اندرویدی ها دیگر نگران نباشید با بهترین اپلیکیشن های Djing برای اندروید به رقابت با کاربران IOS بروید !

اگر شما به دلیل قیمت زیاد و غیر معقول دیوایس های IOS به آنها دسترسی ندارید و یا از آن دسته کاربرانی هستید که ویژگی های متنوع دیوایس های اندرویدی را به IOS ترجیح می دهید، و جزو علاقه مندان به Djing و میکس آهنگ هستید هیچ نگران نباشید در این پست ما قصد داریم تا بهترین اپلیکیشن های Djing برای اندروید را برای شما معرفی کنیم.

همچنین بخوانید »  بهترین اپلیکیشن های Djing برای ios 

اگرچه مزیت های خروجی صوتی IOS نسبت به دیوایس های اندرویدی برتری دارد و اکثر کمپانی هایی که در زمینه اپلیکیشن های صوتی فعالیت می کنند، اپلیکیشن های خود را بر اساس پلتفرم Ios می سازند، اما همچنان کمپانی های قدرتمندی حضور دارند که به فکر کاربران اندرویدی هستند و در حال توسعه دادن این اپ ها بر روی سیستم عامل اندروید هستند.

در این پست ما به معرفی 3 تا از بهترین اپلیکیشن های Djing برای اندروید می پردازیم که نه تنها برای برگزاری یک مهمانی مناسب هستند بلکه بوسیله آنها می توانید اجراهای حرفه ای موسیقی را نیز انجام دهید!!! 

قبل از معرفی این اپلیکیشن های باید متذکر بشوم این اپ ها توسط تیم وارونه بررسی شده و از میان تعداد زیادی اپلیکیشن، بعد انجام تست های مختلف و استفاده از آنها بصورت حرفه ای برای شما گلچین و انتخاب شده اند، پس با ما همراه باشید با معرفی بهترین اپلیکیشن های Djing برای اندروید …

 

1 – edjing PRO

بهترین اپلیکیشن های Djing برای اندروید

edjing PRO بدون شک بهترین اپلیکیشن DJ برای اندروید است. اولین چیزی که نظر شما را جلب می کند رابط کاربری حرفه ای، زیبا و کارآمد این اپ است. شما می توانید در اپ دو حالت برای نمایش آهنگ ها را انتخاب کنید ؛ یکی حالت کلاسیک به سبک ترن تیبل و دیگری نمایش شکل موج است. بر خلاف سایر اپلیکیشن های DJ و میکسر های Djing کراس فیدر بصورت عمودی است نه افقی و ویژگی جالب این است که این کراس فیدر دارای 8 نوع حالت برای تغییر است. 

از سایر ویژگی های مهم این نرم افزار آنالیز قدرتمند فایل های صوتی، سینک اتوماتیک و دستی تمپو، افکت های قدرتمند و استفاده آنها بصورت همزمان، قابلیت فریز (که بسیار کاربردی است) قابلیت هدفون CUE ، اکولایزر قدرتمند و کاربردی قابلیت میکس خودکار، قابلیت ضبط و انتشار میکس و… همه این ویژگی ها باعث شده تا edjing PRO تبدیل به یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین اپ های موجود برای دیوایس های اندرویدی باشد.

edjing PRO با قیمت 5.49 دلار در گوگل پلی در دسترس است همچنین نسخه رایگان این اپ نیز با قابلیت های حرفه ای با نام edjing mix در دسترس است.


2 – Cross DJ Pro

بهترین اپلیکیشن های Djing برای اندروید

Cross DJ Pro با رابط کاربری به سبک نرم افزار های Djing کامپیوتر نظیر Vitrual DJ و Traktor کار را برای یک میکس حرفه ای بسیار راحت کرده است. این اپ نیز نظیر edjing قابلیت نمایش هم بصورت ترن تیبل هم بصورت شکل موج را دار می باشد. یکی از ویژگی های مهم Cross DJ Pro کار کردن با اکثر دستگاه های اندرویدی است و با دیوایس هایی شامل 1 گیگا بایت رم و اندروید نسخه 4.1 به بالا سازگار است.

Cross DJ Pro به دلیل داشتن لتنسی پایین و خروجی صوتی قدرتمند بسیار مشهور است.

از ویژگی های مهم این اپ می توان به قابلیت اتصال و میکس آهنگ های ساند کلاد  ، قابلیت Key Lock که اجازه می دهد بدون تغییر تون صدا تمپو را تغییر دهید، قابلیت حرفه ای میکس خودکار ، قابلیت اتصال به MIDI کنترلر های قدرتمند نظیر Pioneer DDJ-WeGO2 و the Pioneer DDJ-SB و کنترل اپلیکیشن بوسیله کنترلر، قابلیت ضبط میکس و اشتراک گذاری به صورت مستقیم در MIXCLOUD ، قابلیت بیت مچ و نمایش دقیق شکل موج، قابلیت اسکرچ ، قابلیت پشتیبانی از Ableto Link ( البته فقط در دیوایس های IOS) و … اشاره کرد.

 

Cross DJ Pro با قیمت 5.49 دلار در گوگل پلی قابل دسترس است همچنین نسخه رایگان این اپ نیز با نام Cross DJ در گوگل پلی موجود است.


3 – djay 2

بهترین اپلیکیشن های Djing برای اندروید

djay 2 یکی ار بهترین اپلیکیشن های Djing برای Ios است که بعد از مدتی برای دیوایس های اندرویدی منتشر شد و در بهترین اپلیکیشن های Djing برای ios به انتخاب مجله وارونه در رتبه دوم قرار دارد.

این اپ بر روی دیوایس های اندرویدی همانند IOS به خوبی کار می کند و دارای ویژگی های کم نظیری است.

از ویژگی های مهم این اپ می توان به رابط کاربری حرفه ای با قابلیت نمایش شکل موج با کیفیت HD ، قابلیت اتصال به اسپاتیفای و میکس پلی لیست های شما ، قابلیت پیشنهاد آهنگ، میکس خودکار قدرتمند، قابلیت ضبط میکس، قابلیت کشش زمان ( time-stretching) حرفه ای، قابلیت تشخیص بیت و تمپو بصورت خودکار، پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی ، قابلیت پشتیبانی از Midi کنترلر ( فقط Reloop Beatpad) ، سمپلر و افکت های قدرتمند و …. اشاره کرد.

djay 2 با قیمت 3 دلار در گوگل پلی قابل دسترس است.