با معرفی بهترین سریال های تابستان 2019 همراه ما باشید. امسال برای علاقمندان به هر نوع سریالی، حداقل یک سریال خوب پخش شد که نظر مخاطبین رو جلب کرد. از سریال های پرخرجی گرفته مثل the boys و Carnival Row تا فصل های جدید سریال های پرطرفداری مثل The Handmaid’s Tale. در ادامه به شما ده مورد از بهترین سریال های تابستان 2019 رو معرفی میکینم.



10 . 13 Reasons Why (فصل سوم)

بهترین سریال های تابستان 2019

شبکه پخش کننده:Netflix

تهیه کننده: Brian Yorkey

بازیگران: Cassandra Hendry, Ke’Mari Moore, Michael Sadler

سریال 13 Reasons Why از همون اول جزو سریال های پر سر و صدا بود که همه منتظر اون بودن.این سریال توی فصل اول با بهره گیری از یک داستان جدید و بازیگران خوب، تونست خودش رو توی دل خیلی از بیننده ها جا کنه. شبکه نتفلیکس این سریال رو برای دو فصل دیگه تمدید کرد. قطعا فصل های دوم و سوم نسبت به فصل اول افت زیادی داشتن ولی باز هم کیفیت اون ها در حدی پایین نیومده که بگیم سریال های بدی بودن. به هر حال اگه شما هم مثل من از عاشقای فصل اول این سریال هستید، حتما فصل های دوم و سوم اون رو هم ببینید. برای کسانی که با این سریال آشنایی ندارن(مگه میشه؟) هم بگم که داستان این سریال درباره اتفاقات بعد از خودکشی دختری نوجوان به نام هانا بیکره که از خودش سیزده نوار صوتی به جا گذاشته که توی هرکدوم از اون ها دلایل خودکشی خودش رو توضیح میده.

9 . Stranger Things (فصل سوم)

برترین سریال های تابستان

شبکه پخش کننده: Netflix

تهیه کنندگان: Matt Duffer, Ross Duffer

بازیگران: Millie Bobby Brown, Finn Wolfhard, Winona Ryder

دومین سریال از بهترین سریال های تابستان 2019، یکی از پرطرفدارترین سریال های شبکه ی نتفلیکسه. تابستان امسال شبکه نتفلیکس فصل سوم سریال Stranger Things رو در هشت قسمت منتشر کرد. بازخوردها نسبت به این فصل کاملا متفاوت بود. برخی اعتقاد داشتند که کیفیت سریال افت کرده و دیگه اون نوآوری فصل های اول خودش رو نداره. افراد دیگه ای هم اعتقاد داشتند که این فصل به خوبی تونسته فصل های قبل رو ادامه بده. برای کسانی که تا حالا این سریال رو ندیدند بگم که ذاستان این سریال در یک شهر کوچک و در دهه ی هشتاد میلادی اتفاق میوفته. جایی که در اطراف شهر دریچه ای به یک دنیای موازی باز شده و هیولاهایی از اون بیرون اومدن.

8 . Carnival Row (فصل اول)

بهترین سریال های تابستانی

شبکه پخش کننده: Amazon

تهیه کننده: jon Amiel

بازیگران: Cara Delevingne, Karla Crome, Orlando Bloom

اگه از کسانی هستید که بعد از تموم شدن گیم آف ترونز، دنبال یه سریل فانتزی میگردید که جای اون رو پر کنه، باید برید سراغ این سریال. این سریال دنیای رو به تصویر میکشه که انسان ها و موجودات افسانه ای در کنار همدیگه زندگی میکنن. اما زندگی برای موجودات جادویی سخت تر از اون چیزیه که به نظر میاد و انسان ها اون ها رو از خودشون پست تر میدونن. این وسط کاراگاهی به اسم فیلو به دنبال حل معمای قتل های سریالی این شهره. شما میتونید نقد و بررسی کامل این سریال رو در اینجا بخونید.

7 . The Handmaid’s Tale (فصل سوم)

بهترین سریال های منتشر شده در تابستان سال 2019

شبکه پخش کننده: Hulu

تهیه کننده: Bruce Miller

بازیگران:  Elisabeth Moss, Yvonne Strahovski, Joseph Fiennes

سریال The Handmaid’s Tale از سریال های تلخیه که دنیایی شدیدا تاریک رو به تصویر میکشه. دنیایی که در اون دولت آمریکا سقوط کرده و رژیمی تحت عنوان گیلیاد جای اون رو گرفته. در گیلیاد اعتقاد بر اینه که مردان مقام بالاتری نسبت به زنان دارن که باعث ظلم زیادی نسبت به زنان جامعه میشه. امسال فصل سوم این سریال در سیزده قسمت پخش شد و از اون استقبال خوبی هم به عمل اومد.

6 . Mindhunter (فصل دوم)

بهترین سریال های پخش شده در تابستان 2019

شبکه پخش کننده، Netflix

تهیه کننده: Joe Penhall

بازیگران:  Jonathan Groff, Holt McCallany, Anna Torv

این سریال از سریال های شدیدا رازآلود و روانشناختیه که دیدنش برای همه واجبه. مخصوصا که کارگردان اون هم دیوید فینچره. داستان این سریال درباره ی دو مامور FBI که با صحبت کرد با قاتلان زنجیره ای دستگیر شده سعی دارند تا انگیزه های درونی اون ها رو کشف کنن. فصل دوم این سریال در نه قسمت پخش شده و دیدنش برای علاقمندان به داستان های معمایی و قاتلین سریالی واجبه.

