همونطور که وعده داده بودم ، بعد پایان سال 2018، با بهترین فیلم های ترسناک 2018 بخش دوم و بخش اول بهترین فیلم های ترسناک 2018 بیست عنوان رو معرفی کردم و در این پست بیست عنوان دیگه رو هم معرفی میکنم ، امیدوارم مورد پسند شما عزیزان قرار بگیره، همچنین از شما در خواست می کنم تا نگاهی به بهترین های 2018 به انتخاب مجله وارونه بندازید. بیش از صحبت رو طولانی نمی کنم و از شما درخواست می کنم تا با بخش دوم بهترین فیلم های ترسناک 2018 همراه من باشید.


قبل مطالعه این مطلب به مطالب زیر هم یک نگاهی بندازید

THE HOUSE THAT JACK BUILT

زمان انتشار : دسامبر 2018
کارگردان : Lars von Trier
آهنگساز : Víctor Reyes
بازیگران : Matt Dillon ،Bruno Ganz ،Uma Thurman ،Siobhan Fallon Hogan

جدیدترین فیلم لارس فون تریه ، زندگی نامه یک فرد روان پریش رو بررسی می کنه که ظرف مدت 12 سال تبدیل به یک قاتل سریالی میشه ! همونطور که میدونید فون تریه از اون دسته کارگردان هایی که به خوبی و خشن ترین شکل ممکن به بررسی اختلالات روانی می پردازه!


ANNIHILATION

تاریخ انتشار : فوریه 2018
کارگردان : Alex Garland
آهنگساز : ben salisbury & geoff barrow
بازیگران : Natalie Portman ،Jennifer Jason ،Tessa Thompson ،Oscar Isaac

الکس گارلند که در سال های اخیر با ساخت فیلم هایی نظیر Never Let Me Go و EX Machina موفق شده تا نظر مثبت مخاطبان و منتقدان زیادی رو به سمت خودش جلب کنه، در جدیدترین ساخته خودش دست بر روی داستانی ترسناک، علمی تخیلی و معمایی گذاشته. فیلم Annihilation یا نابودی داستان تهاجم عنصری فرازمینی رو روایت می کنه، اما نه از نوع کلیشه ای همیشگی (حمله سفینه های غول پیکر) بلکه اینبار داستان خبر از حمله ی بیولوژیکی بیگانگان به زمین رو میده. مثل حمله ویروس سرطانی به بدن!.


SUSPIRIA

زمان انتشار : نوامبر 2018
کارگردان : Luca Guadagnino
آهنگساز : Thom Yorke
بازیگران : Tilda Swinton ،Mia Goth ،Angela Winkler ،Ingrid Caven

بازسازی فیلم ترسناک و هیجان انگیز Suspiria به کارگردانی لوکا گواداگینو به نظر من از نسخه اصلی خیلی عجیب تره و ترسناک تره! این نسخه تفسیر دقیق تری و عمیق تری نسبت به این کابوس داره، گواداگینو نگاه جالبی داره اون بیشتر به زخم های باقی مونده اهمیت میده تا خشونتی که باعث اون زخم ها شده.!!

داستان این فیلم در ارتباط با یک مدرسه رقص باله مشهور  که اونجا اتفاقات ترسناک و ماورایی عجیبی در حال رخ دادن هستش! آهنگسازی این فیلم جذاب هم بر عهده تام یورک مرد شماره یک گروه ردیوهد بوده که انصافا موسیقی متن عالیه!

از شما دعوت می کنم موسیقی متن فیلم Suspiria با آهنگسازی تام یورک را بصورت کامل گوش کنید !


MANDY

زمان انتشار : سپتامبر 2018
کارگردان : Panos Cosmatos
آهنگساز : Jóhann Jóhannsson
بازیگران : Nicolas Cage ،Andrea Riseborough ،Linus Roache ،Ned Dennehy

این فیلم یکی از متفاوت ترین فیلم های سال هست یا بهتر بگم چند سال اخیر، کارگردانی عجیب اما خوب، بازی های قوی، کادر بندی و رنگ بندی خفن، تدوین خلاق و جذاب و از همه مهمتر موسیقی جذاب یوهان یوهانسون این فیلم رو تبدیل به یک اثر تاثیرگذار کرده!

