فدراسیون یا باند معروف است. فدراسیون، جایی است که خون آشام ها می توانند بدون ترس، خودشان را نشان دهند.

سپس، مینا وجود خون آشام ها و تمایلش به همزیستی صلح آمیز این دو گونه را به دنیا اعلام می کند؛ که متاسفانه، این افشاسازی، به آن خوبی که انتظار داشت، پیش نمی رود. انسان های وحشت زده و خون آشام های افراطی به جان هم می افتند و درگیری تمام عیاری رخ می دهد که اهداف صلح طلبانه مینا را، با موانع پیچیده ای روبرو می کند.



Vampire Princess Miyu

Vampire Princess Miyu از بهترین انیمه های عاشقانه خون آشامی

میو، مثل بقیه خون آشام ها نیست. او فقط از کسانی تغذیه می کند که رضایت دارند و همچنین، برخلاف بقیه خون آشام ها، از روشنایی روز، آب مقدس و صلیب فراری نیست. میو، از نوادگان خانواده ای است که شینماها – موجوداتی که در مانگا به عنوان شیاطین و در انیمه، به عنوان موجوداتی نیمه شیطان – نیمه خدا شناخته می شوند – را شکار می کردند و آنها را به دنیای خودشان بازمی گردانند. بعد از گذشت چندین سال، حالا به نظر می رسد که میو، ماموریت های تازه ای دارد…



Strike the Blood

Strike the Blood از بهترین انیمه های عاشقانه خون آشامی

انیمه Strike the Blood یکی دیگر از بهترین انیمه های عاشقانه خون آشامی درباره کوجو آکاتسوکی، یک خون آشام دبیرستانی و یوکینا هیمراگی، یک شمن شمشیرزن جوان است که در ژاپن، در جزیره ایتوگامی زندگی می کنند. ایتوگامی، که با نام مستعار سرزمین شیاطین شناخته می شود، محل قراردادی بین انسان ها و موجودات ماورایی است که با هدف زندگی صلح آمیز گونه های مختلف در کنار هم نوشته شده است.

البته این فقط ظاهر است و در باطن، موجودات فراطبیعی، مجبورند برای اهداف آزمایشی انسان ها، در محدوده ایتوگامی باقی بمانند. یوکینا هیمراگی، به ایتوگامی فرستاده می شود تا کوجو آکاتسوکی را تحت نظر بگیرد؛ چرا که کوجو، احتمالا قوی ترین خون آشام است و ممکن است تعادل پیمان مقدس گونه ها را به هم بریزد.

Lunar Legend Tsukihime

Lunar Legend Tsukihime از بهترین انیمه های عاشقانه خون آشامی

دوران کودکی شیکی تونو، با تصادفی جدی همراه بود که او را به شدت مجروح و ضعیف و از اعضای خانواده اش، دور کرد. شیکی مدت زیادی را با اقوام دور خود زندگی می کند و از بعد از تصادف، به توانایی عجیبی دست پیدا می کند: دیدن خطوط مرگ. خطوط مرگ، همه چیز و همه کس را تشکیل می دهند و دیدن آنها، عواقبی را برای شیکی به همراه دارد.

زمانی که شیکی، شانزده ساله می شود، خواهرش آکیها، از او می خواهد که به خانه بیاید؛ زیرا پدرشان از دنیا رفته. خواهر شیکی، با دو خدمتکارش زندگی می کند و زمانی که شیکی با آنها روبرو می شود، متوجه می شود اتفاقات مشکوکی در حال رخ دادن هستند و خانواده اش، حتما در حال پنهان کردن چیزهایی از او هستند.

در حالی که شیکی، نمی تواند توضیحی برای حوادث اطرافش پیدا کند، یک روز به خودش می آید و می بیند که دختر جوان زیبایی را در خیابان به صورت وحشیانه ای کشته است. بعد از این اتفاق، شیکی سعی می کند خودش را قانع کند که این فقط یک خواب بوده؛ اما آن دختر، در روز قبل از حادثه، جلوی مدرسه، منتظر شیکی ایستاده بود و این، نکته ای نیست که شیکی به راحتی از کنارش بگذرد…



Karin

Karin از بهترین انیمه های عاشقانه خون آشامی

انیمه Karin درباره کارین مارکر، دختر بزرگ یک خانواده خون آشام ساکن ژاپن است. کارین دارای ویژگی هایی است که برای خون آشام ها، بسیار شگفت انگیز هستند: اول اینکه او به پرتوهای فرابنفش حساس نیست و می تواند به راحتی در روشنایی روز رفت و آمد کنند. و دوم اینکه ارگانیسم بدن او، به طوری است که مثل همنوعانش، نیاز به خون انسان ندارد، در عوض، بدن او تمایل دارد که خودش آن را تولید کند. این موضوع، باعث شده او به صورت مداوم و شدید، خون دماغ شود.

کارین که می خواهد راز خانواده اش را حفظ کند تا بتواند به عنوان یک دانش آموز دبیرستانی عادی زندگی کند، بعد از آشنایی با کنتا در مدرسه، با چالش هایی روبرو می شود. خونریزی های مداوم کارین، باعث مشکوک شدن کنتا می شود و شروع به سوءظن درباره هویت واقعی کارین می کند…



Vassalord

Vassalord از بهترین انیمه های عاشقانه خون آشامی

انیمه Vassalord یکی از بهترین انیمه های عاشقانه خون آشامی است که درباره یک سازمان شکار خون آشام هاست که در واتیکان قرار دارد.

بخش عمده ای از نیروهای این سازمان را خود خون آشام ها تشکیل می دهند. آنها، تلاش می کنند با راه های مختلف، عطش خود به خون را کنترل کنند و در مقابل خون آشام های جنایتکار بایستند. هر کدام از آنها، گذشته ای مرموز و پر حادثه دارد و همگی، سعی می کنند به نحوی با آن مواجه شوند.

Bakemonogatari 

Bakemonogatari  از بهترین انیمه های عاشقانه خون آشامی

سری مونوگاتاری، یکی از خوش نام ترین و پرمحتواترین مجموعه ها در دنیای انیمه محسوب می شود. این سری، دنیاسازی جذابی دارد، از حال و هوایی بیخیال برخوردار است، مفاهیم عمیق و تم های فلسفی دارد و دیدنش برای همه واجب است. ممکن است تعداد نسبتا زیاد بخش های مونوگاتاری، شما را هنگام ورود به این دنیای جذاب، تاحدودی گیج و سردرگم کند؛ به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم که حتما نگاهی به مطلب ترتیب تماشای سری مونوگاتاری بیندازید.

انیمه Bakemonogatari، از دید بسیاری از طرفداران مونوگاتاری، بهترین انیمه این سری محسوب می شود. با این حال، بهتر است پیش از تماشای این انیمه، با مونوگاتاری آشنایی کافی داشته باشید و انیمه های قبلی را تماشا کرده باشید تا داستان آن را بهتر متوجه شوید. مونوگاتاری، داستان پسری عادی است که مشغول تحصیل در سال سوم دبیرستان است. بعد از اینکه طی یک حادثه، او با یک خون آشام درگیر می شود، خودش نیز به یک خون آشام تبدیل می شود و زندگی اش، با انواع و اقسام موجودات فراطبیعی، گره می خورد.

امیدواریم که از معرفی بهترین انیمه های عاشقانه خون آشامی لذت برده باشید. مثل همیشه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.