بهترین اپنینگ‌های انیمه‌ای بهار ۲۰۲۰ به انتخاب مجله وارونه!

درود بر تمامی دوستان انیمه‌باز و غیر انیمه‌باز که مثل همیشه ما رو در بخش انیمه مجله وارونه دنبال می‌کنید. امروز و در معرفی بهترین اپنینگ‌ها، در اقدامی ناب. تصمیم گرفتیم که لیست بهترین اپنینگ‌های انیمه‌ای بهار ۲۰۲۰ رو به صورت یه ویدیو گلچین خدمت شما دوستان معرفی کنیم. این ویدئو با تلاش تیم مجله وارونه در راستای افزایش سطح کیفیت مطالب در سطح اینترنت آماده شده است. تا مخاطب بتواند با محتوایی متفاوت از متن‌های ساده، روبه‌رو گردد.

ویدیو بهترین اپنینگ‌های انیمه‌ای بهار که در اواسط همین مطلب قرار گرفته. از هر اپنینگ که قادر به شرکت در لیست بهترین اپنینگ‌های بهار ۲۰۲۰ بوده، مقداری رو در گلچین‌ش آورده. تا هم خلاصه باشه، هم جذاب! البته نسخه کامل اپنینگ‌های بهار ۲۰۲۰ به مرور در کانال نماشا یا یوتوب ما اضافه می‌گردد. پس از دست ندینشون. چون از قدیم گفتن انیمه‌های خوب، اپنینگ‌های خوبی رو هم به تصویر کشیدن. اپنینگ‌های فصل بهار 1399 هم از این قاعده مستثنی نبوده و هرکدوم نشون می‌دهند که جزوی از بهترین انیمه‌های بهار 2020 هستند. 


مطالب زیر رو هم، پیش از ویدیو بهترین اپنینگ‌های انیمه‌ای بهار ۲۰۲۰ بر بدن بزنید که لازم می‌شه.


نکاتی که در هنگام مطالعه بهترین اپنینگ‌های انیمه‌ای بهار ۲۰۲۰ بهتره در وجودتون درج کنید.

۱_ تمامی اپنینگ‌های معرفی شده، در سبک خودشون می‌تونن خوب باشن. البته ما تصمیم گرفتیم که تنها بخشی از اپنینگ‌ها رو به صورت یک ویدئو کلی معرفی کنیم. که اوج اپنسنگ رو به نمایش بذاره. البته نسخه‌های کامل در کانال‌های نماشا و یوتوب ما، به مرور قرار می‌گیرند.

۲_ برعکس بهترین انیمه‌های فصلی، که انیمه‌های فصل قبل، که در حال پخش بودن رو در نظر نمی‌گرفتیم. یا به عبارتی آدم حساب نمی‌کردیم. در بهترین اپنینگ‌ها، تمام انیمه‌های در حال پخش در بازه زمانی مربوطه رو در نظر می‌گیریم.

۳_ با توجه به زیاد بودن اپنینگ‌های انیمه‌ای، اگر انیمه‌ای واجد شرایط لیست فوق بود. حتماً به اطلاع ما برسونید تا در لیست‌های بعدی یا همین لیست قرار دهیم. گرچه شاید این اتفاق، قسمت نباشد.


نکاتی که علاوه بر بهترین اپنینگ‌های انیمه‌ای بهار ۲۰۲۰ بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌توانید، به کانال نماشا کانال یوتوب و کانال اینستاگرام ما ما مراجعه و دنبالش کنید. یا اگر دلتون خواست برای اطلاع رسانی بهتر، نوتیفیکیشن سایت رو فعال کنید.

۲_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ، بحث‌های نامربوط، نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل خودداری کنید. تا مجبور به پاسخ صریح این اعمال نشیم.

۳_ این را به خاطر داشته باشید که تلاش شده که این لیست و سایر لیست‌های سایت، بر اساس قوانین و مقررات کشور تهیه شود. بنابراین ممکنه اسم برخی از موارد واجد شرکت در لیست‌های مربوطه، در لیست ما موجود نباشه!

۴_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با در نظر داشتن نکات بالا، شما رو به مطالعه بهترین اپنینگ‌های انیمه‌ای بهار ۲۰۲۰ به انتخاب مجله وارونه دعوت می‌کنم.


ویدیو گلچینی از بهترین اپنینگ‌های بهار ۲۰۲۰ که حتماً باید آن را تماشا کنید.

می‌توانید این ویدئو را از یوتوب تماشا یا از نماشا دانلود و تماشا کنید.


مطالبی که پس از بهترین اپنینگ‌های بهار ۲۰۲۰ می‌تونید بر بدن بزنید.


امیدوارم که همتون از بهترین اپنینگ‌های انیمه‌ای بهار ۲۰۲۰ که حتماً باید آن‌ها را ببینید! به انتخاب مجله وارونه نهایت لذت رو ببرید. خواهشمندم که نظراتتون رو در مورد این ویدیو که توسط  تیم مجله وارونه آماده شده است. در اسرع وقت، در اختبار ما بگذارید. تا بر روی ودیدیوهای انیمه‌ای اختصاصی بعدی، کار کرده. و در نهایت کیفیت بهتری را به شما ارایه دهیم.

همچنین تمامی دوستانی که علاقه به مبحث همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه یا مبحث زیبای تبلیغات دارند،. میتوانند از طریق بخش تماس با ما، بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com اعلام همکاری کنند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید