بهترین شخصیت های منفی در دنیای انیمه! شخصیت های خبیثی که کارشان را درست انجام می دهند!

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. امروز با معرفی بهترین شخصیت های منفی در دنیای انیمه با شما همراه هستیم. اول از همه باید بگویم که مجله وارونه در سری مطالبی قصد دارد تا به معرفی شخصیت ها و فکت های دنیای انیمه بپردازد! پس همراه ما بمانید.

اولین نوشته معرفی شخصیت به شخصیت های منفی یا همان به اصطلاح Villains ها اختصاص دارد. هر کدام از انیمه ها حجم زیادی از شخصیت های منفی و مثبت در بر دارند و این موضوع باعث جذابیت بییشتر مدیوم انیمه و مانگا می‌شود. انتخاب بهترین شخصیت های منفی در دنیایی به پهناوری دنیاهای انیمه واقعا سخت است. اما شخصیت های ما چندین ویژگی دارند که شخصیت پردازی، انگیزه، درگیری با قهرمان داستان و پرطرفدار بودن را شامل آن ها می شود.


پیش از مطالعه برترین شخصیت های شرور انیمه‌ای که از بهترین شخصیت های منفی تاریخ هستند. مطالب زیر می‌چسبد!


داخل این لیست شاید کارکترهای باشند که کاملا خبیث نباشند. اما تصمیمات آن ها در طول زندگی شان از آن ها یک شخصیت منفی ساخته است. این متن هم قسمت دومی خواهد داشت پس اگر شخصت مورد علاقه شما داخل لیست نبود ناراحت نشوید و او را در بخش کامنت های سایت معرفی کنید! ما هم سعی کردیم که کمترین اسپویل درون این متن باشد. اما اگر که هیچ پیش زمینه ای از داستان های زیر ندارید و قصد دارید به سراغ آنها بروید این مطلب را نخوانید! این هم بگویم که این لیست رتبه بندی ندارد و به طور رندوم در جایگاهشان قرار گرفته اند!

با معرفی بهترین شخصیت های منفی در دنیای انیمه همراه مجله وارونه باشید!


Light Yagami
Death Note

بهترین شخصیت ‌های منفی انیمه‌ای

  • خلق شده توسط: Tsugumi Ohba
  • انیمه های حضور یافته: Death Note و Death Note: Rewrite
  • صداپیشه: Mamoru Miyano
  • القاب: Kira، Killer و God of the new world
  • اولین حضور: جلد اول مانگا Death Note

یکی از بزرگ ترین و بهترین شخصیت های انیمه ای بدون شک لایت یاگامی است. لایت که شخصیت اصلی فرانچایز Death Note است. به دلیل شخصیت پردازی خاص و جذاب خود به عنوان یک شخصیت مثبت شناخته نمی شود! در اصل شخصیت لایت آرمان هایی دارد که کمی دور از انسانیت هستند. اما نکته بسیار جالب درباره این شخصیت جذاب، این است که باعث می شود تا افکار مخاطب به چالش کشیده شوند! به طوری که مخاطب با خود می گوید که شاید حق با او باشد.

نکته دیگری که این شخصیت را جذاب می کند حس عدالت خواهی افراطی است که در وجود او می باشد. Light Yagami متعقد است که حتی کسی که کوچک ترین اشتباه را می کند مستحق مرگ است. در کشتن افراد هم هیچگونه ترسی ندارد. به طوری که حتی می توان گفت از این کار لذت هم می برد!

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

هوش زیاد او نیز باعث می شود که شما عاشق این شخصیت شوید. مبارزه او همراه با L برای پی بردن به هویت واقعی یکدیگر یکی از بهترین درگیری های تاریخ انیمه است. بازی های ذهنی او در Death Note بارها باعث می شود تا مخاطب متعجب شود و بیشتر عاشق این کارکتر باشد. البته که این شخصیت یک انسان کاملا پست نیست. اما افکار و اقداماتش که شامل قتل هزاران انسان می شود. باعث شده که او در این لیست جایگاهی پیدا کند.


Griffith
Berserk

  • خلق شده توسط: Kentaro Miura
  • انیمه های حضور یافته: Berserk, Berserk 2nd Season, Kenpuu Denki Berserk, Berserk: Ougon Jidai-hen III – Kourin, Berserk: Ougon Jidai-hen II – Doldrey Kouryaku و Berserk: Ougon Jidai-hen I – Haou no Tamago
  • صداپیشه: Takahiro Sakurai
  • القاب: The White Hawk و Femto
  • اولین حضور: آرک داستانی Goden Age 4 مانگای Berserk

خیلی از افراد این شخصیت را بهترین شخصیت منفی تاریخ انیمه می دانند! او به خاطر شخصیت و ظاهر و قدرتش جذابیت ذاتی خاصی دارد! اما چرا فردی به این ظاهر معصوم باید فردی خبیث باشد؟ جواب ساده است، برای دنبال کردن آرزوهای خودش. در طول داستان Berserk شما متوجه می شوید او برای رسیدن به اهداف خود این توانایی را دارد که همه چیز را زیر پایش بگذارد!

او در اوایل حضورش شخصیتی آرام و جذاب و مثبت است. به طوری که حتی سربازان و دوستان او برای نجات جان Griffith حاضرند خود را نیز فدا کنند. اما زمانی که این شخصیت ذات حقیقی خود را نشان می دهد و به قول معروف تو زرد از آب در می آید. نه تنها شخصیت های انیمه جا می خورند، بلکه مخاطب نیز جا میخورد. مخاطب در آن لحظه احساس کامل خیانت را با تمام وجودش درک می کند. اینکه ببینیده مشاهده‌گر این باشد که او برای رسیدن به خواسته هایش چه اعمالی انجام می دهد، شما را عاشق این کاراکتر می کند!


Sousuke Aizen
Bleach

بهترین شخصیت ‌های منفی انیمه‌ای

  • خلق شده توسط: Tite Kubo
  • انیمه های حضور یافته: Bleach
  • صداپیشه: Show Hayami
  • القاب: Aizen
  • اولین حضور: جلد نهم مانگای Bleach

Aizen یکی از شخصیت های منفی انیمه بلیچ می باشد. این شخصیت بیشترین حضور به عنوان یکی از شخصیت های خبیث را در طول انیمه دارد. او فردی استاد در شمشیربازی و استفاده از جادو است. این شخصیت که بهترین شخصیت منفی بلیچ هم می باشد. حدود 110 سال تمامی شخصیت های انیمه را گول زده بود! او با جلو بردن اهداف خودش در این 110 سال هویت واقعی خود را از همه پوشانده بود.

همچنین با استفاده از یک صلاح قدرتمند که توان هیپنوتیزم کردن را دارد نقشه های خود را پیش می برد. زمانی که دستش برای افراد انیمه رو می شود ذات واقعی خود را نشان داده و به یکی از سرسخت ترین شخصیت های بلیچ برای شکست دادن تبدیل می شود. هوش او برای به جلو بردن نقشه هایش امتیاز حضور در این لیست را برای او آورده است.


از مجله وارونه در باب انیمه به جز بهترین شخصیت های منفی Villains بخوانید:


DIO BRANDO
JoJo’s Bizarre Adventure

  • خلق شده توسط: Hirohiko Araki
  • انیمه های حضور یافته: JoJo no Kimyou na Bouken Part 3: Stardust Crusaders و JoJo no Kimyou na Bouken Part 3: Stardust Crusaders 2nd Season
  • صداپیشه: Takehito Koyasu
  • القاب: Lord Dio, Bastard و Evil Incarnate
  • اولین حضور: بخش اول مانگای JoJo’s Bizarre Adventure

Dio اصلی ترین شخصیت منفی انیمه جوجو است. این شخصیت که یک خون آشام نیز است نقش محوری در داستان انیمه جوجو دارد! او که فرزند یک انسان مجرم است در بچگی یک موضوع ساده را یاد می گیرد. اینکه انسان می تواند برای زنده ماندن خود هر کاری بکند. او کاملا با این منطق که آزاد است هر کاری بکند بزرگ شده است. به لطف قدرت های خون آشامی خود قرن ها زندگی کرده و قرن ها انواع جنایت را انجام میدهد!

برای درک میزان شرارت او کافی است که چندین قسمت ابتدایی را ببینید که او چگونه یک سگ را در داخل یک تنور می اندازد، یا اینکه چطور پدر خوانده خود را مسموم می کند. او برای پیشبردن جاه طلبی های خود حتی انبوه زیادی از خون آشام ها را در انگلستان قرن نوزدهم آزاد می کند و جان های بسیاری را می گیرد. اگر خیال می کنید که این شخصیت مستعد حضور در این لیست نمی باشد. فقط صبر کنید تا ماسک آهنی خود را بر صورت زده و تبدیل به یک خون آشام شود.


