سال 2019 هنوز شروع نشده اما این دلیل نمیشه خودمون رو برای انیمه های نابی که قرار در سال 2019 پخش بشن آماده نکنیم!. انیمه هایی مشهور و جذابی مثل Attack on Titan و My Hero Academia پخش فصل جدیدشون تو سال 2019 قطعی هستش، اما زمانی که نوبت انیمه هایی میشه که نسبتا کمتر شناخته شده هستن استودیو های سازنده برای افزایش هیجان قضیه اخبار رو کمی دیرتر اعلام می کنن! اما خوشبختانه چند استودیو مطرح خبر پخش تولیدات جدیدشون تو سال 2019 رو اعلام کردن از این رو تو این لیست برخی از بهترین انیمه های 2019 رو برای شما معرفی می کنم.

خوشبختاته سال 2019 یک سال پر بار برای علاقه مندان به انیمه هستش، کلی انیمه جدید پخش میشه و کلی انیمه دیگه فصل جدیدشون شروع میشه!

قبل از اینکه بریم سراغ معرفی این انیمه ها از شما دعوت می کنم حتما مطالب زیر رو هم نگاه کنید!

معرفی بهترین انیمه‌های شبیه توکیو غول Tokyo Ghoul به انتخاب مجله وارونه

بهترین انیمه های تابستان ۲۰۱۸ که باید آنها را تماشا کنید !

بهترین انیمه های پاییز ۲۰۱۸ که باید آنها را حتما تماشا کنید !


(PSYCHO-PASS: SINNERS OF THE SYSTEM (MOVIE TRILOGY

بهترین انیمه های 2019

 

سایکو-پاس بدون شک یکی از بهترین انیمه های پلیسی- روانشناسی هست و به شدت پیشنهاد می کنم اگه این انیمه رو ندیدید حتما ببینیدش!!!! داستان انیمه راجع به پادآرمان‌شهری هستش که توش سیستمی هوشمند وضعیت مغز انسان هارو از لحاظ سلامت روانی اسکن میکنه و کسایی که برای جامعه خطرناک تشخیص دادن بشن بوسیله گروهی از پلیس های مخصوص دستگیر یا نابود میشن! یا به الان دو فصل از این انیمه پخش شده و حالا استودیو سازنده خبر از یک سه گانه سینمایی تحت عنوان Psycho-Pass: Sinners of the System project میده!

این سه گانه قرار هست به سه (پرونده / case files) متفاوت از داستان اصلی بپردازه، جایی که شخصیت های اصلی و پشتیبان قرار داستان رو بچرخونن! این سه فیلم قرار به اتفاقات های بعد فصل دوم و نمایش وضعیت شخصیت های محبوب انیمه بپردازه! در ادامه عنوان این سه فیلم رو براتون نوشتم.

کیس اول »  Tsumi Crime and Punishment

کیس دوم » First Guardian

کیس سوم » Onshuu no Kanata


THE PROMISED NEVERLAND

بهترین انیمه های 2019

و بالاخره یکی از بهترین مانگاهای شونن ترسناک صاحب یه انیمه اقتباسی میشه!!! گول قیافه های جذاب و مظلوم این بچه هارو نخورید!!! این مانگا و حالا انیمه اونجوری که فک می کنین پیش نمیره و قرار نیست شاهد اتفاقات روزمره 3 تا بچه خوشگل مدرسه ای باشید! چرا؟؟؟ الان داستان رو میگم.

وعده خیالی یا وعده سرزمین خیالی مانگا جذاب و محبوبی هستش از Kaiu Shirai که بوسیله Posuka Demizu تصویر سازی شده! داستان مانگا راجع به بچه هایی که تو یتیم خونه زندگی خوب و خوشی رو ادامه می دن تا یک روز به سرپرستی گرفته بشن!

این سه تا شخصیت که تو تصویر بالا می بینید از شر ترین بچه های یتیم خونه هستن. یکروز وقتی یکی از بچه های یتیم خونده به سرپرستی گرفته میشه همه خوشحالن و براش جشن میگیرن اما این 3 تا تصمیم میگیرن پیگیر داستان بشن و بعد تحقیقات و پیگیری متوجه داستان عجیبی میشن! این 3 تا با بقیه بچه های تو یتیم خونه بزرگ میشن تا به 12 سال برسن بعد 12 سال اونا برای تغذیه شیاطین و موجودات شیطانی فرستاده میشن!!!

حالا این 3 تا که داستان رو فهمیدن تصمیم به مبارزه با این شیاطین میگیرن! (اصلا شک نکنین، انیمه رو حتما ببینید!)


(CASTLEVANIA (SEASON 3

بهترین انیمه های 2019

خب اگه همش پیگیر انیمه های ژاپنی بودین باید بگم بد نیست هر از چند گاهی سراغ انیمه های غربی هم برین ! مخصوصا انیمه هایی که از نتفلیکس پخش میشه ! کستل وانیا یکی از انیمه های خوب نتفلیکس هستش و همونطور که از تصویر بالا پیداست راجع به دراکولا و داستان همیشگی ومپایر هاست! البته این انیمه اقتباسی از بازی جذاب کستل وانیا هستش!

گرچه داستان به نظر کلیشه ای میاد اما تکنیک ساخت، موسیقی، انیمیشن و کارگردانی این انیمه حرف نداره و جالب تر این که فصل اول 4 قسمت و فصل دوم 8 قسمت هستش! پس هر چه سریعتر دو فصل قبل رو ببینید ! شک نکنید ارزش دیدن داره !