5 . Bodyguard (فصل اول)

بهترین سریال های تابستان 2019

شبکه پخش کننده: BBC One

تهیه کننده:  Jed Mercurio

بازیگران: Richard Madden, Sophie Rundle, Vincent Franklin

این سریال بریتانیایی از سریال های تقریبا کم سر و صدای امسال بود. احتمالا به خاطر ماهیت بریتانیایی خودش بوده که دیده نشده چون در کل سریال های بریتانیایی کمی دیر توسط مردم کشف میشن. داستان این سریال درباره یک کهنه سرباز به نام دیوید باد هستش که وظیفه محافظت از افراد مهم رو به عهده داره. دیوید حالا وظیفه ی محافظت از وزیر کشور رو در خطرناک ترین دوره ی بریتانیا به عهده داره و باید خانم وزیر رو از خطرات دور نگه داره. جذاب ترین نکته ی این سریال برای شخص من، حضورد ریچارد مدن در نقش اصلی سریال بود که همه ی ما اون رو با نقش راب استارک میشناسیم. ریچارد مدن به خوبی تونسته نقش خودش رو برای مخاطب باور پذیر کنه.

4 . Money Heist (فصل سوم)

بهترین سریال های پخش شده در تابستان 2019

شبکه پخش کننده: Netflix

تهیه کننده: Álex Pina

بازیگران: Álvaro Morte, Itziar Ituño, Úrsula Corberó

یکی از نکات خوب شبکه ی نتفلیکس، توجهش نسبت به سریال های غیر انگلیسی زبانه. یکی از این سریال ها سریال Money Heist محصول کشور اسپانیاست که با استقبال خوبی هم روبرو شد. داستان سریال از جایی شروع میشه که عده ای خلافکار دور همدیگه جمع میشن تا بزرگ ترین سرقت تاریخ رو انجام بدن. این سریال شباهت هایی هم به سریال فرار از زندان داره که میتونه لذتش رو برای طرفداران فرار از زندان دو برابر کنه. فصل سوم این سریال در هشت قسمت پخش شده.



3 . The boys (فصل اول)

برترین سریال های منتشر شده در تابستان 2019

شبکه پخش کننده: Amazon

تهیه کننده: Evan Goldberg

بازیگران: Chace Crawford, Dominique McElligott, Karl Urban

الان توی دوره ای هستیم که ابرقهرمانا توی هر زمینه ای روی بورس هستن و طرفدارای زیادی دارن. در زمینه سریال هم به همین شکله و سریال های ابرقهرمانی زیادی ساخته شده. جدا از بحث کیفیت اون ها، این نوع سریال ها درگیر کلیشه های خاصی هستن که نمیزارن شکوفا بشن. سریال The boys این کلیشه ها رو کنار میزاره و داستان جدیدی رو روایت میکنه. داستان سریال در دنیایی اتفاق میوفته که ابرقهرمانان حکم ناجی انسان های عادی رو دارن و مردم احترام خاصی بهشون میزارن. اما ابرقهرمانان این دنیا اکثرشون فاسدن و پشت سر مردم هر کاری که دلشون بخواد انجام میدن و مردم رو گول میزنن. شما میتونید نقد و بررسی کامل این سریال رو اینجا بخونید.

2 . Peaky Blinders (فصل پنجم)

بهترین سریال های تابستان 2019

شبکه پخش کننده: BBC One

تهیه کننده: Steven Knight

بازیگران: Cillian Murphy, Helen McCrory, Paul Anderson

Peaky Blinders از اون سریال هاییه که احتمالا یا اون رو دیدید با حداقل اسمش به گوشتون خورده و میدونید که سریال شدیدا پرطرفداریه. این محبوبیت بی دلیل نیست چون این سریال از بهترین سریال هاییه که در حال حاضر میتونید ببینید. کارگردانی و فیلمبرداری عالی، داستان و شخصیت پردازی بسیار خوب و همینطور بازی عالی بازیگران از جمله دلایل محبوبیت فوق العاده این سریال هستن. اگر از کسایی هستید که هنوز این سریال رو ندیدید باید بگم که داستان این سریال درباره یک خانواده خلافکار در شهر بیرمنگام انگلستانه و دهه بیست میلادیه که در تلاش هستن تا یکی یکی پله های ترقی رو طی کنن. شما میتونید نقد و بررسی قسمت به قسمت فصل پنجم سریال رو در اینجا بخونید.

1 . dark (فصل دوم)

بهترین سریال های پخش شده در تابستان 2019

شبکه پخش کننده: Netflix

تهیه کننده: Baran bo Odar

بازیگران: Jördis Triebel, Karoline Eichhorn, Oliver Masucci

آخرین مورد از لیست بهترین سریال های تابستان 2019 یک سریال محصول کشور آلمانه. همونطور که بالاتر اشاره کردم یکی از ویژگی های خوب شبکه نتفلیکس، بها دادن اون به سریال های غیر انگلیسی زبانه. تقریبا میشه گفت بهترین و محبوب ترین سریال غیر انگلیسی زبان نتفلیکس، سریال dark هستش. این سریال روایتگر سفر های پیچیده زمانی در یک شهر کوچک توی آلمانه. داستان از گم شدن یک پسر توی شهر شروع میشه که باعث میشه طی اتفاقاتی راز های تاریک این شهر ذره ذره برملا بشه. اگر دنبال یک سریال پیچیده و رازآلود هستید که بعد از دیدن هر قسمت کمی صبر کنید تا بفهمید چه اتفاقی افتاده و بعد به سراغ قسمت بعد برید، حتما سریال dark رو ببینید. شما میتونید معرفی فصل اول سریال رو در اینجا بخونید.

ممنون از اینکه با نعرفی بهترین سریال های تابستان 2019 همراه ما بودید. اگر به نظرتون سرریالی باید در لیست ما باشه ولی نیست، حتما از طریق بخش کامنت ها با ما در میون بزارید.