Hisoka Morow
Hunter x Hunter

بهترین شخصیت ‌های منفی انیمه‌ای

  • خلق شده توسط: Yoshihiro Togashi
  • انیمه های حضور یافته: Hunter x hunter 2011 و Hunter x Hunter 1999
  • صداپیشه: Hiroki Takahashi و Daisuke Namikawa
  • القاب: The Magician و Grim Reaper
  • اولین حضور: بخش پنجم مانگای Hunter x Hunter

شخصیت Hisoka یکی از بسیار شخصیت منفی فرانچایز Hunter x Hunter است. چیزی که باعث جذاب شدن این شخصیت می شود پیچیده بودن او است. این شخصیت بارها تصمیماتی می گیرد که شاید به فکر شما خطور هم نکند. چیزی که در انیمه Hunter x Hunter مشخص است این است که همه شخصیت ها اهدافی در ذهن دارند. Hisoka هم از این قاعده مستثنی نیست. اما این هدف اوست که عجیب است!

او هر کاری می کند تا رقبای سرسختی پیدا کرده و آن ها را شکست دهد. این شخصیت حتی ترسی از فدا کردن خود یا دوستانش برای رسیدن به هدفش ندارد. فرقی هم ندارد که رقیب او یک بچه یا یک پیرمرد باشد. او همیشه در حالی که بقیه را غرق در خون کرده به اهداف خود می رسد. به من اعتماد کنید، فقط باید او را در حال دنبال کردن خواسته هایش ببینید و بعد می فهمید که چرا او اینقدر خاص است.


Lelouch Lamperouge
Code Geass

بهترین شخصیت ‌های منفی انیمه‌ای

  • خلق شده توسط: Ichirō Ōkouchi
  • انیمه ها حضور یافته: Code Geass: Fukkatsu no Lelouch Code Geass: Fukkatsu no Lelouch Picture Drama Code Geass: Hangyaku no Lelouch – Nunnally in Wonderland Code Geass: Hangyaku no Lelouch I – Koudou Code Geass: Hangyaku no Lelouch II – Handou Code Geass: Hangyaku no Lelouch III – Oudou Code Geass: Hangyaku no Lelouch R2 Code Geass: Hangyaku no Lelouch
  • صداپیشه: Jun Fukuyama
  • القاب: Lelouch vi Britannia, Black Prince, Zero, King of Elevens و Lulu
  • اولین حضور: قسمت اول انیمه تلویزیونی Code Geass: Hangyaku no Lelouch

لولوش هم مانند لایت یاگامی شخصیت اصلی فرانچایز خود می باشد. شاید در خبیث بودن یا نبودن او نظرات متفاوت باشند، اما در یک مورد هیچ شکی وجود ندارد و آن این است که این شخصیت برای رسیدن به اهداف خود هر کاری می کند. از کشتن برادرها و خواهران ناتنی خود گرفته تا فدا کردن عده زیادی از مردم. این شخصیت همچنین پر طرفدارترین شخصیت تاریخ انیمه نیز به حساب می آید.


همچنین در باب انیمه Code Geass و لولوش یکی از برترین و بهترین شخصیت‌های منفی Villains انیمه‌ای مطالعه کنید.


لولوش دارای هوش بالایی می باشد که در جذاب بودن این کارکتر نقش بالایی دارد. موردی که خیلی او را با بقیه کارکترها مخصوصا با لایت یاگامی متفاوت می کند پایان کار او است. در انتهای انیمه شما لولوشی را می بینید که متحول می شود و این مورد درباره هیچ کدام از دیگر افراد این لیست وجود ندارد. پس اگر بر این باور هستید که او شر مطلق نمی باشد باید بگویم که حق با شما است. اما اقداماتش نیز هم جایگاه ثابتی در این لیست برای او به ارمغان آورده است!


