سایت معتبر انگلیسی Gocompare ، بهترین بازیگران سال 2018 از نظر منتقدان را معرفی کرده است که با یکدیگر با آن ها آشنا می شویم .

بهترین بازیگران سال 2018


1-carey Mulligan

بهترین بازیگران سال 2018

کری مو لیگان متولد 1985 از انگلیس است. نخستین بار در نقش کیتی بنت در فیلم غرور و تعصب(۲۰۰۵) به ایفای نقش پرداخت.اکثریت ما او را در فیلم گتسبی بزرگ (2013) به یاد داریم.در ۲۴ سالگی، به خاطر بازی در نقش جنی در فیلم یک آموزش (۲۰۰۹) به شهرت جهانی رسید و جایزه بفتارا به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن بدست آورد.همچنین مولیگان نامزد جایزه بهترین بازیگر زن در مراسم گلدن گلوب و نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در مراسم اسکار شد.


2-Adam Driver

بهترین بازیگران سال 2018

او متولد 1983 ایالات متحده آمریکا است.او تا به حال 3 بار نامزد دریافت جایزه امی برای سریال (Girls) بوده است.جالب است این نکته را در مورد او بدانید که او قبلا در خدمت ارتش بوده است.


3-Leonardo DiCaprio

بهترین بازیگران سال 2018

لئوناردو بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است که متولد 1974 است.همه ما او را به خوبی در نقش جک در فیلم سینمایی تایتانیک به یاد می آوریم.او از سال 1998 تا کنون در این زمینه فعالیت دارد.


4-Michael Stuhlbarg

بهترین بازیگران سال 2018

او متولد 1968 آمریکا است. از فیلم‌هایی که او در آن بازی کرده‌است، می‌توان به مردان سیاه پوش 2 و ورود اشاره کرد.


5-Sally Hawkins

بهترین بازیگران سال 2018

او متولد 1976 است.عمده شهرت او به‌خاطر بازی در فیلم‌های ورادریک (۲۰۰۴)، فینگراسمیت (۲۰۰۵)، یک آموزش (۲۰۰۹) و فیلم اسکار گرفته شکل آب(۲۰۱۶) وبی غم (۲۰۰۸) که با نقش‌آفرینی در آن جایزه گلدن گلوب را به‌دست‌آورد، بوده‌است.


همچنین بخوانید :

بدترین بازیگران در سال ۲۰۱۸ !

پردرآمد ترین بازیگران زن سریال های خارجی

اولین تجربه حضور بازیگران مشهور هالیوود بر روی فرش قرمز + عکس

۲۳ بازیگر مشهوری که موفق به دریافت اسکار نشده اند !


6-Domhnall Gleeson

بهترین بازیگران سال 2018

او متولد 1983 در ایرلند است.او در فیلم هایی مانند هرگز رهایم نکن ، هری پاتر قسمت اول و دوم ،جنگ ستارگان ،مادر و… به ایفای نقش پرداخته است.


7-Paddy Considine

بهترین بازیگران سال 2018

بازیگر، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و موسیقیدان انگلیسی است.او در فیلم هایی مانند آخرین چاره ،در آمریکا ،تابستان عشقی من ،مرد سیندرلایی و… به ایفای نقش پرداخته است.او همچنین در سریال محبوب پیکی بلایندرز نیز به ایفای نقش پرداخته است.


8-Andy Serkis

بهترین بازیگران سال 2018

بازیگر، کارگردان و نویسندهٔ اهل بریتانیاست. وی متولد20 آوریل 1964 است.او در فیلم هایی مانند ارباب حلقه ها :یاران حلقه ،پرستیژ ، بر آب رفته ،جنگ ستارگان ،نفس بکش و… به ایفای نقش پرداخته است.


9-Tom Hiddleston

بهترین بازیگران سال 2018

او بازیگر ،تهیه کننده و اجر اکننده موسیقی و متولد 1981 در انگلیس است.او برنده جایزه Laurence Olivier Award به عنوان بهترین تازه‌وارد برای نقشش در Cymbeline شد و همچنین برای نقشش به عنوان Cassio در Othello نامزد دریافت همان جایزه شد. بازی کردن نقش لوکی برای کمپانی Marvel در فیلم‌های ثور(۲۰۱۱)،انتقام جویان (۲۰۱۲)، ثور:دنیای تاریک (۲۰۱۳) و ثور:راگناروک شهرت جهانی پیدا کرد.


10-Tilda Swinton

بهترین بازیگران سال 2018

او متولد 1960 ،بازیگر و مدل بریتانیایی است.وی در عرصه بازیگری برنده جوایز اسکارو بفتا شده‌است. وی فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم کاراواجو به کارگردانی درک جارمن در سال ۱۹۸۵ آغاز کرد.