با معرفی 5 تا از بهترین فیلم های اکشن کمتر دیده شده در خدمت شما هستیم. این فیلم ها افتخارات زیادی کسب کردند و واقعا از تماشاشون لذت خواهید برد، حتی اگر اسم شان را زیاد نشنیده باشید. 

بهترین فیلم های اکشن کمتر دیده شده

1. war for the planet of the apes

جنگ برای سیاره میمون ها یک فیلم علمی–تخیلی آمریکایی به کارگردانی مت ریوز و نویسندگی مارک بامبک و ریوز است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. این فیلم دنبالهٔ فیلم‌های ظهور سیاره میمون‌ها، طلوع سیاره میمون‌ها محسوب می‌شود و سومین فیلم در مجموعهٔ سیارهٔ میمون‌ها پس از بازراه‌اندازی آن تلقی می‌شود. اندی سرکیس، وودی هرلسون و استیون زان از بازیگران این فیلم می‌باشند و داستان آن دربارهٔ تقابل میمون‌ها به رهبری سزار با انسان‌هایی است که در صدد چیره شدن بر کره زمین هستند. مانند قسمت قبلی، فیلم شباهت‌هایی با نبرد برای سیاره میمون‌ها دارد، اما یک بازسازی مستقیم نیست.


همچنین بخوانید:  بهترین فیلم ها با پایانی شوکه کننده که شما را حیران خواهند کرد!


2. the twilight samurai

بهترین فیلم های اکشن کمتر دیده شده

بسیاری از آثار شاخص سینمای جهان در کشور ژاپن ساخته شده‌اند. در نظرسنجی مجله sight and sound از برترین کارگردانان و برترین منتقدان، فیلم داستان توکیو (۱۹۵۳) به عنوان سومین فیلم برتر تاریخ انتخاب شد. فیلمی با روایتی بسیار آرام از زندگی یک خانواده‌ی ژاپنی در اواسط قرن بیستم. داستانی در مورد تقابل سنت و مدرنیته.
این فیلم یک اثر بسیار هنری و ارزشمند از تاریخ بشریت است. این فیلم با کسب امتیاز صد از صد از سوی منتقدین یکی از با ارزش ترین و تحسین شده ترین فیلم های تاریخ سینما محسوب میشود.


همچنین بخوانید:  انیمه Samurai & Shogun ریک و مورتی در دنیای سامورایی ها را تماشا کنید!


3. true grite

بهترین فیلم های اکشن کمتر دیده شده

فیلمی از برادران کوئن در ژانر وسترن است. این فیلم در سال انتشار نامزد دریافت ده جایزه اسکار بود اما در عین موفق بودن با شور بختی تنها بفتای بهترین فیلبرداری را تصاحب کرد و در جشنوار گلدن گلوب نه تنها برنده هیچ جایزه ایی نشد بلکه حتی نامزد هیچ جایزه ایی هم نشد.
و داستان فیلم در رابطه با پدر متی راس چهارده ساله توسط یکی از همکارانش کشته می‌شود. متی با استخدام معاون کلانتر در صدد انتقام‌گیری برمی‌آید.

4. The wild bunch

این گروه خشن یا دستهٔ وحشی فیلمی به‌کارگردانی سام پکینپا ساختهٔ سال ۱۹۶۹ و در ژانر وسترن است که به‌عنوان یکی از شاهکارهای فیلمساز شناخته می‌شود. این فیلم از نگاه انجمن فیلم آمریکا یکی از ۱۰ فیلم برتر در سبک وسترن است.
پایک بیشاپ و دارودسته‌اش شامل “داچ” و چند هفت‌تیرکش ماهر دیگر، دست به سرقتی می‌زنند که به کشتاری بی‌رحمانه می‌انجامد. سپس به مکزیک می‌روند و قطاری حامل مهمات را برای ژنرال یاغی مکزیکی، “ماپاچه” غارت می‌کنند. در تمام این مدت “دیک تورنتن” (رایان) همدست سابق “پایک” با افرادش قصد شکار آنان را دارند…

5. v for vendetta


فیلمی تریلر سیاسی پادآرمان‌شهر محصول سال ۲۰۰۵ به کارگردانی جیمز مک‌تیگو و نویسندگی واچوفسکی‌ها است. این فیلم بر اساس داستان کمیک دی‌سی ورتیگو به همین نام و توسط آلن مور و دیوید لوید ساخته شده.
هوگو ویوینگ نقش وی که یک جنگجوی آنارشیسم است را بازی می‌کند، وی تلاش می‌کند تا از طریق اقدامات تروریستی انقلاب کرده و حکومت را سرنگون کند. همچنین ناتالی پورتمن نقش ایوی را بازی می‌کند. ایوی زن جوان طبقه کارگر است که در مأموریت‌های وی با او همراه می‌شود. استیون ری نیز نقش کاراگاه پلیسی را بازی می‌کند که در پی دستگیری و توقف فعالیت‌های وی است.

در ادامه بخوانید:

10 تا از بهترین فیلم ها درباره بیماری های واگیر دار که حتما باید ببینید!

بهترین فیلم های آخرالزمانی که باید ببینید ؛ جایی که از قانون خبری نیست!