اپلیکیشن‌ها شاید اولین چیزهایی نباشند که زمانی که به اپل واچ فکر می‌کنید، به ذهن‌تان برسد اما قطعا یکی از مهم‌ترین آن‌ها هستند. بسیاری از توسعه دهندگان وقت و تلاش زیادی را برای ایجاد تجربیات عالی در کوچک‌ترین صفحه‌های اپل، صرف کرده‌اند. در ابتدا تنها هدف توسعه دهندگان، تولید اپلیکیشن برای ساعت‌های هوشمند بود. اما طولی نکشید که دریافتند کاربران این ساعت‌ها خواستار اپ‌های خاصی هستند. آنها برنامه‌هایی را می‌خواهند که احساس کنند بطور خاص برای Apple Watch ساخته شده‌اند. خوشبختانه، اپل واچ سری 4 نمایانگر ارتقا سخت افزاری قابل توجهی است. این مدل جدید اپل واچ بزرگ‌تر، سریع‌تر و باهوش‌تر از نسخه‌های قبلی است. سری 4 آزادی و کارکردهای بیشتری را نسبت به گذشته به شما اعطا می‌کند. بگذریم! در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین اپلیکیشن‌های اپل واچ 2019 آشنا شوید.


پیش از مطالعه این مطلب بخوانید »

۱- Carrot Fit

اپلیکیشن Carrot Fit، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های تناسب اندام اپل واچ در سال 2019 است. این اپ ۷ دقیقه تمرینات ورزشی جهنمی ارائه می‌کند! البته همه‌اش همین نیست. در حقیقت، هویج فیت به شما توهین می‌کند، شما را مجازات می‌کند و حتی اگر وزن زیادی اضافه کنید شما را مسخره می‌کند. در عین حال، ناکامی‌ها و موفقیت‌های شما را به صورت طعنه آمیز یادآوری می‌کند. چرا باید این اپلیکیشن را دانلود کنید؟ خب، چون فان است و صد درصد جواب می‌دهد!

اپلیکیشن Carrot Fit

۲- اپلیکیشن Drafts 5

من کمی متعجب شده‌ام از اینکه پیدا کردن یک برنامه یادداشت برداری خوب برای Apple Watch چقدر دشوار است. برای همین موضوع، من شوکه هستم که اپل برنامه‌ای را برای اپل واچ در این خصوص طراحی نکرده است. از این گذشته، یادداشت برداری سریع می‌تواند یکی از بهترین عملکردهای اپل واچ باشد. خوشبختانه، اپلیکیشن Drafts وجود دارد. این برنامه به شما اجازه می‌دهد که یادداشت‌های خود را با صوت یا نوشتن به سرعت ثبت کنید.

اپلیکیشن Drafts 5

۳- Peak از بهترین اپلیکیشن‌های اپل واچ 2019

بسیار خب، همه ما می‌دانیم که اپلیکیشن‌های تمرین مغز بسیاری وجود دارند که خیلی هم مفید به نظر می‌رسند. با این حال، برخی از اپلیکیشن‌ها وجود دارند که به هدف بزرگ‌تری فکر می‌کنند. این امر به ویژه در خصوص اپلیکیشن محبوب اپل واچ، Peak صدق می‌کند. ببینید، من نمی‌توانم تضمین کنم که Peak شما را هوشمندتر یا زیرک‌تر می‌کند. آنچه من می‌توانم به شما تضمین کنم این است که شما با استفاده از آن یک سرگرمی عالی خواهید داشت.

بهترین اپلیکیشن‌های اپل واچ 2019

۴- اپ Pennies

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت مالی برای اپل واچ در سال 2019 ، Pennies می‌باشد. این برنامه به شما کمک می‌کند که در خرج کردن‌تان کمی عاقلانه‌تر رفتار کنید. Pennies به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی عادات خرج روزانه خود را پیگیری کنید. با انجام این کار، این امید وجود دارد که شما را تشویق به نظارت بر مقدار مخارج‌تان کند.

اپلیکیشن مدیریت مالی

۵- iTranslate Converse

از آنجا که برنامه‌های ترجمه کامل نیستند، مردم تمایل دارند که آن‌ها را به طور کامل رها کنند. اما این اشتباه است! حتی بدترین برنامه ترجمه بهتر از میانگین اشتباه‌های به وجود آمده برای توریست‌ها از طریق یک راهنمای ترجمه است. البته، iTranslate Converse بدترین برنامه ترجمه نیست. در واقع ممکن است بهترین باشد. سهولت دسترسی به ساعت و استفاده از اپلیکیشن‌های مترجم در مکالمات بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

بهترین اپلیکیشن‌های اپل واچ 2019

۶- اپلیکیشن Quartz

کوارتز به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های خبری خارج از کشور تبدیل شده است. این سرویس به شما امکان می‌دهد فیدهای خبری سفارشی ایجاد کنید که در قالب‌های مختلفی قابل خواندن است. در واقع این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد که خودتان تعیین بکنید که چه اخباری را در چه زمانی دریافت کنید. این اپلیکیشن واقعاً یک روزنامه در عصر مدرن است. فقط مطمئن باشید که منابع اطلاعاتی خود را متنوع نگه می‌دارید.

 اپلیکیشن Quartz

۷- 1Password

پیدا کردن یک اپلیکیشن مدیریت رمز عبور عالی برای Apple Watch کمی دشوار است. اما نگران نباشید. آخرین عنوان لیست بهترین اپلیکیشن‌های اپل واچ در سال 2019 ، دقیقا آن چیزی است که شما به دنبال آن می‌گردید. برنامه 1Password Apple Watch یکی از برنامه‌های کاملاً تحقق یافته در نوع خود است که در این دستگاه مشاهده کرده‌ایم. این امکان را به شما می‌دهد تا به رمزهای عبور خود به راحتی دسترسی و مدیریت داشته باشید. و حتی برخی از ویژگی‌های امنیتی اضافی برای کسانی که در خصوص نگه داشتن گذرواژه‌های خود در اطراف مچ دست نگران هستند، ارائه می‌دهد.

1Password

با برخی از بهترین اپلیکیشن‌های اپل واچ 2019 آشنا شدید. برای دانلود هر اپلیکیشن بر روی عنوان آن کلیک کنید. امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر نظری دارید خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌ها برای‌مان بنویسید.