بهترین اپلیکیش های ورزشی ! همان طور که می دونین ورزش کردن دارای فواید زیادی برای روح و جسمه ،مخصوصا زمانیکه در قرنطینه هستیم و وقت داریم.الان که نمی تونیم به سالن های ورزشی بریم بهتره با مربی های روز دنیا تو خونه ورزش کنیم.من تو این مقاله چندتا از بهترین اپلیکیشن های ورزشی را براتون معرفی خواهم کرد پس با من همراه باشین:

بهترین اپلیکیش های ورزشی


FitOn

اگر خودتان را در قطار تناسب اندام  پیدا کنین ، این برنامه را دوست خواهید داشت.تمام تمرینات رایگان است ، به این معنی که تعهد عضویت طولانی مدت وجود ندارد.شما در این اپلیکیشن می تونین براساس قسمت های مورد نظر بدن ، شدت و زمان تمرین مناسب را پیدا کنید.در این اپلیکیشن تمریناتی وجود داره که توسط گبریل یونیون(بازیگر پسران بد 2 ) و جاناتان وَن نِس (آرایشگر و پادکستر ) رهبری می شه.

دانلود برای اپل

دانلود برای اندروید


The Sculpt Society: Megan Roup

این اپ با مربیگری مگان روپ که بسیار مشهوره به راحتی می تونه عرقتون دربیاره .این اپلیکیشن تمرینات ورزشی از 5-50 دقیقه داره که می تونین با توجه به زمانتون هرکدوم انتخاب کنین و بفهمید که چرا خانم روپ اینهمه تو دنیا مشهوره !

دانلود برای اپل

دانلود برای اندروید


Pure Barre On Demand

بهترین اپلیکیش های ورزشی

این اپلیکیشن شامل  تمرینات کلاسیک کم فشار و با شدت بالا دارای طیف وسیعی از برنامه ها – با زمان های مختلف ، شدت و تجهیزات مختلف است.خوبیه این اپلیکیشن اینه که بدون داشتن هیچ تجهیزاتی ورزشی می تونین تمرین کنین و یا می تونین از وسایل خونه مانند بطری آب ، بالش و… استفاده کنین.

همچنین بخوانید:

15 اپلیکیشن فوق العاده برای بانوان که حتما باید در تلفن همراه خود داشته باشند !

بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن برای اپل واچ

5 راهکار آنلاین برای ورزش در قرنطینه


Studio Tone It Up

اجتماع زنان در استودیو Tone It Up شما را برای تمرین و تقویت بدن راهنمایی می کن تمرینات این اپلیکیشن شامل یوگا ، کاردیو ، بشکه ، بوکس ، کتریبل و تمرین قدرت است.کلاس های جدید در هر هفته از خسته شدن تان جلوگیری می کنه و حتی اگر وقت لازم برای حضور در کلاس های دیجیتال 20 تا 40 دقیقه ای را ندارید ، حرکات روزانه ای را برای تمرکز  شما ارائه می ده. 

Yoga Wake Up

در حالی که از خواب بیدار شدن می تونه خیلی سخت باشد ، ممکن است یوگا Wake Up نظر شما را تغییر بده.شما می تونین زنگ هشدار برای بلند شدن از خواب تنظیم کنین و بعد اپلیکیشن شما را به این سمت یوگا و مدیتیشن هدایت می کنه.این بهترین راه برای شروع روز خود  در خانه  است.

Keelo

Keelo به گونه‌ای طراحی شده که اجازه نمی ده هیچ کدوم از عضلات بدنتون پنهان بشن و باعث حرکت همه شون می شه.. هر تمرین با توجه به شما طراحی می شه. اینکه روی کدوم عضلات قبلا کار کردین ، شدت و مدت زمان تمرینات .می تونید این تمرینات را در خانه یا حتی باشگاه انجام بدین.

Zombies, Run

بهترین اپلیکیش های ورزشی

 آیا شما به دویدن علاقه دارین ، اما گاهی دویدن براتون کسل کننده اس ؟ این اپ مخصوص شماست.این یک “exergame” همه جانبه و طولانی مدته. یک بازی ورزشی است که شما را به شخصیتی داستانی تبدیل می کند که در آن زامبی ها شما را تعقیب می کنند و شما در تلاش برای نجات بشریت هستید.این اپلیکیشن فوق العاده است و واقعا شما اصلا متوجه زمان دویدن نمی شین و در بازی غرق می شین.

Freeletics Bodyweight

تمریناتی با کمک وزن بدن به شما کمک می کنه بدنی قوی داشته باشین.شما برای انجام برنامه تمرینی هفتگی متناسب با نوع بدن و نیازهای جسمی ، ابتدا باید یک تست بدنسازی انجام بدین.اگر در حال انجام تمرینات در یک آپارتمان  هستین ،  این اپ دارای حالت 2×2 است که تمرینات متناسب با فضای 2 متر x 2 متر را فراهم می کنه.

8Fit

 بسیاری از استفاده کنندگان از این اپ قسم خورده اند که بعد از استفاده از آن ، عضویت باشگاه ورزشی را رها کردند.برنامه تمرین و تغذیه به شما کمک می کند تمرینات خود را سفارشی کنید ، برنامه های غذایی را ایجاد کنید ، و یک راهنمای تغذیه  مرحله به مرحله برای کمک به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام خود کمک می کند.

Aaptiv

اگر شما کسی هستید که تمرین خودبخودی را دوست دارید ، Aaptiv برای شما مناسب .این برنامه انواع مختلفی از تمرینات صوتی هدایت شده ، از صعود از پله ها و قایق سواری و…ارائه می دهد ، و می توانید مربیان مختلف آن را انتخاب کنید.برخی از مربیان به عنوان “سرگرم کننده و پشتیبان هستن ،و برخی دیگر به شما الهام می دهند که هدف خاص خود را انجام دهیدد ، هرچه که باشد.