(ONE-PUNCH MAN (SEASON 2

بهترین انیمه های 2019

شایعات زیادی راجع به فصل دوم یکی از محبوب ترین انیمه های دهه اخیر پخش شده بود. خیلی باور داشتن فصل دوم در سال 2018 پخش میشه و خیلی های دیگه 2020 رو سال پخش فصل دوم میدونستن! تا اینکه بالاخره VIZ Media صاحب امتیاز وان پانج من سال 2019 رو زمان انتشار رسمی فصل دوم انیمه اعلام کرد. من دیگه راجع به داستان انیمه حرف نمیزنم چون قبلا معرفیش کردم و شما می تونید در بخش پنجم بهترین انیمه هایی که باید ببیند راجع وان پانچ من بخونید.

هنوز اطلاعات زیادی راجع به فصل دوم ارائه نشده اما دوتا موضوع مهم اتفاق افتاده ! اولا کارگردان انیمه عوض شده و حالا به جای Shingo Natsume قرار هست Chikara Sakurai کارگردانی انیمه رو به عهده بگیره! دوما به جای استودیو  Madhouse قرار استودیو J.C. Staff فصل دوم رو بسازه! وقتی زمان رسمی برای انتشار فصل دوم مشخص شد حتما خبرش رو در مجله اعلام میکنم.


CODE GEASS: LELOUCH OF THE RESURRECTION

بهترین انیمه های 2019

اووووووووف بعد یک دهه بالاخره یک فیلم جدید از یکی از محبوب ترین انیمه های تمام دوران قرار در سال 2019 پخش بشه.این فیلم که اسمش Code Geass: Lelouch of the Resurrection هست قرار 9 فوریه 2019 / 20 بهمن 97 اکران بشه.

داستان این فیلم اشاره به اتفاقات چند سال بعد از نقشه Zero Requiem للوش داره، نقشه ای که للوش برای برقراری صلح جون خودش رو فدا میکنه.! این فیلم جدید اتفاقات بعد از مرگ للوش رو بررسی میکنه و دنیایی که الان دیگه همه جاشو هرج و مرج گرفته!!!


(KAKEGURUI: COMPULSIVE GAMBLER (SEASON 2

بهترین انیمه های 2019

خب اگه با انیمه Kakegurui آشنا نیستید باید بگم این انیمه یکی از جذابترین انیمه های روانشناسی چند سال اخیر هستش! بازی ثروت و قدرت در کنار بازی های ذهنی پیچیده چیزیه که تو این انیمه شما باش مواجه میشید! نکته جالب راجع به فصل دوم اینکه با اینکه انیمه اقتباسی از مانگا هستش اما قرار اندینگ متفاوتی با مانگا داشته باشه!!! 

داستان این انیمه راجع به مدرسه خصوصی هستش که بچه های خانواده های قدرتمند (سیاسی) و ثروتمند توش به تحصیل مشغولن، اما ! این مدرسه با همه مدارس متفاوته چرا که وقتی شب میشه مدرسه تبدیل به قمارخونه ای میشه که بچه ها توش فریب دادن، کنترل ثروت ، قدرت و قمار کردن رو یاد میگیرن !!!!

پیشنهاد می کنم این انیمه جذاب رو از دست ندین ! ای انیمه هم جزو انیمه های خوب و مطرح نتفلیکس هستش!


(KABANERI OF THE IRON FORTRESS(MOVIE

بهترین انیمه های 2019

اگه راجع به انیمه کابانری از قلعه آهنین اطلاعاتی ندارید من در بخش هفتم انیمه هایی که حتما باید ببنید، این انیمه جذاب رو معرفی کردم. از اونجایی که استودیو ویت برای ساخت انیمه حمله به تایتان خیلی درگیره در نتیجه ساخت فصل دوم این انیمه به تعویق افتاده. اما خب استودیو ویت طرافدارای این انیمه رو به طور کامل فراموش نکرده و قرار یک فیلم سینمایی یا همون OVA از این انیمه برای بهار 2019 پخش بشه !

این فیلم قرار به اتفاقات 6 ماه بعد از پایان فصل اول بپردازه و تمرکز این فیلم بر روی شخصیت Mumei (دختر تو پوستر بالا) بپردازه! اگه از اتک آن تایتان خوشتون میاد این انیمه رو هم حتما تماشا کنید !


(MOB PSYCHO 100 (SEASON 2

بهترین انیمه های 2019

وان پانج من تنها سریال One ( نویسنده ناشناس مانگا) نیستش که قرار تو سال 2019 پخش بشه ! بلکه فصل دوم انیمه Mob Psycho 100 هم قرار در سال 2019 پخش بشه. داستان سایکو ماب 100 راجع به پسر بچه 14 ساله ای که دارای توانایی های خاص و حس ششم هست.

فصل دوم انیمه هم به ادامه اتفاقات فصل قبل می پردازه جایی که ماب باید برای کنترل قدرت خارق العاده ش چیزهای بیشتری رو یاد بگیره! شما میتونید فصل دوم این انیمه رو از ژانویه 2019 تماشا کنید.

 

امیدوارم از اطلاعات ارائه شده استفاده ببرید لطفا شما هم اگر انیمه جالبی رو میشناسید که قرار در سال 2019 منتشر بشه با ما به اشتراک بگذاریدش ممنون.