با کمال تاسف و عرض تسلیت، تعطیلات و تابستان رو به پایان هستند. دوست ندارید پیش از آغاز مدرسه، دانشگاه یا کار برنامه‌ای برای سفر بریزید تا برای روز مزخرف اول مهر تجدید قوا کنید؟ البته اجازه بدهید هشدار بدهم که هر کاری هم که انجام دهید نمی‌توانید قدری از حس بد اولین روزهای مهر کم کنید. اما حداقل می‌توانید خاطرات خوشی را رقم بزنید. چگونه تصمیم می‌گیرید به کجا سفر کنید؟ مقصد را در کجا جستجو می‌کنید؟ چگونه می‌توانید معاملات خوبی را برای پرواز و اقامتگاه پیدا کنید؟ هنگامی که به مقصد رسیدید چگونه راه خود را پیدا می‌کنید؟ بهترین اپلیکیشن‌های سفر به همه این سؤالات پاسخ می‌دهند.


پیش از مطالعه این مطلب بخوانید »


۱- اپلیکیشن Airbnb

Airbnb با متصل کردن مسافران با افرادی که دارای اتاق، آپارتمان، خانه و سایر مکان‌های اقامتی برای اجاره هستند، آغاز می‌شود. هم اکنون سایت این اپلیکیشن برای مسافران تورها، کلاس‌ها، کارگاه‌ها، رزرو رستوران‌ها و چیزهای بیشتری را ارائه می‌دهد. Airbnb یک جایگزین عالی برای برنامه رزرو سنتی هتل است. اگر به دنبال یک تجربه سفر فرهنگی همه جانبه در خارج از کشور هستید، مطمئناً باید Airbnb را امتحان کنید.

[megadl]دانلود نسخه اندروید[/megadl]

[megadl]دانلود نسخه IOS[/megadl]

 اپلیکیشن Airbnb

۲- Google Trips

Google Trips یکی از بهترین اپلیکیشن‌های برنامه ریزی سفر است. Google Trips یکی از معدود برنامه‌های گوگل است که افراد زیادی درباره آن چیزی نشنیده‌اند. برنامه دو سال گذشته راه اندازی شد. اما من هنوز آن را در تلفن‌های دوستان نزدیک خود ندیده‌ام. برای افرادی که نمی‌دانند Google Trips چیست: این یک برنامه پلنر سفر است که می‌توانید برای برنامه ریزی و سازماندهی سفر خود استفاده کنید. Google Trips با حساب Gmail شما همگام سازی می‌شود.

بهترین اپلیکیشن‌های سفر

۳- Skyscanner

بهترین اپلیکیشن برای یافتن مقصد غیر منتظره، چیزی نیست جز Skyscanner! ویژگی “در هر جا” Skyscanner به شما اجازه می‌دهد صرفاً با مرتب سازی بر اساس بودجه و بازه زمانی سفر خود، به دنبال مقصدهای غافلگیرکننده باشید. ممکن است فکر کنید که بسیاری از شهرها یا کشورها از محدوده پول شما خارج هستند، اما این اپلیکیشن می‌تواند سفر را ممکن کند. همچنین به شما کمک می‌کند با هشدار به هنگام کاهش قیمت، بهترین نرخ بلیط هواپیما را پیدا کنید.

[megadl]دانلود نسخه اندروید[/megadl]

[megadl]دانلود نسخه IOS[/megadl]

بهترین اپلیکیشن برای یافتن مقصد

۴- Hound

به دنبال بهترین برنامه کنترل صدا می‌گردید؟ Hound از SoundHound برای شماست. این اپ رایگان در دستگاه‌های iOS و اندروید می‌باشد. یک برنامه دستیار صوتی است که می‌توانید با آن مانند ایجنت تورها صحبت کنید! به عنوان مثال، بگویید، “باشه، خب. برای این آخر هفته هتل‌هایی را در شیکاگو به من نشان دهید که هزینه‌ای کمتر از 300 دلار داشته باشند و با حیوانات خانگی مشکلی نداشته باشند.”

[megadl]دانلود نسخه اندروید[/megadl]

بهترین اپلیکیشن‌های سفر

۵- Hipmunk

Hipmunk یکی از بهترین اپلیکیشن‌های سفر لحظه آخری است. ویژگی “Discover” این اپلیکیشن با گروه بندی مقصدها بر اساس دسته بندی‌هایی مانند “جزایر غیرقابل باور”، “عاشقانه” یا “بهترین سفر شبانه جهان” سفری را که برای شما مناسب است، پیدا می‌کند. Hipmunk، موجود در دستگاه‌های iOS و اندروید است، همچنین در نزدیکی یک مکان دیدنی، هتل‌ها و گزینه‌های اجاره را جستجو می‌کند.

[megadl]دانلود نسخه اندروید[/megadl]

[megadl]دانلود نسخه IOS[/megadl]

Hipmunk

۶- Roadtrippers از بهترین اپلیکیشن‌های سفر

این اپلیکیشن برای سازماندهی سفر جاده‌ای ایده آل است که همیشه می‌خواستید آن را برنامه ریزی کنید. Roadtrippers نه تنها مسیر رانندگی را برای شما مشخص می‌کند بلکه برای شما این امکان را فراهم می‌کند که هتل‌ها را در طول مسیر رزرو کنید. این اپ رایگان به طور خاص برای یافتن مکان‌های جالب و دور از انتظار برای بازدید در هر زمان، بسیار مفید است و به شما در یافتن رستوران‌های جذاب کمک می‌کند. با استفاده از نقاط در این اپ می‌توانید در طول سفر مکان‌ها را علامت گذاری کنید تا هر زمان که بخواهید به آن‌جا برگردید.

[megadl]دانلود نسخه اندروید[/megadl]

[megadl]دانلود نسخه IOS[/megadl]

Roadtrippers از بهترین اپلیکیشن‌های سفر

با برخی از بهترین اپلیکیشن‌های سفر آشنا شدید. امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. راستی این روزها قصد دارید به کجا سفر کنید؟ اگر نظری دارید خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌ها برای‌مان بنویسید و ما را همراهی کنید.