اگه از فیلم‎ها و سریال ‎هایی که با بازیگران واقعی ساخته شدن خسته شدید و دلتون میخواد که از واقعیت فاصله بگیرید و همزمان نمیتونید با انیمه ‎ها ارتباط برقرار کنید،با ما همراه باشید تا به شما بهترین سریال‎ های انیمیشنی رو معرفی کنیم.

نکته مهم:بیشتر سریال‎ های معرفی شده توی این لیست برای بزرگسالان ساخته شدن و اگر که درجه سنی اونها به کودکان بخوره توی متن بهش اشاره میشه.

همچنین قبل از مطالعه این مطلب به مطالب زیر هم یه نگاهی بندازید»


با معرفی بهترین سریال‎ های انیمیشنی که حتما باید آنها را ببینید همراه ما باشید

Samurai Jack ( جک سامورایی)

سریال Samurai Jack ( جک سامورایی)

شبکه پخش کننده:Cartoon Network

سال‎ های پخش:از 2001 تا 2017

تعداد فصل‎ها:پنج فصل

صداپیشگان:Phil LaMarr, Mako, Kevin Michael Richardson

کارگردان:Genndy Tartakovsky

داستان این سریال درباره یک سامورایی پرقدرت به نام جکه که در نبرد خودش با جادوگر قدرتمندی به نام آکو،توسط اون به آینده فرستاده میشه و با دنیایی مواجه میشه که به کلی توسط آکو اداره میشه. جک تصمیم میگیره با آکو مقابله کنه و همچنین به زمان خودش برگرده تا جلوی قدرت گرفتنش رو هم بگیره.از نکات مثبت این سریال میشه به خلاقیت توی طراحی کاراکترها و همینطور نبردهای زیباش اشاره کرد.

Adventure Time (وقت ماجراجویی)

سریال Adventure Time (وقت ماجراجویی)

شبکه پخش کننده:Cartoon Network

سال‎ های پخش:از 2010 تا 2018

تعداد فصل‎ها:ده فصل

صداپیشگان:Hynden Walch, Jeremy Shada, John DiMaggio

کارگردان:Larry Leichliter

اگه دنبال یکی از بهترین سریال‎ های انیمیشنی هستید که بخواید با فرزندتون یا خواهر و برادر کوچکتر از خودتون اون رو ببینید که هم به درد بچه ‎ها بخوره و هم بزرگترها بتونن ازش لذت ببرن،پیشنهاد من به شما این سریاله. اتفاقات این سریال توی یک دنیای فانتزی اتفاق میوفته که از لجن ،شکر، آتش و یخ درست شده و داستان هم درباره ماجراجویی‎های دو برادر به نام های فین و جیکه. فین یک انسانه که به نظر میاد آخرین انسان زنده باشه و جیک هم یک سگه که قابلیت کش اومدن داره و به هر شکلی که بخواد در میاد(واقعا اینا چجوری برادرن؟)

Bojack Horsman (بوجک هورسمن)

سریال Bojack Horsman (بوجک هورسمن)

شبکه پخش کننده:Netflix

سال‎ های پخش:از 2014 تا 2018

تعداد فصل‎ها:پنج فصل

صداپیشگان:Will Arnett, Amy Sedaris, Alison Brie

کارگردان:Raphael Bob-Waksberg

بوجک هورسمن به درد کسایی میخوره که در کنار دیدن یه درام قوی و سوزناک، دلشون خنده هم میخواد چونکه بوجک هورسمن هم میتونه شما رو کلی بخندونه و هم اشکتون رو در بیاره. دنیای این سریال جاییه که حیوانات هم مثل انسان ها روی دوتا پاهاشون راه میرن و حرف میزنن و در کنار انسان‎ ها به صورت کاملا عادی زندگی میکنن. داستان سریال هم درباره یه اسب به اسم بوجک هورسمنه که زمانی یه بازیگر مشهور بوده ولی الان دیگه کسی اون رو نمی ‎شناسه و بوجک دنبال راهی میگرده که دوباره شهرتش برگرده.