فیلمی جذاب و روانشناختی که نگاه جالبی به جنون و خشونت نهفته در درون انسان داره، پس شک نکنید حتما فیلم و ببیند، ولی اینم یادتون باشه هر کسی از این فیلم خوشش نمیاد!!! و به درد هر کسی هم نمیخوره ! اینم بگم این فیلم خیلی منو یاد فیلم های راب زامبی میندازه.


 A Quiet Place

زمان انتشار : آپریل 2018
کارگردان : John Krasinski
آهنگساز : Marco Beltrami
بازیگران :  Emily Blunt, John Krasinski, Millicent Simmonds

وقتی میشه بدون دیالوگ کلی بیننده رو ترسوند! چرا از دیالوگ های پیچیده و سنگین و مرموز برای ایجاد ترس استفاده بشه ! فیلم یک جای ساکت شما رو با موجودی مواجه می کنه که کور هست و فقط از طریق حس شنوایی می تونه طمعه خودش رو پیدا کنه !!! حالا شما فرض کن یک مادر با دوتا بچه چه جوری باید از حمله این موجود عجیب غریب و ترسناک خودشون رو در امان نگه دارن !!! یک مکان ساکت به نظر من یکی از فیلم های ترسناک متفاوت و موفق چند سال اخیر بوده!


Bird Box

زمان انتشار : آپریل 2018
کارگردان : Susanne Bier
آهنگساز : Trent Reznor ،Atticus Ross
بازیگران :  Sandra Bullock, Trevante Rhodes, John Malkovich

تو فیلم بالا ما با یه موجودی که به صدا حساس بود طرف بودیم، اما تو این فیلم با موجودی که به بینایی حساسه طرف هستیم! و درست مثل فیلم بالا مادری با دو تا فرزند که باید با چشم بسته از دست این موجود فرار کنن!!! ، کلی حس ترسناک ناب با بازی های خوب مخصوصا از ساندرا بلاک باعث شده این فیلم نظر خیلی از منتقدین رو به خودش جلب کرده. موسیقی متن هم که توسط زوج موفق ترنت رنزور و آتیکاس راس ساخته شده و جای تعریف نداره !


Upgrade

زمان انتشار : ژوئن 2018
کارگردان : Leigh Whannell
آهنگساز : Jed Palmer
بازیگران :  Logan Marshall-Green, Melanie Vallejo, Steve Danielsen

ترکیب فضای اکشن،با فضای علمی تخیلی و وحشت کار آسونی نیست و کارگردانان کمی موفق شدن به ترکیب جذابی دست پیدا کنن! این فیلم یکی از هموناس! گرچه این فیلم تحت تاثیر فیلم پلیس آهنی یا روبوکاپ بوده اما با این حال موفق شده پکیج خوبی رو ارائه بده.


 The Devil’s Doorway

زمان انتشار : جولای 2018
کارگردان : Aislinn Clarke
آهنگساز : ؟
بازیگران : Lalor Roddy, Ciaran Flynn, Helena Bereen

این فیلم یکی از بهترین فیلم های ترسناکی که به سبک found-footage horror films ساخته شده و با استفاده از راوی به بررسی وقایع عجیب غریب و ترسناک درون کلیسای کاتولیک در ایرلند میپردازه! داستان هم در ارتباط با دو کشیش که برای بررسی ماجرای عجیب راهی این محل  میشن و بعد از تجربه اتفاق عجیب، آماده جن گیری می شن!


May the Devil Take You

زمان انتشار : سپتامبر 2018
کارگردان : Timo Tjahjanto
آهنگساز : Fajar Yuskemal
بازیگران :  Chelsea Islan, Pevita Pearce, Ray Sahetapy

فیلمی ترسناک از اندونزی و به سرمایه گذاری نتفلیکس. این فیلم داستان کلیشه ای قرارداد با شیطان رو به شکل جدیدتری بازگو می کنه که خوب ارزش دیدن رو هم داره! کلا فیلم های Timo Tjahjanto، جالب هستن و ارزش دیدن رو دارن. پیشنهاد میکنم فیلم The Night Comes for Us و Headshot از همین کارگردان رو هم تماشا کنید.


