بهترین سن استفاده از بوتاکس ! شرکت های لوازم آرایشی و زیبایی در حال توسعه بسیاری از محصولات برای حل برخی از مشکلات و تغییر فرم صورت هستند که با افزایش سن رخ می دهد.یکی از محبوب ترین روش ها استفاده از بوتاکس است.اما بهترین سن استفاده از بوتاکس چه زمانی است ؟

بهترین سن استفاده از بوتاکس

صورت مان ، ویترین بیرونی ماست.که با افزایش سن ،اثرات منفی خورشید ،فرسودگی و.. دچار چین و چروک می گردد.استفاده از کرم های مراقبتی تا حدودی می توانند از این فرآیند جلوگیری کنند و بعد از مدتی دیگر پاسخگو نخواهند بود و ما باید روش های دیگری را امتحان کنیم.یکی از محبوب ترین این روش ها استفاده از بوتاکس است.

بهترین سن استفاده از بوتاکس چه زمانی است ؟

به طور خلاصه، سم بوتولینوم، که به عنوان بوتاکس شناخته می شود، به صورت عضلانی برای اصلاح چین و چروک روی صورت استفاده می شود.بوتاکس یک برنامه کاربردی است که باید در حدود 30 سالگی شروع شود.تا بتواند با از بین بردن چروک های سطحی و ریز از به وجود آمدن چروک های عمقی پوست جلوگیری کند.زیرا چروک های صورت ممکن است بعد از مدتی دائمی شوند.در این مورد اقدامات رادیکالی بیشتری برای از بین بردن چروک ها مورد نیاز است.درمان بوتاکس، که توصیه می شود به طور متوسط 6 ماه یک بار انجام شود، بخش مهمی از مراقبت از صورت برای بسیاری از زنان و مردان است.ز آنجا که اثر جانبی دائمی وجود ندارد،بسیاری از مردم این روش را به عنوان بخشی از زندگی خود انتخاب کرده اند.

بهترین سن استفاده از بوتاکس

بوتاکس در چه نواحی قابل استفاده است ؟

بوتاکس را می توان در نواحی از صورت مانند میان ابروها ، پیشانی ،گونه ، لب ، اطراف چشم ها و همچنین خط خنده استفاده کرد.اسید هیالورونیک ماده ای است که در بدن وجود دارد و با تزریق آن به نواحی دارای مشکل باعث اصلاح آن نواحی می گردد.فر آیند بوتاکس باید هر 12 -18 ماه تکرار شود.بوتاکی دارای هیچ گونه عارضه ای نیست و فقط گاهی اوقات ممکن است باعث ایجاد کبودی های کوچک و کوتاه مدت در محل تزریق شده شود.


همچنین بخوانید :


استفاده از روش های حمایتی

بوتاکس برای ارائه زیبایی شناسی صورت بسیار مهم است ، اما اکثر مردم باید از روش های دیگری نیز استفاده کنند.این روش ها شامل مراقبت از پوست، مزوتراپی و PRP می شود.مراقبت های پوستی باعث می شوند که پوست از شر سلول های مرده رها شده و تنفس کند.روش مزوتراپی بیشتر محافظتی  و PRP بیشتر درمانی است.البته، تمام این برنامه ها باید توسط دکتر تعیین و استفاده شود.این برای درمان صحیح و مناسب و جلوگیری از اثرات احتمالی مضر ضروری است.