Gravity Falls (آبشار جاذبه)

Gravity Falls (آبشار جاذبه)

شبکه پخش کننده:Disney Channel

سال‎ های پخش:از 2012 تا 2016

تعداد فصل‎ها:دو فصل

صداپیشگان:Alex Hirsch, Jason Ritter, Kristen Schaal

کارگردان:Alex Hirsch

این سریال رو هم میتونید همراه بچه‎ های خونتون ببینید و اگه سریال رو درست و جسابی ببینید قطعا عاشقش میشید. داستان سریال درباره دو خواهر و برادر دوقلو به نام دیپر و میبله که برای تعطیلات تابستون به خونه‎ی عموی خودشون در شهر آبشار جاذبه میان و میفهمن که این شهر جاییه که همه افسانه ‎ها حقیقت دارن و هرچیزی ممکنه اتفاق بیوفته. درباره کیفیت سریال فقط این رو بگم که از نظر خیلیا تنها مشکل این سریال کوتاه بودنشه.(چهل قسمت)

Archer (آرچر)

بهترین سریال‎های انیمیشنی / سریال آرچر

شبکه پخش کننده:FXX

سال‎های پخش:از 2009 تا 2019

تعداد فصل‎ها:ده فصل

صداپیشگان:H. Jon Benjamin, Judy Greer, Amber Nash

کارگردان:Adam Reed

اگه دنبال دیدن یه سریال انیمیشنی اکشن با حال و هوای جاسوسی هستین،این سریال برای شما ساخته شده و میتونید از دیدنش لذت ببرید.داستان سریال در هر فصل درباره یکی از ماجراجویی‎های جاسوسی به اسم آرچره که به اعتقاد خیلی از شخصیت‎ های سریال،بهترین جاسوس دنیاست. این سریال پر از اشاره به فیلم‎های قدیمی و اکشن هالیوودیه و بیشترین لذت رو از سریال زمانی میبرید که این اشارات رو بفهمید.

 

The Simpsons (سیمپسون‎ها)

بهترین سریال‎های انیمیشنی / سیمسون ها

شبکه پخش کننده:FOX

سال‎های پخش:از 1989 تا اکنون

تعداد فصل‎ها:سی فصل

صداپیشگان:Dan Castellaneta ,Nancy Cartwright ,Julie Kavner

کارگردان:Matt Groening

یکی از طولانی ترین سریال‎ های جهان و این طولانی شدن هم بدون کیفیت بالا امکان پذیر نیست.اتفاقات سیمپسون‎ ها در دنیایی رخ میده که مردم توش زرد رنگ هستن ولی بقیه چیزا مثل دنیای خودمونه. داستان سریال هم درباره یکی از خانواده‎های ساکن این دنیاست که توی هر قسمت خنده‎ دارترین اتفاقات ممکن براشون پیش میاد. اگه تازه میخواید این سریال رو شروع کنید پیشنهاد من به شما اینه که از فصل‎ های آخر شروع کنید چون توی فصل‎ های اول بیشتر شوخی ها با فرهنگ اون دوره‎ی آمریکاست که ممکنه براتون نامفهوم باشه.

 

Rick and morty (ریک و مورتی)

بهترین سریال‎های انیمیشنی / سریال ریک و مورتی

شبکه پخش کننده:Adult Swim

سال‎های پخش:از 2014 تا 2017

تعداد فصل‎ها:سه فصل(فصل چهارم پاییز امسال پخش میشه)

صداپیشگان:Chris Parnell, Justin Roiland, Spencer Grammer

کارگردان:Dan Harmon, Justin Roiland

یکی از بهترین سریال ‎های انیمیشنی تمام دوران !!! بعد از تماشای این سریال یا خودتون دیوانه میشید یا اینکه این سریال تبدیل به یکی از دیوانه ‎وارترین سریال‎هایی میشه که دیدید! داستان سریال درباره ماجراجویی‎های دانشمند تقریبا دیوانه‎ ای به نام ریکه که همراه با نوه خودش بین جهان ‎های موازی سفر میکنن و عجیب‎ترین اتفاقات ممکن رو تجربه میکنن.از رفتن به خواب معلم ریاضی مورتی گرفته تا تبدیل شدن ریک به یک خیار شور!