The Witch in the Window

زمان انتشار : اکتبر 2018
کارگردان : Andy Mitton
آهنگساز : Fajar Yuskemal
بازیگران : Alex Draper, Charlie Tracker, Arija Bareikis

دوباره یه داستان راجع به خونه ای تسخیر شده !!! اما اینبار کمی فانتزی تر! اگه دنبال یه فیلم ترسناک باحال که بشه با حانواده هم نگاهش کرد می گردین این فیلم خوراک خودتونه!


 Before I Wake

زمان انتشار : ژانویه 2018
کارگردان : Mike Flanagan
آهنگساز : Danny Elfman The Newton Brothers
بازیگران : Kate Bosworth, Thomas Jane, Jacob Tremblay

داستان این فیلم راجع به خانواده ای که بچه ای 8 ساله رو به فرزندی قبول کردن، اما این بچه یه مشکل عجیب داره، وقتی می خوابه ، اتفاقات عجیب غریبی می افته! اگر دنبال بکش بکش، حمام خون هستید این فیلم راست کار شما نیست!!! بلکه این فیلم از اون دسته فیلم ترسناک های ملو هستش که حتی میتونید با بچه هاتون تماشاش کنید.!


 The Endless

زمان انتشار : ژانویه 2018
کارگردان : Justin Benson, Aaron Moorhead
آهنگساز : Jimmy LaValle
بازیگران : Justin Benson, Aaron Moorhead, Callie Hernandez

این دو کارگردان که برای ساخت فیلم رمانتیک ترسناک Spring شهرت دارن، در جدیدترین فیلمشون دست روی یه داستان علمی تخیلی خیلی عجیب غریب گذاشتن! همونطور که از دو فیلم قبلی جاستین و آرون مشخصه این دو کارگردان جوان علاقه زیادی به وحشت ذهنی دارن تا نمایش حمام خون و سایر کلیشه های سینمای وحشت !


Hereditary

زمان انتشار : ژانویه 2018
کارگردان : Ari Aster
آهنگساز : Colin Stetson
بازیگران : Toni Collette, Gabriel Byrne, Milly Shapiro

اگه تا الان راجع به هایپ و سر صداهایی که این فیلم برپا کرد نشنیدید باید بگم اولین فیلم بلند Ari Aster یک درام ترسناک خانوادگی با المان های ماوراءالطبیعه هست که به خوبی بصورت کاملا واقعی با ذهن شما بازی می کنه ! این فیلم بدون شک جزو بهترین فیلم های ترسناک چند سال اخیر هستش! 

موسیقی متن این فیلم هم بسیار عالیه و در لیست بهترین آلبوم های موسیقی متن فیلم 2018 به انتخاب مجله وارونه حضور داره.


Revenge

زمان انتشار : می 2018
کارگردان : Coralie Fargeat
آهنگساز : Rob
بازیگران : Matilda Lutz, Kevin Janssens, Vincent Colombe

اکثر شماها تا الان حداقل یک فیلم در ارتباط با تجاوز / انتقام رو دیدین، اما اکثر آثار در این استایل ، خیلی شل و ول هستن و مشکل اساس در ساختار و داستان دارن! اما فیلم انتقام که کارگردان و نویسنده ش یک زن هستش نگاه تازه و جالبی نسبت به این موضوع داره و فیلم به خوبی هیجان و حشت لازم رو با یه اکشن ناب به شما ارائه میده.


Unsane

زمان انتشار : مارس 2018
کارگردان : Steven Soderbergh
آهنگساز : ؟
بازیگران : Claire Foy, Joshua Leonard, Juno Temple

فیلمی که توسط سودربرگ ساخته بشه و برای فیلم برداریش هم از آیفون استفاده بشه ! به اندازه کافی ست آپ جذابی هست، چه برسه به داستان فیلم!  داستان اصلی این فیلم روایتگر اتفاقاتی که برای زنی میوفته که خودش رو به بیمارستان روانی معرفی کرده و باور داری شخصی به دنبال اون هستش!

فیلم، پارانویا به سبک نوآر رو به زیبایی هرچه تمام تر ارائه میده ، کمی منو یاد کارای دیوید لینچ هم میندازه این فیلم !


