به راحتی می‌شه فهمید که چرا گیمرها هر ساله علاقه دارند بهترین بازی‌های نقش آفرینی رو انجام بدن. RPGها به دلیل ماهیت انعطاف پذیر خود عناصر دیگری از ژانرهای دیگر مانند اکشن، استراتژی، بقا و ماجراجویی رو در خود جای می‌دن. در اینجا، ما به برخی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی موجود در سال 2019 اشاره خواهیم کرد. توجه داشته باشید که این بازی‌ها صرفا ساخته شده در سال 2019 نیستند بلکه بهترین بازی‌های در دسترس در این سال هستند. با ما همراه باشید. 


پیش از مطالعه این مطلب بخوانید: 


۱- The Surge 2

پلتفرم:  PS4 / Xbox One / PC

The Surge 2

Surge 2 یک RPG اکشن سوم شخص هست که توسط Deck13 Interactive ساخته شده و توسط Focus Home Interactive منتشر شده. این بازی دنباله داستان بازی اول هست و به بازیکنان این امکان رو می‌ده تا قبل از ورودبه شهر جریکو، یک شهر نابود شده که دارای دشمنان مکانیکی خطرناکی هست، شخصیتی خودشون رو بسازند.

۲- SteamWorld Quest

پلتفرم: Switch / PC

SteamWorld Quest

SteamWorld Quest RPG یک استراتژی کارتی هست که توسط توسعه دهنده سوئدی Image & Form ساخته و منتشر شده، که بیشتر به عنوان سری SteamWorld شناخته می‌شه. فقط با تصمیم‌های خردمندانه و تعداد انگشت شماری کارت‌های قهرمانی، قهرمانان مشتاق رو در دنیایی زیبا و نبردهای جدی رهبری کنید.

۳- Fire Emblem: Three Houses

پلتفرم: Switch

Fire Emblem: Three Houses

یکی دیگر از بهترین بازی‌های نقش آفرینی 2019 بازی Fire Emblem برای سوئیچ نینتندو هست. جنگ در حال آمدن به قاره Fódlan هست. در اینجا، نظم توسط کلیسای سیروس، که میزبان آکادمی معتبر افسران در مقر اون هست، حفظ می‌شه. از شما دعوت شده که یکی از سه خانه قدرتمند این کلیسا رو آموزش بدید که هر یک از اون‌ها شامل دانش آموزانی هست که دارای شخصیت و ویژگی‌های خاص خود هستند.

۴- Persona 5

پلتفرم: PS4

Persona 5

در زیر زندگی دبیرستانی شهری معمولی، گروهی از نوجوانان نقاب‌های اسرارآمیز خودشون رو با عنوان “دزد فانتوم” به صورت می‌زنند. اون‌ها کی هستند؟ انگیزه‌شون چیه؟ و … چرا تحت تعقیب هستند؟ پرسونا 5، پیچ و تاب جدیدی رو در ژانر RPG به ارمغان آورده. داستان بازی درمورد گروهی از بچه‌های دبیرستانی با دغدغه‌های خاص خودشون هست که متوجه نیروی خاصی به نام پرسونا می‌شن.

۵- Divinity: Original Sin II

پلتفرم: PS4 / Xbox One / Switch / PC / iOS

بهترین بازی‌های نقش آفرینی 2019

Playing Divinity: Original Sin 2 به طور غیرمترقبه‌ای مانند بازی RPG tabletop نیست. یک بازی عظیم الجثه و خفن که RPG که برای لذت دسته جمعی یا تک نفره طراحی شده است. پس از هزارسال از انتشار اولین نسخه، Divinity: Original Sin II روایتی تاریک‌تر و بنیادی‌تر ارائه می‌دهد و بر سیستم مبارزه تاکتیکی که برنده جایزه شده گسترش یافته. در In Divinity: Original Sin شما در جستوجوی منبع جادوی ممنوعه هستید.

امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر نظری دارید خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌ها برای‌مان بنویسید.