The Major
Hellsing Ultimate

بهترین شخصیت ‌های منفی انیمه‌ای

  • خلق شده توسط: Kouta Hirano
  • انیمه های حضور یافته: Hellsing Ultimate و Hellsing: The Dawn
  • صداپیشه: Nobuo Tobita
  • القاب: First Lieutenant, Sturmbannführer, Battalion Commander و War Machine
  • اولین حضور: جلد دوم مانگای Hellsing

خبیث اصلی OVA ها و مانگای Hellsing این شخصیت میباشد. او یک نازی از جنگ جهانی دوم است که مستقیما از شخص هیتلر برای ساخت ارتشی از خون آشام‌ها برای پیروزی در جنگ ماموریت داشت. بعد از شکست او و همچنین نازی ها در جنگ جهانی دوم سازمانی به نام Millennium تاسیس می کند! این شخصیت برای رسیدن به خواسته های پوچ گرایانه خود حتی تا نابود کردن شهر لندن نیز پیش می رود!

نکته متمایز کننده نسبت به بقیه لیست عشق او نسبت به جنگ است. او زندگی را در جنگ می بیند و بدون آن توان زندگی کردن را ندارد. ماننند دیگر فرمانده های جنگی او نیز رهبر لایقی برای ارتش خود است. Major مانند دیگر نازی ها بسیار نژاد پرست است. اوج این موضوع زمانی اتفاق می افتد که برای نجات جان خود حاضر نمی شود. تا خون خون آشام را بنوشد چون فکر می کند که این نژاد از انسان ها پایین تر هستند.


Isabella
The Promised Neverland

بهترین شخصیت ‌های منفی انیمه‌ای

  • خلق شده توسط: Kaiu Shirai
  • انیمه های حضور یافته: Yakusoku no Neverland
  • صداپیشه: Yūko Kaida
  • القاب: Mama
  • اولین حضور: بخش اول مانگای Promised Neverland

یکی از محبوب ترین شخصیت های منفی The Promised Neverland ایزابلا یا همان ماما می باشد. شخصیت او زمانی خبیث و اندکی ترسناک به نظر می آید که مخاظب متوجه می شود او سرپرست یتیم ختنه نیست بلکه مزرعه داری برای پرورش بچه ها است. نا امیدی کامل این شخصیت از زندگی نیز نکته ای است که او را جذاب می کند.

این شخصیت با رفتار خود کاری می کند بچه های یتیم خانه همه عاشق او باشند اما از درون یک هیولا است. سرگذشت جالب او نیز یکی از بهترین سرگذشت ها در این لیست است. شاید نکته ای که باعث می شود او خبیث به نظر بیاید این است که برای زنده ماندن خود دست به هرکاری می زند. از قصد به فدا کردن پسر خود گرفته تا قربانی کردن عده زیادی از بچه های یتیم خانه.


Johan liebert
Monster

  • خلق شده توسط: Naoki Urasawa
  • انیمه های حضور یافته: Monster
  • صداپیشه: Nozomu Sasaki
  • القاب: Monster
  • اولین حضور: مانگای Monster

در لیست بهترین شخصیت های منفی ما شاهد کارکترهای زیادی هستیم که قدرت های فراطبیعی زیادی دارند. اما به شما قول می دهم هیچکدام ترس ناک تر از جوهان نیستند. شخصیت او همانند تلفیقی از جوکر و هانیبال است. مورد اصلی که باعث می شود او به این اندازه ترسناک به نظر برسد. این است که او در شرایطی که بسیار خبیث است، بازهم فرد بسیار اجتماعی است.

او همان قاتل سریالی است که شاید کنار شما نشسته باشد و شما از آن بی خبر باشید. شخصیت او با جذابیت بالایی که دارد باعث جذب قربانیانش شده و بعد کار آن ها را تمام می کند. شخصیت او بارها با مرگ دست و پنجه نرم کرده اما هر بار نجات پیدا کرده است. شاید بهترین توصیف از افکارش این دیالوگ او باشد که می گوید تنها چیزی که انسان ها در آن برابرند مرگ است! در واقع هیولای واقعی داستان فرانچایز Monster این شخصیت می باشد.


همچنین در مجله وارونه به جز بهترین شخصیت‌های شرور Villains مطالعه کنید!


برای شما بهترین شخصیت های منفی کدام شخصیت ها می باشند؟ در بخش کامنت ها نظر خود را درباره بهترین شخصیت های منفی انیمه ها به اشتراک بگذارید. همچنین منتظر مطالب جدید ما در بخش بهترین شخصیت های انیمه ای نیز باشید.