سلام حدمت دوستان و علاقه مندان به سینما ، با معرفی بهترین بازی های واکین فینکس در خدمتون هستم تو این لیست 6 تا بهترین بازی های این بازیگر توانا رو برای شما معرفی کردم امیدوارم از تماشاشون لذت ببرید.

قبل مطالعه این لیست به مطالب زیر هم یه نگاهی بندازید »

در ادامه با بهترین بازی های واکین فینکس  همراه من باشید

 

The Master

بهترین بازی های واکین فینکس

 

فیلمی در ژانر درام و ساخته کارگردان آمریکایی پل تامس اندرسن است. در این فیلم واکین فینیکس، فیلیپ سیمور هافمن و امی آدامز نقش آفرینی کرده‌اند.

فیلم داستان یک سرباز سابق نیروی دریایی به نام فردی کوئل را روایت می کند که بعد از جنگ جهانی دوم به خانه باز می گردد و خود را درگیر مشکلات روانی خود می بیند، فردی به دلیل اختلالات روانی خود از جامعه گریزان و با شخصی به نام «لنکستر داد» آشنا می شود، لنکستر به عنوان استاد فردی، سعی می کند او را با روش های متافیزیکی مخصوص خود درمان کند.

فیلم استاد به طور کلی به بررسی روابط و تقابل بی  قوه عقل و غریزه در انسان، می پردازد، فیلم همچنین دارای اشارات مستقیمی به فرقه ساینتولوژی می باشد.واکین فنیکس در این فیلم به شدت درخشید و نامزد جایزه ی اسکار هم شد اما موفق به دریافت جایزه نشد.


Joker

بهترین بازی های واکین فینکس

جوکر فیلمی که نیاز به توضیح ندارد. واکین فنیکس در این فیلم به شدت درخشید و تمام جوایز مربوط به نقش اول مرد را در تمام جشنواره ها به نام خودش ثبت کرد.

واکین فنیکس در یک جمله تمام بار فیلم را به دوش کشید. از کاهش وزن چشم گیرش تا تمام ابعاد شخصیتی که به نقش اضافه کرد.

همچنین بخوانید »

سال ۱۹۸۱، مرد میانسالی به نام آرتور فلک به همراه مادر خود پنی در شهر گاتهام زندگی می‌کند. آرتور به عنوان دلقک در مهمانی‌های مختلف ظاهر شده و خرج خود را اینگونه درمی‌آورد. گاتهام با جرم و جنایت‌های سازمان‌یافته مواجه شده و فقر و بیکاری مردم شهر از جمله آرتور را آزار می‌دهد.

آرتور به یک اختلال عصبی ناخویشتن داری عاطفی دچار است و در مواقعی که کنترل خود را از دست می‌دهد، به طرز هیستریک می‌خندد. آرتور که در وضعیت بدی به سر می‌برد، بعد از وقایع متعدد از جمله مورد حمله قرار گرفتن توسط سارقان گاتهام، تصمیم می‌گیرد که زندگی خود را تغییر دهد که این اقدامات او به مرور منجر به شورش مردم فقیر علیه ثروتمندان در گاتهام می‌شود.


Walk The Line

نام فیلم درام موزیکالی محصول ایالات متحدهٔ آمریکا است که در سال ۲۰۰۵ به کارگردانی جیمز منگولد ساخته شد. این فیلم موفق شد در رشتهٔ بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازیِ ریس ویترسپون برندهٔ جایزه اسکار شود. همچنین، در رشته‌های بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازیِ واکین فینیکس و بهترین طراحی لباس نامزد جایزه اسکار شد.

سربه‌راه باش زندگیِ جانی کش، ستارهٔ موسیقی کانتری، و عشق میان او و جون کارتر را روایت می‌کند.

عبارتِ انگلیسیِ Walk the line، که نامِ یکی از آهنگ‌های موفقِ جانی کش است، به حرکت کردن در چارچوبِ عرف و قانون اشاره می‌کند.


Her

Her

او فیلمی در گونه کمدی-درام رمانتیک علمی-تخیلی است که اسپایک جونز نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشته‌است. در این فیلم ستارگانی چون واکین فینیکس، امی آدامز، رونی مارا، اولیویا وایلد و اسکارلت جوهانسون (صداپیشه سامانتا) حضور دارند. محوریت داستان در مورد مردی است که با یک سیستم‌عامل هوشمند رایانه‌ای که دارای صدا و شخصیت یک زن است رابطه عاطفی برقرار می‌کند.

این فیلم نامزدی بهترین بازیگر نقش اول مرد در فیلم کمدی یا موزیکال را در گلدن گلوب برای فنیکس به همراه داشت.


Gladiator

بهترین بازی های واکین فینکس

گلادیاتور فیلمی حماسی و افسانه ای به کارگردانی ریدلی اسکات عرضه شده در سال ۲۰۰۰ با بازیگری راسل کرو و واکین فینیکس است.

داستان گلادیاتور افسانه است و واقعیت تاریخی ندارد. در این داستان ارتش روم به رهبری ژنرال ماکسیموس بر آخرین گروه بربرها غلبه می‌کند و روم را نجات می‌دهد. امپراتور مارکوس آئورلیوس در بستر مرگ، بدون توجه به پسر مکارش، کومودوس، از ماکسیموس می‌خواهد تا زمام امور را به‌دست گیرد و یک جمهوری مستقل پدید آورَد. کومودوس پدر را به قتل می‌رسانَد و دستور اعدام ماکسیموس و خانوادهٔ او را در اسپانیا صادر می‌کند. ماکسیموس از مرگ می‌گریزد، اما قادر به نجات خانواده‌اش نمی‌شود. یک تاجر برده او را اسیر می‌کند و به پراکسیمو می‌فروشد که کارش تعلیم گلادیاتور است. بدین ترتیب، ماکسیموس راز و رمز گلادیاتوری را می‌آموزد و لیاقت خود را ثابت می‌کند.


Quills

نام فیلمی زندگینامه‌ای درام آمریکایی-بریتانیایی-آلمانی به کارگردانی فیلیپ کافمن و نویسندگی داگ رایت است. از بازیگران این فیلم می‌توان به جفری راش در نقش دو ساد، واکین فینیکس، کیت وینسلت و مایکل کین اشاره کرد.

مارکی دو ساد در یک بیمارستان روانی بستری است. او زندگی را چیزی جز ذات جنسی نمی‌داند و شدیداً با مسیحیت مخالفت می‌کند و تا آخرین لحظه عمرش دست از مخالفت با دین مسیحیت برنمی‌دارد. وی از طریق خدمتکارش کتاب‌های خود را که دارای موضوعات قبیح جنسی است به بیرون منتشر می‌کند.

رئیس بیمارستان، قصد اصلاح وی را دارد، اما در این راه ناموفق است. ابه عاشق مادلین است و حسرتِ برقراری رابطه جنسی با مادلین دارد، ولی خداترسی و دین‌گراییِ او و تلاشش برای این که یک مسیحیِ مؤمن باشد، باعث می‌شود که تمایلاتش را سرکوب کند.

محتوای فیلم، نقد توامان و هم‌زمان دین‌گراییِ افراطی و سرکوبِ میل جنسی (که نمادش ابه کولمیر است) و بی‌بند و باریِ التذاذ جنسی (که نمادش مارکی دوساد است) می‌باشد.

امیدوارم لیست بهترین بازی های واکین فینکس مورد پسندتون واقع شده باشه، شما هم اگه بازی خوبی از این بازیگر رو به یاد دارید به ما معرفی کنید.