بهترین سریال های 2018 ! با رشد صنعت سریال بسیاری از هنرمندان و بازیگران معروف و سرشناش در این سریال ها به ایفای نقش پرداخته اند. با نزدیک شدن به پایان سال 2018 مجله تایم بهترین سریال های سال 2018 را معرفی کرده است که با یکدیگر با آن ها آشنا می شویم :

10-POSE

رایان مورفی که خود را با سریال های American Horror Story, American Crime Story و Feud اثبات کرده است .این بار نیز با سریال محبوب خود به نام POSE که در شبکه FX پخش می شود ،توانسته این سریال را در میان بهترین سریال های سال 2018 جای دهد.داستان سریال در مورد دهه 1980 آمریکا و نحوه زندگی وفرهنگ و زندگی لوکس را به تصویر می کشد.در این سریال بازیگرانی مانند James Van Der Beek, Billy Porter, Kate Mara, Evan Peters به ایفای نقش می پردازند.این سریال شامل 8 قسمت می باشد.و فصل دوم این سریال در سال 2019 پخش خواهد شد.

بهترین سریال های 2018

9-HOMECOMING

سریال تلویزیونی HOMECOMING با بازی جولیا رابرتز یکی از سریال جذاب سال 2018 است.سناریو این سریال با موضوع روانشناسی توسط Eli Horowitzو Micah Bloomberg نوشته شده است.هایدی برگمن (جولیا رابرتز) به عنوان روانشناس در یک سازمان مخفی دولتی کار می کند و وظیفه او درمان سربازهایی است که از جنگ بازگشته اند.

بهترین سریال های 2018

8-MY BRILLIANT FRIEND

 MY BRILLIANT FRIEND که از رمان پرفروش النا فرنت اقتباس شده است،  نشان دهنده  دو دوره مختلف است.این سریال داستان زندگی دو دوست را بیان می کند.برای فیلم برداری این سریال مجموعه ای به مساحت 215 هزار متر مربع و حدود 1500 لباس آماده شده است.این سریال از شبکه HBO پخش می شود.

بهترین سریال های 2018

7-CLAWS

داستان این سریال در مورد پنج زن با ویژیگی های مختلف است که در یک سالن زیبایی در فلوریدا مشغول به کار هستند .این زنان برای بدست آوردن پول دست به کارهای کثیفی خواهند زد.بازیگران این فیلم Niecy Nash, Carrie Preston, Judy Reyes, Karrueche Tran و Jenn Lyon  هستند.

 

بهترین سریال های 2018

6-TERRACE HOUSE: OPENİNG NEW DOORS

این برنامه که سال های زیادی در ژاپن پخش می شد ،پس از پخش شدن از شبکه نتفلیکس به مرور در سرتاسر جهان به محبوبیت رسید.در این برنامه تلویزیونی گروهی از جوانان شامل آشپز ،اسنوبردچی و هاکی روی یخ در یک منطقه جنگلی برای رسیدن به آرزوهای خود گردهم آمده اند.

بهترین سریال های 2018


همچنین بخوانید :

۱۰ تا از بهترین سریال هایی که در پاییز حتما باید ببینید

بهترین سریال های ۲۰۱۷ به انتخاب مجله وارونه

ستارگان سریال بازی تاج و تخت می گویند فصل هفتم بهترین فصل این سریال است !

پردرآمد ترین بازیگران زن سریال های خارجی

نگاهی به ۵ سریال برتر در سال ۲۰۱۸


5-THE GOOD PLACE

این سریال با ژانر کمدی فانتزی از سال 2016 تا کنون در حال پخش است.این سریال مخصوص کسانی است که می خواهند زمانی از طول روز خود را بدون دغدغه صرف کنند و از دیدن ان سریال لذت ببرند.

بهترین سریال های 2018

4- PATRICK MELROSE

این سریال با بازی فوق العاده Benedict Cumberbatch یکی از بهترین سریال های سال 2018 است.داستان سریال در مورد مردی است که از سوی پدر مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است و حمایت لازم از مادر خود را نیز دریافت نکرده است.مشکلات روانی او در کودکی تاثیر زیادی در زندگی فعلی او دارد.هر قسمت از این مینی سریال به داستان های مختلفی می پردازد و پیش بینی میشود که این سریال جوایز متعددی را دریافت کند.

بهترین سریال های 2018

3-ATLANTA

اولین قسمت از این سریال در سال 2016 پخش شد.داستان در مورد پدر جوانی است که به پول احتیاج دارد و از همین رو به پسر عمو خود که قصد  دارد یک آلبوم رپ انتشار دهد ،پیشنهاد می دهد که مدیر برنامه او شود و تمام اتفاقات از همین جا آغاز می گردد.هر قسمت از این سریال 25 دقیقه است و دارای جوایز امی و گلدن گلوب است.دونالد گلوور(کارگردان سریال) نخستین آفریقایی آمریکایی بود که  جایزه امی را در بخش کارگردان برنده شد.

 

بهترین سریال های 2018

2-SHARP OBJECTS

این سریال پس از انتظارهای طولانی ،سزاوار آن است که در بالای لیست قرار گیرد.این سریال که از کتاب جیلین فیلن اقتباس شده است برای طرفداران سریال های درام و روانشناسی گزینه ایده آلی است.داستان سریال در مورد دو دختر جوان است که به قتل رسیده  اند.

بهترین سریال های 2018  1-KILLING EVE

این سریال از کتاب Luke Jennings اقتباس شده است و در مورد یک پلیس زن و زندگی ماجراجویانه اوست.اگر شما به سریال های هیجان انگیز علاقه دارید ،حتما این سریال را مشاهده کنید.

بهترین سریال های 2018