بهترین تریلر های هفته

سلام امروز براتون بهترین تریلر های هفته رو آماده کردیم امیدواریم خوشتون بیاد. روال کار اینه که هر هفته براتون بهترین تریلر ها رو آماده میکنیم تا شما بتونین بهترین تصمیم رو برای تماشای فیلم بگیرید.


همچنین بخوانید:

بهترین فیلم‌های چادویک بوزمن که نباید تماشای آنها را از دست بدهید!

بهترین فیلم های جاسوسی که نباید از دست‌شان بدید!!!


Dune

خب این فیلم، یه فیلم آمریکایی در ژانر حماسی و علمی-تخلیی هست که قراره در 18 دسامبر 2020 اکران بشه و کلا فیلم جالبی هست. دنی ویلنوو، کاگردان و یکی از تهیه کنندگان فیلم گفته که این فیلم سخت‌ترین تجربه کاریش بوده. پیش‌تولید این فیلم از سال 2016 شروع شده و  بخش زیادی از فیلم در بوداپست مجارستان و صحرای بزرگ اردن در عرض چهارماه تصویر برداری شده است.

در مورد موسیقی متن فیلم هم، باید بگم که کار موسیقی این فیلم اونقدر سخت و پیچیده بوده که هانس زیمر پیشنهاد ساخت موسیقی متن Tenet رو رد کرده و تمرکزش رو روی این فیلم گذاشته تا یه کار درجه یک رو تحویل بده. من هم امیدوارم که اینطوری بشه.

داستان کلی فیلم در آینده‌ای دور و در سیاره‌ای به نام آراکیس اتفاق می‌افته که به خاطر طبیعت بیابانی خود به تل‌ماسه(Dune) مشهور شده‌است.آوردگاهی برای نزاع چندین گروه مختلف می‌شود. این فیلم یه اقتباس از رمان Dune از فرانک هربرت هست و در ضمن در سال 1984 نیز یه فیلم دیگه هم با اقتباس از این رمان ساخته شده‌بود.تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، جاش برولین و دیوید باتیستا از جمله بازیگران این فیلم هستند.


همچنین بخوانید:

چرا نباید گیم اف ترونز را ببینیم؟

فیلم‌های شبیه Extraction ؛ برای آنهایی که به دنبال هیجان هستند!


No Time To Die

شاید برای شما جالب باشه که شرکت Sony Pictures در سال 2015 و بعد از اکران موفقیت آمیز Spectre تصمیم گرفت تا No Time To Die رو بسازه ولی بنا بر دلایلی این کار تا سال 2019 به تعویق افتاد و بعد از اتمام فیلمبرداری در سال 2019 نیز قرار بود که فیلم در 8 آوریل 2020 اکران شود ولی همه گیری ویروس کرونا باعث شد تا اکران این فیلم، تا 25 نوامبر 2020 به تاخیر بیفتد. در نهایت هم اعلام شد که فیلم در 12 نوامبر 2020 اکران می‌شود.

بازیگران این سری شامل دنیل کریگ، لئا سیدو، نائومی هریس، روری کینیار هستند و آهنگ اصلی No Time To Die رو هم بیلی آیلیش در سن 18 سالگی خونده و به جوانترین خواننده‌ای تبدیل شده که تونسته موسیقی اصلی مجموعه فیلم‌های جیمزباند رو بخونه.

داستان فیلم No Time To Die هم اینطوری هست که جیمز باند حالا خودش رو بازنشست کرده و حالا یکی از دوستاش مه مامورCIA هست اومده از اون برای حل یه پرونده کمک میخواد و جیمز باند هم قبول میکنه که در این کار به اون کمک کنه.


همچنین بخوانید:

فیلم های آخر الزمانی که تا کنون ندیده اید ،اما حتما باید ببینید!

همه چیز در مورد جان ویک 4؛ از فیلم نامه گرفته تا تاریخ اکران


Batman

بتمن(Batman) یکی از شخصیت‌های معروف تخیلی هست که محبوبیت فراوانی در بین نوجوانان و حتی بزرگترها داره. این فیلم اولین فیلم مستقل بتمن هست. در واقع بتمن در فیلم “شوالیه تاریکی بر می‌خیزد” نیز حضور داشته.

بتمن 2021 دهمین فیلم از “دنیایDC” هست که قراره در سال 2021 اکران بشه. قبل بتمن فیلم هایی مثل “زن شگفت‌انگیز” ، “جوخه انتحار” ، “آکوامن” و چند فیلم دیگر از “دنیای DC” ساخته شده است.

“بروس وین” یک فرد ثروتمند هست  و در جامعه خودش رو به عنوان یه فرد خوشگذران معرفی کرده و همه اون رو به عنوان یک فرد بی‌خیال میشناسن ولی در حقیقت “بروس وین” همون بتمن هست که به همه کمک میکنه و طرفدار عدالت هست. همچین فرمولی رو تو “زورو” هم دیده بودیم. شاید بشه گفت سازندگان Batman تو این قسمت یه کپی از “زورو” زدن.


همچنین بخوانید:

بهترین فیلم های 2020 که به درستی ارزش آنها کشف نشد!(قسمت اول)

بهترین فیلم های کمدی اکشن که نباید از دست‌شان بدهید!!


Mulan

“مولان” یک فیلم سینمایی آمریکایی در ژانر اکشن حماسی هست. این فیلم لایو اکشن انیمیشن مولان 1998 هست. داستان کلی فیلم در مورد دختری به نام مولان هست که برای اینکه پدرش به جنگ نره؛ تصمیم میگیره تا به ارتش ملحق بشه و قانون ارتش هم میگه که اگه زنی وارد ارتش بشه.  باید اعدام بشه. مولان تصمیم میگیره تا خودش رو به شکل مرد دربیاره تا بتونه توی جنگ شرکت کنه. اغلب منتقدان بازی بازیگران رو مثبت ارزیابی کردند ولی عدم شخصیت‌پردازی صحیح باعث شده تا امتیاز این فیلم کم شود. البته امتیاز خیلی کم این فیلم Mulan در “Imdb” به خاطر قیمت بالای فیلم بوده و در بقیه سایت‌های ارزیابی فیلم، مولان توانسته امتیاز خوبی بدست بیاره.