CAM

زمان انتشار : نوامبر 2018
کارگردان : Daniel Goldhaber
آهنگساز : Gavin Brivik
بازیگران : Madeline Brewer, Patch Darragh, Melora Walters

در ابتدای تماشای این فیلم اولین چیزی که به ذهن می رسه داستان کلیشه ای استریپری هست که غریبه یا یکی از مشتری هاش به دنبال کشتن اون هستش، اما صبر داشته باشین داستان هوشمندانه تر از این حرفاست!

این فیلم به زیبایی به بررسی ، بیان و نمایش موضوعات روانشناختی روز جامعه نظیر دوران سلطه شبکه های مجازی، افزایش میل تماشاگری جنسی با رشد شبکه های اجتماعی، ترس از تنهایی و گم کردن هویت در نوجوانان و … میپردازه !

این فیلم هم به سرمایه گذاری نتفلیکس تولید شده.


The Lodgers

زمان انتشار : فوریه 2018
کارگردان : Daniel Goldhaber
آهنگساز : Kevin Murphy ،Stephen Shannon ،David Turpin
بازیگران : Charlotte Vega, David Bradley, Bill Milner

خانه ای تسخیر شده توسط ارواح علنا بیشترین موضوعی هستش که راجع بهش فیلم میسازن!!! این فیلم هم به همین موضوع اشاره داره اما با تفاوت های زیر سبکی. داستان این فیلم راجع به دوقلوهایی که فک میکنن خونشون توسط ارواح تسخیر شده و شاهد حوادث و اتفاقات عجیبی هستن، و اما مشکل از اونجایی شروع میشه که یکی از این دوقلو ها قصد ترک این مکان رو میکنه ! این فیلم بسیار تحت تاثیر فیلم دیگران محصول سال 2001 هستش ! البته به خوبی اون نیست اصلا!!!


The Ritual

زمان انتشار : فوریه 2018
کارگردان : David Bruckner
آهنگساز : Ben Lovett
بازیگران : Rafe Spall, Arsher Ali, Robert James-Collier

4 دوست قدیمی برای کمپ کردن راهی جنگل میشن، اما از همون شب اول تو جنگل با اتفاقات عجیب غریبی روبرو میشن! می دونم می دونم، الان میگین باز یه فیلم کلیشه ای دیگه معرفی کرد! اما خوب باید بگم این استایل از سینمای وحشت طرفدارهای خاص خودش رو داره ! تازه از طرفی این فیلم هم به خوبی کارگردانی شده و هم دارای کانسپت جالبیه، ترس ، هیجان و اکشن جذاب چیزیه که این فیلم به شما با کیفیت قابل قبولی ارائه میده.


OVERLORD

زمان انتشار : نوامبر 2018
کارگردان : Julius Avery
آهنگساز : Jed Kurzel
بازیگران : ovan Adepo, Wyatt Russell, Mathilde Ollivier

اسم این فیلمو باید Castle Wolfenstein: The Movie، میزاشتن چرا که داستان همون داستان بازی ولف اشتاین معروف هستش! اگه بازی ولف اشتاین و بازی نکردین باید بگم داستان این فیلم راجع به چند سرباز آمریکایی که در زمان جنگ برای تخریب یکی از برج مخابراتی آلمان ها به آلمان فرستاده میشن اما در کمال تعجب در اون برج با آزمایش های عجیب آلمان ها و هیولاهای که بر اثر آزمایش های ارتش نازی بر روی انسان ها بوجود آمدن مواجه میشن!

تهیه کننده فیلم هم جی جی آبرامز هستش!


The Clovehitch Killer

زمان انتشار : نوامبر 2018
کارگردان : Duncan Skiles
آهنگساز : Matt Veligdan
بازیگران : Charlie Plummer, Dylan McDermott, Samantha Mathis

داستان این فیلم راجع به پسری 16 ساله هست که با خانوادش تو منطقه ای آروم زندگی می کنن، بعد از مدتی و کشف مدارک قوی بر این باور میشه که پدرش یک قاتل سریالی هستش! به خاطر همین با دوتا از دوستاش برای حل این پرونده به تحقیق و جستجو می پردازه ! داستانی به سبک فیلم تابستان 1985 (قسمت قبلی معرفیش کردم) و سریال چیزهای عجیب غریب اما با تم تاریکتر!

خب این هم از بخش دوم بهترین فیلم های ترسناک 2018، لطفا شما هم عنوان های ترسناکی رو که در سال 2018 دیدن با ما به اشتراک بگذارید.